f**k ie

skid

nu demult am renuntat la tabele si acuma cand fol. divuri dar imi cam da bataie de cap ie, nu reusesc nicicum sa fac un layout sa arate la fel pe ff si ie.

uitati un exemplu: http://skid.marte.ro/Template/index.html death.gif
(sa nu va prea legati de design si in special de continut)

daca puteti sa ma ajutati la problema asta de incompatibiliate as fi recunoscator.

P.S. sunt incepator la divuri asa ca nu radeti de ce vedeti aici: http://skid.marte.ro/Template/css-style.css
zuppy
ai incalcat regula de aur, si anume sa testezi pe ambele browsere in timp ce integrezi designul, nu dupa ce ai facut-o, asa ti-ai fi dat seama exact de unde e.

succes la debugging tongue.gif

skid
poi oricum e pe la inceput si nu sunt multe de corectat.
primul lucru care nu-l inteleg e de ce div-ul urmator are inaltimea 2px. in ff (asa si cum trebe) si vreo 20 in ie. cursing.gif
CODE
#hspace {
    width: 100%;
    height: 2px;
    float: left;
}
i0nutzb
1) background-image:url('bg-line.bmp'); bmp nu este format pt web!
2) in loc de #hspace ai putea folosi margin-bottom:2px pt flashmenu
3) #contentrightshadow ce rol are? w00t.gif
or mai fi, dar nu am timp tongue.gif
skid
QUOTE(i0nutzb @ Jan 28 2006, 15:15) *
1) background-image:url('bg-line.bmp'); bmp nu este format pt web!
2) in loc de #hspace ai putea folosi margin-bottom:2px pt flashmenu
3) #contentrightshadow ce rol are? w00t.gif
or mai fi, dar nu am timp tongue.gif

1) da, stiu, o sa schimb. oricum nu afecteaza deocamdata problemele intre browsere.
2) da, am schimbat si e bine acuma, ms.
3) e shadow-ul din dreapta ferestrei principale ("contentul").

ms, mai astept replyuri biggrin.gif.
Ragnarokr
Eu am mai avut probleme cu diferentele de afisare intre FF si IE si, din ce am observat, majoritatea erau cauzate de valorile "margin" ale unor div-uri. Incearca sa le pozitionezi mai mult din "padding" decat din margin.
p.s. cand am timp ma uit la css mai bine si iti zic mai multe.

peace
i0nutzb