Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masini de familie cu distributie pe lant?
Last Updated: Oct 13 2017 10:23, Started by
Silent_Runner
, Nov 19 2013 14:38
·
0
#1
Posted 19 November 2013 - 14:38
Ma tenteaza o Dacia Lodgy cu motor 1.2 TCe, pentru ca e incapatoare si are motor mic (taxat ieftin) cu distributie pe lant (cu o durata de viata egala cu a motorului).
La pretul asta de 13.000 euro, ce alternative as avea? Nu ma intereseaza discutii in contradictoriu curea versus lant, sau legate de design-ul lui Lodgy. Ma intereseaza sa fie o masina practica; am vazut-o, imi place, deal with it. Ce alte masini de familie mai au motoare pe lant si cum se numesc acele motoare, ca sa stiu dupa ce sa caut. |
#2
Posted 19 November 2013 - 14:43
De ce te intereseaza distributia pe lant? Vrei să îi faci tot service-ul acasă?
Pentru 200 de euro o dată la 60000 km ai fi în stare să dai mai mult cu câteva mii pe o mașină? |
#3
Posted 19 November 2013 - 14:58
Nu ma intereseaza discutii in contradictoriu curea versus lant.
|
#4
Posted 19 November 2013 - 15:05
#7
Posted 19 November 2013 - 15:18
#8
Posted 19 November 2013 - 15:39
RealThing, on 19 noiembrie 2013 - 15:18, said: Asta e o afirmatie cel putin discutabila, mai exact folclor. Si nu, nu e folclor, este declaratia fabricantului (Renault) si parerea unui conducator de Dacie al carei lant merge bine mersi dupa 27 de ani. |
#10
Posted 19 November 2013 - 15:44
cristiandrei, on 19 noiembrie 2013 - 15:12, said:
Kia Ceed SW cred ca se poate configura in 13.000 EUR Multumesc de sugestie, am sa studiez! Nu am stiut ca are motor pe lant. adrian_r5, on 19 noiembrie 2013 - 15:15, said:
Logan / MCV cu 0.9 TCe Multumesc de sugestie, am studiat deja. Ar fi o varianta. D3an, on 19 noiembrie 2013 - 15:42, said:
renault motoarele de 2 litri. diesel Cam mare de 2 litri, birurile asijderea. Edited by Razvan_N, 19 November 2013 - 15:51. |
|
#11
Posted 19 November 2013 - 15:51
Ford are cateva motorizari pe lant, 1.8 tdci si inclusiv noul ecoboost de 1.0 100 sau 125 cp parca (nu sunt 100% sigur). Opel are si el, printre care motorizarea de 1.4 benzina sigur. Hyundai/Kia motorul de 1.4 benzina 109 cp. La modele te uiti la care te incadrezi cu banii. Eu zic sa suni pe la dealeri sa ceri oferte, 13k pe lodgy mi se pare mult, vorbim totusi de o dacie. Tine motoru dar nu tin celelalte elemente.
|
#12
Posted 19 November 2013 - 15:57
Razvan_N, on 19 noiembrie 2013 - 15:39, said:
Exact genul asta de discutii incerc sa evit. De ce nu incercati sa faceti asta pe un alt topic, sa va bateti acolo cu lanturi si curele? Cred ca subiectul acestuia a fost clarificat suficient in prima postare. Si nu, nu e folclor, este declaratia fabricantului (Renault) si parerea unui conducator de Dacie al carei lant merge bine mersi dupa 27 de ani. M-ai inteles gresit, iti vorbeste tot un fost conducator de dacie care a schimbat doua distributii pe lant in 400k km (rupte, multumim ). As merge tot pe Ceed_SW, mi-a placut masina, e clar peste orice Dacie. |
#13
Posted 19 November 2013 - 16:02
Razvan_N, on 19 noiembrie 2013 - 14:38, said: distributie pe lant (cu o durata de viata egala cu a motorului). Nu stiu cine te-a pacalit dar distributia pe lant se schimba ca la orice motor, doar ca la intervale ceva mai mari. Si e mai scump. Am schimbat eu la un 1,6 HDI pentru ca incepuse lantul sa faca super zgomot. Am gasit patina care intindea lantul gripata. Am schimbat toata distributia care avea atat curea cat si lant, impreuna cu pompa de apa. Ca sa ajunga la lantul dintre axele cu came, mecanicul a dat jos chiulasa. Treaba a fost facuta la o reprezentanta Citroen si pretul a fost pe masura: 800 de euro. Ai grija ce-ti doresti ca poate se intampla. Eu m-am lamurit cu distributia pe lant. Ma doare in cur ce distributie are o masina, oricum trebuie schimbata. |
#14
Posted 19 November 2013 - 16:06
Criteriile dvs (capacitate motor si tip distributie), stimate domn, ar avea importanta la o achizitie second de 2000 de euro, nu la o masina noua de peste 10000 de euro. Deoarece, de exemplu, diferenta de impozit este de 150 de lei pe an, recte 34 euro. Adica ~0.2%. Considerand ca tii masina 10 ani rezulta o diferenta de 2%. Probabil ca RCAul difera cu ceva mai mult, estimez ca ar fi dublul diferentei de impozit. Adica ~0.4% ~70 euro.
Doua distributii schimbate = 400 de euro. In total avem costuri mai mici cu 700+340+400 = 1440 euro. In zece ani. La o astfel de perioada ar trebui sa iti pui problema mult mai importanta a motorului cu turbina, unde probabilitatea e mare sa cada turbina in 10 ani. Adica nu in 4-5 dar in 10 poate sa cada. Si costa peste 2000 de euro, din cate estimez eu. Daca perioada este in loc de 10 ani, 5, diferenta de costuri este si mai insignifianta. Ok, revenind la subiect, NU, nu prea ai alternative mai ieftine decat Loganul si derivatele sale. Banuiesc ca asta vrei, ceva mai ieftin. Ca mai bun evident ca sunt, probabil terminand cu Mercedes Clasa R. De principiu ca si confort sau design, datorita faptului ca nu se mai fabrica Multipla, mai toate masinile sunt peste Lodgy. Evident ca un Opel Zafira sau un Sharan sunt mult peste ea din toate punctele de vedere mai putin pretul si raportul pret/ceea ce primesti. Nu am ce puncte bune sa observ, sunt convins ca le-ai observat tu, daca ai zis ca iti place. Paranteza (Uite asta nu inteleg eu, oamenii care spun ca le place loganul, lodgy sau Duster... eu am avut Logan si daca as fi spus ca imi place, as fi spus ca imi place datorita pretului. De placut mi-ar fi placut un Porsche). Sa iti spun despre punctele negative (in special ca eu cred ca daca ai sub 4 copii un break este indeajuns, nu iti trebuie MPV): 1. greutate mare in orice varianta 2. datorita 1, acceleratii modeste 3. datorita 1, consum crescut (un cunoscut cu VW Caddy - similar Lodgy - cu motor 1.2 TSI are consum 12 MEDIU) 4. datorita 1 si inaltimii = centru de greutate ridicat, stabilitate modesta 5. muuulta masina. de aici deriva greu de condus in bucuresti, greu de parcat, comportament mai rau pe zapada/ploaie. Edited by alx0, 19 November 2013 - 16:29. |
#16
Posted 19 November 2013 - 16:12
Daca tot iti place Lodgy, te-as sfatui sa iei motorizarea 1,5 dCI de 110 cai. Cu exceptia Duster, este singura masina din oferta Dacia cu motorul asta, care este absolut fenomenal.
Si am senzatia ca Lodgy este singura masina de la Dacia cu caroseria complet galvanizata. Fabrica din Maroc e ceva mai dotata decat aia de la Mioveni. Edited by izometric, 19 November 2013 - 16:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users