Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Clio 1.5 dci FUM negru - consum ulei
Last Updated: May 08 2014 18:22, Started by
severiusyahoocom
, Jul 29 2013 00:01
·
0
#1
Posted 29 July 2013 - 00:01
salut,
am un Renault Clieo 1.5 dci din 2005, 130.000 km. Scoate foarte mult fum negru inchis, parca cu o usoara tenta albastra, mai ales in acceleratie excesiva si "mananca" mult ulei, peste 2 litri la 1000 km si este Mobil 15W40! - stie cineva care ar fi motivul? - ar fi de ajutor sa cumpar ceva aditivi? Mentionez ca EGR-ul ramanea blocat si imi baga fumul in motor si masina se oprea asa ca mecanicul l-a dezactivat si circul asa de peste 3000 km. |
#2
Posted 29 July 2013 - 07:09
15W40 in motorul ala? Cine a fost idiotul care te-a pus sa bagi asa un ulei?
Felicitari, tocmai ai futilizat un motor din cauza uleiului de rahat folosit. |
#3
Posted 29 July 2013 - 11:30
chiar si asa , nu cred ca uleiul a fost cauza initiala a distrugerii motorului,ci doar catalizator !
Schimba uleiul cu unul sintetic bun, 10w-40 sau chiar 5w40, cumpara un EGR SH macar ..si apoi vezi cum se misca masina..oricum sanse mari de reusita fara interventia motorului nu cred ca sunt. |
#4
Posted 29 July 2013 - 12:16
sa completez cu 10w40 de acum? nu fac rau ca le amestec?
de tras, trage bine, alte probleme nu face si evident de cand o dezactivat EGR-ul apare becul de la motor aprins permanent un egr nou, cu montat 5-600 lei ma costa - cam mult, am mai pus unul sh si tot acceasi treaba face, se bloca Ce am observat, am pus pe degete uleiul din motor si pare ca ar fi ars si mai aveam ff putin ulei, numai pe varf, am completat 1 litru si mi-o aratat ca o ajuns la minim, matematic, dupa parerea mea nu e ok, mecanicul zice ca intra 3,8 l, daca eu aveam asa putin ulei ramas, cum e posibil sa completez 1 litru si sa urce nivelul cat pt aprox 2,5l? Mersi mult pentru interesul vostru! |
#5
Posted 29 July 2013 - 15:14
din ce stiu eu,daca amesteci uleiuri cu proprietati diferite vei avea spuma, iar dupa cum se stie aerul nu e un foarte bun lubrifiant, daca vrei sa mai mergi cu masina ,iti recomand o vizita la un mecanic ,desi costa acuma ceva..mai tarziu va trebui sa bagi si mai multi bani decat acuma !
Daca esti din iasi iti pot recomanda eu un service serios care sa-ti rezolve problema Edited by Al3csutzul, 29 July 2013 - 15:15. |
#6
Posted 29 July 2013 - 15:30
Deci si ulei prost si neschimbat de cine stie cand si mult sub nivelul minim. E cat se poate de clar ca problema vine de la EGR.
|
#7
Posted 29 July 2013 - 15:34
Normal. Egr-ul i-a dat drumu la relantiu in baie. Neaparat trebuie taiat catalizatorul si scos relantiul de acolo, sa nu se intepeneasca.
|
#8
Posted 29 July 2013 - 16:29
1. Citeste cartea masinii. Unele motoare consuma ulei si scrie asta in cartea lor: la Mercedesuri 1,2 L/1000 Km, La VWuri 1 L , la Opeluri 0,6 L.
2. La un motor diesel te poti astepta, cand accelerzi tare, sa scoata fum negru - doar sunt tractoare! 3. Daca mergi cu ulei mai putin decat scrie in carte, risti sa dai dracu' motorul - asa se pare ca ai facut. La cati Km trebuia schimbat uleiul? L-ai schimbat sau ai mers dám poolea la nemurire? 4. Completeaza cu 10w40 (ulei de motor, nu de transmisie...). Verifica nivelul la joja (e o sarma batuta cu max si min - pune sa fie max, nu mai mult) 5. Setul motor poate fi dus, in cel mai rau caz; dar poate fi si o chestie la care fac talente Renourile: computerul. Edited by Quantum, 29 July 2013 - 16:31. |
#9
Posted 29 July 2013 - 16:33
Acelasi fum il scot si loganele taximetristilor care vad 2000 rpm din greseala o data pe an, ca sa nu mai spunem de revizii sau ulei bun.
|
#10
Posted 29 July 2013 - 16:41
Eu as zice ca a picat turbina. Si uleiul lipsa intra in admisie si iese pe esapament. Cam atata tine o turbina la 1.5 dci. Verifica compresia motorului pe fiecare cilindru, si daca e buna, se reconditioneaza turbina.
|
|
#11
Posted 29 July 2013 - 17:17
Si mie mi-a consumat audi-ul ulei o gramada cand l-am luat. Initial am vrut sa desfac motorul, apoi am decis sa pun un ulei bun (5W30, cu norma data de producator 505.7 daca nu ma insel). De atunci am uitat sa mai completez uleiul, si deja am facut 3 schimburi la termen.
Fumul la accelerare poate veni si de la imbacsirea catalizatorului in timp, si a depunerilor de pe tobe. |
#12
Posted 29 July 2013 - 21:37
uleiul l-am schimbat a doua zi ce am luat masina, asa facea de cand m-am pricopsit cu ea... am ales ceva low din lipsa de "marafeti" si pe principiul ca o folosesc in interes de servici, consum foarte mic, impozit la primarie 60 lei/an, rca 247 ron am dat pt un an, totul ok insa nu m-am gandit ca-mi poate da atatea batai de cap....
Cred din condusul subturat o terminat masina fostul proprietar, am facut o tura cu el prin oras si asta o fost si prima mea impresie, ca schimba prea devreme. Maine dimineata completez cu 10w40. Am verificat nivelul pe joja cum ziceam mai sus: "dupa parerea mea nu e ok, mecanicul zice ca intra 3,8 l, daca eu aveam asa putin ulei ramas, cum e posibil sa completez 1 litru si sa urce nivelul cat pt aprox 2,5l?" in sensul ca am verificat nivelul si era numai pe varful jojei, dupa ce am pus 1 litru a crescut pana la nivelul minim (dimineata-cu motorul rece) in aceasta situatie, aditivii banuiesc ca sunt de prisos si ar fi bani aruncati pe geam |
#13
Posted 29 July 2013 - 21:44
Pune ulei 5w40, ceva ok (ia si tu un Valvoline de exemplu), si da-i ceva talpa, schimba la 3000 rpm, eventual scoate-o la drum lung si da-i 3500-4000 rpm cu uleiul nou vreo 200 km (vezi sa schimbi si filtrul de ulei, nu face romanisme). Am prins una de la firma care facea la fel, dupa o talpa turbata de vreo 500 km nu mai scotea pic de fum negru. Bine, eu i-am dat in stilul in care am consumat 50L in 600 km
|
#14
Posted 29 July 2013 - 21:50
eu am impresia ca de ce ii dau talpa, de aceea consuma mai mult ulei, am incercat asta..... iau dimineata un ulei mai bun, insa sper sa-mi ajunga o canistra saptamana asta
|
#16
Posted 29 July 2013 - 21:59
RealThing, on 29 iulie 2013 - 21:44, said:
Pune ulei 5w40, ceva ok (ia si tu un Valvoline de exemplu), si da-i ceva talpa, schimba la 3000 rpm, eventual scoate-o la drum lung si da-i 3500-4000 rpm cu uleiul nou vreo 200 km (vezi sa schimbi si filtrul de ulei, nu face romanisme). Am prins una de la firma care facea la fel, dupa o talpa turbata de vreo 500 km nu mai scotea pic de fum negru. Bine, eu i-am dat in stilul in care am consumat 50L in 600 km DarkAngelBv, on 29 iulie 2013 - 17:17, said:
Fumul la accelerare poate veni si de la imbacsirea catalizatorului in timp, si a depunerilor de pe tobe. severiusyahoocom, on 29 iulie 2013 - 21:50, said:
eu am impresia ca de ce ii dau talpa, de aceea consuma mai mult ulei, am incercat asta..... iau dimineata un ulei mai bun, insa sper sa-mi ajunga o canistra saptamana asta PS:pune ulei in motor la fiecare plin de benzina, ca la drujba! Important este sa ai ITP-ul valabil! La un service autorizat daca te duci, dupa o diagnoza iti vor repeta ca papagalii ca ai nevoie de un nou egr, deci schimba tactica. Edited by CorneliuRos, 29 July 2013 - 22:01. |
#17
Posted 29 July 2013 - 22:02
#18
Posted 29 July 2013 - 22:09
nu-mi ajunge sa completez de la un plin la altul, trebuie mai des
itp valabil pana in 2015, n-am treaba mai incerc si asta cu egr-ul nu-i solutie ieftina second am schimbat odata si tot aceeasi treaba, azi am intrebat la dezmembrari si mi-o cerut 300 lei, mai bine iau nou si as sti un lucru - deocamdata scot din ecuatie schimabrea lui sunt curios daca o sa am vreun rezultat cu 5w40, sau raman fara ulei dupa ce ies pe poarta la service |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users