Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

Masurare consumatori pe baterie auto

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#19
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 02.11.2006
Bun si ce trebuie sa ii fac ?? cat trebuie sa incarce la relantiu??

#20
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

View PostSuperDuper, on 13th October 2010, 17:57, said:

Nu este nici o indoiala. Chiar si cu cea mai moarta baterie, un alternator va "face" 14.4V la iesire.


#21
binox

binox

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 17.02.2008
Ai spus cat incarca la relanti dar nu ai spus cat incarca cu motorul turat. Daca pe la 3000 rpm sare de 14V as zice ca alternatorul ar fi ok dar nu strica sa-l verifici totusi...

#22
miron1947

miron1947

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,717
  • Înscris: 09.12.2006
Vedti in PDF, testul recomandat de Bosch, poate va ajuta.

Attached Files



#23
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 02.11.2006
Da, am sa il masor si la turatie mare sa vad insa daca e stricat ce ar fi stricat la el ? am inteles ca un releu de incarcare sau niste diode... de unde le iau alea:P

#24
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 02.11.2006

View Postfonrabie, on 15th October 2010, 11:38, said:

Da, am sa il masor si la turatie mare sa vad insa daca e stricat ce ar fi stricat la el ? am inteles ca un releu de incarcare sau niste diode... de unde le iau alea:P

Nu am mai reusit sa masor ca s-a ars aparatul ... nu se mai aprinde deloc:-s acuma intrebarea e ce este de facut si schimbat la altenatorul meu ?

#25
binox

binox

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 17.02.2008
Pai pana nu faci niste masuratori la alternator nu prea ai cum sa stii exact care-i problema.
La aparat incearca sa-i schimbi bateria, sau poate doar s-a miscat de la locul ei ( si eu patesc asta cu unul din aparate) si nu mai face contact, desfa-l si vezi ce ii poti face.

Edited by mister_rf, 18 October 2010 - 18:54.
QUOTE AIUREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#26
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Daca bateria este buna, s-a ars aparatul de masura pentru ca probabil a vrut sa masoare tensiunea bateriei pe pozitia de "ohmi". Si aparatele ieftine nu au nici un fel de protectii...

#27
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 02.11.2006
Aparatul e functional, altenatorul functional si bateria buna:) Problema s-a rezolvat dupa ce am dat de toti pereti cu altenatoru va dati seama ca lam facut praf :)) glumesc . Am cumparat 2 golfuri si am luat altenatoru de pe unu si la m montat la mine :X vis incarcare cu amplificare, xenoane si caldura aprinsa 14.3 cu ele stinse 14.8  14.9 unpic cam mare dar e ok zic eu :)Nu?

#28
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 02.11.2006
Si problema mea revine... am consumatoori pe masina 0.23 cu alarma pusa:-s ce spune-ti ?

#29
sly79

sly79

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 08.06.2010
Eu spun Sarbatori Fericite .

PS: Cred ca l-ai suparat pe Mos Nicolae sau pe Mos Craciun pentru ca apar problemele numai de sarbatori .

#30
fonrabie

fonrabie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 02.11.2006

View Postsly79, on 5th December 2011, 10:17, said:

Eu spun Sarbatori Fericite .

PS: Cred ca l-ai suparat pe Mos Nicolae sau pe Mos Craciun pentru ca apar problemele numai de sarbatori .

:) nu iam suparat pe nici care:D si eu spun la fel sarbatori fericite:) all:D

#31
asterix83

asterix83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 15.12.2012
Buna tuturor.

Imi permit sa reinviu acest topic :P
Am si eu o problema cu bateria originala (12V 45Ah) a dragutului meu Accent MC 1.4/2009.
Adevarul este ca majoritatea drumurilor sunt facute doar in oras (cam 20km dus-intors munca), consumatori: faruri, casetofon, AC si stergatoare in functie de conditiile meteo...., foarte rar drumuri exterioare lungi (2-3 ori/an).
Acum 2 zile n-a mai vrut sa porneasca deloc. Am mai patit o data chestia asta (daca nu ma insel, la 1,5 ani dupa ce am cumparat masina), a mers casetofonul vreo 4 ore incontinuu, dar am incarcat-o la redresor si n-am mai avut probleme.
Acelasi lucru (incarcare redresor) l-am facut si ieri...pornita la sfert de cheie.
Astazi am masurat valorile cu un multimetru si as dori niste pareri, deoarece nu prea ma pricep si nu stiu daca sunt OK

Baterie la rece (fara contact si consumatori opriti): 12,1 - 12,2V
Motor la relantiu, faruri cu faza scurta, casetofon si AC pornit: 13,9 - 14V

N-am verificat inca cu motorul turat, cum circul de obicei.
Maine o sa verific si daca exista cumva ceva consumatori ascunsi.

Inca ceva care mi s-a parut destul de ciudat. Cam o data la 2-3 luni gasesc bornele de la baterie oxidate f.tare (strat destul de gros) si urme de oxid la baza bateriei, pe tavita. Banuiesc ca nu este foarte OK sa se intample asa ceva.
Multumesc

Edited by asterix83, 15 December 2012 - 20:36.


#32
ciuri2786

ciuri2786

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 27.10.2007
Off topic. Eu am un golf 5 benzinar,din cate am observat voltajul difera in functie de temperatura exterioara , cu cat mai frig cu atata voltaj mai mare am.Pe timpul asta am in jur de 14,3 14,4 nu conteaza turatia si consumatori, vara de exemplu am 13,5 13,8 incepand de la 27 de grade temperatura exterioara si urca si scande in functie de asta. Minim am avut 13.5 vara, maxim 14,4 iarna.

Dupa 4 ani bateria are jumate din capacitate , asa a reiesit din testele de la service cand am fost cu masina la revizie.

@asterix83 . Posibil sa-ti pice din cauza ca nu se incarca suficient bateria , la drumuri scurte nu apuca sa se incarce bateria suficient.Ca sa nu se mai oxideze borna ,curato si pune vazelina pe ea si nu o sa mai ai probleme.Asa puneam eu la dacie cand aveam si nu am avut nici odata vreo problema, la golf vad ca are ceva unsuros din fabrica pus pe borne.Inca nu am ajuns sa schimb bateria pe ea de cand am cumparato (2008).

#33
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
O baterie incarcata la rece trebuie sa fie la 12,8 V. Ai masurat tensiunea cu borele conectate ? Verifica daca nu ai ceva consumatori permanenti. Alternatorul vad ca lucreaza corect.

#34
AEMelectronic

AEMelectronic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 994
  • Înscris: 29.11.2011

View Postciuri2786, on 15 decembrie 2012 - 23:58, said:


Posibil sa-ti pice din cauza ca nu se incarca suficient bateria , la drumuri scurte nu apuca sa se incarce bateria suficient.
o baterie de masina, trage un curent la pornire......destul demare
aceasta ajunge la parametrii dinaintea pornirii motorului, dupa 9Km de mers
eu stiam ca indiferent de temperatura/anotimp trebuie sa ai 14.4v la incarcare, pt ca aceasta sa se faca in parametrii normali

#35
asterix83

asterix83

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 15.12.2012
Multumesc pentru raspunsuri/sfaturi Posted Image

Astazi am refacut niste masuratori, si a rezultat cam asa:

Bateria la rece, dupa aprox. 15 ore masina stationata: 12,2 - 12,3V (consumatori la stationare: alarma si instalatia GPL standby) .....nu stiu cat de mult conteaza asta
Verificare pentru consumatori ascunsi (desfacut borna "+" de la masina si verificat cu multimetrul legat la borna masinii si borna bateriei): 0,02A ...... desi din cate am observat la aparatul de masurare (multimetru ieftin = 15 ron) are o abatere de 0,01, nu arata tot timpul 0
Bateria cu motorul pornit la relantiu, fara consumatori: 14,3 - 14,4V
Bateria cu motorul pornit la relantiu (800rot/min) sau turata (aprox.2500 rot/min) si consumatori porniti (faruri faza scurta, AC max, casetofon, dezaburire): 13,4 - 13,6V

Dupa toate aceste teste, am mai verificat o data bateria cu motorul oprit, dar inca cald: 12,8 - 13V.......insa dupa aprox 5-10 min de stationare a scazut la 12,4 - 12,5V

Din cate am mai citit pe net si pe acest forum, singura neconcordata apare cu motorul oprit pt timp mai ingelungat (cum sta de obicei in parcare, de seara pana dimineata cand plec la munca): 12,2 - 12,3V

@ciuri2786: In legatura cu chestia aia unsuroasa, a avut si masina mea la inceput, dar cand am observat ca a oxidat putin prima data, am dat cu smirghel si s-a curatat. acum am pus niste vaselina sa vedem daca mai indrazneste sa oxideze Posted Image
... si ai dreptate. la drumuri asa scurte, nu prea are timp sa incarce bateria, cu toti consumatorii porniti..... acum sa vedem ce noroc am pt iarna asta, cand va veni gerul ala mare.

Edited by asterix83, 16 December 2012 - 16:39.


#36
razvancrg

razvancrg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.12.2010
Am verificat si eu din curiozitate faimosi consumatori ascunsi ai masini mele in urmatoarele etape:
1. Desfacut capota si inchise usile prin inchiderea centralizata din cheie(nu am telecomanda si alarma)
2. Dupa 15-20min am coborat cu multimetru si am desfacut borna - (este prevazuta cu un sistem de parghie, deci mult mai usor decat borna + care-i trebuie cheita de 10)
3. Pus pe - cablu si - baterie, deci in serie aparatul pe amperi.
4. La capota n-am vazut-gasit intrerupator de sesizare.

Prin metodele de mai sus am inteles ca am anulat tot ce trebuia la masina sa ramana in stand-by, inclusiv calculator bord.
Intrebarea mea este urmatoarea: Oare cat timp trebuie tinut multimetru ca sa aflam valoarea "reala" de consumatori ascunsi, sa fie afisata pe display?!
Intreb asta pt ca la mine valoarea pe aparat la prima atingere mi-a masurat un consum de 0,32 amperi iar dupa 10-15 secunde valoarea scadea treptat pana la 0.00 amperi.
Nu am trecut la urmatoarea etapa, adica sa-i scot pe rand sigurantele sa vad pe ce circuit este posibil sa am "consumatori ascunsi" si astept un raspuns de la cineva care-mi poate spune care sunt etapele pe care sa le urmez si daca am procedat pana acuma corect?!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate