Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#991
Jibraill

Jibraill

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 16.06.2010
Salut,
   Orange Helper, poti sa imi spui cand o sa lanseze Orange Romania aplicatii si pentru telefoanele cu sistem de operare windows ?

#992
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 Jibraill, on 20 noiembrie 2014 - 23:27, said:

Salut,
   Orange Helper, poti sa imi spui cand o sa lanseze Orange Romania aplicatii si pentru telefoanele cu sistem de operare windows ?
Salut,

In acest moment exista 3 aplicatii Orange disponibile pentru telefoanele Windows Phone: Deezer, Clever Taxi si SuperErou. Mai multe detalii privind aplicatiile Orange, poti gasi aici.

O zi buna,
Orange Helper

#993
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009
Incerc sa imi configurez un abonament online, cu care sa il prelungesc pe al meu (Fluture 11) si sa adaug un telefon LG Optimus G in cos impreuna cu abonamentul. Nu ma lasa nici sa il configurez ca si abonament nou, la finalizarea comenzii imi apare mesajul conform caruia nu pot configura acest tip de abonament, nici sa il prelungesc pe cel existent. Un pic de ajutor n-ar strica, Orange Helper.

P.S.: "Nu puteti cumpara niciun abonament din aceasta categorie!" e mesajul care apare la finalizarea comenzii, indiferent ce abonament aleg.

#994
cr1s5t1

cr1s5t1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 13.11.2014
Mda, oferta de BF, Pantera 41 la 31E...insa pe ce perioada se aplica reducerea aia? M-as incumeta sa-mi schimb abonamentul prin Early Upgrade cu oferta asta dar unde sunt termenii?

#995
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 cr1s5t1, on 21 noiembrie 2014 - 22:01, said:

Mda, oferta de BF, Pantera 41 la 31E...insa pe ce perioada se aplica reducerea aia? M-as incumeta sa-mi schimb abonamentul prin Early Upgrade cu oferta asta dar unde sunt termenii?

Salut,
Reducerea se aplica pentru intreaga perioada contractuala, iar termenii vor fi mentionati in anexa sau pe email.
O zi buna,
Orange helper

#996
Eagle Raider

Eagle Raider

    try

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 29.04.2006
se mai schimba produsele din oferta de black friday? anul trecut se schimbau zilnic, vad ca anul asta nu s-au schimbat

#997
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782
  • Înscris: 30.03.2014
Domnu' Orange, de ce nu ați consolidat antenele cu bulină roșie ?

#998
Jibraill

Jibraill

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 16.06.2010

 Orange_helper, on 21 noiembrie 2014 - 10:01, said:

Salut,

In acest moment exista 3 aplicatii Orange disponibile pentru telefoanele Windows Phone: Deezer, Clever Taxi si SuperErou. Mai multe detalii privind aplicatiile Orange, poti gasi aici.

O zi buna,
Orange Helper

Ma gandeam mai mult la orange cloud

#999
Tudor75

Tudor75

    peRFect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,150
  • Înscris: 14.12.2007
Știu că s-a mai întrebat. Cum activez serviciul HD Voice? Dețin ab. Nelimitat 10. Thx.

#1000
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Nu ai ce activa. Trebuie sa ai tu si interlocutorul telefoane compatibile si sa va aflati in aria de acoperire 3G

Edited by bethlen, 22 November 2014 - 23:34.


#1001
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 tudor75, on 22 noiembrie 2014 - 23:27, said:

Știu că s-a mai întrebat. Cum activez serviciul HD Voice? Dețin ab. Nelimitat 10. Thx.

Salut,

HD Voice inseamna High Definition Voice si utilizeaza tehnologia AMR – WB, care mareste gama de frecventa audio din retele de telecomunicatii. Serviciul imbunatateste considerabil calitatea apelului prin eliminarea zgomotului din fundalul unei conversatii. HD Voice nu se poate activa separat, fiind o functie a telefonului, nu este legat de planul tarifar , ci de caracteristicile telefonului tau.

Cu prietenie,
Orange Helper

#1002
Tudor75

Tudor75

    peRFect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,150
  • Înscris: 14.12.2007

 Orange_helper, on 23 noiembrie 2014 - 10:27, said:

Salut,

HD Voice inseamna High Definition Voice si utilizeaza tehnologia AMR – WB, care mareste gama de frecventa audio din retele de telecomunicatii. Serviciul imbunatateste considerabil calitatea apelului prin eliminarea zgomotului din fundalul unei conversatii. HD Voice nu se poate activa separat, fiind o functie a telefonului, nu este legat de planul tarifar , ci de caracteristicile telefonului tau.

Cu prietenie,
Orange Helper
Ok. Scuze. Am uitat sa precizez si modelul de telefon. Detin un Samsung S3 Neo si vreau sa vorbesc cu fratele meu care detine acelasi model de telefon. Cum procedam? Acoperire 3G avem. Thx.
(Unii spun ca telefonul trebuie resoftat intr-un service Orange. Telefoanele nu au fost cumparate dintr-un magazin Orange.)

Edited by tudor75, 23 November 2014 - 19:47.


#1003
EscapE_

EscapE_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,747
  • Înscris: 07.06.2014

 tudor75, on 23 noiembrie 2014 - 19:44, said:


Ok. Scuze. Am uitat sa precizez si modelul de telefon. Detin un Samsung S3 Neo si vreau sa vorbesc cu fratele meu care detine acelasi model de telefon. Cum procedam? Acoperire 3G avem. Thx.
(Unii spun ca telefonul trebuie resoftat intr-un service Orange. Telefoanele nu au fost cumparate dintr-un magazin Orange.)
Nu trebuie sa le faci nimic.

#1004
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 tudor75, on 23 noiembrie 2014 - 19:44, said:

Ok. Scuze. Am uitat sa precizez si modelul de telefon. Detin un Samsung S3 Neo si vreau sa vorbesc cu fratele meu care detine acelasi model de telefon. Cum procedam? Acoperire 3G avem. Thx.
(Unii spun ca telefonul trebuie resoftat intr-un service Orange. Telefoanele nu au fost cumparate dintr-un magazin Orange.)

Salut,

Serviciul este disponibil tuturor clientilor Orange atat PrePay cat si abonati. Accesul este automat, doar este necesar ca cei doi interlocutori sa aiba telefoane compatibile HD Voice si sa fie in aria de acoperire 3G.

Cu prietenie,
Orange Helper

#1005
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
E o problema cu afisarea resurselor la abonamentul meu, fluture 11. In contul meu scrie un anumit nr de MB ramasi, la info cost imi apare altceva. Acum o luna am activat o optiune de internet si nu am consumat toate resursele in acea luna, probabil de-acolo sa fie diferenta. Poate faceti o verificare sa imi spuneti care-i treaba

Attached Files



#1006
verabarbu93

verabarbu93

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.11.2014
Salut! Tocmai mi-am pus sim-ul orange intr-un telefon nou si functioneaza normal, doar ca de aproximativ 20 de ori pe zi primesc mesaje de la 333 cu textul "destinatie nepermisa". Ma puteti ajuta?

#1007
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 21.06.2004
Orange Helper.
In contul meu nu mai gasesc sectiunea ,,istoric actiuni". Este vorba de locul unde se gasesc toate solicitarile mele transmise in scris din contul meu catre Orange.
Ati scos aceasta sectiune sau iar aveti probleme cu platforma online?

#1008
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
Poate nu au vazut domnii de la Orange, v-am trimis si inregistrarea convorbirii

Quote

Am mai spus-o si mai sunt postari din urma cu ceva ani, se practica inca chestia aia cu dat pe sub mana.
De data asta i-am prins si nu-i iert.
Vineri seara, pe tabul principalk de oferte apareau telefoane cu stoc epuizat si telefoane care nu mai erau pe stoc.
Din cele cu stoc, hopa, Iphone 5 cu reducere de pana la 100%, bun pentru nevasta-mea, o trec la un abonament nou (Pantera de 31 sau 25 + reducerea de BF) si vad cat iese telefonul.
Nu se poate ca nu e pe stoc.
Fac cateva printscreenuri cu ceeea ce nu era clar acolo, telefoane care apareau pe stoc, apoi nu existau, telefoane care apareau ca pleaca de la 9 euro si cand intrai plecau de la 129 euro etc, si trimit sesizare cu tot cu poze la Orange.
Bineinteles nici un raspuns, sambata mi-am luat inima in dinti si sun la 202
Tanti imi spune ca nu s-a actualizat siteul, bla, bla, ii spun ca nu este scuza, din moment ce o parte apar din prima cu stoc epuizat si din cele care apar ca ar fi pe stoc de fapt nu exista inseamna ca e reclama mincinoasa (i-am spus de Iphone 5 cu pana la 100% reducere etc)
Aici ii scapa pasarica, aceste telefoane s-au terminat AZI DIMINEATA.
Hopa, tanti Anamaria, eu am facut ASEARA SESIZARE, nu stia de asta, insemna ca ASEARA ERAU TELEFOANE SI ORANGE ROMANIA NU LE-A OFERIT pentru toata lumea.
I-am spus clar ca insemana ca mi s-a refuzat accesul la promotie, din moment ce eu aseara am facut sesizarea nu a mai avut ce sa spuna
Nu a mai spus nimic.
Basca ca pe langa printscreenurile de aseara am si convorbirea cu duduia inregistrata.
Pe scurt, aseara nema stoc, pentru mine, Orange a terminat stocul azi dimineata
@ Orange Helper si cine-o mai fi de la Orange.
Pe langa ANPC si ANCOM voi publica magariile astea pe toate forumurile la care am acces, e o mare nesimtire din partea unei asemenea companii, sa dai ofertele doar pe sub mana, probabil la neamuri si prieteni (cred ca e si penal, dar nu ma arunc la astea, desi as vrea sa se termine cu mizerii de genul asta)
Voi solicita clar data siu ora la care s-a vandut ultimul telefon, sesizarea este de aseara in sistem trimisa din contul meu.
Bafta la cumparaturi, eu sunt terminat anul asta.
Ieri am purtat discutii interminabile cu un m,are retailer, pana la urma azi am rezolvat problema, acum mi-a mai aparut si mizeria asta
Rusine Orange pentru astfel de practici


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate