Adrian97
15th September 2009, 18:39
Salut! Sunt incepator in C++, as dori sa stiu cum pot implementa o linie care sa separe bara de meniu de continutul unui program. Ma puteti ajuta va rog? Folosesc sistemul de operare Linux si toolkit-ul Qt 4.
Multumesc anticipat.
msmihai
15th September 2009, 18:56
Mergi la Display Widgets si alege Horizontal Line
neagu_laurentiu
15th September 2009, 19:59
Salut Tazor 
Daca nu vrei sa te joci in QT Designer macar citeste documentatia ( http://qt.nokia.com/doc/4.5/index.html ) asa cum ti-am zis de nenumarate ori !
O idee de start :
CODSURSA
void MyWidget::paintEvent(QPaintEvent *event)
{
QPainter painter(this);
painter.drawLine(x1,y1,x2,y2);
}
Pentru ce vrei tu nu prea e recomandat. Fiindca depinde de tema selectata sub Gnome/KDE/etc. Unele iti vor desena/separa singure cele doua zone (meniu si suprafata utilizator) si nu va trebui sa evidentiezi tu asta.
Adrian97
15th September 2009, 20:01
@msmihai: Asta unde e?
@neagu_laurentiu: Salut! Multumesc pentru documentatie.
msmihai
15th September 2009, 20:07
Daca nu te pricepi sa codezi ce ai de facut, incearca pe cat posibil sa folosesti Qt Designer. Trebuie sa se fi instalat odata cu toolkit-ul.
Adrian97
15th September 2009, 20:07
CITAT (msmihai @ 15th September 2009, 21:07)

Daca nu te pricepi sa codezi ce ai de facut, incearca pe cat posibil sa folosesti Qt Designer. Trebuie sa se fi instalat odata cu toolkit-ul.
Da, este instalat. Dar cand termin design-ul, imi afiseaza un fisier .ui, nu .cpp
neagu_laurentiu
15th September 2009, 20:14
Intra tu in QT Creator, fa un proiect GUI si de acolo lansezi QT Desinger cand deschizi .ui.
Se poate si direct... dar e mult sa povestesc eu ce gasesti documentat.
Adrian97
15th September 2009, 20:16
Pai intru in proiectul meu, si cand intru in fisierul .ui, imi arata fereastra implicita, nu fereastra de la programul meu, cu butoane etc.
neagu_laurentiu
15th September 2009, 20:28
Dupa ce intri in proiect si deschizi .ui iti deschide designerul ?