Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
UE vrea să interzică mașinile Diesel !
#37
Posted 23 October 2014 - 17:08
andreic, on 23 octombrie 2014 - 14:58, said:
Mai putin fumul si particulele Nu e o prostie iar stirea nu e de incredere. Un diesel modern, EURO 5 sau 6, adica cu filtru de particule, elimina in atmosfera de mii sau chiar de milioane de ori mai putine particule decat un benzinar cu injectie directa modern. Elimina mai putine particule chiar si decat un benzinar aspirat, considerat pana recent cel mai eco friendly Cateva teste facute in SUA de catre EPA (Agentia de Mediu) in ultimii 4 ani: 1. FTP-75 (Federal Test Procedure) - used for emission certification and fuel economy testing of light-duty vehicles in the United States. Se iau cateva sample-uri din esapament, se dilueaza cu aer si se trec printr-un filtru special. Se repeta procesul de mai multe ori. Iata cum arata rezultatul: [ http://www.dieselnet.com/tech/images/emi/dpm/~pm_filters.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Unde fiecare reprezinta: - bag 1 - Cold start transient phase (ambient temperature 20-30°C), 0-505 s, - bag 2 - Stabilized phase, 506-1372 s, - bag 3 - Hot soak (min 540 s, max 660 s), LEV = standard american de poluare, echivalent EURO 5, desi E5 este de doua ori mai restrictiv in ceea ce priveste particulele PFI = port fuel injection = motor clasic cu injectie indirecta (benzina) GDI = gasoline direct injection = injectie directa benzina Conluzia testului - dieslul cu DPF este cel mai curat, filtrul este imaculat 2. O comparatie intre emisiile de particule ale principalelor tipuri de motoare PM.png 98.12K 23 downloads Dieslurile cu filtru elimina in atmosfera de mii pana la milioane de ori mai putine particule decat benzinarele cu injectie directa. De asemenea, masa particulelor eliminate este negljabila. Este evident ca dieslurile cu DFP sunt cele mai curate dpdv al emisiilor de particule Pentru cine nu intelege l engleza, motoarele sunt in ordinea urm diesel fara DPF diesel cu DPF benzinar clasic, cu injectie indirecta benzinar cu injectie indirecta supraalimentat (cu turbina/compresor) benzinar supralimentat folosind E85 (etanol 85%, 15% benzina) benzinar cu injectie directa omogena (de exemplu motoarele TSI de la VW) benzinar cu injectie directa stratificata (motoarele FSI de la VW) In plus, am mai spus AICI ca un raport al Comisiei Economice pentru Europa al Natiunilor Unite spune ca transporturile rutiere cu motoare diesel nu produc decat 15% din poluare cu particule din Europa. Accentuez, doar 15%. In SUA procentul este de doar 3%. Tam-tamul asta are la mijloc doar interese economice, nicidecum legate de mediu |
#38
Posted 23 October 2014 - 17:33
De parcă ar singura chestie din motive economice. Ne bagă tot felul de chestii pe gât, în loc să ne ajute să devenim mai buni. Şi când îţi bagă cineva ceva pe gât, parcă îţi vine să fii Gică Contra.
Totuşi, prin ţările mai civilizate se reduce poluare cu ajutorul dezvoltării transportului în comun. Şi prin Americi au început să facă asta. În România însă... Edited by djl, 23 October 2014 - 17:34. |
#39
Posted 23 October 2014 - 21:28
Deci din Libertatea si-au luat cei de la Capital stirea fara nici un continut ! http://www.capital.ro/ue-va-interzice-motoarele-diesel.html |
#40
Posted 24 October 2014 - 07:14
#41
Posted 24 October 2014 - 12:54
valitudor, on 23 octombrie 2014 - 17:08, said: Dieslurile cu filtru elimina in atmosfera de mii pana la milioane de ori mai putine particule decat benzinarele cu injectie directa. De asemenea, masa particulelor eliminate este negljabila. Este evident ca dieslurile cu DFP sunt cele mai curate dpdv al emisiilor de particule Pentru cine nu intelege l engleza, motoarele sunt in ordinea urm diesel fara DPF diesel cu DPF benzinar clasic, cu injectie indirecta benzinar cu injectie indirecta supraalimentat (cu turbina/compresor) benzinar supralimentat folosind E85 (etanol 85%, 15% benzina) benzinar cu injectie directa omogena (de exemplu motoarele TSI de la VW) benzinar cu injectie directa stratificata (motoarele FSI de la VW) In plus, am mai spus AICI ca un raport al Comisiei Economice pentru Europa al Natiunilor Unite spune ca transporturile rutiere cu motoare diesel nu produc decat 15% din poluare cu particule din Europa. Accentuez, doar 15%. In SUA procentul este de doar 3%. Tam-tamul asta are la mijloc doar interese economice, nicidecum legate de mediu Citeva observatii: - in US filtrele diesel functioneaza pe baza de uree, pe cind in UE functioneaza pe baza de motorina injectata in filtru, un soi de post-combustie. Nu intru acum in detalii tehnice. Nu e de vina UE in mod direct pentru asta, ci birocratia care permite smecherii de felul asta, exploatate imediat de producatorii auto. In vreme ce filtrele pe baza de uree sint intradevar eficiente, filtrele de particule europene nu fac altceva decit sa mai arda ceva motorina pentru a reduce poluarea! Ceva de genul "mai poluam un pic, ca sa poluam mai putin" - dupa ce la inceputul anilor 2000, motoarele diesel erau foarte incurajate (inclusiv dpv fiscal), treptat birocratii UE, in ipocrizia lor, intorc macazul si lovesc acum in motoarele diesel, pentru ca intre timp s-a creat o masa de manevra suficient de mare - marea si adevarata poluare vine de la marile vapoare (alea de fac plinul cu citeva milioane de dolari/euro - fara acize) si pe care nu le intreaba nimeni nimic, probabil pentru ca se supara baietii si le baga in revizie tehnica pentru citeva luni si dupa aia or sa tipe multi. Era pe aici un articol mai demult care spunea ca primele 11 vapoare polueaza cit tot restul parcului auto, deci da, ipocrizie maxima. - intradevar sint la mijloc interese economice si inca mari, sunt curios care e jocul din spatele ineptiei asteia PS: e ceva in neregula in topul tau, daca spui ca diesel cu DPF e cel mai clean |
#42
Posted 24 October 2014 - 13:01
Iti raspund la liniute, in ordinea lor:
1. Esti intr-o mare confuzie. Cu uree (AdBlue) functioneaza catalizatorul pentru reducerea noxelor, filtrele de particule (DPF) functioneaza prin postinjectie. Sunt identice atat in Europa cat si in SUA. 2. De acord. Asta spun si eu. 3. Nu sunt de acord. Aici scrie clar cine este cel mai mare poluant. 4. Din nou sunt de acord. Topul nu este am meu, ci al unor institutii "oficiale". A mea etse doar observatia cum ca eu, la 200.000 km, am teava de esapament mai curata pe interior decat orice benzinar |
#43
Posted 24 October 2014 - 17:53
In faza de regenerare cum sta dieselul FAP cu emisiile?
Fumega? Intreb pt ca... nu am vazut niciodata unul regenerandu-se. |
#44
Posted 24 October 2014 - 20:11
Viorelsolar, on 23 octombrie 2014 - 17:06, said:
Generatorul meu de sudură Diesel de 5Kw cu motor Lombardini de 8 CP nu „pupă” de un an de zile decât ulei vegetal cumpărat de la Lidl cu 3.7 lei litrul și merge de rupe !,singurul inconvenient este că miroase puternic a gogoși și cartofi prăjiți și de câte ori am ceva de sudat îmi vine poftă de mâncare ! valitudor, on 23 octombrie 2014 - 17:08, said:
Un diesel modern, EURO 5 sau 6, adica cu filtru de particule, elimina in atmosfera de mii sau chiar de milioane de ori mai putine particule decat un benzinar cu injectie directa modern. Elimina mai putine particule chiar si decat un benzinar aspirat, considerat pana recent cel mai eco friendly Edited by andreic, 24 October 2014 - 20:14. |
#45
Posted 24 October 2014 - 21:30
undercoverbrother, on 24 octombrie 2014 - 17:53, said:
In faza de regenerare cum sta dieselul FAP cu emisiile? Fumega? Intreb pt ca... nu am vazut niciodata unul regenerandu-se. Totusi, chiar daca ar fi fum, avand in vedere ca regenerarile au loc cam o data la 1000 km si tin cam 10 minute, rezulta ca, in intreaga viata a masinii mele de pana acum (200.000 km) a poluat mai putin decat polueaza o soba dintr-o casa, intr-o zi si jumatate. andreic, on 24 octombrie 2014 - 20:11, said:
Da, numai ca majoritatea dieselurilor in exploatare sunt vechi, mai ales la noi unde ajung numai cazane nemtesti Daca merg in spatele unui diesel de genul asta vechi zici ca sunt langa o locomotiva veche sau tir... trebuei sa inchid ventilatia si geamurile rapid sa mai pot respira Daca ar avea toti euro 5 sau 6 si ar mai avea filtrele schimbate la termen as mai zice. De acord. Dar vrei sa se interzica viitorarele dieseluri cu norme de poluare mai mari sau egale cu EURO 6 doar pentru ca exista deja diesluri cu norma mai mica de poluare? Care-i logica, pentru ca oricum pe cele deja in exploatare nu le pot interzice |
#46
Posted 24 October 2014 - 22:02
Ai avut vreo problema cu filtrul de particule din cauza traficului in oras ?
Am vazut ca multi scot filtrul de particule din cauza ca nu pot exploata masina corespunzator pentru un motor cu FAP, ceea ce duce la infundarea filtrului ! Ma refer la faptul ca fac drumuri scurte prin oras! |
|
#47
Posted 25 October 2014 - 19:23
eu chiar sper sa evolueze la euro 7,8..n , sa puna filtre si la benzinare si sa inaspreasca testele inclusiv cele de la itp. iar cei care n-au filtru sa plateasca niste taxe mari, anuale.
toata lumea sa gandeste sa scoata filtrul, nimeni nu se gandeste sa-i faca upgrade, sa retina cat mai multe noxe. pt asta, soferii(mankind) merita din plin taxati, nimeni nu se gandeste la sanatate. eee atunci hai cu taxa!! |
#50
Posted 26 October 2014 - 09:43
Să sperăm că peste vreun sfert de secol dacă mai suntem toți în viață să nu mai promovăm atât de înverșunat „dizăle” și benzinare,că vom ajunge să respirăm cu masca de gaze pe figură,să distrugem cu bună știință ceea ce a mai rămas viu pe această planetă și poate ne trezim la realitate pentru că ne apropiem cu pași repezi de ceasul al 12-lea !
|
#51
Posted 26 October 2014 - 10:24
Raportul UN spune ca daca maine s-ar interzice complet transportul rutier cu motoare diesel, cu toate rablele vechi care sunt acum in exploatare, poluare cu particule s-ar reduce cu doar 15% in Europa si 3% in SUA. In fiecare an aceasta scade in Europa, doar la noi si in inca 2-3 state s-a dublat in ultimii ani.
41ex, on 25 octombrie 2014 - 19:23, said:
eu chiar sper sa evolueze la euro 7,8..n , sa puna filtre si la benzinare si sa inaspreasca testele inclusiv cele de la itp. iar cei care n-au filtru sa plateasca niste taxe mari, anuale. Speri asta deoarece ai ales (sau poate n-ai avut de ales) sa ramai ignoarant si neinformat, adica felul de gaina preferat al celor care care se ocupa cu impozitari si jupuiri de pene. Iti urez cotcodacit placut atunci cand, intr-un fel sau altul, iti vor smulge si tie penele. [ https://farm8.staticflickr.com/7146/6731474831_2682f69156_o.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] kodiak, on 24 octombrie 2014 - 22:02, said:
Ai avut vreo problema cu filtrul de particule din cauza traficului in oras ? Am vazut ca multi scot filtrul de particule din cauza ca nu pot exploata masina corespunzator pentru un motor cu FAP, ceea ce duce la infundarea filtrului ! Ma refer la faptul ca fac drumuri scurte prin oras! Edited by valitudor, 26 October 2014 - 10:32. |
|
#52
Posted 26 October 2014 - 17:41
daca spui de treaba cu 15% atunci vorbim de lucruri diferite. eu ma refer la noxele care sunt in oras, acolo unde respiram si deci ne imbolnavim. cu cat te apropii de un bulevard cu atat e mai periculos pt sanatate. chit ca nu circula niciun vapor pe planeta in acea zi si toate cet-urile sunt inchise, sobele etc.
Edited by 41ex, 26 October 2014 - 17:41. |
#53
Posted 26 October 2014 - 18:23
Mai bine ai milita pt recunoasterea modificarilor aduse masinilor (mod omologate de altfel) pt a imbunatati norma de poluare.
S-au inmatriculat f multe masini din astea aduse de afara si nu s-a tinut cont de starea de fapt a lucrurilor, stare certificata si prin omologarea modificarilor ci doar de norma din catalog desi gazele corespundeau altei norme. 41ex, on 25 octombrie 2014 - 19:23, said:
eu chiar sper sa evolueze la euro 7,8..n , sa puna filtre si la benzinare si sa inaspreasca testele inclusiv cele de la itp. iar cei care n-au filtru sa plateasca niste taxe mari, anuale. toata lumea sa gandeste sa scoata filtrul, nimeni nu se gandeste sa-i faca upgrade, sa retina cat mai multe noxe. pt asta, soferii(mankind) merita din plin taxati, nimeni nu se gandeste la sanatate. eee atunci hai cu taxa!! Poate imi place masina mea si vrea sa o tin la zi. Dupa tine ar trebui sa ma taxeze implicit si sa n-am alternativa. Cam tii cu lupul, ca sa nu zic altfel. Ai masina? Edited by undercoverbrother, 26 October 2014 - 18:29. |
#54
Posted 26 October 2014 - 18:26
bonygy, on 23 octombrie 2014 - 13:18, said:
Un tip care are sora stabilita in Atena de mai multi ani mi-a spus ca pe timpul verii nu ai voie sa circuli prin oras cu autoturisme avand motorizare diesel.Poluarea emanata de motorizarile diesel la pachet cu caldura specifica acestui oras pe timpul verii creeaza probleme medicale.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users