Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Clientii RCS & RDS pot opta pentru factura online, "F@ctura mea Digi"
Last Updated: Dec 12 2012 21:39, Started by
a_d_y
, May 28 2012 17:14
·
0
#1
Posted 28 May 2012 - 17:14
Incepand cu luna mai, clientii RCS & RDS, utilizatori ai unui serviciu de internet, pot opta pentru primirea online a facturii, in locul celei pe hartie. Serviciul se numeste"F@ctura mea Digi" si aduce beneficii suplimentare abonatilor care il activeaza, comparativ cu factura in format print. Factura online poate fi primita de abonat pe e-mail sau poate fi vizualizata in contul sau de client de pe site-ul companiei, www.rcs-rds.ro. In cazul in care nu are un cont de client, abonatul si-l poate creea pe baza numarului de contract si a CNP-ului sau. Clientul primeste factura imediat ce a fost emisa, o poate salva pe PC, pe laptop si o poate vizualiza oricand doreste. Pentru abonatii serviciilor de telefonie fixa si mobila, Digi Tel si Digi Mobil, "F@ctura mea Digi"cuprinde si desfasuratorul tuturor convorbirilor telefonice. Un avantaj suplimentar al facturii online este accesul 24 din 24 la informatiile din factura. In cazul in care clientul opteaza sa vizualizeze factura in contul de client, el este notificat pe e-mail de fiecare data cand i se emite factura.
Serviciul "F@ctura mea Digi" este disponibil atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice si poate fi activat prin oricare dintre urmatoarele modalitati: in contul de client, Contul meu Digi, de pe site-ul companiei telefonic, la 03xx.400.414 (xx reprezinta prefixul judetului de apelare) - de catre persoanele fizice si la 031.400.6500 - de catre persoanele juridice in punctele de prezenta RCS & RDS. Pentru activarea F@cturii Digi in contul de client de pe site-ul companiei, nu sunt necesare date suplimentare (in afara de cele necesare crearii contului, in cazul in care abonatul nu are cont -numar contract, CNP, nume, prenume). In Contul Digi, clientul beneficiaza suplimentar de posibilitatea de a plati factura direct, cu card Visa sau Mastercard, modalitate de plata care ii asigura confirmarea imediata a platii (maxim 30 minute). De asemenea, utilizatorul contului Digi poate folosi serviciul Direct Debit (factura recurenta), prin care isi poate seta plata automata lunara a facturii. Activarea F@cturii Digi prin telefon sau in punctele de prezenta ale RCS & RDS, poate fi facuta doar de catre titularul de contract, pe baza datelor sale personale de identificare (CNP) si a ID-ului de client. Informatii suplimentare despre "F@ctura mea Digi" sunt disponibile la http://www.rcs-rds.r...e-plata-factura, la numarul de telefon 03xx.400.414 (xx reprezinta prefixul judetului de apelare) sau in punctele de prezenta RCS & RDS. Edited by a_d_y, 28 May 2012 - 17:14. |
#2
Posted 28 May 2012 - 17:40
Si de ce s-au bagat pe portul 80 si-mi arunca in fata reclama cand eu am contractat alte servicii de internet ?
|
#3
Posted 28 May 2012 - 19:01
sa inteleg ca daca optez ptr factura online, cea tiparita nu mai vine?
|
#5
Posted 28 May 2012 - 20:05
Și ce avantaje aduce activarea facturii online (totodată cu renunțarea la cea tipărită)?
Înțeleg ideea ecologistă, dar cine are deja cont digicare oricum vedea facturile și defășurătoarele acolo. Deci ce e nou/diferit? |
#6
Posted 28 May 2012 - 20:09
La mine e simplu. Aia prin email vine, aia prin posta niciodata.
|
#7
Posted 29 May 2012 - 00:11
E prea departe Timisoara de Bucuresti ca sa vina prin Posta. La mine facturile de RDS mereu au venit dar se mai intampla ca cele de Vodafoame sa nu vina.
Edited by Neaceasca85, 29 May 2012 - 00:12. |
#8
Posted 29 May 2012 - 10:57
Alea de la vodafone la mine nu vin niciodata. Si nu au cum, ca nu am avut niciodata treaba cu ei.
|
#9
Posted 29 May 2012 - 12:29
#10
Posted 29 May 2012 - 12:45
E corect fata de client modul in care au facut trecerea la factura electronica. Este decizia ta daca vrei sau nu sa alegi aceasta facilitate.
In urma cu ceva timp Vodafone ma anunta pe mail ca incepand cu luna urmatoare nu voi mai primi factura tiparita din cauza ca ei au grija de mediu iar daca optez pentru cea tiparita nu o voi mai primi pe cea electronica. Le-am trimis un mail mai dur apoi au revenit cu un telefon si au mentinut ambele modalitati de informare. Asa merge la Vodafone, ii impun ei clientului ce fel de factura va primi. |
|
#11
Posted 29 May 2012 - 16:09
danutz1, on 29th May 2012, 13:45, said: E corect fata de client modul in care au facut trecerea la factura electronica. [...] Asa merge la Vodafone, ii impun ei clientului ce fel de factura va primi. Nu doar la Vodafone, și la Orange au trecut de cîțiva ani la factura online, practic te puneau în fața faptului împlinit, iar dacă voiai în continuare și pe hîrtie, trebuia să plătești o taxă, pare-mi-se (nu mai știu sigur). Eu n-aș avea probleme nici cu factură exclusiv electronică de la Ergheeș, pe cea tipărită oricum n-o primesc chiar în fiecare lună, în Digicare le vezi și acum și o mai primesc și pe mail, pe deasupra (încă dinainte să existe Digicare). Întrebarea mea era dacă primești niște avantaje renunțînd la factura tipărită (de dragul lor, să le faci economie, sau de dragul tău, ca să te dai ecologist), de pildă primești și factura curentă, și desfășurătorul pe luna în curs (nu pe cel cu două luni în urmă față de factură). În sistemul actual afli abia după două luni ce convorbiri ai avut, practic plătești pe n.v. și vezi abia peste două luni dacă s-a facturat corect. Nu că aș fi avut vreodată probleme, zic doar de principiu. Altfel e ok că (deocamdată?) poți opta. |
#13
Posted 02 June 2012 - 09:32
eu la vodafone ca sa trec la electronica..mi-au oferit 100 de minute si posibilitatea sa revin cand vreau la tiparita...la rds de ce as face asta moca sa le reduc lor costurile??? sau ca bonuus ca mi-au taiat din upload...???
Edited by chitziman, 02 June 2012 - 09:33. |
#15
Posted 02 June 2012 - 10:57
chitziman, on 2nd June 2012, 10:32, said: eu la vodafone ca sa trec la electronica..mi-au oferit 100 de minute si posibilitatea sa revin cand vreau la tiparita...la rds de ce as face asta moca sa le reduc lor costurile??? sau ca bonuus ca mi-au taiat din upload...??? |
|
#16
Posted 02 June 2012 - 12:00
1. postasul nu mai vine prin vant si ploaie pana la tine sa-ti aduca factura
2. salvezi padurile 3. scapi de hartoage prin casa |
#17
Posted 02 June 2012 - 15:37
Lasa,e mai bine cu "hartoage",mai ales cand ai si factura detaliata. E vorba aia: ce-i in mana nu-i minciuna! Sistemele digitale inca nu-mi inspira maxima incredere,prefer sa am totul tiparit,stampilat etc. Si treaba cu ECO e o gluma buna,sa fim seriosi. Daca ati sti cati busteni se duc ZILNIC la export,ati constata cu usurinta ca hartia din facturi nu reprezinta nici 1% din masa lemnoasa pe care o defrisam. Dar haideti sa nu intram in discutii de genul. Motivul real e reducerea costurilor companiei,iar pe mine nu ma intereseaza de ei!
|
#18
Posted 02 June 2012 - 17:20
Tocmai ca un avantaj al facturii online e ca primesti si desfasuratorul convorbiriilor. La factura tiparita nu ai desfasurator, trebuie sa te duci in POP sa-l soliciti si te costa 1.5 lei per pagina printata.
Edited by catalinman, 02 June 2012 - 17:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users