Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Golf V 1.9 TDI 90 CP
Last Updated: Sep 07 2010 00:19, Started by
Laurentiuz
, Oct 12 2009 22:09
·
0
#1
Posted 12 October 2009 - 22:09
Am ocazia sa cumpar un Golf V 1.9 TDI 90 CP, anul de productie 2005, cu suma de 7500 euro, inmatriculat in Romania. Masina este a unui prieten, cumparata de la reprezentanta din Romania a VW. Omul o da pentru ca este in criza de bani. Are 105.000 km facuti pana acum.
Ce date puteti sa-mi dati despre aceasta masina? Eu ma gandisem la un Golf V 1.9 TDI 105 CP, dar costa cam 8200-8500 euro. Masina are geamuri full electric, parctronic, navigatie, scaune sport, pilot automat, computer de bord, etc. Va rog sa-mi dati mai multe detalii despre aceasta motorizare si cat de fiabil este in timp acest model de Golf V. Va multumesc anticipat! |
#2
Posted 12 October 2009 - 22:15
Din cate stiu G V de 90 CP s-a vandut doar in Germania. Afla mai multe date.
|
#3
Posted 12 October 2009 - 22:20
#4
Posted 12 October 2009 - 22:41
Este acelasi motor ca cel de 105 CP, puterea mai mica este obtinuta din soft, incearca sa faci rost de codul motor. Cred ca pe Skoda au mai fost puse, cunosc pe cineva cu acest motor - taxi, >2000.000 km, zero probleme.
|
#5
Posted 13 October 2009 - 00:12
rotnic, on 12th October 2009, 23:41, said: Este acelasi motor ca cel de 105 CP, puterea mai mica este obtinuta din soft, incearca sa faci rost de codul motor. Cred ca pe Skoda au mai fost puse, cunosc pe cineva cu acest motor - taxi, >2000.000 km, zero probleme. Deci solutia este un chip-tuning, nu? Cam cat costa? Nu creste si consumul? |
#6
Posted 13 October 2009 - 00:45
un cip tuning profesional scade consumul cu pana la un litru,la mers normal.
|
#7
Posted 13 October 2009 - 08:32
motorul e veechi dar bun.
de fapt asta e motorul care a facut celebru brandul "1.9 tdi frate". cat despre ciptuning, intai sa vada cum i se pare motorul si abia dupa aia sa-i faca daca are nevoie. |
#8
Posted 13 October 2009 - 08:38
Laurentiuz, on 12th October 2009, 23:09, said: Am ocazia sa cumpar un Golf V 1.9 TDI 90 CP, anul de productie 2005, interesant este anul de lansare... |
#9
Posted 13 October 2009 - 08:55
Verifica in primul rand codul motorului. Pe Skoda, 1.9TDI de 105 CP are codul AXR si este PD.
Motorul de 1.9TDI de 90CP nu este acelasi cu cel de 105CP(exista diferente la sistemul de "injectie" a combustibilului care duce la o rezistenta sporita a celui de 90CP la motorina mai proasta ce se mai gaseste prin comert). De asemenea , cel de 105 e Euro 4 iar cel de 90 e Euro 3. Si, nu in ultimul rand, cel de 90 poate fi urcat "safe" pana la 110CP (din cate stiu erau masinile cu TDI cu I rosu). In rest, recomand o verificare cu VAG-Com-ul si o diagnoza a masinii (cam 300RON in service sau mai ieftin daca vb cu cei din clubul VW care au astfel de echipamente). @car-man: site-ul ala e plin de prostiii Edited by Rapier, 13 October 2009 - 08:58. |
#10
Posted 13 October 2009 - 12:45
car-man, on 13th October 2009, 09:38, said: http://www.youmago.r...tdi-90-cp/19722 interesant este anul de lansare... Caroserie Hatchback Lansare An Lansare 2006 Performanta Viteza maxima 176 km/h Acceleratie 12.9 sec 0-100 km/h Motor Motor 1.90 TDI Capacitate cilindrica 1896 cc Putere maxima 90 CP Cuplu maxim 210/1800 Nm/RPM Standard poluare Euro 4 Consum Mixt 5.3 L/100 km Pana la urma motorul este EURO 4 sau EURO 3? |
|
#11
Posted 13 October 2009 - 14:19
Motorul "vechi" de 90cp avea cod ALH si intr-adevar nu a existat niciodata euro4, si nu era nici macar PD(pompe duse). E un motor foarte laudat, eu chiar am un bun prieten cu o octavia 1 cu acest motor luata de noua, are ~130.000km, nicio problema la motor. Si are si chip-tuning ceva mai agresiv undeva la 115-120cp (bate 1.9 105cp). Are softul de la 50.000km si nu a aparut nicio problema, in afara ca scoate ceva fum cand o calca agresiv.
Pe golf5 din cate stiu e o varianta de 1.9 asemanatoare cu cea de 105cp, dar nu este cea alh, si (cred) ca este euro4. BRU este codul motorului daca imi aduc bine aminte,sper sa nu gresesc. La finalul lui 2004 cand s-a lansat golf5 in romania se putea comanda si pe la noi. Desi nu am informatii concrete despre motor nu cred ca ai de ce sa fugi de el pt ca mai mult ca sigur ca are o fiabilitate peste medie, lucru oarecum specific tdi-vag(si spun asta desi nu sunt deloc fan vag sau tdi). Daca ti se pare lent (si cam e posibil sa ti se para) ii faci un soft si il duci lejer la 105-110-120 cp, si nu ai treaba . Oferta pare buna in special datorita dotarilor care sunt pomana la 7500. |
#12
Posted 13 October 2009 - 21:35
bossake, on 13th October 2009, 15:19, said: Pe golf5 din cate stiu e o varianta de 1.9 asemanatoare cu cea de 105cp, dar nu este cea alh, si (cred) ca este euro4. BRU este codul motorului daca imi aduc bine aminte,sper sa nu gresesc. La finalul lui 2004 cand s-a lansat golf5 in romania se putea comanda si pe la noi. Desi nu am informatii concrete despre motor nu cred ca ai de ce sa fugi de el pt ca mai mult ca sigur ca are o fiabilitate peste medie, lucru oarecum specific tdi-vag(si spun asta desi nu sunt deloc fan vag sau tdi). Daca ti se pare lent (si cam e posibil sa ti se para) ii faci un soft si il duci lejer la 105-110-120 cp, si nu ai treaba . Oferta pare buna in special datorita dotarilor care sunt pomana la 7500. Ma gandeam ca mai exista cineva care sa aiba sau sa fi avut un asemenea Golf cu acest motor (1.9 TDI - 90 C.P. ). M-ar interesa si fiabilitatea motorului cat si a masinii in timp. |
#13
Posted 13 October 2009 - 22:46
Despre problema cu norma de poluare cred ca poti sa il intrebi chiar pe cel care o vinde . Este trecuta in talon.
Iar pentru mai multe detalii despre motor sigur gasesti vreun posesor pe un vwforum . |
#14
Posted 15 October 2009 - 09:21
motorul asta e BRU si este euro4; a fost montat pe masini incepind cu martie 2004
Laurentiuz, on 13th October 2009, 22:35, said: M-ar interesa si fiabilitatea motorului cat si a masinii in timp. probabil ca o sa te mai supere electrica ei dar asta e alta mincare de peste rotnic, on 12th October 2009, 23:15, said: Din cate stiu G V de 90 CP s-a vandut doar in Germania. Afla mai multe date. |
#15
Posted 15 October 2009 - 18:17
Sima2k, on 13th October 2009, 01:45, said: un cip tuning profesional scade consumul cu pana la un litru,la mers normal. Mers normal inseamna de fapt mers foarte ponderat, fiindca daca vei calca la fel acceleratia, noua dinamica imbunatatita a masinii se va baza, in principal, pe un supliment de combustibil, si nu pe unul de aer. Mai precis nu faci nici o economie la mers normal, in sensul de pastrarea aceluiasi stil de mers, ci vei face o oarecare economie doar daca iti schimbi stilul de condus intr-unul economic. Dar pentru asta nici macar nu aveai nevoie de remapare... Faza cu scaderea consumului dupa remapare e pura teorie de marketing si are doar o aplicabilitate teoretica (in conditii ideale pe un pilot automat), practic nu iti va scadea nimic, ci ai toate sansele sa-ti creasca usor - daca pastrezi fix acelasi stil de mers (aceeasi greutate in talpa). In schimb te vei putea bucura de imbunatatiri vizibile la dinamica masinii, fara sa ma refer prin asta la liniute sau tot felul de manifestari teribiliste. Pur si simplu pedala de acceleratie functioneaza mai rafinat, masina raspunde mai prompt la comenzi, toate reprizele sunt imbunatatite - dar mai ales cele pe care simteai anumite deficiente, instalatia de climatizare si gradul de incarcare te afecteaza mult mai putin decat inainte, si cate si mai cate. Ei bine toate astea merita din plin, desi consumul e foarte probabil sa creasca usor, oricat de normal/firesc/omeneste ai merge. |
|
#16
Posted 18 May 2010 - 19:16
In legatura cu consumul.....
Si eu am avut aceasi dilema teoretica { cum poate scadea consumul cand creste puterea ?} Din pacate raspunsul este tot teoretic: La un stil de mers linistit/normal/economic (termenul de normalitate trebuie privit prin intermediul celor 2 termeni alaturati) datorita cuplului marit schimbarea treptelor de viteza si atingerea vitezei de croaziera se produce mai repede, dupa cum se stie consumul cel mai mare se realizeaza la viteze inferioare = trepte de viteza inferioare. Deci, deca atingi mai repede o viteza economica (treapta a 4/5/6 -a) consumul va scadea . |
#17
Posted 12 July 2010 - 22:42
Pana la urma e euro 4 sau euro 3 acest motor ? Sunt in germania acum si am gasit un golf V model Goal cu motorul asta. Daca e euro 3 intru in mare rahat cu taxa de poluare cand o fi sa-l inmatriculez. Un raspuns rapid daca se poate va rog.
|
#18
Posted 07 September 2010 - 00:19
desi cred ca e un pic cam tarziu domnu' inginer, dar poate intereseaza pe altcineva pe viitor:
motorul golf V de 1.9 TDI (PD) de 66kw / 90CP cod BRU este EURO 4 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users