Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Turbocharger electric universal

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Am gasit pe net acest dispozitiv si ma intereseaza parerile voastre, daca a folosit cineva si daca merita montat:

MAGNUM Turbocharger electric universal

- kit complet (turbocharger, filtru, cabluri, missle switch)
- o reactie extraordinara la acceleratie
- cuplu marit
- putere marita cu 10-30% (testat pe dyno)
- o viteza maxima mai mare
- reduce turbo lag-ul (pentru masinile turbo, diesel sau benzina)
- reducere a consumului cu pana la 10%
- Cold Air Intake scaderea temperaturii aerului din admisie
- se livreaza cu manual de instalare
- universal, se poate monta pe aproape orice masina

Attached Files



#2
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
teoretic, da oricine-si poate monta un aspirator de masina pe post de turbosuflanta... am mai vazut si ventiltoare de pc in filtrul de aer.   cica ajuta. teoretic, e adevarat. cu cat intra aerul mai usor, mai mult, cu atat masina poate ca va trage mai bine.... dar chiar cu 30%???? de cele mai multe ori, energia consumata de aspirator, sa fie mai mare decat cea obtinuta de acel aspirator. :)

#3
active95

active95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,920
  • Înscris: 29.03.2005
Daca imi aduc bine aminte acum 5 sau 6 ani de zile a aparut chestia asta, ma rog conceptul acesta  si daca imi aduc aminte bine in final functioneaza numai cind esti un pedala de acceleratie la maxim.

#4
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
30%?Wow.Asa procentaj e greu de atins chiar si cu turbine obisnuite.

#5
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Chestia este ca degeba comprimi aerul daca nu il si racesti dupa aia... In plus boost-ul in presiune trebuie corelat cu alimentarea cu benzina.
Alimentarea electrica este extrem de ineficienta energetic. Daca era atat de usor nu mai facea nimeni turbo bazat pe gazele de evacuare sau antrenat de curea (supercharger).
Sunt necesari pana la cativa kW de electricitate. imposibil de suportat cu alternatorul:
http://en.wikipedia....vs._Belt_Driven
In plus un motor electric de 10000 rpm nu are viata lunga (este neaparat un motor serie cu perii, ca cele de la aspiratoare, masini de gaurit).

Edited by SuperDuper, 26 September 2010 - 02:47.


#6
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
o porcarie care la turatii mari cand motorul are nevoie de aer ca de...apa, mai mult restrictioneaza admisia decat sa ajute.
la turatii mici e posibil sa simuleze o admisie directa, fara filtru.
si cam atat...

#7
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010

 SuperDuper, on 26th September 2010, 03:43, said:

Chestia este ca degeba comprimi aerul daca nu il si racesti dupa aia...

Eu am turbosuflantă fără intercooler și chiulasă reverse flow (galeria de admisie și cea de evacuare de aceeași parte a chiulasei; mai rău! galeria de admisie deasupra celei de evacuare) pe motopârță. :)

Aaa! Și EGR fără răcire a gazelor recirculate. Bine, EGR-ul nu funcționează când îi dai cârje.

 SuperDuper, on 26th September 2010, 03:43, said:

In plus boost-ul in presiune trebuie corelat cu alimentarea cu benzina.

N-avea grijă. S-ar descurca mașina. La fel cum se descurcă când apeși accelerația. Mă rog, nu e cazul cu răgălia asta.

Edited by SonyAD, 28 October 2010 - 14:08.


#8
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
NU! Unii au cumparat asa ceva, au deschis "turbo"-ul si au gasit un ventilator de calculator inauntru. Acum nu spun ca si acest model e la fel, dar e dubios...
Daca poti face asa ceva pentru 95 EUR (pret de vanzare), oare de ce chinuie fabricantii sa puna un turbo de cateva sute (or mii) de euro pe masini? ;)

Edited by amandigi, 03 November 2010 - 08:02.


#9
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Tot ce se poate - sa fie ragalii...
Un coleg mi-a trimis un link de pe ebay, unde macar e un produs de firma - Garrett  :confuzzled:

http://cgi.ebay.com/...7f#ht_500wt_968

Edited by daalos, 03 November 2010 - 09:55.


#10
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Acela e un turbo real Garret modificat, dar nu de catre Garret!

#11
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Asta s-a mia discutat pe daciaclub cand inca mai citeam. Poate ajuta un pic la turatie mica dar obstructioneaza sigur la o turatie mare. daca era asa de simplu credeti ca nu aveau toate masinile? Adica unde dam zecid e mii de euro pe ele ce mai contau 100 de euro in plus sau in minus pentru 30% in plus performanta.

#12
Elev

Elev

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 20.01.2007
un mare fâs acest turbo electric, daca ar mari puterea cu 10-30% s-ar monta din fabrica.
va dati seama ce economie ar face producatorii montand asa ceva.

#13
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,594
  • Înscris: 21.08.2008
As vrea sa aduc din state o turbina pentru masina mea (fac upgrade)...cine,cum,cit dureaza,cit costa peste pretul afisat in dolari?
Vreau sa vad daca merita fata de acelasi produs aflat deja la vinzare in Ro.

#14
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008

 danghetau, on 2nd December 2010, 22:23, said:

As vrea sa aduc din state o turbina pentru masina mea (fac upgrade)...cine,cum,cit dureaza,cit costa peste pretul afisat in dolari?
Vreau sa vad daca merita fata de acelasi produs aflat deja la vinzare in Ro.

Electrica?Sau conventionala?Ce masina detii?Motorul are turbo au ba?E destul de complicat sa modifici un motor non-turbo si sa ii pui turbo.

#15
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,594
  • Înscris: 21.08.2008
Motorul are deja turbo (doar am zis ca fac upgrade) si este pe benzina.Ca idee doream sa stiu cam care e diferenta de pret...stiu ce modificari mai am de facut doar pretul e necunoscut.

#16
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Ai încercat o remapare și nu te-a mulțumit?

Ideea e că pentru Laguna nu se găsesc kit-uri dedicate. Dar dacă o duci la niște meseriași gen RacingCode, Exelixis Motorsport, MasterTuner ș.a.m.d. sunt șanse destul de mari să obții rezultatul scontat. :) Dar să ai cel puțin 1500-2000 EUR disponibili în prima fază. Numai că pe urmă va trebui să umbli la frâne, suspensii etc. și.. baftă! :D

Sau:

http://www.mastertun...-laguna-2-2-0t/

Edited by BadBoyBlue, 03 December 2010 - 18:56.


#17
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
La benzinare e mai cu dichis. Dacă mărești presiunea de supraalimentare e posibil să trebuiască decomprimat motorul.

Edited by SonyAD, 03 December 2010 - 19:22.


#18
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,594
  • Înscris: 21.08.2008

 BadBoyBlue, on 3rd December 2010, 18:52, said:

Ai încercat o remapare și nu te-a mulțumit?
http://www.mastertun...-laguna-2-2-0t/
Aia e masina mea :lol: Ajung miercuri la Bucuresti sa-mi montez selectorul de harti si mai vorbesc pe tema asta cu Florin.
PS:cum se mareste presiunea de supraalimentare?Daca turbina este antrenata de gazele de evacuare si axul catre suflanta este rigid,acesta nu se invirte cu aceeasi turatie?Cum se creste viteza de rotatie pe partea suflantei daca nu se modifica fizic nimic?

Edited by danghetau, 04 December 2010 - 09:30.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate