Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 

Furt telefonie RDS !

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
bogdancornel

bogdancornel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 05.07.2009
Pentru toti clientii de telefonie RDS noi sau vechi
MARE ATENTIE LA CONVORBIRILE PE CARE RDS VA PUNE SA LE PLATITI.  Cititi in continuare ce am patit, in reclamatia pe care am facut-o RDS si OPC:


Ma vad fortat sa fac aceasta reclamatie in urma discutiei telefonice cu un operator Call Center RDS din Constanta. Atasat acestui mesaj puteti gasi desfasuratorul telefonic al numerelor pe care le detin. In mod special mi-au atras atentia doua convorbiri telefonice in Germania care conform desfasuratorului s-au efectuat dupa numarul meu personal. Complet eronata este informatia! In primul rand nici eu si nici altcineva din familia mea nu cunoastem pe nimeni in Germania si in al doilea rand unul din apelurile telefonice a fost efectuat la ora 23:06 in ziua de 18 iunie 2010. Acest lucru este imposibil datorita faptului ca imi aduc aminte exact acea seara, a doua zi era ziua mea de nastere si am adormit la tv in jur de ora 1 noaptea!!!! Nimeni altcineva nu atinge telefonul meu mobil! Am descoperit intamplator aceasta stare de fapt, cine stie cate alte convorbiri au fost efectuate in contul meu in strainatate, cat si in Romania fara sa stiu. Asta deoarece facturile nu le-am vazut decat foarte, dar foarte rar in cutia postala sau pe internet. Astazi mi-a sarit intamplator in ochi pe verso-ul facturii F1001 NR 28206058, care este prima sosita de asta iarna, ca as fi avut convorbiri cu cineva in Germania in luna iunie 2010.  NU sunt apelurile mele. Nu cunosc sistemul dar cineva a spart si a folosit contul si numarul meu de telefon. De acum voi nota separat toate numerele de telefon pe care le apelez in Romania pentru a confrunta cu desfasuratorul lunii respective.
Am rugamintea sa imi fie securizata linia telefonica si rezolvata aceasta problema aparuta! Oricat s-a chinuit operatorul call center sa ma convinga ca eu am fost acela care a efectuat convorbirile telefonice, imi mentin reclamatia fiind absolut constient de corectitudinea afirmatiilor mele. Puteti suna la aceste numere sa va informati daca cineva de acolo ma cunoaste sau daca i-as fi apelat vreodata!!! Ajung si in instanta daca nu se face dreptate si nu se securizeaza numerele mele de telefon pentru a nu se mai repeta aceste magarii pe banii mei. Oare cati patesc la fel ca mine si habar nu au de ceea ce se intampla!!?
Va rog sa verificati in serverele RDS de pe ce alte numere de telefon s-au mai efectuat apeluri pentru aceste doua numere de telefon din Germania:

00492113805225 Germany Dusseldorf - Fixed


004915203145279    Germany D2 - Mobile




> Stimate client,
>
>        Va informam ca RCS&RDS are centrala de inregistrare si verificare a
> apelurilor monitorizata metrologic periodic, cu autorizare de functionare.
>
>        Conform acesteia, apelurile ce apar pe desfasuratorul dumneavoastra
> au fost efectuate de pe numarul 0770699805.
>
>        Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!






Stimata „Echipa”,
Voi trece repede peste lipsa de respect fata de client de responsabilitate pe care le- ati aratat chiar si prin „semnatura” dumneavoastra. M-am adresat responsabililor RDS si astept in continuarea raspuns de la acestia, cu nume, prenume, date de contact.
Insist in continuare sa primesc un raspuns tehnic corect si sustenabil.
Poate considerati ca un raspuns standard, fara niciun fel de continut, este valabil pentru oricine, dar va inselati! Va sugerez sa tratati cu toata atentia sesizarea facuta de mine si sa reformulati afirmatiile!
„Echipa” ar trebui sa cunoasca bine ca:
- Autorizatia de functionare se acorda in baza unor declaratii si (eventuale) verificari facute la inceputul activitatii si la intervale regulate de timp, care demonstreaza existenta unor proceduri care asigura un control al calitatii serviciilor; asa cum se obtine, tot asa se poate pierde in situatia in care orice procedura este incalcata sau este dovedita nefunctionala; intreaga responsabilitate pentru respectarea acestei autorizatii in aceste intervale cade in raspunderea exclusiva a operatorului;
- Verificarile metrologice, mai stim si noi, unii chiar foarte bine, certifica parametrii tehnici de functionarea ai unui sistem; mai pe intelesul tuturor: metrul este metru, watt-ul este watt, kilogramul este kilogram – cu standarde la Paris; asta nu-i impiedica deloc pe unii sa ne fure la cantar sau sa „subtilizeze” energie din instalatiile metrologate;
- Atata vreme cat subsemnatul (cu nume si prenume, date de contact) stiu sigur ca nu am efectuat anumite convorbiri telefonice (nici eu si nici altcineva), nu inteleg cum va permiteti sa sugerati ca EU as fi facut-o! Nu este necesar sa ma convingeti ca de pe numarul 0770 699805 s-au efectuat acele apeluri. Cred ca am capacitatea sa citesc si sa inteleg asta. Tocmai asta v-am reclamat: cineva a folosit ilegal acest post telefonic si m-as fi asteptat sa ma informati ca RCS&RDS a inceput sa faca verificari pentru a solutiona problema, in primul rand in interesul firmei.
Nu va ascund ca nu voi lasa problema in acest stadiu. Speram initial ca RCS&RDS sa-si recunoasca responsabilitatea si, foarte simplu, sa ma asigure, pe mine si pe ceillalti clienti, ca aceste lucruri nu se vor repeta. Nu era vorba de bani, ci de un principiu si de norme legale. Cum acest minim respect fata de client nu functioneaza – in ciuda autorizatiei de functionare si verificarilor metrologice – imi rezerv dreptul sa-mi apar drepturile.
In lumea in care aproape oricine, oricand imi poate accesa conturile, adresele, datele personale, convorbirile, incercati sa ma convingeti ca nu exista posibilitatea ca cineva sa-mi acceseze numarul pentru efectuarea de convorbiri in interes personal?
Astept inca un alt fel de raspuns!

#2
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

 bogdancornel, on 16th August 2010, 19:44, said:


Ma vad fortat sa fac aceasta reclamatie in urma discutiei telefonice cu un operator Call Center RDS din Constanta.

Ce reclamatie ? :huh: Pentru reclamatii > ANPC (fostul OPC)

#3
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
Rcs&rds mi-a facturat convorbiri cu jupiter. Lista de apeluri de la ei v-o dau eu mai târziu.

Edited by kineceler, 16 August 2010 - 18:53.


#4
bogdancornel

bogdancornel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 05.07.2009

 lawrence38, on 16th August 2010, 18:51, said:

Ce reclamatie ? :huh: Pentru reclamatii > ANPC (fostul OPC)
Am atasat doar textul mesajelor pe e-mail , nu si adresele unde am trimis! Oricum pentru cei care au patit si vor sa reclame am trimis astfel:


[email protected] - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
[email protected]  - singura adresa de e-mail accesibila pe siteul RDS&RCS
[email protected]; [email protected]  - ANPC Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului

#5
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006
Am mai auzit de situatii similare insa de pe fix!

Cu telefonia mobila au fost ceva probleme la inceput cu numerele portate din alte retele, care in timp vad ca s-au rezolvat

#6
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,716
  • Înscris: 23.12.2006
Coincidenta sau intamplare?

http://gabrieldima20...e-ajutorul.html

Se pare ca unul din numere poate fi gasit pe net.

Nu cred ca cineva de la RDS ti-a "deturnat" numarul si a sunat in germania.

#7
bogdancornel

bogdancornel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 05.07.2009

 cmgeorge, on 16th August 2010, 19:00, said:

Coincidenta sau intamplare?

http://gabrieldima20...e-ajutorul.html

Se pare ca unul din numere poate fi gasit pe net.

Nu cred ca cineva de la RDS ti-a "deturnat" numarul si a sunat in germania.
Crede-ma, nu sunt atat de sarit de pe fix sa denigrez o firma ca RDS. NU am niciun interes! Mai jos este in copie exact ce am pe desfasurator. Chiar este nevoie sa patiti pe propria piele ca sa fiti convinsi ca am dreptate?!! Am deschis acest subiect deoarece daca sunt eu patit si altii cu siguranta vor pati la fel. Dupa cum se poate lesne vedea s-a vorbit 7,30 minute pe un numar, respectiv 10 secunde pe al doilea.  Dar oare cate convorbiri in Romania sunt efectuate fara sa am cunostinta fara sa imi fi dat seama ca le platesc pe propria-mi factura.

2010-06-10 12:09 770699805  00492113805225 Voce Germany Dusseldorf - Fixed 07:30 0.0800 0.6000
2010-06-18 23:06 770699805 004915203145279 Voce Germany D2 - Mobile 00:10 0.1800 0.0300

Edited by bogdancornel, 16 August 2010 - 19:15.


#8
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,716
  • Înscris: 23.12.2006

 bogdancornel, on 16th August 2010, 20:07, said:

Crede-ma, nu sunt atat de sarit de pe fix sa denigrez o firma ca RDS. NU am niciun interes! Mai jos este in copie exact ce am pe desfasurator. Chiar este nevoie sa patiti pe propria piele ca sa fiti convinsi ca am dreptate?!! Am deschis acest subiect deoarece daca sunt eu patit si altii cu siguranta vor pati la fel. Dupa cum se poate lesne vedea s-a vorbit 7,30 minute pe un numar, respectiv 10 secunde pe al doilea.  Dar oare cate convorbiri in Romania sunt efectuate fara sa am cunostinta fara sa imi fi dat seama ca le platesc pe propria-mi factura.

2010-06-10 12:09 770699805  00492113805225 Voce Germany Dusseldorf - Fixed 07:30 0.0800 0.6000
2010-06-18 23:06 770699805 004915203145279 Voce Germany D2 - Mobile 00:10 0.1800 0.0300

Te cred (adica cred ca e posibil, si nu te condamn deloc)
Insa ce mi se parea mie ciudat era provenienta numaraului, de la o clinca din germania :)
Phone (OFFICE): +492113805225
FAX (OFFICE): +49211 360 52 22
www.xcell-center.com
[email protected]
Olga Grube

#9
bogdancornel

bogdancornel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 05.07.2009

 cmgeorge, on 16th August 2010, 19:19, said:

Te cred (adica cred ca e posibil, si nu te condamn deloc)
Insa ce mi se parea mie ciudat era provenienta numaraului, de la o clinca din germania :)
Phone (OFFICE): +492113805225
FAX (OFFICE): +49211 360 52 22
www.xcell-center.com
[email protected]
Olga Grube
Yeap , am verificat si eu acum pe net numerele. Mersi pt sugestie! Legat de numarul la care faci referire un tip scrie pe un formum ca este o excrocherie in care apare si acest numar de telefon:
http://www.prostemce...stem-cells.html

Cu toate acestea, ACEST NUMAR NU ARE CE CAUTA IN DESFASURATORUL NUMARULUI MEU TELEFONIC SI CU ATAT MAI PUTIN IN FACTURA... CU SUMA AFERENTA PE CARE EU SUNT FORTAT SA O PLATESC!!!

Unde pui ca apare un apel pe mobil la ora 23:06 ... cine dracu sta sa sune la 11 noaptea? Eu in niciun caz!

Edited by bogdancornel, 16 August 2010 - 19:47.


#10
cmgeorge

cmgeorge

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,716
  • Înscris: 23.12.2006

 bogdancornel, on 16th August 2010, 20:24, said:

Yeap , am verificat si eu acum pe net numerele. Mersi pt sugestie! Legat de numarul la care faci referire un tip scrie pe un formum ca este o excrocherie in care apare si acest numar de telefon:
http://www.prostemce...stem-cells.html

Cu toate acestea, ACEST NUMAR NU ARE CE CAUTA IN DESFASURATORUL NUMARULUI MEU TELEFONIC SI CU ATAT MAI PUTIN IN FACTURA... CU SUMA AFERENTA PE CARE EU SUNT FORTAT SA O PLATESC!!!

No sti ceva... eu in locul tau as fi incantat acuma :)
Persoana care mi-a furat <1Euro, o sa urmeze sa ia tzapa de sute de euro :)
E ca si cand ti-ar fura 4Ron, ar lua o sticla de bere (expirata), si ar da in hepatita =)))

#11
dvlsim

dvlsim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 28.09.2007
Hmmmm.. si eu am avut parte de o situatie marca RDS.

Pe numele meu era alocat un nr de RDS.. dat la cineva din Targu-Mures. Asta am aflat dupa ce am vazut intamplator factura detaliata si aparea un nr nou la apeluri efectuate.

Ce e drept am avut ``norocul`` ca persoana sa nu efectueze apeluri in retele mobile sau in strainatate. Au fost doar apeluri RDS si nu s-a simtit in factura mea. Odata la 2-3 luni verfic facturile detaliate de la RDS/Orange pt mai multa siguranta.
Smecherii se fac peste tot.. dar cand limita e depasita atunci e problema. La cantar la piata si asa mai departe.

#12
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006

 bogdancornel, on 16th August 2010, 20:24, said:

Unde pui ca apare un apel pe mobil la ora 23:06 ... cine dracu sta sa sune la 11 noaptea? Eu in niciun caz!
Locuiești singur? Poate ai ieșit în oraș în seara aia și vreun amic sau amică s-a gândit să îți împrumute puțin telefonul. Și mie mi s-a întâmplat asta.  :console:  Am avut câteva luni pe desfășurătorul de la Digi multe apeluri către un număr din Belgia și - cum nu îl știam - am sunat. Surpriză: mi-a răspuns sora unei prietene care e la facultate acolo. :D Nu m-am supărat așa tare, bine că sunt din ce în ce mai ieftine apelurile internaționale. Acum câțiva ani erau aproape un lux.

În altă ordine de idei, dacă stai singur și nu ai fost în oraș în seara aia e o problemă MARE. Insistă cu sesizările la ei, nu e normal să îți factureze convorbiri care nu s-au făcut de la numărul tău!

PS: La noi era "11 noaptea" cum zici tu, în Germania era 10, abia începea seara (în iunie deja era vară! :P ).

#13
bogdanprisada

bogdanprisada

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 02.09.2010
Ma alatur voua, asociatiei pagubitilor RCS&RDS.
Iata care este "povestea" mea:
-in data de 10.08.2010, am fost contactat telefonic de catre un reprezentant al
firmei RCS-RDS, care imi aducea la cunostinta faptul ca am un numar de 4(patru)
facturi neplatite. -tin sa precizez faptul ca nu am semnat nici un contract cu
aceasta firma(si nici cu o alta firma ce ar fi fost posibil sa fie preluata de
RCS-RDS). -sunt abonatul unei alte firme similara (UPC) de peste 8 ani si in
consecinta nici nu avea sens semnarea unui contract cu RCS-RDS in acelasi timp.
-tot reprezentantul firmei RCS-RDS, in urma insistentelor mele de a intelege ce
se intampla, mi-a comunicat ca acest contract este in vigoare din anul 2005 iar
facturile din acest an pana in prezent au fost achiate la o casierie din
Urziceni ( Unde au fost trimise facturile in toti acesti ani, avand in vedere
faptul ca in contract figureaza adresa mea? La aceasta adresa nu a ajuns
niciodata nici o factura.). Avand in vedere situatia “miserioasa” aflata si
faptul ca reprezentantul firmei a refuzat sa-mi trimita prin fax o copie a
contractului (pentru a putea vedea semnatura) sau o copie a buletinului celui
care ar fi putut sa semneze in numele meu, va intreb: Ce as putea sa fac ca sa
se intrerupa emiterea de facturi pe numele si pe adresa mea, tinand cont de
faptul ca aceste facturi nu sunt emise in baza unui contract semnat de mine?
Mentionez ca toate datele, divulgate de catre operator, sunt corecte si privesc
persoana mea.(nume, adresa, CNP)
AZI (27.08.2010), SURPRIZA..... AM PRIMIT PRIMA SCRISOARE DE LA RCS-RDS.....
DAR... NU ESTE UN RASPUNS LA SESIZAREA MEA, CI O NOTIFICARE/INSTIINTARE CA MA
VOR ACTIONA IN INSTANTA....

#14
darklordsith

darklordsith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 13.05.2008
Daca sti ca nu ai nici un contract cu RDS, faci frumos o reclamatie la OPC la care atasezi si scrisoarea de la RDS. Daca tie RDS nu vrea sa iti arate contractul o sa il arate OPC cand se vor duce peste ei.
PS: Macar in scrisoarea asta scrie un nr. de contract in baza caruia ei te-au facturat?

#15
bogdanprisada

bogdanprisada

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 02.09.2010

 darklordsith, on 3rd September 2010, 08:05, said:

Daca sti ca nu ai nici un contract cu RDS, faci frumos o reclamatie la OPC la care atasezi si scrisoarea de la RDS. Daca tie RDS nu vrea sa iti arate contractul o sa il arate OPC cand se vor duce peste ei.
PS: Macar in scrisoarea asta scrie un nr. de contract in baza caruia ei te-au facturat?
Da, sunt doua numere de contract, ceea ce ma face sa inteleg ca am chiar doua contracte.
Reclamatie la OPC am facut acum o saptamana iar pana acum n-am primit nimic referitor la demersurile lor.

#16
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Tu cunoști pe cineva acolo (în Urziceni)?

#17
bogdanprisada

bogdanprisada

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 02.09.2010

 inside_spy, on 3rd September 2010, 11:38, said:

Tu cunoști pe cineva acolo (în Urziceni)?
Nu, nu cunosc pe nimeni in Urziceni si nici nu am fost vreodata pe acolo.

#18
equilibrium2x

equilibrium2x

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 15.09.2007

 bogdanprisada, on 3rd September 2010, 11:55, said:

Nu, nu cunosc pe nimeni in Urziceni si nici nu am fost vreodata pe acolo.
RDS e aici exact la fel de vinovat cum e CMT cand primesti mesaj cu "ai castigat șpemii de euro, suna la numaru` asta sa ne dai coduri de reincarcare. promitem ca nu e țeapa" si chiar trimiti. Politia "nu poate face nimic" (sila mare, birocratie sau ce-o fi pana la da voie sa trianguleze un semnal) OPC-ul e inexistent (aia mai mult de cateva ore nu tin cartela) si CMT vinde in continuare cartele fara sa ceara act de identitate. Asa cum si RDS-ul incheie contracte numai cu declaratie pe proprie raspundere si buletinul. Dar asta nu explica de unde pe numele dv. Poate or fi țeparii de pe CMT, reprofilati, nou angajati la RDS, pusi pe tras țepe in mod oficial, ca e prea suspecta povestea.

Putin OFF:
Eram la o casierie, vroia cineva sa plateasca pe un an si afla ca avea restante: cine platise pentru el anterior platise pe acelasi nume, acelasi sat, alta persoana. Oare cum s-a rezolvat? :) ca nu cred ca beneficiarul norocos are interes sa scoata capul la lumina :) Vina RDS, ca nu a cerut informatii mai detaliate (cod client)? sau vina clientului care vine fara ele sa plateasca si spera ca calculatorul sa gaseasca, in mod magic, pe cine trebuie? Sunt sigur ca la intrebarea casieritei (pusa cu sila de rigoare :) ) "care, ca-s doi?" platitorul a raspuns "aaa... ala!" doar asa, sa nu cada de prost.

ON:
In cazul dv as recomanda si o plangere de hartuire ceva, asta in cazul in care nu sunt prea idealist crezand ca asa ceva ar merge in romania.  :)

Edited by equilibrium2x, 05 September 2010 - 01:07.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate