Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Pareri despre Passat diesel din 2008 (cutie automata), folosita ca taxi in Germania pana in 2011

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
statusquo

statusquo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 18.03.2012
Sincer sa fiu, oscilam intre o compacta noua cu cutie automata (Cruze sau Astra Classic III) si un SUV SH. Am si deschis thread despre asta aici pe softpedia (multumiri tuturor celor care au contribuit) si cei cu mai multa experienta ca mine m-au cam lamurit ca SUV-urile pe care le aveam in vizor m-ar costa enorm dpdv al intretinerii.

Sunt o persoana realista si daca atat de multi oameni mi-au explicat un lucru, nu mi-e rusine sa accept faptul ca am gresit.

Dat fiind faptul ca perspectiva unui SUV sh a cam picat, ma gandesc si la un Passat care e intr-o liga inferioara ca si costuri.

Am "flirtat" si cu cativa vanzatori de passat in timpul cautarii mele initiale desi nu aveam masina asta in vizor la inceput, asa ca identificasem deja cateva masini interesante. Unul dintre vanzatori a oferit masina la un pret pe care il consider atractiv pentru masina respectiva, nici printre cele mai ieftine passaturi nici printre alea scumpe.

Modelul e passat 2008 cu cutie automata DSG, masina are aproape 200 mii km si e clar ca a fost folosita ca taxi.

Inmatriculata in Romania anul trecut, probabil pana in 2011 fusese folosita ca taxi in Deutchland.

Argumente PRO:

1) Daca nu ma insel, incepand cu modelele din 2008 s-au reparat din bubele tineretii ale Passatului.

2) E clar ca vanzatorul nu a dat km inapoi si asta il consider un semn de respect fata de cumparator, mai mult de 200 mii nu prea are cum sa aibe. Oricum o sa verific masina la reprezentanta dar sunt 100% sigur ca sunt reali km.

3) Nu pare samsar, am cautat pe goargal numarul lui de telefon si nu am gasit decat anuntul despre Passatul respectiv deci ori nu e samsar ori e un samsar care foloseste un alt numar pentru fiecare masina, posibil si asta.

Argumente CONTRA:

1) A fost taxi, multi km!

2) A fost taxi, multi km!

3) A fost taxi, multi km!

Intrebarea mea principala e simpla:

Ar trebui exclusa masina dat fiind faptul ca a fost mai mult ca sigur folosita ca taxi in Germania?

Intrebari aditionale:

1) Nu ma prea pricep la achizitii SH, recunosc. Ce informatii ar trebui sa cer inainte sa fac deplasarea, asa ca un filtru preliminar ca sa aflu macar daca face sau nu parte dintre modelele Passat cu probleme de fiabilitate de care am tot auzit?

2) Inainte de a o cumpara, o voi duce la reprezentanta VW pentru un test. E destul asta sau ar trebui sa o testez si altundeva? Ingrijorarea mea principala e sa nu fi fost busita masina, asa ca e foarte important pentru mine sa o vada un mecanic priceput care sa nu priveasca testul ca pe o formalitate de tipul "Dorele, hai sa testam si masina asta odata ca ma grabesc" - sunt dispus sa platesc in plus pentru un test facut pe bune. E destul testul la reprezentanta VW?

Am o presimtire ca la test nu vor iesi mari nereguli, asa ca trec la intrebarea mea finala:

3) Daca la test totul iese ok, atunci sunt pus in fata urmatoarei situatii: sa cumpar sau sa nu cumpar o masina din 2008 folosita ca taxi in Germania dar care nu pare sa aibe probleme grave dupa test?

Edited by statusquo, 08 June 2012 - 17:17.


#2
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
Ce pret cere pe ea ?

Eu zic ca mai bine sa fi fost taxi decat masina de inchiriat. Daca pretul e chilipir , se merita.



P.S. de ce nu il intrebi pe el direct ? Pentru ce a fost folosita masina. In cel mai rau caz ar putea sa te minta urat si asa ti-ai da seama de caracterul sau "samsaresc".   (apartinea unei batranele care se ducea la biserica duminica, pana in Anglia si inapoi :rolleyes: )

#3
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 14.09.2007
Putea face 100.000 /an la nemti ,asa ca nu mai fi asa sigur de km .

#4
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 statusquo, on 8th June 2012, 18:05, said:

Modelul e passat 2008 cu cutie automata DSG, masina are aproape 200 mii km si e clar ca a fost folosita ca taxi.

Inmatriculata in Romania anul trecut, probabil pana in 2011 fusese folosita ca taxi in Deutchland.


3) Nu pare samsar, am cautat pe goargal numarul lui de telefon si nu am gasit decat anuntul despre Passatul respectiv deci ori nu e samsar ori e un samsar care foloseste un alt numar pentru fiecare masina, posibil si asta.
  Daca are pe bord aproape 200.000 sa citesti vreo 400.000 ;)
  "Intinerirea% se face cam la 50%.
La km.astia majoritatea pieselor si-au cam trait viata oricat de bune ar fi ele.
Gandeste la suspensie care sigur e imbatranita cum va suporta socurile drumurilor de la noi.


  Siteurile dedicate vanzarilor protejeaza samsarii contra "google" ,astfel ca nu vezi numarul de telefon decat dupa ce dai click pe el.Pate sa aiba si 1000 de anunturi pe site(gen autovit),google nu va raporta nimic.

#5
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 27.06.2007
Am pe strada un vecin care a luat un Opel Zafira taxi in Germania. Masina in 3 ani facuse vreo 340000km. Avea si stickere cu un aeroport pe ea cand a adus-o. Cica apartinea unei firme care facea curse de la aeroportul respectiv in oras. In fine masina arata bine, totul pus la punct pe ea, a mai mers vreo doi ani fara probleme si acum sta cu anuntul de vanzare in geam cu un pret ridicol si nu i-o ia nimeni (este si crem). Am vrut sa subliniez 2 lucruri:
-taxiurile se vand cu foarte multi km
-desi sunt bine intretinute si tehnic impecabile, revanzarea este dificila, daca nu chiar imposibila

#6
funkypair

funkypair

    By Softpedia

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,043
  • Înscris: 11.02.2012
Daca a fost folosita ca Taxi in Germania trebuie sa existe in jurnalul de reparatii , la ultimul service facut numarul de km .Un cumnat de-al meu a cumparat un Mercedes din 2009 si in jurnalul de reparatii la ultimul service era trecut 235.000. Iar pe bord erau 190 000 .. Dar a vazut dupa ce a incheiat vanzarea :))

#7
tartorul

tartorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 852
  • Înscris: 24.01.2006
DSG-ul este o cutie buna dpdv al performantelor dar care are o intretinere costisitoare. Masinile echipate cu DSG au un pret foarte bun daca au mai mult de 100.000 si un pret tentant daca au mai mult de 150.000 km - poti sa verifici anunturile si sa iti faci singur o idee. Practic, dupa 100.000 km reviziile la cutie costa destul de mult si trebuie facute la intervale regulate altfel te lasa cand iti e lumea mai draga. Problema e ca reviziile costa si o revizie intarziata sau facuta prost (de exemplu nu schimbi niste site la timp) iti poate da cutia peste cap si apoi sa te tii. Incearca sa vorbesti cu posesori de DSG ca sa afli impresii cat mai reale.

Daca masina nu are culoarea crem nu ai probleme la revanzare. Daca e crem o sa fie nevoie sa lasi bine la pret.

Partea cu amortizoarele amintita mai sus e o vrajeala. Un set bun de amortizoare costa 8-1100 ron si ceva manopera. Daca nu iti permiti sau e mult atunci nu e Passat-ul masita facuta pentru tine, alege altceva. Bucsi, brate, articulatii se schimba usor si nu costa o avere. Cine nu isi permite asta sa cumpere o Solenta.

Testele la reperezentanta sunt si ele un fel de vrajeala. Mergi la un mecanic cunoscut care sa ridice masina pe elevator si sa o studieze cu atentie. De la reprezentanta in schimb ai putea sa afli un istoric reala care ar fi de folos.

#8
statusquo

statusquo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 18.03.2012

 tartorul, on 8th June 2012, 20:38, said:

Testele la reperezentanta sunt si ele un fel de vrajeala. Mergi la un mecanic cunoscut care sa ridice masina pe elevator si sa o studieze cu atentie. De la reprezentanta in schimb ai putea sa afli un istoric reala care ar fi de folos.

De asta imi e si mie frica sincer sa fiu.

Oare nu poti vorbi cu mecanicul de la reprezentanta sa o ridice pe elevator si sa o ia la puricat de fata cu tine?

#9
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,958
  • Înscris: 06.04.2007

 statusquo, on 8th June 2012, 18:05, said:

.............................

Modelul e passat 2008 cu cutie automata DSG, masina are aproape 200 mii km si e clar ca a fost folosita ca taxi.

Inmatriculata in Romania anul trecut, probabil pana in 2011 fusese folosita ca taxi in Deutchland.

Argumente PRO:

1) Daca nu ma insel, incepand cu modelele din 2008 s-au reparat din bubele tineretii ale Passatului.

2) E clar ca vanzatorul nu a dat km inapoi si asta il consider un semn de respect fata de cumparator, mai mult de 200 mii nu prea are cum sa aibe. Oricum o sa verific masina la reprezentanta dar sunt 100% sigur ca sunt reali km.

3) Nu pare samsar, am cautat pe goargal numarul lui de telefon si nu am gasit decat anuntul despre Passatul respectiv deci ori nu e samsar ori e un samsar care foloseste un alt numar pentru fiecare masina, posibil si asta.

Argumente CONTRA:

1) A fost taxi, multi km!

2) A fost taxi, multi km!

3) A fost taxi, multi km!

..............................................................................
Ai pus botu la aia.
Mai cauta.

Imi cer scuze ca sunt transant, dar in capu tau e clar ca aia a fost taxi desi n-ai nici un istoric al masinii.
Numai ca ti se pare tie ca ala nu e samsar.  :thumbup:

Cat costa (poate n-am vazut) ?

Ca taxi de Germania mi-e greu sa cred ca a facut numai 200000 in 3 ani. Doar tu crezi asta.
E putin.

Tu vrei sa induci la forum ca aia e o masina buna, ca tu crezi in ea si ca totul e OK.
Noi (eu) nu cred pana nu vad.
Ai grija, crezi prea mult.

Edited by Octavian___, 09 June 2012 - 00:00.


#10
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006

 statusquo, on 8th June 2012, 17:05, said:

Modelul e passat 2008 cu cutie automata DSG, masina are aproape 200 mii km si e clar ca a fost folosita ca taxi.

Ori nu e fost taxi ori nu sunt reali km.    Am eu cu amaratul meu de SX4 benzinar 150.000 de km in patru ani si asta cu siguranta nu a fost taxi.   :D

#11
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
@statusquo la banii tai nu inteleg de ce nu cauti o masina "normala".

#12
statusquo

statusquo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 18.03.2012
E 1:32 am si tocmai am facut o descoperire "epocala".

Vanzatorul a scanat doua file din Serviceplan si le-a atasat anuntului. Fila 22 si fila 23.

Ok, in anunt scrie clar ca masina e din Germania.

Ma uit la stampilele de pe prima respectiv a doua fila si toate sunt de la aceeasi firma, incerc sa descifrez ce scrie... primele doua cuvinte "Volkswagen centrum" si aici deja intervine primul semnal de alarma. In germana se scrie Zentrum, nu Centrum. Ma uit la celelalte doua cuvinte care nu sunt sigur in germana.

Dupa lupte seculare ce au durat vreo 3-4 minute si cu ajutorul lui goagal, reusesc sa descifrez... "Volkswagen centrum het Gooi"... adica Olanda.

Hai ca poate a fost facuta o data revizia in Olanda, asta as intelege. Dar si in 2009 si in 2010 tot in Olanda?

Am sa ii cer vanzatorului sa imi trimita pe mail VIN-ul masinii si copii dupa toate filele din Serviceplan.

Ar trebui sa ii mai cer si altceva?

Incep sa am o presimtire ciudata din pacate.

#13
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 14.09.2007
Fara oameni ca tine n-ar mai exista samsari .

#14
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
statusquo: Nu mai deschide topicuri degeaba!

Adica scrii ca papagalul jumatate de pagina, apoi ajungi la concluzia ca nu este bine sa cumperi o masina care a fost taxi. Mai dai si email-uri la samsarii din germania...!

Edited by CorneliuRos, 09 June 2012 - 07:40.


#15
statusquo

statusquo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 18.03.2012

 dan84, on 9th June 2012, 01:33, said:

@statusquo la banii tai nu inteleg de ce nu cauti o masina "normala".

Ce masina sh mi-ai recomanda pana in hai sa zicem 11 mii - 12 mii?

Berlina si cutie automata ar fi preferintele mele.

Cele doua masini noi la care ma gandisem (Cruze si Astra Classic III) costa cam 14 mii, deci costul de achizitie al masinii sh ar cam trebui sa fie pana in 11 mii - 12 mii ca sa mai ramana bani si pentru niste reparatii initiale.

Tepe sunt cam peste tot, inclusiv la masinile noi.

De exemplu, apropo de Cruze, chiar administratorul de pe forumul dedicat chevrolet de la noi a avut probleme serioase.

Cruze a aparut in 2009 si el il cumparase fie in 2009 fie in 2010, nu mai stiu exact. Intre timp cica s-ar mai fi corectat din bubele copilariei dar ideea e ca sunt un pic cam bulversat: la cele sh e evident ce tepe pot fi, la cele noi sunt sanse sa o tot tii in service desi ti-ai luat masina noua ca sa eviti fix chestia asta si asa mai departe.


 CorneliuRos, on 9th June 2012, 08:38, said:

Adica scrii ca papagalul jumatate de pagina, apoi ajungi la concluzia ca nu este bine sa cumperi o masina care a fost taxi. Mai dai si email-uri la samsarii din germania...!

Te rog sa ma ierti ca am indraznit sa deschid doua topic-uri pe un forum, am crezut ca "papagalul" ca forumurile fix pentru asta exista. Poate tu te-ai nascut invatat, sunt convins ca esti expert in toate domeniile dar cu toate astea, te rog frumos sa te abtii de la expresii gen "ca papagalul"... stiu ca a greu sa fii un Adonis genial si devreme acasa inconjurat de incompetenti dar incearca totusi sa te abtii, forumul asta are reguli exact ca sa nu o dam in cocalarisme.

Pe mine m-au ajutat informatiile din ambele thread-uri si banuiesc ca multi "papagali" ca mine vor ajunge aici dupa o cautare pe Google si vor avea de asemenea de castigat de pe urma lor.

#16
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Ceva asa: http://www.autovit.r...-C24634936.html (benzina turbo)
asa: http://www.autovit.r...-C24370582.html
Un Passat cu motor benzina foarte bun (1.8T): http://www.autovit.r...-C24390103.html
Sau Leon cu 200 cp: http://www.autovit.r...-C22587518.html

#17
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 statusquo, on 9th June 2012, 05:53, said:

Te rog sa ma ierti ca am indraznit sa deschid doua topic-uri pe un forum, am crezut ca "papagalul" ca forumurile fix pentru asta exista. Poate tu te-ai nascut invatat, sunt convins ca esti expert in toate domeniile dar cu toate astea, te rog frumos sa te abtii de la expresii gen "ca papagalul"... stiu ca a greu sa fii un Adonis genial si devreme acasa inconjurat de incompetenti dar incearca totusi sa te abtii, forumul asta are reguli exact ca sa nu o dam in cocalarisme.

Pe mine m-au ajutat informatiile din ambele thread-uri si banuiesc ca multi "papagali" ca mine vor ajunge aici dupa o cautare pe Google si vor avea de asemenea de castigat de pe urma lor.
Uite care este treaba. De moment ce verifici VIN-ul masinilor nu esti chiar asa "lipsit de cunostinte".

O masina taxi din DE o cumperi cu scopul de a inlocui piesele uzate cu componete upgradate pentru tuning . Altceva nu as face cu harbul respectiv de masina ,decat sa ma distrez cu ea!

Sa deschizi ditamai topicul apoi sa scrii doua pagini pentru a cere confirmarea noastra "ca nu este bine sa cumperi taxiul din Germania", mi se pare ridicol .

#18
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 05.03.2009
Toate masinile taxi din germania dupa 2009 au cel putin 340.000 km.
Verificat prin sondaj

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate