Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#2071
Posted 11 June 2012 - 12:32
Daca vrei brazda, foloseste cutit si nu fir. Motorul in 2 timpi nu se tine turat constant. Il vei distruge. Lucreaza in sprituri. Avand in vedere ca ai 2 reglaje la carburator, respectiv H pentru turatia maxima si L pentru turatii mici, nu vad ce i-ar putea dauna, cu exceptia racirii.
|
#2072
Posted 11 June 2012 - 13:24
trifi, on 11th June 2012, 13:23, said: Am constatat ca la Husqvarna mea (545) daca merg cu o turatie mai mica (constanta) calitatea taierii la gazon-iarba este mai buna. Nu mai marunteste asa de mult resturile, ramane o "brazda" frumoasa. Pe turatie mare datorita curentilor formati imi culca iarba si nu mai taie asa de uniform - are fir de 3 mm. Intrebarea mea este daca are vre-un efect negativ lucru la turatii joase asupra motocoasei? Mai foloseste cineva aceiasi tehnica? Care tip de fir (ce fel de sectiune si ce diametru) se preteaza cel mai bine la gazon - iarba? Edited by sandel1, 11 June 2012 - 13:25. |
#2073
Posted 11 June 2012 - 13:40
predrag, in manual zice "always use full throttle when starting to cut with the blade" - la fir nu este aceasta recomandare. De ce sa o folosim in sprituri? Nici eu nu zic ca trebuie sa consumam tot rezervorul cu acceleratia constanta (la maxim sau nu), dar spriturile distrug in opinia mea componentele transmisiei. Oricum o decelerare apare la 20-30 sec.
Referitor la brazde sunt de acord cu tine ca trebuie folosit cutit pentru brazde frumoase, dar asta necesita si o iarba mai inalta (nu 10-15 cm), precum si loc liber. Unde tai eu este denivelat si dau si pe langa gard. Brazdele care raman atunci cand tai cu turatie mica nu sunt in stanga directiei de cosire ca la cutit, ci pe toata lungimea arcului de cerc (mai degraba o "semibrazda" ), dar este mai usor de adunat asa decat imprastiata. Unde este iarba mare trebuie si turatia in consecinta. Si uzura firului este considerabil mai mica la turatii mai mici. Ai folosit cumva fir cu profil patrat? Mi-a trecut pe la ureche cum ca ar taia mai curat decat cel cu profil rotund. Este adevarat? Edited by trifi, 11 June 2012 - 13:54. |
#2074
Posted 11 June 2012 - 15:04
Am folosit fir rasucit. Cica e mai silentios. Dar eram prea "proaspat" pe atunci pentru a-mi da seama. Incearca fir patrat si mai subtire. Stiu ca Dolmarul meu a venit cu firul de 2,4mm, albastru si rasucit. Inainte de a-l folosi, baga firul pentru 15 minute in apa rece. Nu se va consuma asa de rapid.
Nu cred ca se distruge transmisia la sprituri, mai ales transmisia de 545. Transmisia se poate distruge insa de la soc, cand, cu acceleratie maxima, dai intr-un obstacol, avand montat cutitul. De aceea e mai bine sa lucrezi cu sprituri decat cu acceleratie maxima. Sprit inseamna ca turezi la inceputul taierii, la maxim, si o lasi sa taie frumos pana la capat, fara a o accelera. Eu asa fac pentru a-mi proteja chiar transmisia si ambreiajul. Acum, sa nu crezi ca nu o accelerez pe parcurs daca e nevoie. Sigur ca o accelerez insa cand revin in dreapta, las acceleratia la relanti. Asa mi-au recomandat si altii, asa iti recomand si eu. |
#2075
Posted 11 June 2012 - 17:48
OK, multumesc. Ai idee pe unde s-ar gasi fir patrat (si ce marca)?
|
#2076
Posted 11 June 2012 - 18:13
La Husqvarna gasesti de la Oregon. La Makita de asemenea gasesti de Dolmar/Makita. Mai poti gasi si prin supermarket din acelea unguresti sau poloneze sau mai stiu eu cine le face insa nu am incercat.
|
#2077
Posted 11 June 2012 - 19:24
trifi, on 11th June 2012, 13:23, said: Am constatat ca la Husqvarna mea (545) daca merg cu o turatie mai mica (constanta) calitatea taierii la gazon-iarba este mai buna. Nu mai marunteste asa de mult resturile, ramane o "brazda" frumoasa. Pe turatie mare datorita curentilor formati imi culca iarba si nu mai taie asa de uniform - are fir de 3 mm. Intrebarea mea este daca are vre-un efect negativ lucru la turatii joase asupra motocoasei? Mai foloseste cineva aceiasi tehnica? Care tip de fir (ce fel de sectiune si ce diametru) se preteaza cel mai bine la gazon - iarba? Firul nu taie , rupe. Daca vrei sa`l tai folosesti cutit. Grig |
#2078
Posted 11 June 2012 - 20:34
#2079
Posted 12 June 2012 - 08:23
Ion_Bumbu, on 11th June 2012, 19:24, said: Firul nu taie , rupe. Daca vrei sa`l tai folosesti cutit. Grig Cutitul in Y pe care l-am primit cu cositoarea (de altfel si cel de in 4 colturi pe care l-am folosit cu 125R) are cred 4 - 5 mm grosime, iar la varf nu l-as categorisi ca ascutit . Ca sa tai iarba ar trebui folosita o coasa sau un cutit subtire si extrem de ascutit. La iarba mica nici macar nu pot sa il folosesc, o culca inainte sa o taie. La lucerna si iarba inalta (>30 cm) altfel stau lucrurile . |
#2080
Posted 12 June 2012 - 09:05
Ascute cutitul Y si ai sa vezi ca face minuni si in iarba mica.
|
|
#2081
Posted 12 June 2012 - 18:25
Am o problema cu o masina de tuns iarba echipata cu motor Briggs. Nu are decat 2 ani vechime si utilizare sub medie. Cand trag la sfoara creeaza cateodata o compresie exagerata de imi smulge sfoara din mana. Am desfacut chiuloasa am curatat supapele, nu prezinta uzuri la coada supapelor, culiseaza normal, la fel si culbutorii. Cand vrea porneste. Cam la 10 trageri de sfoara porneste de 2 ori si tot cam de doua ori face acea compresie puternica. Totul pare sa fie aleator fara o succesiune anume.
Bujia schimbata. Da scanteie. Aveti ceva sfaturi ? |
#2082
Posted 12 June 2012 - 19:18
Daca era clona de Honda bagam in fata decompresorul.
Si la asta cred ca tot ala nu`si face treaba insa chiar nu stiu unde e si cum arata. Cauta ceva doc a motorului si vezi ce si cum. Grig trifi, on 12th June 2012, 09:23, said: Cutitul in Y pe care l-am primit cu cositoarea (de altfel si cel de in 4 colturi pe care l-am folosit cu 125R) are cred 4 - 5 mm grosime, iar la varf nu l-as categorisi ca ascutit . Ca sa tai iarba ar trebui folosita o coasa sau un cutit subtire si extrem de ascutit. La iarba mica nici macar nu pot sa il folosesc, o culca inainte sa o taie. La lucerna si iarba inalta (>30 cm) altfel stau lucrurile . Cauta pe aici ca am pus sablonul de ascutire pt cutite Y , cu 2 pale si 8 dinti de la Stihl. Il ascuti cu o pila plata incit sa taie ca un cutit . Gazonul se pare ca prefera o taiere nu o rupere , de aia nu se recomanda folosirea firului decit la finisari in jurul pietrelor, aleelor . Grig |
#2083
Posted 13 June 2012 - 13:10
bpetrescu, on 2nd June 2012, 21:40, said: Salut, Am luat cu 1 luna in urma http://stern-austria...00b--13153.html Am facut 100m2 cu ea, apoi au inceput ploile. Astazi am bagat-o din nou la treaba. Dupa 20-30mp s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Are combustibil (pus la milimetru dupa gradatie 25:1), da sa porneasca dar nu o face. Parca nu are aprindere. Nu inteleg, e aprope noua. Ce sa aiba? Multumesc. Am ajuns astazi la service cu ea, in 10 minute s-a rezolvat. Era bujia de vina, au schimbat'o si merge perfect. Porneste la sfert sa zic asa... nici noua nu a fost asa. Cei de acolo mi-au spus (am prezentat mostre de ulei si benzina) ca poate nu folosesc ce amestec trebuie. Benzina (98) de la OMV si ulei de la Petrom pentru motoare in doi timpi (~15 ron / litru). Acum imi e frica sa nu aiba dreptate si dupa alte 2 ore de folosinta sa crape. Ceva sfaturi? Sau pur si simplu bujia era defecta din fabrica si pot sa ma linistesc? Multumesc. |
#2084
Posted 13 June 2012 - 14:53
Aceeasi problema a avut si @predarag80 Aici Eu spun sa lasi uleiul acela de la Petrom si sa treci pe ulei rosu de la Stihl. Acest ulei se potriveste la orice motor in doi timpi. Poti pune 20ml/l sau 25ml/l. Eu folosesc acest ulei pentru Solo( drujbe) Si Echo( motocoasa) cu 20ml/l si benzina de 95, de regula de la Petrom sau Mol. Daca ai pus destul ulei nu vei avea probleme. Bujia poate sa fie defecta din fabrica, la fluxul tehnologic ce este acolo se poate sa scape si una defecta.
Edited by TGB, 13 June 2012 - 15:18. |
#2085
Posted 13 June 2012 - 15:15
TGB, on 13th June 2012, 15:53, said: Aceeasi problema a avut si @predarag80 Aici Eu spun sa lasi uleiul acela de la Petrom si sa treci pe ulei rosu de la Stihl. Acest ulei se potriveste la orice motor in doi timpi. Poti pune 20ml/l sau 25ml/l. Eu folosesc acest ulei pentru Solo( drujbe) Si Echo( motocoasa) cu 20ml/l si benzina de 95, de regula de la Petrom sau Mol. Daca ai pus destul ulei nu vei avea probleme. Bujia poate sa fie defecta din fabrica, la fluxul tehnologig ce este acolo se poate sa scape si una defecta. Multumesc de raspuns. Un magazin in Bucuresti de unde sa pot cumpara ulei rosu Stihl? |
|
#2087
Posted 15 June 2012 - 20:36
Amenintarile cu OPC-ul au functionat .A, si un telefon la directorul de service !
Azi am primit arborele de transmisie! |
#2088
Posted 17 June 2012 - 12:56
Eu am fost la sfarsitul saptamanii cu motocoasa in așazisul service Ruris din Craiova. O dugheana in fundu curtii, pitita la marginea Craiovei, cu doi insi manjiti din cap pana in picioare dotati cu ciocan si patent. La toti care erau acolo cu produse la reparat le cautau nod in papura ca sa nu acorde garantia si sa le ia banu pe piese. Majoritatea aveau utilajele in garantie si la niciunul nu au reparat pe garantie. Cativa erau sa le dea si doua peste ochi la cat de nesimtiti erau. Mi s-a facut atat de scarba de ei ca nici nu am mai asteptat sa isi insire toata poezia ca nu dau garantie pentru ca nu ai venit cu toate accesoriile si alte balarii si i-am pus sa o repare, sa ma scuteeasca de inventiile lor si sa schimbe piesa defecta.
La capitorul service Ruris sunt categoric praf. Nu stiu ce or sa faca cei care au nesansa sa isi ia tractoare de la ei si le crapa in brazda. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users