Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
GPS pentru camioane
Last Updated: Mar 10 2011 18:58, Started by
ninosu
, Dec 07 2009 12:51
·
0
#1
Posted 07 December 2009 - 12:51
Salut, problema mea se vede inca din titlu:
Se gaseste un patch ceva pentru camioane la igo8, eventual updatat la zi? |
#2
Posted 07 December 2009 - 12:57
nu prea inteleg ce vrei de fapt.
Ai sistemul de navigatie incorporat, PNA sau PDA? Ce nu gasesti pentru camioane ? Vezi in setarile IGO ca ai o optiune in care bifezi cu ce autoturism esti. |
#3
Posted 07 December 2009 - 15:05
Dupa intrebare se pare ca nu stie nici el ce vrea! Pentru camioane cel mai bun este Tomtom cu harta speciala si softul aferent pentru camioane unde ai posibilitatea sa alegi lungimea, latimea, inaltimea, greutatea pe osie si tonajul camionului. Harta are implementate dimensiunile pasajelor, podurilor si categoriile de drum alegind in functie de camion ruta adecvata!
|
#4
Posted 08 December 2009 - 11:27
costyn_man, on 7th December 2009, 15:05, said: Dupa intrebare se pare ca nu stie nici el ce vrea! Pentru camioane cel mai bun este Tomtom cu harta speciala si softul aferent pentru camioane unde ai posibilitatea sa alegi lungimea, latimea, inaltimea, greutatea pe osie si tonajul camionului. Harta are implementate dimensiunile pasajelor, podurilor si categoriile de drum alegind in functie de camion ruta adecvata! |
#5
Posted 23 December 2009 - 20:52
daca aveti un program sau vreo harta sau daca stiti un anumit tip de gps care sa-mi arate ruta in functie de greutatea masinii sau inaltime adica sa nu ma bage pe mine cu tiru prin centru sau sa ma duca la vreun pod unde nu pot trece din cauza inaltimii.
|
#6
Posted 23 December 2009 - 21:32
Spune-ne de ce suma maxima poti dispune si-o sa-ti recomandam cateva iar tu-ti alegi.
In alta ordine de idei, iti poti alege ori GPS care sa aibe inclus in harta trafic greu utilitate pe care nu toate GPS-urile o au, GPS-ul in sine nu are de unde sa stie ce fel de tonaj are masina in care se afla dar poate fi setat pentru trafic greu. |
#7
Posted 23 December 2009 - 22:07
Un simplu search face minuni. http://forum.softped...howtopic=615497
|
#8
Posted 28 December 2009 - 18:35
Automapa este unul din programele la care poti introduce dimensiunile si greutatea camionului.
|
#9
Posted 31 December 2009 - 13:19
Header, on 23rd December 2009, 20:32, said: Spune-ne de ce suma maxima poti dispune si-o sa-ti recomandam cateva iar tu-ti alegi. In alta ordine de idei, iti poti alege ori GPS care sa aibe inclus in harta trafic greu utilitate pe care nu toate GPS-urile o au, GPS-ul in sine nu are de unde sa stie ce fel de tonaj are masina in care se afla dar poate fi setat pentru trafic greu. eu dispun de vreo 600 de lei.dar as vrea sa cumpar din targ(sunt din craiova) si in targ vin tiganii cu gps-uri ciordite de pe afara.saptamana trecuta gasisem un tom tom pe care cereau 200 de lei dar nu l-am luat pt ca nu avea harta romaniei si am inteles ca astea tom tom nu sunt bune pt romania. ma intereseaza un gps care sa aiba setari pentru camion sau pe care macar sa poata fi instalate astfel de setari. daca ziceti ca tom tom are setarile pt camion o sa-mi i-au unul din asta chiar daca nu are harta romaniei dar macar sa fie bun de tot pt comunitate |
#10
Posted 31 December 2009 - 13:43
Cred ca nu ai inteles, Tomtom-ul nu are asemenea setari, este necesara instalarea softului pentru camioane cu harta aferenta pentru a dispune de aceste facilitati!
|
|
#11
Posted 01 January 2010 - 12:35
Daca vrei un GPS cu soft pt camioane si vrei sa-l folosesti in ro ia-ti gandul.
|
#12
Posted 01 January 2010 - 23:30
ca o concluzie la ce mi-ati scris pana acum: pot sa-mi i-au un tom tom si apoi sa instalez pe el softul pt camion.si nu stiu care a zis ca si harta aferenta.harta vine impreuna cu softul sau trebuie sa le iau separat.
daca imi puteti da un linck ar fi super |
#13
Posted 02 January 2010 - 13:23
am gasit un mio a 700 la 500 de lei neg.ce ziceti este bun???poate fi resoftat cu ce-mi trebuie mie???
Edited by Marius3k, 03 January 2010 - 09:26. |
#14
Posted 06 January 2010 - 22:26
pt valy_en86 ( si nu numai ) pt cei ce doresc gps-uri portabile clasice ( pe parbriz si alimentate la bricheta ) pentru a le folosi in regim de tir-camion eu cred ca momentan este doar o singura varianta plauzibila si buna de folosit , asta este tomtom truck unde poti sa introduci kg masinii, kg pe osie, lungime-latime-inaltime camion , viteza de mers.Si softul si hartile sunt facute pentru asa ceva .pt a rula acest program ai nevoie de un aparat dedicat tomtom.Pe orice altceva NU MERGE. Si mai mult ai nevoie de gama noua de la tomtom cele go 520-720-920. Pe restul aparatelor tomtom eu am intalnit diverse probleme.INCA o problema MAJORA pentru unii dintre voi este ca SOFTUL NU BENEFICIAZA DE LIMBA ROMANA scris ( meniu ) ARE doar vocal limba romana ( vorbeste in difuzor) .ALTA problema ( generala in acest caz ) la toate softurile asa zise de camion NU AU HARTILE PENTRU EUROPA DE EST aici au drumuri principale care pot fii la fel cu cele de masini mici .Deci pot fii folosite din austria in colo .
ps. daca esti camionagiu in momentul de fata sau vrei sa devii ...la o pauza intr-o parcare te duci frumos la alti camionagii si intrebi daca au navi si ce folosesc .simplu zic eu drumuri bune colega Edited by aalleexx, 06 January 2010 - 22:35. |
#15
Posted 07 January 2010 - 11:08
si as dori sa mai adaug ceva offtopic dar tot legat de subiectul gps pe si pentru camion .
In primul rand a fii sofer de camion inseamna a avea putin mai multa experienta in a conduce si a tot ce inseamna condus si soferie.Sunt inplicat in acest domeniu gps de multa vreme si ma sperie foarte tare gandul ca enorm de multa lume acorda cea mai mare atentie aparatului gps , i confera incredere 100% si merg orbeste dupa el.Acest lucru este ceva ulta-mega prostie .Aparatele gps sunt doar un ajutor , ceva ce sa ajute dar sa nu va bazati pe ele .Si masinile mici dar in special camioanele VA ROG SA CONDUCETI DUPA REGULILE DE CIRCULATIE , SA RESPECTATI SEMNELE SI INDICATOARELE SI MARCAJELE RUTIERE si cea mai de pret A T E N T I A LA VOLAN si pe urma sa ascultati jipiesul.Parerea mea ca cea mai de valoare functie a gps-ului este acel RECONFIGURARE TRASEU ca ofera o liniste sufleteasca ca nu ne putem pierde ca avem o iesire din incurcatura . Depinde de experienta fiecaruia dintre noi la volan dar parerea mea pentru camioane cea mai ok combinatie este orice gps care iti gaseste locul de destinatie + atentia la volan si spirit de orientare in spatiu + respectarea regulilor de circulatie inseamna cel mai bun si cel mai actualizat gps. concluzia o trage fiecare dar inca odata ma repet GPS-UL NU ESTE PILOT AUTOMAT SAU COPILOT ESTE DOAR UN SIMPLU INSTRUMENT CARE AJUTA LA ORIENTARE IN SPATIU SI NU LA CONDUSUL MASINII .. gata . |
|
#16
Posted 12 January 2010 - 10:45
valy_en86, on 2nd January 2010, 13:23, said: am gasit un mio a 700 la 500 de lei neg.ce ziceti este bun???poate fi resoftat cu ce-mi trebuie mie??? Daca nu ti-ai rezolvat inca problema, da-mi un raspuns si te ajut. Am luat si eu asa ceva de la un prieten si-ti pot oferi si tie. In esenta e vorba de un aparat GPS cu ecran 4.3 si card de navigatie cu IGO Myguide cu aplicatie speciala pentru TIR Programul a fost modificat pentru a evita probleme de genul inaltime poduri sub 4 m, greutate pe axa mai mica de ... tone si altele L-am testat pe Polonia , Cehia, Slovacia, si Ungaria si nu m-a pacalit de loc, In Polonia in special e problema mare, au o multime de poduri cu inaltime sub 4 m., gen 3.3 m si altele de genu. Cadou primesti un soft de navigatie pentru Laptop. Daca te intereseaza oferta trimite-mi un mesaj. Drumuri bune colega! |
#17
Posted 13 January 2010 - 08:50
pt cezatronic
poti face de rog 2-3 poze cu aparatul foto la gps-ul tau modificat cu aplicatia tir pornita ? e interesant de vazut ce modificari zici tu . stima Edited by aalleexx, 13 January 2010 - 08:52. |
#18
Posted 13 January 2010 - 13:24
aalleexx, on 7th January 2010, 11:08, said: si as dori sa mai adaug ceva offtopic dar tot legat de subiectul gps pe si pentru camion . In primul rand a fii sofer de camion inseamna a avea putin mai multa experienta in a conduce si a tot ce inseamna condus si soferie.Sunt inplicat in acest domeniu gps de multa vreme si ma sperie foarte tare gandul ca enorm de multa lume acorda cea mai mare atentie aparatului gps , i confera incredere 100% si merg orbeste dupa el.Acest lucru este ceva ulta-mega prostie .Aparatele gps sunt doar un ajutor , ceva ce sa ajute dar sa nu va bazati pe ele .Si masinile mici dar in special camioanele VA ROG SA CONDUCETI DUPA REGULILE DE CIRCULATIE , SA RESPECTATI SEMNELE SI INDICATOARELE SI MARCAJELE RUTIERE si cea mai de pret A T E N T I A LA VOLAN si pe urma sa ascultati jipiesul.Parerea mea ca cea mai de valoare functie a gps-ului este acel RECONFIGURARE TRASEU ca ofera o liniste sufleteasca ca nu ne putem pierde ca avem o iesire din incurcatura . Depinde de experienta fiecaruia dintre noi la volan dar parerea mea pentru camioane cea mai ok combinatie este orice gps care iti gaseste locul de destinatie + atentia la volan si spirit de orientare in spatiu + respectarea regulilor de circulatie inseamna cel mai bun si cel mai actualizat gps. concluzia o trage fiecare dar inca odata ma repet GPS-UL NU ESTE PILOT AUTOMAT SAU COPILOT ESTE DOAR UN SIMPLU INSTRUMENT CARE AJUTA LA ORIENTARE IN SPATIU SI NU LA CONDUSUL MASINII .. gata . Din pacate "uamenii" nu prea gandesc asa, au impresia ca un gps ar trebui sa faca si cartofi prajiti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users