[C++] Linie separatoare

Adrian97

Salut! Sunt incepator in C++, as dori sa stiu cum pot implementa o linie care sa separe bara de meniu de continutul unui program. Ma puteti ajuta va rog? Folosesc sistemul de operare Linux si toolkit-ul Qt 4.
Multumesc anticipat.
msmihai
Mergi la Display Widgets si alege Horizontal Line

neagu_laurentiu
Salut Tazor smile.gif
Daca nu vrei sa te joci in QT Designer macar citeste documentatia ( http://qt.nokia.com/doc/4.5/index.html ) asa cum ti-am zis de nenumarate ori !
O idee de start :
CODSURSA
void MyWidget::paintEvent(QPaintEvent *event)
{
    QPainter painter(this);
    painter.drawLine(x1,y1,x2,y2);
}

Pentru ce vrei tu nu prea e recomandat. Fiindca depinde de tema selectata sub Gnome/KDE/etc. Unele iti vor desena/separa singure cele doua zone (meniu si suprafata utilizator) si nu va trebui sa evidentiezi tu asta.
Adrian97
@msmihai: Asta unde e?
@neagu_laurentiu: Salut! Multumesc pentru documentatie.
msmihai
Daca nu te pricepi sa codezi ce ai de facut, incearca pe cat posibil sa folosesti Qt Designer. Trebuie sa se fi instalat odata cu toolkit-ul.
Adrian97
CITAT (msmihai @ 15th September 2009, 21:07) *
Daca nu te pricepi sa codezi ce ai de facut, incearca pe cat posibil sa folosesti Qt Designer. Trebuie sa se fi instalat odata cu toolkit-ul.

Da, este instalat. Dar cand termin design-ul, imi afiseaza un fisier .ui, nu .cpp
neagu_laurentiu
Intra tu in QT Creator, fa un proiect GUI si de acolo lansezi QT Desinger cand deschizi .ui.
Se poate si direct... dar e mult sa povestesc eu ce gasesti documentat.

Adrian97
Pai intru in proiectul meu, si cand intru in fisierul .ui, imi arata fereastra implicita, nu fereastra de la programul meu, cu butoane etc.
neagu_laurentiu
Dupa ce intri in proiect si deschizi .ui iti deschide designerul ?
Apoi dupa ce termini de jucat cu mouse-ul salvezi.