Opel Antara 2l CDTI - 150 cp
Last Updated: Apr 25 2023 12:51, Started by
Horsie
, May 23 2009 20:16
·
0
#1
Posted 23 May 2009 - 20:16
Trebuie sa recunosc ca Opel Antara nu era printre favoritele mele in materie, pe primele locuri fiind VW Tiguan si Subaru Forester, dar reducerea de 11 000 (da, 1/3 din pret) euro la o masina noua, m-a facut sa ma razgandesc!
Momentan pare un cadou destul de inspirat pt parinti Opel Antara 2l 150 CP Echipare Enjoy+ Cutie automata cauciucuri de vara... Kuhmo ;o Motorul este facut de VM Motori si am aflat ca poate fi ridicat pana la 180 cp fara nici o problema. Motorul e folosit si pe Taxiurile din Londra. Quote Vopsea metalizata, argintie; ESP + TC (controlul tractiunii); ABS + HBA (asistenta la franare); CBC (controlul franarii in curbe); DCS (sistem de control al vitezei la coborare); PRS (pedale decuplabile in caz de impact sever); Tractiune integrala AWD controlata electronic (fata:spate intre 100:0 si 50:50) Suspensie spate cu reglare automata; Jante aliaj usor 17"; cu anvelope 235/60 R17; Filtru de particule Servodirectie elecro-hidraulica progresiva; 8 airbag-uri; Oglinzi actionate electric si incalzite; Geamuri fata/spate cu actionare electrica; Climatizare electronica + torpedo climatizat + senzor calitate aer; Pilot automat; Senzori de parcare fata/spate;Inchidere centralizata cu telecomanda; Radio CD mp3 cu 7 difuzoare; Volan multifunctional, reglabil pe doua directii; Scaune fata incalzite; Scaun sofer reglabil in inaltime; Sertar sub scaunul pasagerului fata; Cotiere centrala fata Buzunare pe spatarele scaunelor fata; Iluminare "door to door"; Senzori de lumina; Faruri de ceata; Bare acoperis argintii; Bancheta rabatabila 60:40; Sistem ISOFIX pentru locurile din spate; Afisaj multiinfo (ora, data, temperatura exterioara); Cheie contact pliabila; Computer de bord; Roata de rezerva temporara; Pret: 21000 euro DDP La Bucuresti testasem varianta cu cutie manuala si trebuie sa recunosc ca nu ma impresionase deloc motorizarea. Masina am luat-o din Timisoara si am avut ocazia sa parcurg drumul horror Timisoara - Lugoj - Drobeta - Craiova - Pitesti - Bucuresti. Pe acest drum de cca 500 km gasesti de la portiuni de "autostrada" pana la sleauri, macadam, noroi, cratere etc. Impresii pozitive: - suspensiile sunt destul de tari, insa talonul inalt al cauciucurilor a facut minuni. Acolo pe unde ceilalti abia se miscau, noi am trecut in tromba. Limitatoarele de viteza mari abia se simteau - in curbe masina sta foarte bine, mai ales ca nu se simte ruliu, desi are un punct de greutate destul de ridicat. - surpriza placuta fost cutia de viteze. Schimba foarte lin, nu bruscheaza pasagerii si ajuta masina in depasiri cand dai kickdown! Exista si un buton pentru Winter, dar nu stiu exact cum actioneaza. Banuiesc ca baga fortat si pe puntea spate. E interesant ca exista un dispozitiv de deblocare a cutiei automate daca moare bateria cand aceasta este in pozitia N sau P. - motorul are o buna eleasticitate, iar intre 80-140 Km/h se misca exemplar. - Clima este foarte excesiva, adica raceste cam mult - oglinzile uriase sunt foarte utile - frane bune - are 2 duze pentru spalarea lunetei, iar parbrizul dupa ce e spalat, la cca 4-5s mai urmeaza automat o stergere pentru a indeparta zoaiele (grija la detalii) - 3 alimentari de bricheta (in fata, in spate si in portbagaj) - senzorii acustici de parcare (fata spate) sunt ca la BMW x5 si X3, dar actioneaza ca la Mercedes (sunt activati automat cei din fata intre 0-20 Km/h) Cei din fata am crezut ca sunt defecti, insa era de vina suportul de numar prins incorect (nu era lipit de masca, pe laturi) Impresii negative - trepidatia motorului se simte in volan - e de fapt 4x2 si doar daca patinezi puternic baga pana la 50% pe spate - tendinta puternica subviratoare - consum 11l/100Km Cred ca in oras voi sughita puternic.... - computer de bord incredibill de prost realizat, utilizare neergonomica - portbagaj mic comparatic cu gabaritul masinii (se datoreaza spatiului generos dedicat pasagerilor din fata). - lipsa senzor de ploaie din aceasta dotare, dar macar are temporizator. - preechiparea de telefon e jalnica. Modelele suportate sunt f. vechi. (intre timp am descoperiti ca are carkit bluetooth) Acum trebuie sa aflu ce optiuni ascunse pot fi activate din computerul masinii... As dori sa se inchida usile automat dupa cateva sute de metri de rulaj, dar se pare ca nu exista functia. Trebuie sa comand presuri de cauciuc, plasa despartitoare pt portbagaj si niste carlige pentru a agata diverse chestii in portbagaj... Attached Files |
#2
Posted 23 May 2009 - 22:36
Tineti apasat 10s butonul Settings si dupa un bip, va aparea un meniu secret, cu tot felul de informatii mai mult sau mai putin utile...
vedeti atasamentul Attached FilesEdited by Horsie, 23 May 2009 - 22:37. |
#3
Posted 24 May 2009 - 07:26
Horsie, on May 23 2009, 21:16, said: Momentan pare un cadou destul de inspirat pt parinti - consum 11l/100Km Cred ca in oras voi sughita puternic.... - e de fapt 4x2 si doar daca parinezi puternic baga pana la 50% pe spate Sa o conduca sanatosi! Frumos cadoul, dar calul de capatat nu se cauta la dinti - vorba proverbului. Cat priveste tractiunea, relax! La fel e si la X5, doar ca la ala e pe spate. |
#4
Posted 24 May 2009 - 07:57
''As dori sa se inchida usile automat dupa x sute de metri de rulaj''
tine apasat butonul de inchidere de pe cheie concomitent cu cel de pe usa soferului. usile se vor inchide la 30 km/h si se vor deschide cand opresti motorul. asa e la vectra, cred ca merge si la Antara. Hai sa nu mai facem reclama gratuita, ok? @Marius3k
Edited by Marius3k, 24 May 2009 - 17:12.
|
#5
Posted 24 May 2009 - 09:56
Multumesc, o sa incerc.
Pe CLubOpel am stat toata ziua, din pacate nu prea am gasit lucruri utile... ( Se poate oare sa inchid/deschiid geamurile tinand apasat pe butoanele de la telecomanda? Ps care e butonul de pe usa soferului? |
#6
Posted 24 May 2009 - 10:53
daca tii doar din telecomanda se inchid/deschid geamurile. trebuie sa apesi in acelasi timp butonul de inchidere de pe telecomanda odata cu cel de inchidere aflat in interiorul masinii pana auzi un beep. la vectra c butonul de inchidere a usilor si cel de deschidere a portbagajului se afla in usa soferului, la Antara nu stiu. butonul arata pe el o cheie iar cel de portbagaj o masina cu portbagajul deschis. teoretic ar trebui sa mearga si la antara ca masinile sunt foarte apropiate(acelasi motor, electronica etc)
le To unlock all doors and boot with one press of remote key. 1, Sit in the driver’s seat with the doors shut and keys in hand. 2, Press and hold the UNLOCK button on your remote key + simultaneously pressing the door lock button on your drivers door. 3' Keep pressing for around 10 seconds until your a faint SINGLE beep. 4, Test for activation To have all the doors auto-lock when you pull away. 1, Sit in the driver’s seat with the doors shut and keys in hand. 2, Press and hold the LOCK button on your remote key + simultaneously pressing the door lock button on your drivers door. 3' Keep pressing for around 10 seconds until your a faint SINGLE beep. 4, Test for activation Edited by csi1, 24 May 2009 - 10:59. |
#7
Posted 24 May 2009 - 22:35
Din manual:
Quote Driving through water Do not exceed the ma ximum wading depth. Check the depth of water: choose the lowest entry a nd departure angles before entering. Maintain a steady engine speed, to help prevent water from entering the exhaust system, but do not ex ceed 3 mph (5 km/h), to avoid splashing the water. Driv e with the flow wherever p ossible, not against it. If you have to drive against the flow, try to drive at an angle to it, so that the leading corner of the vehicle will help deflect water from the engine compartment. Avoid splashing the water - if the ignition system becomes wet, the engine may stall. Zici ca e ditamai offroaderul Quote Warming up Allow engine to warm up while driving. Do not warm it up by letting it run at idling speed. Do not apply full throttle until engine reaches operating temperature. After a cold start, automatic transmission 3 does not shift into higher gears until higher engine speeds have been reached. This allows the catalytic converter to quic kly reach the temperature required for optimum pollutant reduction. Strange... |
#10
Posted 25 May 2009 - 13:20
pe ebay?
pai cat ma costa transportul pana in Romania... Pe ce ebay recomanzi? Ce tara? UK? |
|
#11
Posted 25 May 2009 - 14:14
#12
Posted 25 May 2009 - 18:06
Am atasat lista completa de optionale + telefoanele suportate de preechiparea cu telefon.
Se poate observa ca cel mai nou e in 2003. astia sunt cretini... Attached Files |
#13
Posted 25 May 2009 - 20:28
#15
Posted 26 May 2009 - 01:43
Quote GARANTIE EXTINSA COMFORT - 12 luni sau 100.000 km 525 EUR COMFORT - 24 luni sau 120.000 km 1049 EUR GOLD - 12 luni fara limita de km 697 EUR GOLD - 24 luni fara limita de km 1170 EUR Am atasat conditiile de garantie extinsa. Voi ce ati alege? Attached Files |
|
#16
Posted 31 May 2009 - 23:30
Dupa o saptamana de "teste", tata e foarte bucuros ca are cutie automata si zburda zilni cam 20 km.
Consumul mixt este de cca 10l/100km. |
#17
Posted 09 June 2009 - 23:10
Horsie, on 25th May 2009, 19:06, said: Am atasat lista completa de optionale + telefoanele suprotate de preechiparea cu telefon. Se poate observa ca cel mai nou e in 2003. astia sunt cretini... |
#18
Posted 11 June 2009 - 01:06
Hmm tu ai Cosmo.
Din cate stiu, bluetooth vine doar cu optiunea speciala, nu cu MobilePortal. Ai intre scaune acel suport pentru cradle de telefoane (inestetic) ? Nu am incercat inca sa caut bluetooth, pentru ca nu am mai prins masina |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users