Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#73
Posted 20 February 2013 - 20:48
Salutare.
Eu detin o motosapatoare ruris 650L, nu are motor honda, are motor loncin de 6,5 cai care este clona chinezeasca a motorului motorului honda de 6,5 cai. Eu consider ca este un model foarte reusit, exemplarul meu intra acum in al 3 lea an de folosinta, are undeva spre 150 ore de utilizare si singura problema a ei este momentan izolatia cablului de acceleratie putin rupta de actionarile brutale manetei de cuplare (tata este mai brutal cand merge cu ea,apasa mai violent pe manete) nu i mai da voie sa duca socul la maxim la pornire insa pana cumpar alt cablu imping socul manual la maxim pe carburator ca sa porneasca la prima sfoara la rece - fara soc impins la maxim porneste extrem de greu la rece.O poti vedea pe [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tjXQbgtXDmw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] , videoclipul l am pus cred ca la o zi din momentul in care am cumparat o. Oficial nu se poate pune la ea nimic din cele enumerate de tine, nici reductor nici alte accesorii,roti, plug, rarita etc, insa din ce am mai vazut pe aici romanii sunt inventivi si cu un aparat de sudura, ceva bari de cornier, profil si ingeniozitate poti sa ti confectionezi orice.Eu nu am avut nevoie deoarece nu am asa mult teren, si m am descurcat perfect doar cu cutitele.Am folosit o in gradini, vie, cartofi, printre randurile de porumbi pana au crescut mai sus de 40-50 cm ca desfundatoare si ca prasitoare cu cutitele. O poti folosi prasitoare sa dai numai putin cu cutitele pe deasupra, treci cu ea de 2 ori pe rand si iese totu exemplar si la o viteza infernala. Exclus sa poti pune roti, are o viteza in gol la maxim la cutite de nu le mai vezi cand se rotesc, cred ca daca ai avea roti in loc de cutite nu te poti tine la ea indiferent de cat de repede ai fugi. De asemenea, in 2007, am mai cumparat impreuna cu asociatul meu de la firma un motocultor 650 full accesorizat cu roti,plug rarita etc, motor honda 6.5 cp, pe care l am rupt cu munca impreuna,Nu pot sa ti spun cate ore a facut deoarece numai cine nu a vrut dintre prietenii si rudele apropiate nu l a folosit. In urma cu un an a suferit o reparatie capitala completa la reprezentanta, undeva spre 7 mil lei schimbat tot ce era uzat in el.Dupa ce mi am luat motosapa am renuntat sa mai lucrez cu motocultorul deoarece mi se parea extrem de lent in comparatie cu ea, cutitele se invart mult mai lent si de asemenea nu am fost deloc incantat de sistemul de carburatie , pornire si mers la motorul honda, aveam mereu probleme cu pornirea si cu el in mers, deseori pocnea, bufnea, mergea infundat, mereu curatam bujia de cocleala, chiar daca era noua. In schimb Loncinul asta parca e aur, niciodata nu a cracnit. Daca mai sunt ceva intrebari va stau la dispozitie.Toate cele bune . |
#74
Posted 21 February 2013 - 06:17
Povesteam cu citeva zile in urma ca un vecin de-al mei are o Honda. Am trecut ieri pe la el si tocmai "o baga-se in priza".
Am postat alaturi un videoclip cu Dragon 5.5 . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/n1uTKeDm5QI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am incercat de 3-4 ori sa-l incarc direct aici dar, nu stiu de ce , nu mi-a permis ! |
#75
Posted 21 February 2013 - 06:32
sa nu care cumva sa iti iei panarama daia .iati daia pe curele cu viteze.
vecintu pare ca nu stie sa dea cu freza.prea repede o lasa sa mearga. |
#76
Posted 21 February 2013 - 09:21
mcjohn, poţi să-ţi iei liniştit o motosapă pe ax melcat. Cu cât mai simplă, cu atât mai fiabilă. Vezi-ţi de treabă că transmisia te va ţine mulţi-mulţi ani, şi nu e chiar atât de scumpă, aşa cum te-a speriat sile (preţuri între 100 şi 150 de lei, dar pe care o schimbi peste vreo 7 ani; cam câte curele se schimbă în perioada asta?). Dacă ai posibilitatea, ia-ţi un Briggs.
Edited by gubi_dutu, 21 February 2013 - 09:31. |
#77
Posted 21 February 2013 - 10:45
ciocaionflorin, on 16 februarie 2013 - 10:47, said:
la motosapa mea (Benasi) eu am folosit cu roti metalice si plug de bilonat si prasitoare pe un rand, deci se poate. Pentru plug este prea usoara. ciocaionflorin, on 16 februarie 2013 - 10:47, said:
la motosapa mea (Benasi) eu am folosit cu roti metalice si plug de bilonat si prasitoare pe un rand, deci se poate. Pentru plug este prea usoara. |
#78
Posted 21 February 2013 - 11:24
@radiann verifica ambreiajul sa fie reglat cum trebuie.
|
#79
Posted 21 February 2013 - 13:24
mcjohn, nu iti lua motosapa cu ax melcat ca nu e buna de nimic.
are un motor care nu se accelereaza ci merge in acelasi ritm mereu. gindestete ca poate o sa ii pui roti si poate o sa vrei sa mearga incet ...nu o sa poti face asta. gindestete ca la aia pe fulii si curele schimbi pur si simplu o fulie de pe ax si o curea si obtii alte trepte de turatie. gindestete la 2 viteze inainte su una inapoi. nu lua panarama aia cu ax melcat ca nu e buna de nimic. |
#80
Posted 21 February 2013 - 14:09
radiann, on 21 februarie 2013 - 10:45, said:
Salut! Are si tata o motosapa Benasi bl350 h cu motor honda gx(e in garantie) si are o problema. La viteza inapoi nu mai trage asa de bine, adica atunci cand e in sarcina nu trage cum trebuie, merge inapoi, dar trage de ea, inainte te trantea daca nu erai atent(nu ma pricep la mecanica). Sa merg la garantie sau e ceva ce poate sa regleze singur? A lucrat cu ea aprox. 4 ore. Mersi frumos pt. un eventual raspuns. daca este in garantie si nu e prea mare cheltuiala sa o duci la ei solutia este garantia. nu umbla in ea ca pierzi garantia. Daca numai in treapta 1 face asa nu cres ca e ambreiajul |
#81
Posted 21 February 2013 - 14:15
gubi_dutu, on 21 februarie 2013 - 09:21, said:
mcjohn, poţi să-ţi iei liniştit o motosapă pe ax melcat. Cu cât mai simplă, cu atât mai fiabilă. Vezi-ţi de treabă că transmisia te va ţine mulţi-mulţi ani, şi nu e chiar atât de scumpă, aşa cum te-a speriat sile (preţuri între 100 şi 150 de lei, dar pe care o schimbi peste vreo 7 ani; cam câte curele se schimbă în perioada asta?). Dacă ai posibilitatea, ia-ţi un Briggs. Cod comanda: ER100065.Pret: 117.32 Ron + TVA (145.48) |
#82
Posted 21 February 2013 - 18:28
silesax, on 21 februarie 2013 - 13:24, said: Vă daţi seama câte lemne din pădure şi câte remorci de piatră a cărat (sau va căra) sile cu motosapa lui? doar pentru faptul că are jdemii de fulii? Motosapa e doar pentru afânat/prăşit. Atât! Pentru celelalte treburi, ia-ţi un motocultor sau un tractor(aş)! Rămân la părerea mea: o motosapă, cu cât este mai simplă, cu atât se strică mai rar! Fă, şi tu, o comparaţie la cum arată motosapa vecinului (cât de simplă este), şi cum arată motosapele cu transmisie pe curea (parcă-s nişte curve împopoţonate). Ambele motosape fac doar aceaşi treabă. |
|
#83
Posted 21 February 2013 - 18:51
da ,dar eu fac o trecere cu viteza 1 apoi dau cu a doua o trecere si daca la 1 se invirte cu 150 rotatii pe minut frezele mele la a doua cu 300 rotatii pe minut fac faina locul si asta asa rapid ca daca stau mai incet il fac nisip de plaja.
pe cind tu cu basinoasa aia cu ax melcat ......poti sa dai o zi ca daca semeni spanac jumate nu iese din cauza bolovanilor. ca sa nu mai vorbim daca vrei sa te duci undeva cu remorcuta...ajungi cind trebuie sa pleci inapoi. deci iarasi aia cu transmisie pe curele si lant plus cutie iese cistigatoare |
#84
Posted 21 February 2013 - 19:05
Te-ai ofticat?
Până la urmă, fiecare laudă ce cunoaşte! Să ai norocul să te desparţi de ea după 5-6 ani, cel puţin, şi să fie în stare foarte bună de funcţionare. Asta dacă vrei să te upgradezi. |
#85
Posted 21 February 2013 - 20:01
Si eu sint oarecum impotriva uneia cu ax melcat, de acea am si luat varianta pe curea, m-am jucat cu ani in urma cu una cu ax melcat si nu mi-a placut de loc in plus la o remorca se comporta aiurea, nu e flexibila smuceste si frineaza de te da`n nas, si numai belele a avut cu ea, ba axul cu caneluri de la ambreiaj sa ros ba ambreiajul etc, nu am vrut asa ceva, e advarat si ca doar cu acea am avut de a face......., a mea nu ca e "nemuritoare" dar totusi in afara de frezat am mai vrut si "altceva", i-am pus remorca, se comporta bine nu smuceste la frine de motor si la plecari si car cu ea destul pentru 90 kile ale ei + alte greutati, curelele? din doua am lasat una si merge la fel de bine si-n aceasta "configuratie", pretul cind s-o rupe cureaua? ma "bip" pe ea de curea la cit costa in plus am un motor cu fulie la care pot pune ce vrea sufletelul meu, sau alte configuratii, deja de curiozitate am facut o fulie mai mare in diametru (pentru reductor) in idea de ai scadea viteza si ai mari puterea in vederea unui "plug", deci, mult mai multe optiuni......., mai departe judecati voi.
|
#86
Posted 21 February 2013 - 20:38
Inclin sa cred ca sistemul cu curea si lant este mai avantajos decat cel cu angrenaj melcat. In doi ani am terminat ambreiajul conic si axul melca (canelurile). Nu stiu cum se prezinta roata melcata, ca nu am desfacut reductorul, dar nu-mi fac sperante sa se prezinte prea bine.Mi-am cumparat acum una cu curea si lant cu motor de 6,5 cp loncin. sper sa ma inteleg bine cu ea.
As vrea sa fac o precizare; am vazut ca se foloseste destul de des expresia: " pentru a-i mari puterea". Lasand la o parte parametri motorului, puterea unei motosape si nu numai, este determinata de spatiul pe careil parcurge (viteza de deplasare) si forta cu care lucreaza frezele. Reducand viteza, creste forta si invers, marind viteza se va reduce forta. Si intr-un caz si altul puterea ramane neschimbata. Puterea nu poate fi amplificata. Asta ne-ar apropia de perpetuum mobile (cred ca asa se scrie) si ar ar rezolva problema energiei la nivel mondial. |
#87
Posted 21 February 2013 - 21:17
Este vorba de cuplul motor. Forta x Bratul fortei. La forta egala, marind bratul fortei (raza rotii antrenate), marim cuplul motor.
|
|
#88
Posted 21 February 2013 - 21:28
Cel mai fiabil este sistemul cu angrenaj, nu cel pe curele/lant, dar aici intervine calitatea materialelor mai ales ca in segmentul motosapelor batalia se da pe pret cu rabat de la calitate. Daca ar fi sa imi cumpar o motosapa acum, pana in 3000 ron, as opta pe ceva antrenat de curele/lant tocmai din acest motiv.
|
#89
Posted 21 February 2013 - 22:06
robuadr, on 21 februarie 2013 - 20:38, said:
................. As vrea sa fac o precizare; am vazut ca se foloseste destul de des expresia: " pentru a-i mari puterea". Lasand la o parte parametri motorului, puterea unei motosape si nu numai, este determinata de spatiul pe careil parcurge (viteza de deplasare) si forta cu care lucreaza frezele. Reducand viteza, creste forta si invers, marind viteza se va reduce forta. Si intr-un caz si altul puterea ramane neschimbata. Puterea nu poate fi amplificata. Asta ne-ar apropia de perpetuum mobile (cred ca asa se scrie) si ar ar rezolva problema energiei la nivel mondial. L.E. La ce doamne iarta-ma folosesc "Like-urile" astea? sa nu fie vre-un "apropos" ca io nu-s "daia" Edited by NickRvl, 21 February 2013 - 22:09. |
#90
Posted 21 February 2013 - 22:49
IdI1, on 21 februarie 2013 - 21:28, said:
Cel mai fiabil este sistemul cu angrenaj ax melcat și roată melcată, nu cel pe curele/lant, dar aici intervine calitatea materialelor mai ales ca in segmentul motosapelor batalia se da pe pret cu rabat de la calitate. Daca ar fi sa imi cumpar o motosapa acum, pana in 3000 ron, as opta pe ceva antrenat de curele/lant tocmai din acest motiv. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users