Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

DigiTV, de la RCS&RDS...

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
In sfarsit am reziliat contractul cu DigiTV, dupa ce un referent marunt si destul de dobitoc al RCS&RDS a incercat sa ma determine sa platesc in continuare, straduindu-se sa ma convinga ca asa prevede contractul.

Asadar, incep cu inceputul...

* Prin martie a.c. cumpar de la MiroSat kit-ul complet DigiTV si platesc abonamentul in avans pe 6 luni. Nu mi s-a dat decat o factura de mana, atat pentru achitarea kit-ului, cat si pentru abonamentul DigiTV platit in avans. Am semnat niste hartii, insa nu mi s-a dat si mie un contract, explicandu-mi-se ca voi primi oprin posta o copie a contractului, o data cu prima factura.

* Am instalat kit-ul, au fost si bune, si rele... Intre timp am schimbat antena si lnb-ul, pentru a avea o receptie corespunzatoare.

* In octombrie se incheia perioada platita si m-am prezentat la sediul central RCS&RDS (cladirea Forum 2000, din Str. Dr. Staicovici), unde am vorbit cu un referent in legatura cu rezilierea contractului. I-am spus ca am cartela la mine si ca vreau sa o predau, intrucat nu mai doresc serviciile DigiTV. Mi-a spus ca nu se poate. I-am raspuns ca orice contract prevede o clauza de reziliere. M-a intrebat de contract. I-am spus ca nu au binevoit sa mi-l trimita prin posta, asa cum trebuia, ci mi-au expediat doar factura. Mi-a scos la imprimanta un contract. M-am uitat pe contract, pe care nu scria nimic clar legat de reziliere (era ceva la final, destul de vag). L-am intrebat care paragraf din contract ma obliga sa raman client DigiTV. S-a blocat. N-a stiut sa-mi raspunda pe loc, a trebuit sa apeleze la colega de alaturi, o tipa supraponderala si mult mai plictisita si mai aroganta decat el. Ea s-a uitat in scarba pe contract si i-a arata ceva la finalul ultimei file a contractului. Mi-a aratat ca acolo, la sfarsitul contractului, se mentioneaza 12 luni contractuale. M-am uitat si cum imprimarea era destul de slaba si nu se distingea decat "12 luni", iar peste text mai era si stampila, am acceptat raspunsul. Nu am renuntat, insa. I-am spus ca vreau sa reziliez oricum, chiar daca va trebui sa platesc in avans restul lunilor. Iar a ridicat din umeri, spunandu-mi ca nu se poate. Printre altele, ma trimitea la MiroSat, sa cer acolo rezilierea (bineinteles, era o replica oferita in batjocura, pentru ca il retineam de la negociat si incasat spagi grase de la doritorii de receivere DigiTV). Deja ma enervasem. "Cum sa nu se poata?! Orice contract se poate rezilia!!! Care este taxa de reziliere??? Si ce sa caut la MiroSat, cand serviciile DigiTV sunt oferite de RCS&RDS?!". Mi-a spus atunci ca trebuie sa fac o cerere scrisa si sa o inregistrez, iar apoi sa astept sa fiu contactat, sa mi se spuna daca "mi s-a aprobat" (?!). Cum sa se aprobe o "reziliere unilaterala"?! Referentul in cauza este dobitoc de-a binelea, iar in loc sa spuna ca nu stie sau ca nu vrea sa ma ajute, a preferat sa o lungeasca cu tot felul de proceduri bizare si inexplicabile, doar-doar ma va convinge sa renunt la acest demers. Am scris cererea, am inregistrat-o la secretariat si in final i-am dat-o plin de nervi, exprimandu-mi bineinteles indignarea si totodata mirarea ca o companie precum RCS&RDS recurge la asemenea masuri birocratice.

* Am asteptat o saptamana sa fiu contactat, dar "minunea" nu s-a intamplat...

* A sosit factura pentru abonamentul DigiTV pe luna octombrie. Am sunat la dispecerat si am intrebat cum pot rezilia. Mi-a verificat situatia platilor si mi-a spus ca pot rezilia oricand, cu conditia sa platesc aceasta factura deja emisa. "Pentru reziliere,  puteti merge la orice casierie DigiTV (nu toate sunt DigiTV!), iar acolo predati cartela si prezentati ultima factura si dovada platii, in caz ca nu va gasesc in baza de date".

* Merg din nou la sediul central RCS&RDS. Ajung la 18.10, dar deja inchisesera, pentru ca programul TUTUROR casieriilor RCS&RDS este de la 09.00 la 18.00 (?!). Asta in vreme ce la Astral casieria functioneaza pana la ora 20.00.

* A doua zi, merg la o alta casierie RCS&RDS cu DigiTV si - stupoare!!! - dau peste acelasi dobitoc intalnit la sediul central RCS&RDS (angajatii incompetenti se rotesc cumva de la o casierie la alta, pentru a mentine nivelul dobitociei si spagii?). Deja m-am simtit obligat sa-l iau la rost pentru incompetenta de care a dat dovada. I-am reamintit ca am mai stat de vorba in urma cu cateva zile si ca mi-a spus o aberatie in ceea ce priveste rezilierea contractului DigiTV. Am tinut neaparat sa-i demonstrez ca am citit mai bine contractul acasa, iar explicatiile primite de la dispecerat m-au ajutat in descalcirea situatiei. Astfel, ceea ce trebuie sa retina atat angajatii RCS&RDS (in special dobitocul in cauza!), cat si clientii DigiTV este:

Contractul DigiTV se poate rezilia astfel:
- oricand doresti, cu notificare prealabila de 30 de zile, DACA echipamentul de receptie (kit-ul DigiTV) se afla in proprietatea clientului;
- dupa 12 luni de la semnarea contractului, cu notificare prealabila de 30 de zile, DACA echipamentul de receptie este inchiriat de la RCS&RDS.


In final, extrem de plictisit ca a fost nevoit sa asculte ceea ce de mult ar fi trebuit sa stie, a tastat in scarba seria cartelei, pentru a cauta in baza de date. "Ia sa vedem daca merge anulare!... Ia uite, ca merge!", s-a mirat prosteste acest angajat RCS&RDS absolut incompetent, arogant si lipsit de respect, pana la urma, pentru ca nici macar nu si-a cerut scuze pentru prostiile debitate si nici macar nu s-a straduit sa incropeasca o explicatie cat de cat credibila.

Si ca sa-si arate inca o data "competenta", mi-a cerut o data cu cartela si contractul DigiTV. I-am explicat ca am semnat si am reziliat mai multe contracte, iar in momentul rezilierii nu am inapoiat nici un contract. A lasat-o balta, era o ultima incercare de a ma obliga sa raman client DigiTV...

Am predat in sfarsit cartela si n-am primit bineinteles nimic in schimb. Macar o dovada anemica a predarii cartelei...

Dupa aceasta experienta cu RCS&RDS, inteleg ca am mare noroc ca sunt client Astral. Am avut multe discutii si cu referentii Astral, dar niciodata nu m-am simtit tratat cu atat de multa indiferenta si nesimtire cum mi s-a intamplat in aceste zile la RCS&RDS. Daca la sediul central al unei companii esti tratat atat de rau ca si client, ce pretentii sa mai ai de la filiale sau simple casierii?! RCS&RDS este exemplul tipic pentru o companie in care angajatii nu se tem sa ceara spaga pe fata, chiar in sediul central al companiei, unde, la etaj, se afla birourile directiunii.

De ce zic de spaga in contextul RCS&RDS?
Pai oricat ai vrea sa cumperi un receiver DigiTV, nu il poti obtine pe loc decat dand spaga angajatului RCS&RDS, care cu respect iti pretinde o suma in plus, pentru ca face invartelile necesare pentru a te servi, de parca nu asa este normal si firesc - sa poti cumpara un produs/serviciu la pretul afisat.


Dialog intre un potential client DigiTV si un angajat RCS&RDS, la sediul central RCS&RDS, cladirea Forum 2000:
Clientul: As dori sa cumpar un receiver DigiTV... Stiti, nu pentru mine, pentru un prieten din afara tarii...
Angajatul RCS&RDS: Da, sigur, va servesc cu cea mai mare placere, dar, stiti, momentan nu avem pe stoc... Tot ce vedeti aici (in jur erau cateva cutii cu zeci de receivere) sunt ale persoanelor inscrise pe lista. Daca puteti vorbi mai sus, la directori, va pot da unul. Altfel, va trebui sa asteptati vreo doua saptamani...
Clientul: Va rog, vreau neaparat astazi, ca maine plec din tara!
Angajatul RCS&RDS: Haideti ca ne intelegem noi! Cred ca unul pot sa va dau.
Rezultatul "tratativelor": clientul a dat spaga, angajatul RCS&RDS i-a vandut receiver-ul DigiTV si fiecare a plecat multumit. Degeaba DigiTV este un serviciu destinat utilizarii in tara, pentru ca mai mult de 50% din receivere sunt folosite in Europa, iar RCS&RDS incurajeaza aceasta practica profitabila.

Astfel de scene, precum cea descrisa mai sus, puteti vedea in fiecare zi chiar la sediul central al RCS&RDS, din cladirea Forum 2000, aflata in Bucuresti, pe strada Dr. Staicovici.

Daca DigiTV inseamna doar un serviciu care se obtine cu spaga, se utilizeaza cu nervii intinsi la maxim si rezilierea inseamna un real calvar birocratic si angajati dobitoci, atunci nu recomand nimanui nici DigiTV, nici RCS&RDS!  :cursing:

#2
tiff

tiff

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,814
  • Înscris: 31.01.2005
Aici iti gasesc o singura vina, si anume aceea de a nu fi solicitat contractul pe toata durata abonarii, ci numai la final. Mai grav, le-ai dat o semnatura aproape in alb   :angry: , lucru riscant de-a dreptul. In rest am notat inca o firma de ocolit, cu precizarea ca nici reprezentantii Astral nu sunt cu IQ mult mai mare.

#3
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,860
  • Înscris: 06.10.2003
@tiff Ceva detalii despre Astral?? Ca sa stim si noi de ce sa ne ferim... :peacefingers:

#4
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

tiff, on Oct 12 2005, 17:49, said:

Aici iti gasesc o singura vina, si anume aceea de a nu fi solicitat contractul pe toata durata abonarii, ci numai la final. Mai grav, le-ai dat o semnatura aproape in alb   :angry: , lucru riscant de-a dreptul. In rest am notat inca o firma de ocolit, cu precizarea ca nici reprezentantii Astral nu sunt cu IQ mult mai mare.

<{POST_SNAPBACK}>


Vina o are exclusiv RCS&RDS, pentru ca in momentul abonarii nu au furnizat contractul pentru DigiTV in mai multe exemplare, ci doar exemplarul pentru operator. Toti cei care s-au abonat prin MiroSat au patit acelasi lucru, adica urmau sa primeasca exemplarul lor de contract o data cu prima factura (ceea ce, evident, nu s-a intamplat). Nu stiu daca si contractele incheiate la reprezentantele RCS&RDS au urmat aceeasi schema.

Am semnat contractul la momentul respectiv pentru ca 1. am citit ceea ce am semnat si 2. mi s-a si spus ca pot renunta oricand doresc, pentru ca nu exista o perioada minima contractuala. Ceea ce mi s-a spus la MiroSat s-a si adeverit, pentru ca intr-adevar, daca iti cumperi echipamentele, nu ai o perioada minima contractuala.

Nu reclam aici IQ-ul angajatilor RCS&RDS, ci lipsa de respect fata de clienti, aroganta, prostia si nesimtirea de a pretinde spaga direct. La Astral exista o atitudine mult mai echilibrata fata de client. O sesizare primeste raspuns imediat la Astral, iar problemele sunt rezolvate in mod echitabil. Nu mi s-a intamplat sa mi se pretinda spaga, ba chiar am fost uimit de corectitudinea promovata. In mod sigur exista o politica mult mai stricta la nivelul companiei Astral Telecom.

DigiTV a fost pentru mine primul contact cu RCS&RDS si sunt convins ca va ramane si ultimul de bunavoie. RCS&RDS este in "coma" in ceea ce priveste relatiile cu clientii si asta se intampla cel mai probabil din cauza monopolului. Restul porneste din interior, e management, marketing etc. Daca sefilor RCS&RDS le place ca spaga sa fie ceruta de la obraz la sediul central al companiei si in filialele din toata tara, atunci n-au de ce sa-si faca probleme, sa continue pe acelasi drum.  -_-

#5
AIWAMAN

AIWAMAN

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 4,532
  • Înscris: 26.11.2001
Allex super postul tau..am sa dau link si la ceva amici "fanatici" dupa calitatea serviciilor RCS & RDS

#6
rz

rz

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,172
  • Înscris: 05.05.2003
Nu pot decat sa confirm cele spuse de Allex... cel putin problemele de receptie si faza cu asteptatul pe liste (parca am fi pe vremea lui ceasca, inscrisi pe liste pentru TELECOLOR)
Am intrebat de curiozitate la o casierie Digi TV (era coada) si mi-a spus tipa de acolo ca dureaza foarte mult, daca vreau un kit in chirie :angry:

#7
Zoot

Zoot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 13.03.2003
Nu stiu cum e la Bucuresti dar la Cluj m-am dus la sediu si in 10 minute am plecat cu reciveru si factura platita pe 2 luni avans. Nu m-am inscris pe nici o lista sau ceva de genu asta iar de spaga nu mai vorbesc. Poate am avut noroc.

#8
Fantasio

Fantasio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 15.04.2005
@Allex: Reclama si IQ-ul si pregatirea angajatilor pentru ca o faci bine. Imi spunea o fosta prietena ca acolo angajarile se fac exclusiv pe recomandari (a se citi pile si clientelisme, cumetrii). Tipa asta spunea ca odata s-a dus si ea cu mai multi colegi (absolventi de informatica) la un intreviu si nici nu au fost bagati in seama, in locul lor fiin angajati unii care habar n-aveau sa deschida un calculator.

#9
narcis_epm

narcis_epm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 642
  • Înscris: 28.04.2004

Fantasio, on Oct 13 2005, 10:51, said:

@Allex: Reclama si IQ-ul si pregatirea angajatilor pentru ca o faci bine. Imi spunea o fosta prietena ca acolo angajarile se fac exclusiv pe recomandari (a se citi pile si clientelisme, cumetrii). Tipa asta spunea ca odata s-a dus si ea cu mai multi colegi (absolventi de informatica) la un intreviu si nici nu au fost bagati in seama, in locul lor fiin angajati unii care habar n-aveau sa deschida un calculator.

<{POST_SNAPBACK}>

Am avut si eu un coleg angajat acolo in urma unui interviu "pe bune" dar mi-a povestit odata ce fata a facut unul din alt departament care era mai demult pe acolo cand a auzit ca nu a avut pile sa se angajeze la RDS. Cel din alt departament avea cam 2 ani vechime si era extrem de surprins de situatie.

in plus, la RDS oamenii sunt tratati nasol ei ca angajati de catre superiori. Salariile sunt mici si cateodata daca nu esti tare in gura poti sa nu iei nici ce ti se cuvine (casierite mai bagacioase isi mai scapa mainile prin salarii si daca tine bine, daca nu oricum nu se intampla nimic). Faze povestite de fostul coleg care a stat 6 luni pe acolo si a plecat.

PE ansamblu, mi se pare genul de firma care vrea sa faca bani, nu treaba.

Edited by narcis_epm, 13 October 2005 - 12:39.


#10
Ami

Ami

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 28.02.2005

Zoot, on Oct 12 2005, 22:05, said:

Nu stiu cum e la Bucuresti dar la Cluj m-am dus la sediu si in 10 minute am plecat cu reciveru si factura platita pe 2 luni avans. Nu m-am inscris pe nici o lista sau ceva de genu asta iar de spaga nu mai vorbesc. Poate am avut noroc.

<{POST_SNAPBACK}>





Cu siguranta. Pe toti cati am auzit, au de asteptat.... si nu putin   :death:

#11
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005

narcis_epm, on Oct 13 2005, 13:35, said:

PE ansamblu, mi se pare genul de firma care vrea sa faca bani, nu treaba.

<{POST_SNAPBACK}>

asta e treaba cu orice monopol.

#12
ANONIMX

ANONIMX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.10.2007
DIGITV SUNT NENOROCITI SI NESIMTITI

#13
ANONIMX

ANONIMX

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.10.2007
DIGITV SUNT NENOROCITI SI NESIMTITI
NU-MI DATI FACTURA SHI APOI MA DECONECTATI PE MOTIV DE NEPLATA. RUSINE!!!!!!!! :cursing:  :angry:
NESIMTIRE CURATA!!! :cursing:

#14
0v1d1u

0v1d1u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007

 ANONIMX, on Oct 29 2007, 21:04, said:

DIGITV SUNT NENOROCITI SI NESIMTITI
NU-MI DATI FACTURA SHI APOI MA DECONECTATI PE MOTIV DE NEPLATA. RUSINE!!!!!!!! :cursing:  :angry:
NESIMTIRE CURATA!!! :cursing:

Cam asa ceva am patit si eu... Inchei contractul la Digi TV prin Decembrie 2006... Abia in Ianuarie vin si tipii aia sa instaleze kit-ul... Merge circa 2 saptamani, dupa care primesc "Acces refuzat". De unde mi-am luat kit-ul mi se spune ca a cazut baza de date, si uite-asa raman circa o saptamana si ceva uitandu-ma numai pe Pro TV International, OTV si alte posturi ce emit necriptat. Se rezolva problema, trec cateva luni, primesc prima factura... O achit. Mai trece o luna, si inca o luna, si iar vine factura... O achit. Dupa ceva timp mi se intrerupe accesul la serviciile DigiTV. Motivul: Factura neplatita. Reclamatii la Banc Post (unde am platit facturile), la OPC. Vin si raspunsurile: Aveam o factura neplatita pe luna Martie, desi pe factura din luna Aprilie nu era trecuta nico restanta!!! Daca suni la serviciul cu clientii, stai o gramada pana iti raspunde cineva... Deci uite asa am renuntat la serviciile RCS&RDS, iar acum astept sa vina si sa isi recupereze kit-ul de receptie (care a fost luat in custodie). Acum sunt abonat al firmei de cablu din localitate, si chiar daca platesc mai mult pentru abonament, macar stiu ca e o firma serioasa, iar problemele sunt rezolvate chiar si in zilele de duminica.

P.S.: Desi pe geamul magazinului de unde am inchiriat kit-ul de receptie si am incheiat contractul era un afis pe care scria mare si clar INSTALARE GRATUITA, am fost nevoit sa platesc 50 RON atunci cand tipii respectivi mi-au montat antena. E normala treaba asta?  :huh:

#15
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,973
  • Înscris: 06.09.2004

 Allex, on Oct 12 2005, 14:55, said:

* Merg din nou la sediul central RCS&RDS. Ajung la 18.10, dar deja inchisesera, pentru ca programul TUTUROR casieriilor RCS&RDS este de la 09.00 la 18.00 (?!). Asta in vreme ce la Astral casieria functioneaza pana la ora 20.00.
Aici da-mi voie sa te contrazic. Nu stiu in alte parti dar la Titan e pina la 20.00 si au si simbata pina la 14.00. Si incepe la 8.00

Edited by isr2002, 01 November 2007 - 20:53.


#16
akkad

akkad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 05.10.2006
Eu nu am niciun serviciu de la RDS-RCS pentru ca sunt incompetenti sau cel putin sunt prost organizati.
Pe site-ul digi se spune ca poti comanda telefonic serviciul.
La telefon mi se spune ca se poate decat in casierii.
Cei de la call center nu stiu adresa corecta a casieriilor si cu atat mai putin localizarea lor.
Numarul de telefon de la casierii nu este public.
Daca din intamplare ajungi intr-o casierie ti se da o lista mult redusa cu casieriile unde se pot face contracte digi tv si se pot ridica echipamentele.
La casieria aceasta unde ai mers ti se spune ca nu se mai dau in custodie, ci doar cumparate si in plus doar de la dealeri. Casieria bineinteles nu stie decat 1-2 dealeri.

Pentru mine s-a incheiat aventura cu aceasta companie. Nu voi apela niciodata la serviciile ei indiferent de promotiile/schimbarile de imagine/schimbarile de propietar care le va avea.
Nu m-a obligat nimeni sa fac contract cu ei, deci sunt absolviti de orice vina. Bine ca nu am facut si nu o sa fac.

Edited by akkad, 21 November 2007 - 16:05.


#17
pstefan

pstefan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 01.03.2005
M-am dus si eu sa platesc 2 facturi restante la cablu , ma intreaba domnisoara : Si mai aveti cablu ?  EU: Nu stiu, n-am televizor ; EA: Pai si atunci de ce mai platiti ?  EU: Nu stiu :))

#18
Zig_Zag

Zig_Zag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 26.11.2007
Am un post impresionant legat de societatea de dugheana digitv dar l-am trecut pe un alt topic, abia acum l-am gasit pe cel potrivit. http://forum.softped...t...0&start=240 . Rog un moderator amabil sa mute postul meu aici desi era pozitionat binisor si acolo (la topicul " ce sa nu iti cumperi" ).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate