Nu porneste (Dacia Papuc 1.9D)
Last Updated: Feb 17 2011 15:10, Started by
69MAR
, Feb 13 2011 17:58
·
0
#1
Posted 13 February 2011 - 17:58
Povestea stă in felul următor:
Ajung intr-o seară cu mașina acasa si observ ca poziția nu functiona... am zis să verific siguranțele, am schimbat siguranța totul ok, numa' că acum nu mai pornea apoi vad ca ledul rosu care se aprindea intermitent nu mai merge deloc. Primul lucru pe care l-am făcut a fost sa schimb tabloul de sigurante si sa verific decodorul. Daca are tensiune permanentă pe firul rosu de la mufa (si nu avea, dar avea pe firul galben după ce puneam contactul). Mi-a spus un cineva să trag un fir de la + bateriei direct la firul rosu, am făcut si ledul rosu s-a aprins si clipeste (~ 1 hertz si mi se pare prea des), cand pun contactul, sta 3 sec. se stinge, ii dau cheie, dar tot NU VREA sa pornească. Demaratoru* invarte ca nebunu' da' parcă nu primeste motorină. Partea interesantă e că, pe a 6-a suguranță de sus nu am tensiune deloc, adică, nu primeste deloc. Numai stiu ce sa-i mai fac si am apelat la voi. Mulțumesc! Edited by 69MAR, 13 February 2011 - 18:12. |
#3
Posted 13 February 2011 - 18:36
#4
Posted 13 February 2011 - 22:29
Cauta un coleg cu CLIP, sau asemanator, si fa-i o diagnoza. Chiar daca ledul se stinge, s-ar putea sa trebuiasca reprogramat immo.
|
#5
Posted 15 February 2011 - 19:15
Modului immo nu se poate reprograma , el se inperecheaza cu ECU la prima punere a contactului in momentul cand a fost montat prima oara pe masina .Dupa aceasta operatie nu mai este nimic de reprogramat .Clipirea ledului se datoreaza nerecunoasterii cheii de catre UCE decodor sau nerecunoasterii UCE decodor de catre ECU , asta ramane sa stabilesti in urma unui test .Dupa ce se stabileste cauza se intra pe www.pery.ro si se descrie problema in detaliu .Bafta !
|
#6
Posted 16 February 2011 - 20:02
Cu ceva ani in urma aveam la firma un papuc care mai facea figuri asemanatoare.
S-a constatat ca era de la calculator, care este montat in compartimentul motor si intra praf / mizerie la el. Incearca sa-l cureti / sufli cu aer, poate este un contact imperfect / masa... |
#7
Posted 17 February 2011 - 14:51
mi s-a spus ca daca ledul clipește si cheia e recunoscută (sta 3 sec. aprins cand pun contactul si apoi se stinge) nu are cum sa nu pornească.
tot nu vreau sa o duc la service, cel putin nu până nu o stric de tot așa că am câteva intrebări: 1. Cum pot verifica dacă bujiile sunt alimentate? (vreau să le și schimb, pe toate 4, ceva sfaturi inainte de asta?) 2. Cum pot verifica daca baga motorină? (am ințeles ca trebuie sa desfac un injector si sa dau cheie) Mulțumesc mult! |
#8
Posted 17 February 2011 - 15:10
1. Scoti alimentarea de pe bujie, si masori intre ea si masa, cu contactul pus pe bujii
2. Da. Scoti conducta de pe injector, si dai la demaror - daca pompa de injectie lucreaza, trebuie sa vina motorina. Ideal e sa inseriezi intre conducta si injector un manometru de presiune, iar rezultatele sa le compari cu valorile de baza. L.E. Ai putea sa verifici si senzorul de turatie, ca idee.... Edited by calinkgb, 17 February 2011 - 15:15. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users