Salarii profesori
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102

gigel de hohențolărn

QUOTE (allyn1985 @ Mar 4 2009, 11:43) *
Promisiunile electorale nu le respecta nimeni, cel putin in Romania.Obisnuieste-te cu ideea.

și asta ar trebui s-o acceptăm ca și normalitate?
dragospas
QUOTE (data @ Mar 4 2009, 23:48) *
acel ministru de finante spunea: nu sunt bani pentru profesori; a doua zi iese victorios ... "am gasit bani pentru devansarea maririi pensiilor"

Mai data pana la urma exista o lege promulgata de presedinte si inca in valabila.Are de gand guvernul boc sa respecte legea ? Da sau nu ? ce o mai dai cotita cu simpatiile...

gigel de hohențolărn
guvernul minoritar tăriceanu a rezistat doar cu sprijinul psd, care trebuia să puncteze și el la capitolul pensii biggrin.gif
dragospas
Bai,asta mica,Abramburica, ne crede tampiti ? Astia reduc orele de sport si incearca sa ne convinga ca nu este asa ! Cand am auzit ca are conferinta de presa ,am sperat ca isi va prezenta demisia...demisie pe care ea insasi o cerea vechiului guvern pentru ca nu marea salariile profesorilor cu 50%...
Ecaterina Andonescu demisia madam pentru ca esti o mincinoasa ...poate ne lamureste omul de servici dl.data ca nu este asa !
gigel de hohențolărn
asta cu reducerea orelor de sport e cea mai mare imbecilitate, când în mod normal ar trebui mărite. dar deh, probabil că actualul guvern vrea mai multă materie primă pentru sistemul sanitar, sau pentru popi death.gif
după capu ăstora, dictonul latin se traduce - minte sănătoasă în corp găunos
data
QUOTE (dragospas @ Mar 6 2009, 14:42) *