Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW 520D VS HONDA ACCORD VS INSIGNIA
Last Updated: Sep 10 2011 18:27, Started by
packard_bell
, Jul 18 2009 15:22
·
0
#1
Posted 18 July 2009 - 15:22
Tatal meu vrea sa isi cumpere o masina..maxim 25.000 euro,el conduce un 525d din 2000 si vrea sa il schimbe cu o masina mai nou,el a ajuns pe luna cu a lui si inapoi,are 350.000 de km,a luato sh in 2001..el a zis ca sa isi ia 520 ca are aproape aceiasi cai putere ca 525 lui,nu ii place viteza deci 160 de cai ar fi de ajuns..eu iam mai bagat in cap 2 masini,honda accord si Insignia...
la BMW exterioru e foarte frumos,dar interioru e foarte plictisitor la Honda exterioru frumos,de interior nu mai zic...dupa mine e mai frumos decat Mercedes clasa S la insignia exterior aceptabil,spatele e cam naspa dar tu stai in interior deci nu ar fi o problema..interior frumos nu ca la alte modele Opel.. voi ce ati alege?care e mai fiabila?la 25.000 gasesc bmw sub 30.000 de km,la honda si la insignia ar fi noua..masina vreau sa fie diesel cu o cutie manuala. Attached Files |
#2
Posted 18 July 2009 - 15:42
#3
Posted 18 July 2009 - 15:52
BMW - E firma de prestigiu, si e mai cunoscuta. dak ii sa o iei dupa aspect,parerea mea este insignia
|
#4
Posted 18 July 2009 - 15:53
d4m4g3, on 18th July 2009, 15:42, said: asa am zis si eu ..honda este de 10.000 de ori mai frumoasa decat BMW,in craiova oi gasi vrun mecanic care sa mio repare in caz ca se strica ceva la motor...asta peste cativa ani ca am auzit ca honda au motoare foarte bune!de unde ar fi mai bine sa iau masina?de pe mobile.de sau de pe ebay.com?..eventual as face si o vacanta mica in america .. |
#6
Posted 18 July 2009 - 16:38
Ai incercat sa afli cate ceva despre motorul de 2,2 diesel de la Honda?Sa vezi cate premii a primit?In general aceste masini 9japo) nu au voie sa intre in service decat la revizii!!!Cel mai bine intra pe forumurile dedicate modelelor , si afli problemele lor.Te vei convinge de europene vs japo.
|
#7
Posted 18 July 2009 - 17:00
lucianer, on 18th July 2009, 16:38, said: Ai incercat sa afli cate ceva despre motorul de 2,2 diesel de la Honda?Sa vezi cate premii a primit?In general aceste masini 9japo) nu au voie sa intre in service decat la revizii!!!Cel mai bine intra pe forumurile dedicate modelelor , si afli problemele lor.Te vei convinge de europene vs japo. un link ceva? |
#8
Posted 18 July 2009 - 17:40
lucianer, on 18th July 2009, 16:38, said: Ai incercat sa afli cate ceva despre motorul de 2,2 diesel de la Honda?Sa vezi cate premii a primit?In general aceste masini 9japo) nu au voie sa intre in service decat la revizii!!!Cel mai bine intra pe forumurile dedicate modelelor , si afli problemele lor.Te vei convinge de europene vs japo. ce e asa de deosebit un motor de 2,2 litri 150 cp 350 nm cuplu? chiar intreb serios! pana si un amarat de Opel are 2litri 160 cp 350 nm sau biturbo de 190 cp 400 nm! la BMW biturbo de 2 litri are 220cp. referitor la pret , accord la 27 mii e acceptabil. prin martie cand imi cautam si eu masina era peste 30 mii cu xenon pe ea. pana la urma am 'luat" Insignia pt ca am avut 15 % reducere. spun am 'luat' pt ca am platit masina in martie si abia azi a ajuns in reprezentanta, urmeaza sa o ridic luni. am aproape 4 luni! |
#10
Posted 18 July 2009 - 18:28
|
#11
Posted 18 July 2009 - 21:51
1.Nu trebuie sa vb eu despre motoarele diesel de la Honda, o fac cei in masura in revistele de specialitate.
2.Felicitari ptr masina.nu as fi stat 4 luni dupa ea, nici sa ma pici cu ceara(in timpul asta putea sa apara un face-lift)asta se intampla cand stam dupa domnii dealeri de la noi, cu adaosuri enorme si timp de asteptare pe masura. 3.Linkuri nu se dau,exista Google. 4.Este topic :BMW;HONDA;OPEL.Daca vroia altceva spunea.Mazda 6 e mai mica decat cele 3. Edited by lucianer, 18 July 2009 - 21:52. |
#12
Posted 18 July 2009 - 23:46
cred ca o sa aleg honda!dupa mine e cea mai tare masina!vreau modelu cu navigatie..25.000 euro,piele esp,abs full option,doar 5.000 de km,am vazut pe youtube o chestie,vb cu masina!ii spui gps arata gps-ul,zici agenda te duce la agenda!dupa mine o masina foarte desteapta..si e mai plina la interiordecat bmw-ul..am mers cu 525d din 2006 a unui amic noaptea..! interioru e urat 3 butoane in bord si unu langa frana de mana..la Honda cred ca sunt 100 de butoane...vreau sa fac un test drive in craiova..cum se procedeaza?nu am mai facut niciodata.
|
#13
Posted 19 July 2009 - 08:14
#14
Posted 19 July 2009 - 08:25
Am mers cu Honda si cu BMW. Cu Insignia nu. Depinde din ce punct de vedere privesti problema: fiabilitate, costuri intretinere, mergi pe Honda, senzatii deosebite la condus, BMW. Motorul diesel de la BMW are 177 cp, mai mult decat orice alt concurent de pe piata. Eu am citit ca acest diesel de la BMW ar fi cam cel mai bun motor diesel de pe piata la momentul actual. Alegere usoara!
|
#15
Posted 19 July 2009 - 08:38
cred ca o sa imi cumpar masina din romania..pe mobile.de imi apar doar 4 modele.sunt doar 4 modele cu gps, banuiesc ca nu sau plictisit cei care leau cumparat de ele ...dar in romania am gasit tot la 25.000 euro cu aceleasi optiuni+garantie 3 ani sau 100.000 de km,si alea din germania au garantie dar ce fac ma duc in germania daca se strica ceva
|
|
#16
Posted 20 July 2009 - 23:40
2.2 de la Honda a fost candva unul dintre cele mai,acum saracul e depasit,2.2(taxe mari) pt ce,doar pt 150cp.
BMW EfficientDynamics = opreste motorul la semafor si il porneste la o simpla apasare a pedalei de ambreaj sau foloseste forta franarii pt producerea energiei In fond comparatia e deplasata,premijm vs nonpremium,clasa medie vs clasa mare iar argumente pecum bordul bmw-ului are mai putin butoane,e plictisitor pt ca are putine luminite,ca am mers cu un tovaras nu sunt fondate; eu prefer sa stau comod in scaun,sprijinindu-mi cotul,si sa folosesc un buton multifuctional,jucandu-ma prin meniul masinii care afiseaza informatii incepand cu numele melodiilor si terminand cu starea tehnica a masinii (starea franelor,cati km mai mergi cu actualele placutele,cand au fost schimbate si la cati km,etc),asta dupa ce am o pozitie perfecta in scaun (volanul vine singur,scaunul se muleaza automat conform corpului,partea inferioara a scaunului putand fi extinsa,masaj,etc) - ac optionale le gasesti garantat cu 25k euro in buzunar sa nu mai vb de performante,consum,tinute de drum de ce nu si confort in concluzie,cu 25k euro iti iei un 520d destul de dotat,cu garantie cel putin un an si <30k km,daca isi permite sa plateasca casco mai mare si revizii mai scumpe (cel putin cat e in garantie) sa-si cumpere BMW,daca nu restul in fond cine isi cumpara bmw nu-l ia pt lipsa butonaselor ci pt cu totul altceva,cine a condus stie @pakard_bell,garantia este internationala |
#17
Posted 21 July 2009 - 00:34
la Honda mai adauga 1800 de euro taxa de prima inmatriculare la motorul ala ca e 2.2. la cele pana in 2.0 si euro 5 parca nu platesti nici o taxa de mediu/ prima inmatriculare.
personal mie imi place foarte mult Insignia, care vine si cu multe gadgeturi de clasa mare. Opel eye sau farurile adaptative cu 9 functii, printre care si schimbarea automata intre faza lunga si faza scurta pe timp de noapte daca vin sau nu masini din fata etc. sunt multe chestii interesante. referitor la drive test. e gratis! te duci la dealearul din orasul tau si ii spui ca doresti un drive test cu masina respectiva- accord, insignia, 520d si iti faci o programare. insignia si accord sigur gasesti cu 2.0 160 si 2.2 diesel ca masina de drive test. la BMW cum iti e norocul daca au masina cu motorul asta sau nu la drive test. am mers cu un accord cu motorul de 2.2 diesel si fata de alte dieseluri la acesta ii place sa mearga mai turat, ca o benzina. totusi m-a impresionat mult mai mult motorul de 2.0 diesel de la Subaru care e jos palaria. mergi si fa un drive test si cu un subaru legacy 2.0 boxer diesel. merita. este oricum o masina ajunsa la maturitate plus tractiune integrala. Edited by t-balt, 21 July 2009 - 00:48. |
#18
Posted 21 July 2009 - 15:22
csi1, on 18th July 2009, 18:40, said: ce e asa de deosebit un motor de 2,2 litri 150 cp 350 nm cuplu? chiar intreb serios! Nu te mai uita pe foaie...urca-te intr-o Honda si condu-o putin . Pe urma vei vedea ce e asa deosebit la motorul ala . Are el ceva al lui..care nu tine nici de putere mare..nici de cuplu mare...dar te cucereste din prima. Honda nu face cele mai performante masini, dar face unele dintre cele mai ...aparte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users