QUOTE (NX-74205 @ Dec 28 2008, 17:15)

Sistemul meditatiilor a fost implementat de voi, profesorii. Tot voi ar trebui sa-l eliminati. Eu as refuza sa trimit copilul la meditatii fortate. Daca profesorul nu e capabil atunci voi merge la alt profesor la meditatie.Tu ai refuza toate meditatiile care iti sunt solicitate de proprii elevi?(dupa cum vezi exclud de aici pe cei care sunt "instruiti" de procentajul meu)
Eu nu mai sunt profesor, mi-a ajuns. Anyway, nu sunt de acord cu faptul ca profesorii au implementat "sistemul meditatiilor" (nici nu cred ca este un "sistem"), nu ei, ci parintii au facut-o, ei sunt cei care platesc meditatii, daca nu ar face-o n-ar exista meditatii cu plata. Tot ei, parintii, ar trebui sa le elimine, daca li se pare ca e un "sistem" nedrept. La intrebarea ta am raspuns un pic mai sus, nu o sa reiau.