nicolaie
7th March 2006, 15:47
Salut.Sunt un incepator in ale electronicii si am primit proiect(sunt student la mecanica) ceva de genul
"controlul temperaturii cu microcontroler".M-am gandit la un montaj de genul tranzistor pe post de senzor,un pic16f84 si un lcd,sau ecran cu led.Evident nu am idei asa ca daca aveti ceva materiale legate de acest subiect as aprecia foarte tare daca ati vrea sa ma ajutati.Am cautat scheme pe net dar nu am gasit mare lucru.
Pollux
7th March 2006, 15:51
uite o schema cu Atmel. Cu pic n-am. Sper sa te ajute.
Voi la mecanica faceti si inginerie electrica?
nicolaie
7th March 2006, 15:55
Din pacate da.Ideea e ca sunt la roboti si se presupune ca stiu programare si electronica dar de fapt trei ani de zile ne-au omorat cu Organe de Masini,deci poti sa iti dai seama ce de electronica stiu.Multumesc pentru raspuns
hultan2003
10th March 2006, 23:42
in numarul 12/2004 din revista conexclub este data o schema de automat pentru acvariu pe baza lui 16F84 care masoara si temperatura , revista o gasesti la conexelectronic.ro sau la magazinul conexelectronic de pe Maica Domnului
xan77
12th March 2006, 13:58
salut eu sunt cel cu articolul din conex 12/2004. Am facut modificari la schema de acolo in sensul ca acuma folosesc senzorul digital LM75 care e cel mai ieftin senzor digital de pe piata aprox. 70-80 mii. Rezolutie de 0,5 grade C si comuinicare i2c deci simplu de comunicat cu PIC-ul. Daca te intereseaza iti dau schema+cablajul proiectate in Eagle, modificci ce vrei sa ramana doar un senzor, LCD si un modul de comanda cu triac (ca in schema sunt 3) asta asa ca sa ai "controlul temperaturii cu microcontroler" iar fisieru .hex ti-l dau eu
Numai bine .
P.S. xan_dadu (yahoo mess.)
hultan2003
13th March 2006, 20:01
vreau si eu softul pentru acvariu daca se poate
klaudyux
1st April 2006, 20:23
Salut ,
am tot ce imi trebuie pt Smart Card (Conex 9/2005) mia putin programul cartela.hex, ma poate ajuta cineva ??? dau o bere