Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Turbocharger electric universal
Last Updated: Dec 07 2010 19:02, Started by
daalos
, Sep 25 2010 23:22
·
0
#1
Posted 25 September 2010 - 23:22
Am gasit pe net acest dispozitiv si ma intereseaza parerile voastre, daca a folosit cineva si daca merita montat:
MAGNUM Turbocharger electric universal - kit complet (turbocharger, filtru, cabluri, missle switch) - o reactie extraordinara la acceleratie - cuplu marit - putere marita cu 10-30% (testat pe dyno) - o viteza maxima mai mare - reduce turbo lag-ul (pentru masinile turbo, diesel sau benzina) - reducere a consumului cu pana la 10% - Cold Air Intake scaderea temperaturii aerului din admisie - se livreaza cu manual de instalare - universal, se poate monta pe aproape orice masina Attached Files |
#2
Posted 26 September 2010 - 01:05
teoretic, da oricine-si poate monta un aspirator de masina pe post de turbosuflanta... am mai vazut si ventiltoare de pc in filtrul de aer. cica ajuta. teoretic, e adevarat. cu cat intra aerul mai usor, mai mult, cu atat masina poate ca va trage mai bine.... dar chiar cu 30%???? de cele mai multe ori, energia consumata de aspirator, sa fie mai mare decat cea obtinuta de acel aspirator.
|
#3
Posted 26 September 2010 - 01:09
Daca imi aduc bine aminte acum 5 sau 6 ani de zile a aparut chestia asta, ma rog conceptul acesta si daca imi aduc aminte bine in final functioneaza numai cind esti un pedala de acceleratie la maxim.
|
#4
Posted 26 September 2010 - 01:16
30%?Wow.Asa procentaj e greu de atins chiar si cu turbine obisnuite.
|
#5
Posted 26 September 2010 - 02:43
Chestia este ca degeba comprimi aerul daca nu il si racesti dupa aia... In plus boost-ul in presiune trebuie corelat cu alimentarea cu benzina.
Alimentarea electrica este extrem de ineficienta energetic. Daca era atat de usor nu mai facea nimeni turbo bazat pe gazele de evacuare sau antrenat de curea (supercharger). Sunt necesari pana la cativa kW de electricitate. imposibil de suportat cu alternatorul: http://en.wikipedia....vs._Belt_Driven In plus un motor electric de 10000 rpm nu are viata lunga (este neaparat un motor serie cu perii, ca cele de la aspiratoare, masini de gaurit). Edited by SuperDuper, 26 September 2010 - 02:47. |
#6
Posted 26 September 2010 - 16:28
o porcarie care la turatii mari cand motorul are nevoie de aer ca de...apa, mai mult restrictioneaza admisia decat sa ajute.
la turatii mici e posibil sa simuleze o admisie directa, fara filtru. si cam atat... |
#7
Posted 28 October 2010 - 14:04
SuperDuper, on 26th September 2010, 03:43, said: Chestia este ca degeba comprimi aerul daca nu il si racesti dupa aia... Eu am turbosuflantă fără intercooler și chiulasă reverse flow (galeria de admisie și cea de evacuare de aceeași parte a chiulasei; mai rău! galeria de admisie deasupra celei de evacuare) pe motopârță. Aaa! Și EGR fără răcire a gazelor recirculate. Bine, EGR-ul nu funcționează când îi dai cârje. SuperDuper, on 26th September 2010, 03:43, said: In plus boost-ul in presiune trebuie corelat cu alimentarea cu benzina. N-avea grijă. S-ar descurca mașina. La fel cum se descurcă când apeși accelerația. Mă rog, nu e cazul cu răgălia asta. Edited by SonyAD, 28 October 2010 - 14:08. |
#8
Posted 03 November 2010 - 07:54
NU! Unii au cumparat asa ceva, au deschis "turbo"-ul si au gasit un ventilator de calculator inauntru. Acum nu spun ca si acest model e la fel, dar e dubios...
Daca poti face asa ceva pentru 95 EUR (pret de vanzare), oare de ce chinuie fabricantii sa puna un turbo de cateva sute (or mii) de euro pe masini? Edited by amandigi, 03 November 2010 - 08:02. |
#9
Posted 03 November 2010 - 09:54
Tot ce se poate - sa fie ragalii...
Un coleg mi-a trimis un link de pe ebay, unde macar e un produs de firma - Garrett http://cgi.ebay.com/...7f#ht_500wt_968 Edited by daalos, 03 November 2010 - 09:55. |
#10
Posted 03 November 2010 - 10:26
Acela e un turbo real Garret modificat, dar nu de catre Garret!
|
|
#11
Posted 05 November 2010 - 18:08
Asta s-a mia discutat pe daciaclub cand inca mai citeam. Poate ajuta un pic la turatie mica dar obstructioneaza sigur la o turatie mare. daca era asa de simplu credeti ca nu aveau toate masinile? Adica unde dam zecid e mii de euro pe ele ce mai contau 100 de euro in plus sau in minus pentru 30% in plus performanta.
|
#12
Posted 27 November 2010 - 20:44
un mare fâs acest turbo electric, daca ar mari puterea cu 10-30% s-ar monta din fabrica.
va dati seama ce economie ar face producatorii montand asa ceva. |
#13
Posted 02 December 2010 - 22:23
As vrea sa aduc din state o turbina pentru masina mea (fac upgrade)...cine,cum,cit dureaza,cit costa peste pretul afisat in dolari?
Vreau sa vad daca merita fata de acelasi produs aflat deja la vinzare in Ro. |
#14
Posted 02 December 2010 - 23:33
danghetau, on 2nd December 2010, 22:23, said: As vrea sa aduc din state o turbina pentru masina mea (fac upgrade)...cine,cum,cit dureaza,cit costa peste pretul afisat in dolari? Vreau sa vad daca merita fata de acelasi produs aflat deja la vinzare in Ro. Electrica?Sau conventionala?Ce masina detii?Motorul are turbo au ba?E destul de complicat sa modifici un motor non-turbo si sa ii pui turbo. |
#15
Posted 03 December 2010 - 09:00
Motorul are deja turbo (doar am zis ca fac upgrade) si este pe benzina.Ca idee doream sa stiu cam care e diferenta de pret...stiu ce modificari mai am de facut doar pretul e necunoscut.
|
|
#16
Posted 03 December 2010 - 18:52
Ai încercat o remapare și nu te-a mulțumit?
Ideea e că pentru Laguna nu se găsesc kit-uri dedicate. Dar dacă o duci la niște meseriași gen RacingCode, Exelixis Motorsport, MasterTuner ș.a.m.d. sunt șanse destul de mari să obții rezultatul scontat. Dar să ai cel puțin 1500-2000 EUR disponibili în prima fază. Numai că pe urmă va trebui să umbli la frâne, suspensii etc. și.. baftă! Sau: http://www.mastertun...-laguna-2-2-0t/ Edited by BadBoyBlue, 03 December 2010 - 18:56. |
#17
Posted 03 December 2010 - 19:21
La benzinare e mai cu dichis. Dacă mărești presiunea de supraalimentare e posibil să trebuiască decomprimat motorul.
Edited by SonyAD, 03 December 2010 - 19:22. |
#18
Posted 04 December 2010 - 09:28
BadBoyBlue, on 3rd December 2010, 18:52, said: Ai încercat o remapare și nu te-a mulțumit? http://www.mastertun...-laguna-2-2-0t/ PS:cum se mareste presiunea de supraalimentare?Daca turbina este antrenata de gazele de evacuare si axul catre suflanta este rigid,acesta nu se invirte cu aceeasi turatie?Cum se creste viteza de rotatie pe partea suflantei daca nu se modifica fizic nimic? Edited by danghetau, 04 December 2010 - 09:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users