radumiki
11th September 2006, 20:51
QUOTE(Laberta @ Sep 11 2006, 21:42)

Vi se pare normal, domnilor/doamnelor profesori ca, ori de câte ori nu vă convine
ceva (în special salariile, că pentru altceva nu vă zbateți) să faceți greva? Să privați
elevii de orele pe care trebuie să le facă la timp, nu să-i aduceți sâmbăta la recuperări?
Sunt elevi care vor să învețe, au examene de dat, la asta nu v-ați gândit? De ce tot scoateți în față
lozinci răsuflate de genul "noi suntem educatorii generației de mâine",etc, etc, când numai prin grevele
pe care le faceți dați un exemplu prost?
Si ce alta metoda propui in lupta sindicala a profesorilor pentru a nu fi elevii afectati?
Dintotdeauna, indiferent de cine a fost la guvernare profesorii au fost mintiti. Poate se va face greva, vor veni niste promisiuni din partea guvernantilor, se vor semna niste acorduri care nu vor fi respectate , evident.
Ce vrei sa faca, sa ramana in continuare rupti in fund, umili si cenusii, incercand sa faca ceva din progeniturile poporului? Eu, in locul lor, inghetam un an de invatamant si nu intram la ore pana nu aveam practic revendicarile solutionate.
Laberta
11th September 2006, 20:55
Nu numai profesorii au fost mințiți. Dacă te gândești bine, toți am fost și suntem în
continuare. Iar guvernații sunt în stare să promită marea cu sarea pentru niște voturi
(și îi vizează pe profesori pentru că sunt mulți și, destul de curios, creduli
)
olteanul
11th September 2006, 21:00
Nu sunt implicat în sistem dar mi se pare că totuși nu sunt bine plătiți.
Nu-i pot înțelege pe cei care aleg o asemenea meserie, deși am atâția oameni în familie și am lucrat și eu ca profesor. E frumos să ai de-a face cu elevii, să-i vezi cum reușesc să învețe și să îți vină cu idei, să colaboreze... dar asta se înâmplă foarte rar.
Cadrele didactice sunt însă foarte numeroase și geru de mulțumit. Iar o mărire de salariu afectează serios bugetul.