Salarii profesori
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102

justmy

Cand profesori o sa isi faca treaba calumea atuncia sa li se creasca salariile pana atuncea !sa ramana asa sau de ce nu ? chiar scazute !
Sunt o multime de profesori incopetenti!fac tot posibilul ca acel elev/student sa il incurce si sa nu prea inteleaga, ca sa ia meditatii huh.gif sa castige ceva bani!! dry.gif
data
QUOTE (Alex_Dum @ Oct 24 2008, 22:39) *
Veniturile familiei mele sunt si de 30.000 RON pe luna. Ia vezi cat mananca profesorii de pe urma noastra?

toata familia ta la un loc nu castiga cat un sofer sau o femeie de serviciu la ANRE;

asa ca stai la rand, sunt altii mai indeptatiti sa ii injure pe profesori ca au venituri prea mari
roll2.gif roll2.gif roll2.gif

Pierde_verile
QUOTE (Alex_Dum @ Oct 24 2008, 22:39) *
Editat. N-are rost sa-ti spun. Si 1 milion daca aveam venit si dadeam 20 RON statului aveam dreptul la opinie!

Statul îi va jecmăni mereu pe fraieri ca voi. Pentru că el va plăti profesori care îi vor face pe alegători să gândească și alegătorii vor vota politicieni care vor lua banii de la fraieri ca voi și îi vor da la profesori. Nu îți dai seama că te agiți degeaba?
Alex_Dum
QUOTE (Cipsu @ Oct 24 2008, 22:42) *
si armata, biserica, functionarimea, asiguratii sociali, sanatatea, restul lumii?!?

Si pe mine pana la urma nu m-ar deranja atat de rau daca nu ar face totul sa demonstreze ca li se cuvine...

Armata are rostul ei si-si va face treaba cand va fi nevoie. Biserica are cel mai important rol in in societate. Eu personal n-am avut nevoie de sistemul de sanatate pana acum. Nici parintii mei!
AMDG