configurare retea locala

ConstantinD

salut. sunt absolut novice in ale retelelor, desi sunt student la cibernetica in cadrul ASE.
uite cu ce ma confrunt: am net de la o retea de-asta de cartier. deci am viteza mare. asa ca m-am gandit ca pot da net si celuilalt computer din camera. in acest scop am achizitionat o placa de reta amarata pe care am bagat-o in calcu meu (ca placa mea de retea era ocupata cu linia care imi venea de afara) si 5 metri de cablu care conecteaza cele 2 calculatoare. ok pana aici m-a dus si pe mine capu. aici incep necazurile.

pe calcu meu am win XP cu SP2. pe calcu celalalt e un windows 98 amarat (de fapt, tot calcu e amarat - 450 MHz, 2 GB de hard.. in fine.. u get the idea) si problema mea a aparut la configurarea retelei. din diferite surse am auzit ca la gateway-ul de la win 98 tre sa pun ip-u meu, iar la ip sa-i bag eu o adresa care imi convine... orice adica, iar subnet mask 255.255.255.0). am incercat dar nu merge. cineva mi-a mai zis ceva de internet connection sharing de prin win XP, dar n-am inteles mare lucru ca n-a avut timp sa stea sa-mi explice.

ma poate lumina cineva si pe mine ce sa fac?
cele bune,
costin
dan&dan
QUOTE(ConstantinD @ Mar 31 2006, 14:47) *
salut. sunt absolut novice in ale retelelor, desi sunt student la cibernetica in cadrul ASE.
uite cu ce ma confrunt: am net de la o retea de-asta de cartier. deci am viteza mare. asa ca m-am gandit ca pot da net si celuilalt computer din camera. in acest scop am achizitionat o placa de reta amarata pe care am bagat-o in calcu meu (ca placa mea de retea era ocupata cu linia care imi venea de afara) si 5 metri de cablu care conecteaza cele 2 calculatoare. ok pana aici m-a dus si pe mine capu. aici incep necazurile.