Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

tractoare pe senile

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
tdicieanu

tdicieanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 09.06.2011
Buna ziua.Doresc sa propun un subiect care ma framinta de mai mult timp.Eu sunt asistent medical,drumurile vietii m-au dus pe multe hotare unde am muncit.Acum sunt in Italia unde lucrez in sanatate,meseria mea;dar unica si singura dragoste a fost si ramine agricultura,mai bine zis tractorul !In Italia am descoperit..TRACTORUL pe SENILE,dupa ce in Romania am avut o lunga relatie cu un UTB 650 recondizionat de la un fost SMT.Relatia a fost deosebit de buna pina am plecat pe alte meleaguri si l-am vindut(divorzat,abandonat),uneori il mai visez, mai ales toamna vremea aratuilor(cite nebunii am mai facut impreuna...).Gata cu melancolia!Acum ca si orice rominas care sa respecta m-au luat gindurile sa ma intorc acasa si sa ma apuc de agricultura.DE cind sunt in italia am avut o relatie apropiata si foarte corecta  cu un Fiat de 65cp pe senile care in 7 ani nu a avut nevoie decit de intretinere periodica,tractorul este folosit pentrun 10 hectare vie, livada ,gradina.Ca dotare tocatare,freza,sapatore(vanga),compresor pentru taiat pomii,aparat stropit,circular, remorca, etc.-A-si dori sa aflu parerea voatra in ce priveste folosirea unuia asemanator acasa pentru lucrari de baza in cultura mare:tocat resturi vegetale ,arat,frezat,recoltat porumb cu masina de recoltat por