Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie Apple in Romania
Last Updated: Jun 16 2007 14:25, Started by
Drago?
, Dec 21 2005 20:55
·
0
#1
Posted 21 December 2005 - 20:55
Salutare!
Am o mica nedumerire referitoare la modul cum se asigura garantia sistemelor Apple in Romania. Eu am un powerbook G4 cumparat in mai din Japonia. Prin iulie, spre marea mea disperare, subit si fara nici un avertisment decat o scanteie puternica, adaptorul meu de curent si-a dat sfarsitul. Am aflat insa ca si el este inclus in garantia de 1 an a laptopului, asa ca am inceput sa sun pe la dealerii Apple de la noi. Care au inceput sa imi spuna cum ca ei garanteaza pt defectele de fabricatie, nu si pe cele de utilizare (cazul meu era cam dubios, in nici un caz nu l-am utilizat eu gresit, dar se puteau scoate si dealerii sa spuna ca nu a fost o gresala de fabricatie, lucru totusi greu de dovedit). Pana la urma am ajuns la un dealer care mi-a dat un alt transformator, in baza unei sume ce am lasat-o ca si gaj, urmand ca sa se ocupe si de procedura de garantie pt transformatorul meu defect. Ei, si acum incepe marea nebuloasa pt mine, referitor la procedura asta, si la rezultatul ei: 1. nu imi cer deloc certificatul de garantie, ci numai factura de achizitie a laptopului (le-am dat-o dar era in japoneza, nu or fi inteles prea multe din ea). 2. nu mi se examineaza DELOC transformatorul, ci se completeaza o cerere catre Apple Europa (??) cu datele din factura si cu descrierea problemei Trece mai bine de o luna de zile, sun la dealer si imi spune ca cei de la Apple nu au dat nici un raspuns, deci putem sa il consideram ca si un refuz al lor de a acoperi prin garantie defectul. Eu am povestit si cu alti utilizatori de Apple din Japonia si America, si au spus ca acolo suni la un numar de asistenta, ei trec printr-o procedura standard, ca sa determine tipul defectului si sa verifice in baza de date ca produsul tau, identificat de un serial number e acoperit de garantie, si dupa asta iti trimit un pachet cu componenta noua, si o cutie goala autoadresata in care sa pui tu componenta defecta ca sa ajunga la ei. Simplu ca buna ziua. Intrebarea mea este daca a mai avut cineva de a face in tara cu situatii de genul asta, in special ma refer la sisteme sau componente cumparate de afara, pentru ca eu sunt foaaaarte suspicios la modul cum s-a tratat problema asta a mea. |
#2
Posted 20 May 2006 - 19:24
Drago?, on Dec 21 2005, 21:55, said: Salutare! Am o mica nedumerire referitoare la modul cum se asigura garantia sistemelor Apple in Romania. Eu am un powerbook G4 cumparat in mai din Japonia. Prin iulie, spre marea mea disperare, subit si fara nici un avertisment decat o scanteie puternica, adaptorul meu de curent si-a dat sfarsitul. Am aflat insa ca si el este inclus in garantia de 1 an a laptopului, asa ca am inceput sa sun pe la dealerii Apple de la noi. Care au inceput sa imi spuna cum ca ei garanteaza pt defectele de fabricatie, nu si pe cele de utilizare (cazul meu era cam dubios, in nici un caz nu l-am utilizat eu gresit, dar se puteau scoate si dealerii sa spuna ca nu a fost o gresala de fabricatie, lucru totusi greu de dovedit). Pana la urma am ajuns la un dealer care mi-a dat un alt transformator, in baza unei sume ce am lasat-o ca si gaj, urmand ca sa se ocupe si de procedura de garantie pt transformatorul meu defect. Ei, si acum incepe marea nebuloasa pt mine, referitor la procedura asta, si la rezultatul ei: 1. nu imi cer deloc certificatul de garantie, ci numai factura de achizitie a laptopului (le-am dat-o dar era in japoneza, nu or fi inteles prea multe din ea). 2. nu mi se examineaza DELOC transformatorul, ci se completeaza o cerere catre Apple Europa (??) cu datele din factura si cu descrierea problemei Trece mai bine de o luna de zile, sun la dealer si imi spune ca cei de la Apple nu au dat nici un raspuns, deci putem sa il consideram ca si un refuz al lor de a acoperi prin garantie defectul. Eu am povestit si cu alti utilizatori de Apple din Japonia si America, si au spus ca acolo suni la un numar de asistenta, ei trec printr-o procedura standard, ca sa determine tipul defectului si sa verifice in baza de date ca produsul tau, identificat de un serial number e acoperit de garantie, si dupa asta iti trimit un pachet cu componenta noua, si o cutie goala autoadresata in care sa pui tu componenta defecta ca sa ajunga la ei. Simplu ca buna ziua. Intrebarea mea este daca a mai avut cineva de a face in tara cu situatii de genul asta, in special ma refer la sisteme sau componente cumparate de afara, pentru ca eu sunt foaaaarte suspicios la modul cum s-a tratat problema asta a mea. prin simplul fapt ca il ai din alta tara, face ca totul sa fie mai complicat din start. eu as zice sa te duci la macgallery [www.macgallery.ro] , si sa vezi cum trateaza baietii de acolo problema Edited by Centris, 21 May 2006 - 12:50. |
#3
Posted 21 May 2006 - 07:31
iti spun eu cum trateaza, de o luna trebuie sa ma sune sa-mi spuna ca le-a venit noul SD care mi sa stricat. timpu trece, ei sunt obligati sa-mi prelungeasca apoi garantia cu timpul asta.
|
#4
Posted 28 May 2006 - 14:14
Garantia se tine de catre service-ul cu care are contract societatea care ti-a vandut aparatul! Conditiile de achizitie engros a aparatului acela poate sa duca la o garantie 0 (zero) din partea producatorului.Eu cumparam aparatura Sony de la importator la preturile cele mai mici,dar fara garantie!Doar o simpla proba la achizitie.Apoi,pt. garantii se face contract cu un service si aparatele defecte se duc acolo insotite de un certificat de garantie emis de vinzator in care se mentioneaza service-ul respectiv.Nu te duci cu un (ex:)Sony la orice service Sony si ti-l repara gratis.
Asa ca vezi ce service-uri sunt acreditate sa tina garantia pt. acel aparat(numele si adresa).La oricare alt service se poate repara/inlocui aparatul CONTRA COST! Edited by Centris, 29 May 2006 - 09:58. |
#5
Posted 28 May 2006 - 18:27
Vorbim de produse Apple aici, garantia e altfel decat la alti producatori...
|
#6
Posted 28 May 2006 - 18:33
pentru Europa, service-ul autorizat pt. garantie este in Irlanda. asa scrie la mine in carticelele cu care a venit "aparatu'"
|
#7
Posted 29 May 2006 - 22:57
sigxcpu, on May 28 2006, 19:33, said: pentru Europa, service-ul autorizat pt. garantie este in Irlanda. asa scrie la mine in carticelele cu care a venit "aparatu'" si Bang&Olufsen sunt aparate f.f.rare si scumpe,dar nu tine nimeni garantia pt. ele fara sa fie platit si nici danezii nu tin un service la Marriott pe banii lor,doar de dragul firmei.Cati dintre voi a auzit de ei? Edited by URSUS2, 29 May 2006 - 23:13. |
#9
Posted 02 June 2006 - 17:26
Mda.. garantia la Apple e superba..
La sistemul iMAc subit si in garantie a crapat HDD-ul. X luni pana aduc altul (e un nenorocit de HDD de laptop) sau pt ca am noroc au pe stoc un HDD mai mare si fac upgrade.. Am ales upgrade ! |
#10
Posted 04 June 2006 - 11:20
In Romania cel mai bun service pentru Apple, si singurul autorizat este http://www.noumax.ro
Edited by Centris, 05 June 2006 - 11:10. |
|
#11
Posted 04 June 2006 - 11:47
Legea romana spune ca pt produsele noi it-neconsumabile in cazul de fata, care le vinzi esti obligat sa oferi service garantie de 12 luni gratuit. Orice alte variante oferite suplimentar, gen 8x5 4h, D+1, etc. sunt servicii...oferite contra cost sau incluse in pretul de achizitie.
Pt. orice garantie internationala, daca exista serviciul acesta oferit de producator (si e valabil si in Romania), trebuie sa inteles ca respectivul dealer roman la care se ajunge cu produsul, n-o sa miste un deget pana nu are garantia c-o sa faca si ceva profit din treaba asta, ca doar n-o sa faca munca voluntara. Faptul c-a intrat un produs in tara similar cu alea pe care le vinde el, dar care n-a fost vandut de el, nu-l face sa-si dea sufletul sa ajute....ba din contra. Asadar trebuie inteles ca pana nu se verifica la furnizor ca intradevar produsul e in garantie si omu`nu-si vede credit note-ul emis (sau sa aibe garantia c-o sa fie emis), slabe sanse sa-ti vezi reparat produsul. Daca ai achizitionat service-ul "reparat instantaneu oriunde in lume" si descoperi ca nu se intampla chestia asta, e in principal vina producatorului si nu a vanzatorului inturcat inseamna ca primul nu si-a pus el serviciile la punct (in toata lumea sau numai selectiv in tari ca a noastra) |
#12
Posted 28 March 2007 - 18:20
nu stiu cum sta treaba la mac-uri dar eu am cumparat in vara un ipod video din italia (cu o zi inainte sa plec de acolo)
cand am ajuns acasa..am observat cu tristete un pixel mort s faptul ca se bloca deseori si avea nevoie de multe reseturi am dat peste noumax..am trimis mail...mi s-a confirmat ca este valabila garantia internationala..am scanat bonul de magazin..am compeltat acel formular apple..si l-am trimis dupa o luna jumatate mi-a venit un ipod nou noutz in loc deci din aceasta privinta ma pot declara ff multumit de garantia apple acuma as vrea sa imi achizionez un imac de 20' si chiar sunt curios cum o sa functioneze garantia ..ma rog sper sa nu am nevoie niciodata de ea |
#13
Posted 29 March 2007 - 11:44
kinezu, on Jun 4 2006, 12:20, said: In Romania cel mai bun service pentru Apple, si singurul autorizat este http://www.noumax.ro http://www.apple.ro/...ple/wheretobuy/ deci, mai sunt citiva... |
#14
Posted 16 June 2007 - 14:25
Am avut si eu o problema oarecum similara cu un Apple Mighty Mouse Wirless la care nu mai mergea click-ul dreapta. Era cumparat din Munchen.
M-am dus cu el pentru garantie la Istyle,le-am aratat bonul, au constatat defectul, l-au primit si mi l-au schimbat. Partea proasta este ca, daca ai un produs cumparat din alta tara trebuie sa astepti ceva mai mult (maxim 30 de zile lucratoare). In rest nu au fost probleme, noul mouse merge perfect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users