Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#127
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004

View Postadipelcz, on 30 octombrie 2014 - 10:19, said:

Sistemele alea de asistenta pt trailer mie mi se par foarte utile. Germania e o tara in care pe sosele sunt gramada de "carausi" d-astia. Si nu cara trailere pt camping. Sunt multi care duc dupa ei cai, barci, chiar si avioane, planoare si alte d-astea. De multe ori am vazut masini de lux tragand la astea (SUV-uri premium, A6-uri, E-class-uri, samd). Nu toti care au de remorcat ceva sunt niste flamanzi care n-au bani de hotel. E vorba de stilul de viata, de faptul ca unii au diverse pasiuni si pentru astia sistemele astea sunt foarte bune, mai ales ca vin totusi pe o masina mai ieftina decat alea de lux.

Mersul cu rulota nu e comparabil cu hotelul, insa de cele mai multe ori, aia de-s "rulotisti" apreciaza alte lucruri decat aia care merg la hotel. Sunt multi care au iesit la pensie si au o gramada de timp (si energie multi dintre ei) sa isi ia rulota dupa ei si sa colinde lumea-n lung si-n lat. Multi mai au si 2-3 biciclete agatate de rulota. Prespupun ca se cazeaza in vreun camping cate o luna si fac diverse drumetii cu bicicleta prin imprejurimi. E alta experienta, nu are nicio legatura cu banii si cu hotelurile.

Acu vreo citiva ani am mers la un hotel linga plaja in 2mai. Fix peste drum era campingul si acolo plin de rulote care mai de care. Unii probabil ca le aveau acolo tot sezonul, ca isi amenajasera mici curti, ghivece cu flori si alte decoratiuni de exterior.
Fata de aia cu care eram obisnuit pina in 90 cind mergeam cu tata cu cortul (avind filozofia platim mai putin dar stam mai mult decit cu bilet de la sindicat), astia cred ca invirt mai multi bani ca cei care merg la allinclusive: pai sa stai in rulota, sa ai pe mal o pocnitoare de barca gonflabila (cu motor destul de potent) cu care te duci la iahtul lasat in larg, e chiar tupeu. Pe partea cealalta era o familie care erau cu 2 fete bolnave, in carucioare speciale (cred ca aveau sindrom Down, nu stiu) si l-am urmarit pe acel domn cum intra pe rind cu fetele in apa. Pai cum ar fi fost el privit la fitze de 5 stele cu "handicapatele" facind curse intre plaja si hotel ca in piscina sigur nu cred ca ar fi intrat?!?!?

#128
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Am configurat unul de curiozitate, full options ajunge la 62.000 euro. In aceeasi bani iti poti lua un seria 3 3.0D 258CP aproape la fel de dotat cu care sa-l bati la fundulet.

#129
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
VW nu te obliga sa cumperi Passat de 60 mii euro ci doar iti ofera posibilitatea, e o mare diferenta.
BMW seria 3 e mic si in interior si la portbagaj. Seria 3 e comparabil cu Jetta, abia seria 5 e comparabila cu Passatul dpvd al spatiului interior.

Edited by Kroghy, 06 November 2014 - 07:38.


#130
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002

View PostBlue_Ivy, on 06 noiembrie 2014 - 00:50, said:

Am configurat unul de curiozitate, full options ajunge la 62.000 euro. In aceeasi bani iti poti lua un seria 3 3.0D 258CP aproape la fel de dotat cu care sa-l bati la fundulet.
Da, ma, iti poti lua multe. Inclusiv 4 Dustere sau un Hummer!

#131
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Eu am facut o comparatie cot la cot. Ca daca vorbim despre ce iti poti lua de 60+k lista e lunga. Ziceam ca principiu cat de scump poate sa ajunga, ala e maximul pe VW.ro.

#132
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Dar pe 3-arul ala ai avut curiozitatea sa-l dotezi full si sa vezi la cat ajungi? Dupa care sa-l compari cu, spre exemplu, un Phaeton?

Ok, am inteles cu totii ca nu-ti place, dar nu crezi ca ar fi timpul s-o lasi balta? Nu de alta, dar nu esti prea inspirat in a-i baga de vina. Nici macar nu stii ce sa spui in afara de niste aiureli...

#133
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Tu esti genul carcotas care se ocupa cu ograda altora? L-am dotat similar cat am putut, nu pot fi configurate identic pt ca nu sunt acelasi optiuni. Si unde am zis eu ca nu`mi place? Ideea unui forum e de a schimba pareri, de a discuta. Commentul tau e provocator si culmea e ca moderatorul iti da like. Dar asta e softpedia, cu moderatori alesi pe genunchi. Sanatate.

Edited by Blue_Ivy, 06 November 2014 - 12:49.


#134
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostBlue_Ivy, on 06 noiembrie 2014 - 00:50, said:

Am configurat unul de curiozitate, full options ajunge la 62.000 euro. In aceeasi bani iti poti lua un seria 3 3.0D 258CP aproape la fel de dotat cu care sa-l bati la fundulet.


Nu are nicio legatura,orice masina dotata cu absolut tot ce se poate costa mai mult decat o masina dintr-o clasa superioara dotata bine.

Daca o luam asa de ce sa dai 62k euro pe un 330xd mai dotata cand poti lua cu pana in 70k euro un x5 3.0d destul de dotat ?

#135
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,971
  • Înscris: 06.01.2006
daca tot v-ati apucat de comparat mere cu pere, Passat cu Seria 3 si cu GLK atunci hai ca vin si eu cu o alta varianta
eu de 60 de mii de euro mi-as cumpara uite asa ceva:
[ http://www.impactlab.net/wp-content/uploads/2009/10/beer-truck-374.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#136
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 30.01.2006
Daca ar fi doar atat mi-as lua doua, dar nu cred ca-ti ajunge.

#137
fgk

fgk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 22.12.2006
seria 3 actuala nu e deloc mica a devenit mare.s-ar putea sa fie mai scump decat viitorul BMW m2.

#138
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Se pare ca vor lansa si 2.0 TDI de 270 CP: http://www.automarke...isia-58745.html

#139
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Farurile astea LED sunt incredibile. Sincer, mi-as dori asa ceva...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/j7A_praG4HU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Noul sistem de parcare. park assist 3.0

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Q4j95LNT4NI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#140
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 30.01.2006
Si eu sunt fascinat de farurile astea, sunt si la alte marci auto cred, sau cel putin asa se lauda unii, acum e prima oara cand le vad in actiune, totusi, ma intreb cat de fiabile sunt. E drept ca eu acum am cu functie cornering, si de aproape 6 ani, nici o problema, cand le-am cumparat ma gandeam la probleme, totusi, astea sunt mult mai complexe.

#141
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Masinile premium (cel putin cele germane) sigur au astfel de faruri, dar si eu le vad pentru prima data in actiune. Imi par foarte eficiente si cred ca acest tip de faruri reprezinta cel mai mare salt in evolutia farurilor pana in prezent. Da, xenon-ul este puternic, dar si halogenul intr-un far cu geometrie corecta era apropiat, insa modul cum pot distribui astea lumina este impresionat. La inceput n-am prea inteles moda asta cu LED-urile in dauna xenonului, dar acum imi este foarte clar

Cu fiabilitatea s-ar putea sa fie probleme, cel putin la inceput. Ma gandesc ca motorasele alea mai obosesc si ele. Eu sper ca piesele susceptibile de defectare sa aiba cod de fabricatie, sa poata fi schimbate individual, altfel... Dar oricum ar fi, imi place directia in care se merge.

#142
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Farurile alea sunt criminale, mai ales pe o masina "de rand", doar pe A7 am mai vazut faruri de genul asta, iarasi au reusit nemtii sa faca ceva fain cu farurile alea.
Sistemul de parcare desi e "inutil", isi are utilitatea sa. Eu la Prius l-am folosit de 3 ori si aia atunci cand imi era lene sa gandesc cum sa bag masina in spatii inguste, in rest in conditii normale e mai comod din volan :)

La actionare ma gandesc la sisteme servo, gen "voice coil" cum au la actionarea capului de citire de la HDD si atunci sistemul este fiabil, cei drept in masina intervin si factori externi precum variatii de temperatura, vibratii si altele ce nu vezi la un HDD sau alt mecanism fin. Dar la cum sunt facute masinile azi, alea cred ca sunt cea mai mica grija.

#143
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postconnectorxp, on 23 noiembrie 2014 - 16:06, said:

Sistemul de parcare desi e "inutil", isi are utilitatea sa. Eu la Prius l-am folosit de 3 ori si aia atunci cand imi era lene sa gandesc cum sa bag masina in spatii inguste, in rest in conditii normale e mai comod din volan Posted Image
Hmm. Stiu ca e mai "barbatesc" sa spun ca nu am nevoie de un sistem de parcare automata, insa nu-i chiar asa. N-am avut niciodata probleme cu parcarea pentru ca inainte de a invata sa conduc, am invatat sa parchez. Sistemul pe care il am pe masina, si pe care l-am montat personal mai mult din distractie, permite parcarea in spatii mai mari decat lungimea masinii cu, teoretic, 80 cm. Teoretic, ca practic parcheaza uneori si in spatii cu 60 cm mai mari decat masina. Asta inseamna 30-40 cm in fata, 30-40 cm in spate. Oricand as putea sa bat sistemul si sa parchez in spatii chiar mai mici de atat, practic imi trebuie doar dimensiunea masinii pe diagonala. Cum spuneam, cand l-am montat am facut-o de distractie, fiind convins ca-mi este inutil. L-am folosit de cateva ori, sporadic, pana am vazut ca imi gaseste o multime de locuri de parcare, pentru ca marea majoritatea a locurilor de parcare o ignoram si renuntam sa parchez in mod manual deoarece nu eram sigur ca incap si nu puteam tine o coloana intreaga de masini in spate doar sa constat ca nu am loc, Mi-e foarte greu sa cred ca un om poate aprecia cu precizie, in trafic, un loc de parcare care are lungimea masinii + 3o cm in fata, 30 cm in spate
Acum, dupa multi ani, imi este atat de util incat am preferat ca, intr-un concediu intr-o tara cu locuri de parcare foarte rare si dificile, nu ca Romania, sa prefer sa dau bara jos in parcare si sa-l repar decat sa ma lipsesc de el pentru cateva saptamani. Bineinteles, eu vorbesc de parcarea laterala cu spatele, nu de cea perpendiculara, cu fata sau spatele, care sunt foarte lejere.

Prima generatie de parcare automata de la VW era foarte slaba, avea nevoie de lungimea masinii + 1,5 m. Locurile alea de parcare le puteam gasi si eu foarte usor, nu mi-ar fi fost de folos deloc, insa pe ultimele generatii le gasesc foarte utile, atat pentru "barbati" cat si pentru "femei".

#144
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Problema asta o am la mine, este cu referinta optica pe unele parti si atunci are marje mari, dar la 30% din parcaje intra in spatii mai mici decat in carte.
SIPA de la Toyota este similar cu Park Pilot 3.0, adica baga masina in spatii cu maxim 60 cm mai lungi decat masina, uneori fiind mai greu pentru sofer sa o scoata de acolo decat cand o baga sistemul automat.

Cu parcarile am avut traume in Uggiate-Trevano, mai ales pe langa centru, cand migram in Stabio in timpul saptamanii era ok, aveam locuri rezervate, probabil din cauza asta zona era dominata de Polo si surate de ale ei.
In Grecia, la fel sunt de cosmar parcarile, la noi in centru e lux.

Revenind la oile noastre, sa sun saptamana viitoare la VW sa cer un drive test cu noul model, orice motor, sunt curios fata de B6-7 cum sta pe sosea si cum se simte la interior.
Pacat ca la noi nu se fac teste cum se fac in alte tari, in DE la Ferrari am avut jumate de ora pe mana masina si atunci am simtit exact cea am vrut si nu a fost nevoie sa-i spun decat ca doresc sa merg cu ea, ei nu sunt ca la noi sa faca ifose si altele daca le spui ca nu cumperi pe loc.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate