Salarii profesori
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102

Petrache_Lupu

QUOTE (dragospas @ Oct 5 2008, 18:53) *
Categoric ca vor fi si profitori de situatie dar nu se va mai putea mari salariul in bloc pentru toti profesorii. Sunt pe la tara profesori plafonati pe care-i confunzi cu boschetarii. Penru ce sa-i dai 20 milioane ? Ca sta 4 ore pe zi la scoala si 3 luni vacanta ?
La cat lucreaza profesorii sunt una din categoriile cele mai bine platite (ma refer la salariul orar) mult peste medici de pilda pe care-i consider de o calitate superioara profesorilor. Oricum salariile tuturor bugetarilor ar trebui erarhizate dupa anumite criterii si apoi sa ramana batute in cuie indiferent de presiunile sindicale.
Si ar mai trebui data o lege prin care sa se interzica majorari salariale cu minim 6 luni inaite de alegeri.

Profesorii nu omoara pe nimeni, batrane spectru. Iar spagile pe care le iau doctorii sunt la nivelul celor pe care le ia Vosganian
Alex_Dum
QUOTE (bog4u @ Oct 5 2008, 17:29) *
Unde preda tatal tau "cateva" ore pt 1000 ron si cate ore preda de fapt? Cum "l-au chemat"----aici esti chiar hazliu--crezi ca te cheama in invatamant ca la armata? biggrin.gif

La un liceu din Brasov (unul slabut cu profil energetic)! Pur si simplu l-a intrebat un prieten de familie daca nu vine (asta apropo de coruptia din invatamant). A refuzat, dar respectivul tocmai si-a bagat nevasta in invatamant (care acum a terminat o facultate pe la 40 de ani).

Ati vazut cata nesimtire pe lenesii astia? Cum discuta ei la negocieri? D-asta nu-s inca ministru ca intr-o situatie d-aia mi-as fi scos penisul si as fi urinat pe ei!