Schimbare medic de familie

FireSky

Povestea i urmatoarea:Sunt student in Bucuresti si ajung foarte rar in orasul meu de bastina,asa ca m-am gandit sa ma inscriu la un medic de familie aici in Bucuresti.Stiu ca am medic de familie,da'cinstit sa fiu,nu am vazut o pe doctorita decat de vreo cateva ori..
Intrebarea mea este cum trebuie sa procedez ca sa mi schimb doctorul de familie?Inca ceva:in urma cu o luna mi s-au furat toate actele,inclusiv carnetul de asigurat...cum fac sa l inlocuiesc si pe ala?
Ana_Karr
Trebuie sa-ti faci alt carnet de student in primul rand .

Apoi ori de la secretarul sef al facultatii, ori de la rectoratul vostru iei o adeverinta care sa-ti serveasca la medicul de familie .
Te duci apoi la un medic de familie din Bucuresti, care te va cauta in baza de date, si te va gasi inscris la alt medic. Ori astepti sa treaca 3 luni de la ultima vizita la medicul tau actual (ca sa te poti inscrie la altul), ori dai o declaratie pe proprie raspundere in care motivezi de ce vrei sa apelezi la serviciile altui medic de familie. Si gata !

Ce nu stiu, este referitor la buletin. Nu stiu daca ai putea sa te inscrii in Bucuresti la un medic de familie, daca tu esti din alt oras.

FireSky
Bine,am uitat sa mentionez:actele mi le-am schimbat,inclusiv buletinul ,carnetul de student,certificatul de nastere..carnet de asigurat NU mai am insa..
IP-XCENTRIC
QUOTE(FireSky @ Jun 23 2006, 18:57) *
Bine,am uitat sa mentionez:actele mi le-am schimbat,inclusiv buletinul ,carnetul de student,certificatul de nastere..carnet de asigurat NU mai am insa..

faza cu schimbatul buletinului n-are nicio semnificatie,tu esti identificat oricum dupa CNP.
"victor"
QUOTE(Ana_Karr @ Jun 23 2006, 18:04) *
Trebuie sa-ti faci alt carnet de student in primul rand .

Apoi ori de la secretarul sef al facultatii, ori de la rectoratul vostru iei o adeverinta care sa-ti serveasca la medicul de familie .