Forumul SoftpediaBursa auto / moto / veloAnunƣuri imobiliareAnunƣuriOferte de serviciiLocuri de muncă Ɵi cursuri de specializareBloguriJocuriTeste / ReviewsÎntrebări Ɵi răspunsuriChestionareFotoStatistici

Bine ai venit ( Autentificare | Înregistrare )

Reply to this topicStart new topic
> Portar pentru o zi, legal sau nu ?
Livik
mesaj 5th November 2009, 17:05
Mesaj #1

Member

Grup: Members
Data înscrierii: 21-August 06
ID membru: 92 569

Lucrez ca fotograf la o institutie publica: muzeu ( daca e nevoie voi preciza si numele ), de curand au aparaut zvonuri ca toti angajatii vor fi obligati sa faca de serviciu la poarta, da exact vor fi portari pentru o zi . Astazi zvonul s-a confirmat si am vazut la avizier un anunt in care se spune ca se infiinteaza postul de ofiter de serviciu ceva de genul dar nu ca angajatii vor face ceva . Apoi a venit unul dintre colegi cu un tabel sa-l semnam cum suntem repartizati pe zile, eu am refuzat sa-l semnez dar majoritatea au semnat iar maine se va face sedinta cu toti angajatii dar cred ca mai ales pentru cei care nu au semnat ... Mie imi este greu sa fac asta pentru ca lucrez foarte mult pe teren si oricum am mult de lucru, dar pana la urma voi proceda cum este legal. Totusi mie mi se pare ca nu este legal cum se procedeaza, de aceea apelez la cei care au cunostinte in domeniu si pot sa ma ajute cu niste sfaturi sau legislatie in domeniu.

Multumesc
Go to the top of the page

+Quote Post
Muale
mesaj 5th November 2009, 17:23
Mesaj #2

Junior

Data înscrierii: 11-October 06
ID membru: 102 035

nu prea mi se pare corect. tu esti angajat acolo ca fotograf (desi sunt curios ce poate face un fotograf la un muzeu,zi de zi?) si asta trebuie sa faci.nu scrie undeva postul pe care esti angajat? la "portarie" poti sa le spui ca nu te pricepi,ai alte abilitati tu. si daca te pune nu raspunzi pt ce faci acolo,lasi pe toti sa intre,etc (IMG:http://forum.softpedia.com/style_emoticons/default/tongue.gif)