QUOTE (NX-74205 @ Dec 27 2008, 16:33)

Profesorii sunt mult prea hoti (80% dintre ei) pentru a merita o marire de salariu cu 50% dintr-o data.
Poate reusesti sa si argumentezi de ce sunt profesorii hoti, asta daca nu te-ai hotarat sa postezi pe forumul asta doar ca sa demonstrezi ca gandesti cu curu'.
QUOTE (Petrache_Lupu @ Dec 27 2008, 18:51)

Esti epuizata cand ajungi acasa? Doamne, dar ce faci tu la scoala aia de te epuizezi asa? Vrei s-ti explic eu cum e cu munca DENSA, CONTINUA, intr-o firma? Sa-ti povestesc cum e cu programul de 10 ore pe zi minimal? Pai stai numai sa vezi tu cum e cu epuizarea asta.
Mai departe nu merg, pentru ca e chiar prea de tot: ai ajuns sa te vaiti ca iti dai examenele, adica promovezi catre salariu mai mare.
Ai predat o ora la generala sau liceu, de cand esti, ca sa ai termen de comparatie? Presupun ca nu, din moment ce pui astfel de intrebari. As vrea sa ne explici, daca vrei, cum e cu munca "densa" la firma, cu programul ala "infernal", cu epuizarea, si apoi sa zici cat castigi pe luna. Nu sa-mi explici mie, ca eu stiu ce e si munca in invatamant (am predat), si munca intr-o firma (unde lucrez acum).
Se vede ca nu stii cum e cu examenele din invatamant, din moment ce ai impresia ca te ingropi in bani daca le promovezi. Informeaza-te cum si cat creste salariul ala, s-ar putea sa fii surprins, dar oricum e mai bine decat sa dai cu presupusul.
QUOTE (balecana @ Dec 27 2008, 16:14)