subaru legacy / outback facelift
Last Updated: Jun 06 2006 17:05, Started by
GeorgeB
, May 29 2006 15:21
·
0
#1
Posted 29 May 2006 - 15:21
3.0R Spec. B
[ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_03.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_05.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_04.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 29 May 2006 - 15:21
[ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_17.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_14.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_12.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/b4_13.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Touring Wagon 2.0GT [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_05.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_04.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_03.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_12.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_17.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/wagon_19.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by GeorgeB, 29 May 2006 - 15:21. |
#4
Posted 29 May 2006 - 15:24
Outback
[ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_03.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_05.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_04.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_15.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_19.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_14.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_12.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/special/legacy2006/photo/outback_13.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.subaru.co.jp/legacy/b4/utility/03/05/imgs/p1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.subaru.co.jp/legacy/b4/utility/03/08/imgs/p1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] B-Sport meter [ http://www.subaru.co.jp/legacy/b4/utility/03/09/imgs/p1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 2.0R meter [ http://www.subaru.co.jp/legacy/b4/utility/03/10/imgs/p1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] guri spate de ventilatie , pana acum ventilatia pentru locurile din spate se facea prin podea , pe sub scaunele din fata. [ http://www.subaru.co.jp/legacy/b4/utility/03/07/imgs/p1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dual control A/C [ http://www.subaru.co.jp/legacy/b4/utility/03/06/imgs/p1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cruise control pe volan , pana acum era langa . [ http://www.subaru.co.jp/legacy/b4/utility/03/03/imgs/p1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] spec.B 6spd~ [ http://www.subaru.co.jp/legacy/touringwagon/mechanism/04/06/imgs/p1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 2.0 turbo graph [ http://www.subaru.co.jp/legacy/touringwagon/mechanism/03/06/01/imgs/p1.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] dotted line is MT Downshift blipping mechanism is standard on 3.0R spec.B. http://www.subaru.co...r/05/index.html [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/catalog/img/L/SB019_6L.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/catalog/img/L/SB019_7L.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/catalog/img/L/SB019_5L.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/catalog/img/L/SB019_4L.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/catalog/img/L/SB019_3L.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/catalog/img/L/SB019_2L.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://ssl.durasite.net/www.autobytel-japan.com/catalog/img/L/SB019_1L.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://images2.carview.co.jp/news/car/images/img4_20060524_150356_3_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://images2.carview.co.jp/news/car/images/img4_20060524_150356_1_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://images2.carview.co.jp/news/car/images/img4_20060524_150356_2_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://images2.carview.co.jp/news/car/images/img4_20060524_150356_4_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://images2.carview.co.jp/news/car/images/img4_20060524_150356_5_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6a2e.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6bk9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6bsk.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6c0l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6cd4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6ck5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6cqs.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6cyc.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zk6d5z.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://tinypic.com/zkfxc1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] outback : [ http://www.carview.co.jp//magazine/photo_impression/2006/subaru_legacy/images/35_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.carview.co.jp//magazine/photo_impression/2006/subaru_legacy/images/36_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.carview.co.jp//magazine/photo_impression/2006/subaru_legacy/images/37_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.carview.co.jp//magazine/photo_impression/2006/subaru_legacy/images/38_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.carview.co.jp//magazine/photo_impression/2006/subaru_legacy/images/33_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.carview.co.jp//magazine/photo_impression/2006/subaru_legacy/images/06_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.carview.co.jp//magazine/photo_impression/2006/subaru_legacy/images/15_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] noutati de la Subaru , in ordine aleatorie pentru cei ce ii intereseaza . - ESP pe cutie manuala - cd changer (avea) cu mp3 player - clima "bizonica" - padele pentru cutia automata ... yummi - volan reglabil pe adancime - aux pt sistemul audio - buton de selectare a functionarii regimului motorului (pt spec B ) - ... mai completez cand imi aduc aminte motoare ... pentru piata japoneza 2.0 - 140 cp 2.0 R - 180 , 190 cp 2.0 turbo 280 cp si 3.0R 250 cp in caz ca va intrebati de ce : legea japoneza impune masinilor de strada sa fie limitate la 180 ! si mai au limitare si la cp |
#5
Posted 29 May 2006 - 17:07
Mamaaaa cate poze!! Ai muncit ceva George pana le-ai pus,oricum masina se prezinta bine,mai ales la capitolul engines.
|
#6
Posted 30 May 2006 - 01:53
Domnu' add, daca nu stiti nu comentati ca spuneti aiureli.
Subaru are forma aceasta a farurilor inainte de a se gandi VW la schema. Ia vedeti dumneavoastra un Subaru Legacy, prezentata la Geneva Motor Show de la Geneva in martie 2004: [ http://www.tuningnews.net/news/040212/01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Primul Passat din generatia noua a fost prezentat pentru prima oara, coincidenta mare de tot - audienta cu sufletul la gura - la Geneva Motor Show in ... martie 2005 si a fost produs in masa din vara lui 2005 (audienta pe spate cu rotile in sus). Deci la 365 de zile sau pe scurt la un an dupa ce Subaru prezentase versiunea lor de masina cu acel tip de faruri. Putem spune ca vestitul concern german a copiat acest tip de faruri, de la cine nu conteaza, insa bineinteles ca vor veni multi care sa ma conteste. Informatia e de baza altfel nuca in perete va apartine. Cu stima. |
#7
Posted 30 May 2006 - 10:15
Uaaaaa.... si cand ma gandesc ca era cat pe ce sa-mi trag si io o Imprezza... Daca avea vechime mei mare firma... (
|
#10
Posted 30 May 2006 - 11:39
Primul Passat din generatia noua a fost prezentat pentru prima oara, coincidenta mare de tot - audienta cu sufletul la gura - la Geneva Motor Show in ... martie 2005 si a fost produs in masa din vara lui 2005 (audienta pe spate cu rotile in sus).
Deci la 365 de zile sau pe scurt la un an dupa ce Subaru prezentase versiunea lor de masina cu acel tip de faruri. Putem spune ca vestitul concern german a copiat acest tip de faruri, de la cine nu conteaza, insa bineinteles ca vor veni multi care sa ma conteste. Eu zic sa nu intram intr-o comparatie dintre o japoneza si o masina legendara de pe batranul continent. Passat e Passat iar Legacy doar o alta masina de duzina. Nu contest faptul ca Subaru nu face masini bune insa de aici si pana a le compara cu cel mai de succes model european sin clasa medie care are o istorie de mai bine de 30 de ani cu Suabru marca a grupului Fuji( astia fac aparate foto si filme pt ele). vw_passat_variant_2006_21.jpg 183.54K 37 downloads vw_passat.jpg 91.22K 29 downloads si Subaru&Co finepix_s5600_front_left.jpg 366.08K 28 downloads Loyale_202.jpg 141.66K 38 downloads |
|
#11
Posted 30 May 2006 - 14:49
Domnu' esti total pe langa...
Subaru ca si BMW erau producatori de ... avioane ! Quote Subaru started out as "The Aircraft Research Laboratory" in 1917 headed by Chikuhei Nakajima. Then in 1931, the company was reorganized as "Nakajima Aircraft Co., Ltd", designer of the infamous Zero fighter. At the end of the Second World War, Nakajima Aircraft was again reorganized, this time as Fuji Sangyo Co, Ltd. In 1946, Fuji Sangyo created its first Rabbit motor scooter with spare aircraft parts from the war (see picture on right). In 1950, Fuji Sangyo was divided into 12 smaller corporations according to the 1950 Corporate Credit Rearrangement Act, but between 1953-1955, four of these corporations and a newly formed corporation formed by an alliance of the four aforementioned companies were again merged together to form the Fuji Heavy Industries we know today. From 1954 to 1989 the company designed and manufactured dozens of vehicles including the P1 (1954), the 360 (1958), the Sambar (1961), the 1000 (1965), the 1100 and the R2 (1969), the Leone (1971, 1975 and 1977), the Domingo (1983), the Alcyclone (1985) and the Legacy (1989). In the 1990's the company moved away from small commercial vehicles and concentrated on the development of rally car models including the SVX (1991), the Vivio and the Impreza (1992). However in 1995 the company created the Sambar EV electric van. In 1997 the Forester was introduced to the world market, followed by a new design of the Legacy vehicle (1998) Toyota announced a contract with Japanese rival Subaru on March 13, 2006. The under-used Subaru of Indiana Automotive plant in Lafayette will hire up to 1,000 workers and set aside an assembly line for Camry, beginning in spring 2007.General Motors was a 20% minority shareholder of Fuji Heavy from 1999 until 2005 when they sold 8.7% to Toyota and put the rest on the open market. http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru Oricum.. VW a evoluat mult de la broscuta la Passat, insa sa nu exageram; din pct de vedere tehnologic as alege oricand Subaru vs VW; pacat ca Subaru nu are motorizari Diesel inca. |
#12
Posted 30 May 2006 - 15:50
Courage, on May 30 2006, 15:49, said: Domnu' esti total pe langa... Subaru ca si BMW erau producatori de ... avioane ! http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru Oricum.. VW a evoluat mult de la broscuta la Passat, insa sa nu exageram; din pct de vedere tehnologic as alege oricand Subaru vs VW; pacat ca Subaru nu are motorizari Diesel inca. Ok sorry! la capitolul istorie chiar nu stiam asta insa Subaru este o marca mediocra la noi in Euopa deoarece sufera la capitolele taxe vamale( +30% pt ce este facut in afra UE) si motoare diesel!!!!!!! A si ca fapt divers VW a fost creatia lui Ferdinand Porsche cel care a dat nastere la o gama atre de tancuri in WWII. |
#13
Posted 02 June 2006 - 13:56
Furia-Rosie-Turbo, on May 30 2006, 16:50, said: Ok sorry! la capitolul istorie chiar nu stiam asta insa Subaru este o marca mediocra la noi in Euopa deoarece sufera la capitolele taxe vamale( +30% pt ce este facut in afra UE) si motoare diesel!!!!!!! A si ca fapt divers VW a fost creatia lui Ferdinand Porsche cel care a dat nastere la o gama atre de tancuri in WWII. domnu sunteti pe dinafara rau de tot ... ia matale si studiaza asta : http://forum.subaru....hp?t=35&start=0 poate mai inveti ceva ... aia cu marca mediocra mi-a placut cel mai tare esti tare simpatic ... serios pentru ca are taxe vamale 30% este marca mediocra . ai habar ce ai zis acolo ? chiar nu conteaza , tot simpatic esti |
#14
Posted 02 June 2006 - 14:17
GeorgeB, on Jun 2 2006, 14:56, said: domnu sunteti pe dinafara rau de tot ... ia matale si studiaza asta : http://forum.subaru....hp?t=35&start=0 poate mai inveti ceva ... aia cu marca mediocra mi-a placut cel mai tare esti tare simpatic ... serios pentru ca are taxe vamale 30% este marca mediocra . ai habar ce ai zis acolo ? chiar nu conteaza , tot simpatic esti Alo nenea in primul rand de Subaru nu pot spune decat la fel ca este o marca mediocra! IN EUROPA BA BAIATULE! deoarece taxele vamale si nu in ultimul rand lipsa de motor diesel ( ca de motoare nu pot spune pt ca se chinuie de 10 ani sa faca unul.... mai multe poate prin 2020 si ceva). Tu vii aici sa vb de subaru care facea in anii 80 o duba ( autovehicul UTILITAR) ab_hi_1983_pic_001.jpg 11.48K 28 downloads si un mini ab_hi_1984_pic_002.jpg 11.35K 20 downloads !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pe cand sa zicem BMW facea un E 30 in versiunea M!!!!!!!!! e30_006.jpg 107.99K 13 downloads e30_engine_043.jpg 110.42K 15 downloads e30_057.jpg 257.58K 15 downloads e30_009.jpg 36.18K 11 downloads e30_engine_045.jpg 138.27K 10 downloadstachment] e30_touring_056_1.jpg 151.94K 23 downloads Edited by Furia-Rosie-Turbo, 02 June 2006 - 14:19. |
#15
Posted 02 June 2006 - 14:31
[quote name='Courage' date='May 30 2006, 15:49' post='1540706']
Domnu' esti total pe langa... Subaru ca si BMW erau producatori de ... avioane ! [url="http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru"]http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru[/url] OK dar Subaru producea faimosul Mitsubishi Zero care daca nu stiati avea o problema si anume avea ELICIE!!!!!!!!! Nakajima_KI_84_Hayate.jpg 76K 25 downloads in timp ce amaratii de la BMW din amarata de Germania nu faceau decat PRIMUL AVION CU REACTIE DIN LUME!!!!!!! Me 262 SI CULMEA ACESTA AVEA MOTOARE CU REACTIE MARCA BMW model 003!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! me262lf.jpg 265.83K 14 downloads me262f.jpg 114.01K 15 downloads me262rr.jpg 101.22K 10 downloadstachment] Bmw003.gif 54.92K 7 downloads Deci se pare ca din nou Japonia era cu mult prea in urma amaratilor de germani respectiv BMW si VW ( acestia faceau tancuri, automobile de teren, mitraliere, tunuri si alte chestii minore de care sa fie mandrii) |
|
#16
Posted 02 June 2006 - 16:15
Probabil cei de la Subaru, asa inapoiati cum erau probabil stiau sa scrie "ELICE"
Si pana la urma de ce e masina mediocra (sau masinile asiatice in general)...pt ca n-au traditia/nobletea/palmaresul sportiv al marcilor europene?!?! Colega... ...astea-s discutii eterne, fascinante si....degeaba. (apropo...nu's posesor de asiatica!) In fine. Sa traiesti! Si pentru a atinge si subiectul discutiei, tare masina Edited by MarlboroMan, 02 June 2006 - 16:18. |
#17
Posted 02 June 2006 - 16:52
primul avion cu motor cu reactie a fost facut de un roman ... dar noi sa fim sanatosi
PS : nu sunt "ba baiatule" cu tine ca n-am impartit acelasi blid cand cresteam . |
#18
Posted 02 June 2006 - 20:05
GeorgeB, on Jun 2 2006, 17:52, said: primul avion cu motor cu reactie a fost facut de un roman ... dar noi sa fim sanatosi PS : nu sunt "ba baiatule" cu tine ca n-am impartit acelasi blid cand cresteam . BA BAIATULE ! In primul si in primul rand, primul motor cu reactie (prototip = nu a functionat corespunzator) a fost proiectat de Henri Coanda ! Primul avion cu reactie din lume a fost ME 262 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CU MOTOARE BMW 003 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si, apropo, nu trebuia sa impart un blid cu un fitecine, ca sa-i aplic o corectie de cunostinte "generale" si istorie a unor anumite marci faimoase. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users