Golf 4 TDI nu mai trage !
Last Updated: Feb 26 2012 20:31, Started by
RobertEF
, Feb 22 2012 22:27
·
0
#1
Posted 22 February 2012 - 22:27
Salutare!
Am si eu o problema la un Golf 4 TDI.De ceva vreme a inceput sa dea semne de oboseala si nu mai vrea sa traga.Pe loc se tureaza fix 4000 de rpm,care in mod normal ar trebui sa ajunga la 5000,iar in mers nu cred ca ajunge la 3000 si viteza maxima e de 80 km/h in treptele 3 si 4 si 100 in treapta 5a.Recent am schimbat filtrul de motorina si tot la fel.Vreau sa stiu daca ar putea cumva cutia de viteze sa afecteze in acest mod pentru ca se mai intampla sa caraie cateodata cand bag marsarier,desi treptele intra bine in viteza,iar as vrea sa stiu daca nu chiar debimetrul sa fie dus si cum ar fi o posibilitate sa incerc. Multumesc! |
#2
Posted 22 February 2012 - 22:35
RobertEF, on 22nd February 2012, 22:27, said: Salutare! Am si eu o problema la un Golf 4 TDI.De ceva vreme a inceput sa dea semne de oboseala si nu mai vrea sa traga.Pe loc se tureaza fix 4000 de rpm,care in mod normal ar trebui sa ajunga la 5000,iar in mers nu cred ca ajunge la 3000 si viteza maxima e de 80 km/h in treptele 3 si 4 si 100 in treapta 5a.Recent am schimbat filtrul de motorina si tot la fel.Vreau sa stiu daca ar putea cumva cutia de viteze sa afecteze in acest mod pentru ca se mai intampla sa caraie cateodata cand bag marsarier,desi treptele intra bine in viteza,iar as vrea sa stiu daca nu chiar debimetrul sa fie dus si cum ar fi o posibilitate sa incerc. Multumesc! |
#3
Posted 22 February 2012 - 22:36
RobertEF, on 22nd February 2012, 22:27, said: Salutare! Am si eu o problema la un Golf 4 TDI.De ceva vreme a inceput sa dea semne de oboseala si nu mai vrea sa traga.Pe loc se tureaza fix 4000 de rpm,care in mod normal ar trebui sa ajunga la 5000,iar in mers nu cred ca ajunge la 3000 si viteza maxima e de 80 km/h in treptele 3 si 4 si 100 in treapta 5a.Recent am schimbat filtrul de motorina si tot la fel.Vreau sa stiu daca ar putea cumva cutia de viteze sa afecteze in acest mod pentru ca se mai intampla sa caraie cateodata cand bag marsarier,desi treptele intra bine in viteza,iar as vrea sa stiu daca nu chiar debimetrul sa fie dus si cum ar fi o posibilitate sa incerc. Multumesc! Edited by ady_95, 22 February 2012 - 22:36. |
#4
Posted 22 February 2012 - 22:57
Turbo se aude dupa 1200(acel fasait)si pare ca trage bine pana in 3000(te baga in scaun),apoi ii taie alimentatia.Desi ma intreb de ce intra asa repede turbo,stiam ca dupa 2000 si ceva intra.
|
#5
Posted 22 February 2012 - 22:59
Incearca sa scoti mufa de la senzorul MAF si porneste motoul. Daca se tureaza normal, ai gasit problema.
|
#6
Posted 22 February 2012 - 23:00
Debitmetru dus. Asta daca nu ai vreun furtun desprins pe la intercooler / turbo, dar ala se aude usor.
Scoate mufa la debitmetru si vezi daca face la fel. |
#7
Posted 22 February 2012 - 23:00
Vezi sa nu fie un furtun fisurat si sa traga aer fals. (imi dau si eu cu parerea).
Mai bine o duci la diagnoza, dai 80 ron dar sti exact ce sa schimbi. eu am dus-o la http://www.speed-ser...e-si-constatare (a nu se considera reclama), crezand ca este EGR de vina pt fumul negru, cand de fapt era un furtun de 100-150 ron . Cel mai bine o duci la un centru de diagnoza |
#9
Posted 22 February 2012 - 23:04
Eek01, on 22nd February 2012, 21:00, said: Vezi sa nu fie un furtun fisurat si sa traga aer fals. (imi dau si eu cu parerea). Mai bine o duci la diagnoza, dai 80 ron dar sti exact ce sa schimbi. eu am dus-o la http://www.speed-ser...e-si-constatare (a nu se considera reclama), crezand ca este EGR de vina pt fumul negru, cand de fapt era un furtun de 100-150 ron . Cel mai bine o duci la un centru de diagnoza Daca e debitmetrul (senzorul MAF) defect are 2 varriante - curatarea lui cu o solutie speciala, dar ajuta doar temmporar sau schimbarea , care initiatorul poate sa o faca singur, si salveaza banii de manopera. EDIT: scuze, am vazut raspunsul initiatorului dupa ce postasem, Eek01 -thumbs up for you Edited by IrishPat, 22 February 2012 - 23:05. |
#10
Posted 22 February 2012 - 23:19
Problema e de ceva vreme si odata mi s-a intamplat la un drum mai lung sa-si dea drumul.Am ajuns la 140 imediat fara sa-mi dau seama.Si de asta nu sunt sigur daca e debimetrul sau nu pentru ca nu stiu daca este cumva posibil sa-si revina asa dintr-o data.Iar apoi tot la fel a inceput sa nu mai traga.
|
|
#11
Posted 22 February 2012 - 23:37
Nu ma pricep prea bine la TDI-uri, dar sa nu fie geometria variabila de pe turbina. Are comanda vacumatica sau electrica ?
|
#12
Posted 22 February 2012 - 23:44
M-ai bagat in ceata,dar cu furtunele poate mai am vreo idee,cum sa le verific?Si cand este in relanti se aude motorul mai turat,apoi se mai linisteste cateodata,nici asta nu am inteles.
|
#13
Posted 23 February 2012 - 00:01
De curiozitate, mufa (contactele) debitmetrului cum se prezinta? Incearca sa o cureti, n-ai nimic de pierdut.
|
#14
Posted 23 February 2012 - 00:05
0 sa incerc si asta,pentru ca am mai zis si mai sus.Si-a revenit intr-un timp dar pentru o perioada scurta,apoi din nou a inceput sa faca aceleasi probleme.Si ma gandesc ca ar fi posibil ca ceva sa nu faca contact cum trebuie.
|
#15
Posted 23 February 2012 - 09:31
In functie de care varianta de 1.9 este ai mai multe sau mai putine chestii de verificat.
Nu ai spus de unde esti. Daca esti din Brasov sau imprejurimi iti fac o diagnoza gratis. De cele mai multe ori cand masina nu trage sunt probleme de vacuum pe instalatie. Verifica toate furtunasele de vacuum si vezi sa nu ai vreunu crapat sau imbatranit. |
|
#16
Posted 26 February 2012 - 20:31
RobertEF, on 22nd February 2012, 22:27, said: Salutare! Am si eu o problema la un Golf 4 TDI.De ceva vreme a inceput sa dea semne de oboseala si nu mai vrea sa traga.Pe loc se tureaza fix 4000 de rpm,care in mod normal ar trebui sa ajunga la 5000,iar in mers nu cred ca ajunge la 3000 si viteza maxima e de 80 km/h in treptele 3 si 4 si 100 in treapta 5a.Recent am schimbat filtrul de motorina si tot la fel.Vreau sa stiu daca ar putea cumva cutia de viteze sa afecteze in acest mod pentru ca se mai intampla sa caraie cateodata cand bag marsarier,desi treptele intra bine in viteza,iar as vrea sa stiu daca nu chiar debimetrul sa fie dus si cum ar fi o posibilitate sa incerc. Multumesc! La mine a fost limp mode, deci s-a rezolvat cu un schimb de turbina ca de curatit nu prea mai avea ce.... Daca se dovedeste a fi turbina cauta-l pe Ciposi, ca e taticul lor. Bafta |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users