Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Masurare consumatori pe baterie auto

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#37
binox

binox

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,257
  • Înscris: 17.02.2008
Prima indicatie aia de 0.32A apare dupa resetarea vreunui modul electronic la care i-ai intrerupt alimntarea (scotand borna minus) iar apoi dupa ce l-ai alimentat prin ampermetru a facut ceva teste, initializari si ce mai face el acolo apoi a intrat in standby.
Daca dupa 10-15 secunde nu-ti mai arata nici un consum in principiu e totul OK. (ceva ceva tot exista dar probabil mai mic de 5mA si tu avand aparatul pus pe scara de amperi nu sesizeaza acest consum).

#38
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
pare ok, dar nu sunt specialist. La inceput se mai incarca condensatoare, isi mai fac calculatoarele ceva teste probabil.

#39
razvancrg

razvancrg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.12.2010

 binox, on 15 aprilie 2013 - 19:49, said:

Prima indicatie aia de 0.32A apare dupa resetarea vreunui modul electronic la care i-ai intrerupt alimntarea (scotand borna minus)

Binox vad ca te pricepi si mai am o dilema la aspectul masurarii amperilor.
Este normal ca fara sa cuplez borna - la baterie(standby total) si la inca 3-4 masurari cu testerele ampermetrului prima masurare sa fie tot 0.32A?! De unde tensiune sau amperaj?! Odata "descarcat" computerul masini si condensatoarele aferente de unde Amperii in primele aprox 15 sec?!

#40
istratei

istratei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 25.11.2004
Cu borna decuplata nu ai stand-bye ai montaj nealimentat. Atunci cand pui ampermetrul tu il alimentezi si , de fiecare data cand faci asta, se incarca condensatorii, isi face testele.......
Deci este normal.

#41
razvancrg

razvancrg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.12.2010

 istratei, on 17 aprilie 2013 - 10:07, said:

Atunci cand pui ampermetrul tu il alimentezi si , de fiecare data cand faci asta, se incarca condensatorii, isi face testele.......
Deci este normal.

Merci de raspuns, in acest fel deduc ca n-am consumatori ascunsi "dubiosi".

#42
AEMelectronic

AEMelectronic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 29.11.2011

 razvancrg, on 17 aprilie 2013 - 08:20, said:

Este normal ca fara sa cuplez borna - la baterie(standby total) si la inca 3-4 masurari cu testerele ampermetrului prima masurare sa fie tot 0.32A?
cum ai conectata ampermetrul?
din moment ce nu e alimentat cum sa indice?
sigur e o eroare de masurare

Edited by AEMelectronic, 17 April 2013 - 14:18.


#43
razvancrg

razvancrg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.12.2010

 AEMelectronic, on 17 aprilie 2013 - 14:17, said:

cum ai conectata ampermetrul?

Pe  pag 2, postarea nr 36, am explicat in detaliu cum am facut masuratorile.

Oricum totul a plecat de la aprinderea la bord al faimosului avertizor pt servo-directie si blocarea volanului.
Printre primele verificari la acest "simptom" se verifica si incarcarea bateriei, ea daca nu are curent suficient computerul masini nu-i va da comanda motorasului de servo, lucru care banuiesc ca s-a intamplat si la mine. Eu fac zilnic traseu de 8km prin oras dus intors si cu consumatori aprinsi, gen faruri-ventilatie-casetofon. Decand am renuntat la consumatori, s-a marit ziua si caldura nu mai este necesara ca acum 2-3 saptamani, n-am mai avut niciodata probleme cu volanul-servodirectia. Am avut si traseu de 50km extra-urban, banuiesc ca a ajutat si asta la regenerarea bateriei. Sper sa am dreptate si sa nu trebuiasca sa demontez motorasul pt a reface lipiturile de pe cablaj.

Schimbul acesta de impresii si sugestiile unora despre cum putem "repara" minorele defectiuni pe mine m-a ajutat. Binenteles ca sfat, sunt reparatii unde nu este bine sa intervenim si sa apelam la un service specializat

Edited by razvancrg, 20 April 2013 - 09:14.


#44
AEMelectronic

AEMelectronic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 29.11.2011

 razvancrg, on 15 aprilie 2013 - 17:37, said:

3. Pus pe - cablu si - baterie, deci in serie aparatul pe amperi.
eu nu inteleg ce ai vrut sa zici dar ampermetrul ar fi trebuit pus cu cablul de minus(negru) pe baterie si cablul de plus(rosu) pe firul de minus care a fost scos de la baterie

#45
GogoPetre1

GogoPetre1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 31.08.2012
Consumatori cu motor oprit: 0.14 , o fi doar alarma ?

Am alarma, senzor perimetru, modul confort geamuri.
Ce sa fie ?

Voi incepe cu deconactarea senzorului de perimetru.

Poza arata cum verificam consumatorii, in poza arata 0.12 la mine 0.14

Attached Files


Edited by GogoPetre1, 26 December 2013 - 21:12.


#46
Fratello

Fratello

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 14.02.2006
In specificatiile alarmei (una similara, cu pager) scrie : "Curent static : <=10mA (cu senzor de soc)". Personal ma indoiesc, totusi, ca este asa de mic. Modulul de receptie radio este permanent alimentat...la fel senzorul de soc, cel de perimetru. DAR... parca nici 120 mA nu ar fi tocmai in ordine.
Modulul confort este original sau after-market ? Am montat cuiva odata un modul de ridicare a geamurilor la incuierea masinii din telecomanda. In cca. 2 saptamani (proprietarul folosea rar masina) gasea bateria descarcata ... Vinovatul ? Acel modul, care consuma 2-300 mA/h. L-a deconectat si nu a mai avut probleme.
Recomand scoaterea sigurantei de pe alimentare a modului  confort (daca are) si repetarea masuratorilor.
Numai bine !

#47
ruse-dan

ruse-dan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 27.07.2009
Salut ! Am căutat un topic despre alternatoare auto si vad ca aici s-a discutat si despre asa ceva. As vrea sa stiu ce curent scoate un alternator auto spre exemplu la un Opel Corsa 3. Vreau sa stiu daca in lipsa electricitatii din casa pot folosii un invertor cu un consum de 800 wati conectat la priza auto cu motorul pornit, măcar atât cat sa pot incarca hidroforul ? Oare este pericol sa ard alternatorul ? N-as vrea nici sa consum bateria masinii.

#48
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
nu cred ca apuca alternatorul sa se arda, probabil iau foc cablurile din instalatia masinii mai repede...
si vezi ca invertoarele alea chinezarii, promit 800 si e bine daca scot juma.

nu te coafeaza mai bine o solutie pe baza de generator electric?

#49
binox

binox

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,257
  • Înscris: 17.02.2008
Motoarele electrice sunt pretentioase la forma de unda furnizata de invertor, cu cele ieftine nu functioneaza, iti trebuie un invertor care sa scoata sinus pur si alea-s scumpe rau, mai ieftin iesi cu un generator si scapi si de complicatia cu alternatorul auto.

#50
ruse-dan

ruse-dan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 27.07.2009
Va multumesc foarte mult. Nu aveam de gând sa încerc la o asa putere fără sfatul celor din domeniu cum sunteti voi, dar totusi as dori sa aflu pana la ce putere pot folosi priza auto fără nici un risc. Am văzut prin magazine invertoare auto pentru diverse aparate de uz casnic de 220v cu puteri intre 50wati si ceva cu 100wati. Multumesc !

#51
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
priza de bricheta pana la 100w parca.
oricum, sa zicem ca ai un alternator de 70a, la 14v cat scoate alternatorul rezulta cam 980w. daca e alternatorul mai mic, mai putin.
si oricum, nu cred ca scoti tu la relanti puterea asta, deci cineva trebuie sa stea sa tina motorul turat.
chiar as fi curios daca a incercat cineva asa ceva, parerea mea e ca ori ia foc instalatia, ori sar sigurantele precum popcornul.

#52
rinaldoparaipan

rinaldoparaipan

    Green member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,331
  • Înscris: 13.02.2006
Invertoarele de pana la maxim 150W se pot cupla la priza masinii.
Ce e peste, direct pe baterie(de fapt si cablurile de alimentare sunt pentru borna baterie)
Un hidrofor consuma la pornire cam de 3-5 ori curentul nominal.Deci pentru un hidrofor de 750W iti trebuie un invertor sinus pur care sa reziste la varfuri de 2500-3000W

Edited by rinaldoparaipan, 08 January 2014 - 07:35.


#53
odo_robert

odo_robert

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 20.12.2007
Fratilor, nu ma prea pricep si nu reusesc neam ca sa aflu care-i consumatorul masinii. Stiu ca este vorba de becurile din interiorul masinii, am scos siguranta pentru a nu-mi consuma, dar nu stiu cum sa masor pentru a afla acea valoare cu 0.sapm.spam Am fost la un electrician, dar nu am vazut bine cum a facut. Am tot incercat diferite metode, dupa cum am citit pe net si nu reusesc. Poate nu reusesc eu sa setez bine aparatul multimetru. Folosesc un aparat ca acesta:[ http://s23.postimg.org/4faj16m5n/odo101.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Dati-mi si mie o idee. Cum pot verifica daca aparatul multimetru chiar masoara pe amperi?

#54
flomar60

flomar60

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 334
  • Înscris: 13.10.2013
Plasati comutatorul de functii in zona degetului mare (in poza ) pe 20A scris cu alb , lasati borna neagra pe COM si plasati borna rosie pe 20A...La masuratoare plasati rosu la partea de instalatie care vine de la baterie si negru la partea care pleaca in instalatie...Mare atentie!!- multimetrul asa cum este configurat acum se leaga in instalatie in serie ,pt. a efectua masuratoarea...daca, doamne fereste, il conectati gresit, pocneste imediat pt. ca nu are siguranta de protectie!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate