Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Internet de la Orange.

- - - - -
  • Please log in to reply
393 replies to this topic

#343
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006
da frate, ai dreptate ca de obicei, dar stii ce am mai observat la tine? ca tu ai probleme cu TOTI operatorii. asa ca chill, nobody's perfect, they all lie.

pentru ce pana mea te strofoci tu atata? din principiu sau CHIAR ITI TREBUIE VITEZA AIA?

#344
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

View Postaum, on 7th November 2009, 11:50, said:

da frate, ai dreptate ca de obicei, dar stii ce am mai observat la tine? ca tu ai probleme cu TOTI operatorii. asa ca chill, nobody's perfect, they all lie.

pentru ce pana mea te strofoci tu atata? din principiu sau CHIAR ITI TREBUIE VITEZA AIA?

Asta denota echidistanta fata de toti operatorii. Nu sunt fanul niciunei corporatii telecom. Cum gafeaza, cum le sar in cap.

Cu Vodafone n-am avut pana acum probleme care sa nu se rezolve. La fel si cu Romtelecom. Pana si cu birocratii de la RCS&RDS am gasit o rezolvare amiabila.
Cei mai ingusti s-au dovedit de fiecare data cei de la orange, cel mai ipocrit si jepcar operator din punctul meu de vedere.

Daca n-ar fi cei ca mine, care sa se "strofoace", n-ai avea contractele de acum, drepturile de acum si serviciile de acum. Si da, e vorba de principiu. Au promis un serviciu pe care nu l-au nominalizat prin contract, o data, si apoi pe care nu-l recunosc ca fiind cel promis, a doua oara. Gafa dubla.

Cea mai mare "pedeapsa" pentru orice operator e "reclama" clientilor.
De aceea multi angajati orange acoperiti au incercat si inca incearca sa combata parerile negative exprimate pe forum.
Pana acum vad ca n-au argumente, am oferit pentru verificari si codul raspunsului primit prin posta de la orange si vad ca n-a aparut nicio reactie.
Ca de obicei, n-au dreptate, gafeaza, dar tac malc, insa stiu sa-si ceara taxa de reziliere. S-o creada ei ca vor primi bani garla pentru nimic.
Mai degraba dau modemul tuturor amicilor sa le faca trafic pana lesina si cer ei singurei rezilierea pe motiv ca a scazut presiunea atmosferica.

Deocamdata am suspendat abonamentul de date pentru doua luni, timp in care incaseaza 4 euro + TVA in loc de 10 euro + TVA.
Si la anul mai am dreptul sa-l suspend inca trei luni. Si asta in fiecare an calendaristic, conform contractului.

Edited by Allex, 07 November 2009 - 12:21.


#345
sorinqk

sorinqk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 08.02.2006
Nu stiam de posibilitatea de suspendare pentru doua luni si trei luni in al II-lea an de contract.
Am sa apelez la asta in final.
Le am trimis doua emailuri

primul:

Quote

Subsemnatul XXXXXXXXX , domiciliat în localitatea XXXXXXXXX , posesor al Contractului de abonament
de date mobile seria : XXXXX28 din data de XXXXX/2009, nr de telefon
0753XXXXXX
Va aduc la cunostinta urmatoarele:

Din primele zile de la achizitionarea serviciului Internet Unlimited Start Control am intampinat probleme cu functionarea serviciilor oferite. Desi
sunt intro zona cu acoperire 3G si semnal foarte bun, pentru a viziona o pagina de internet este nevoie de mai multe refreshuri, nu se poate purta o
conversatie prin intermediul serviciilor de de instant messaging deoarece conexiunea la internet se intrerupe. Functionarea servicului oferit de
Orange este bun doar intre anumite ore si explicatiile primite de la Call Centerul Orange conform carora sunt prea multi ultilizatori si "nu sunt
celule libere" nu ma privesc. Am achizitionat un produs pe care doresc sa l flosesc indiferent de ora.

Având în vedere cele prezentate, va rog respectuos sa examinati toate aspectele precizate si sa luati masurile ce se impun pentru inlaturarea
problemelor de conexiune, suprasolicitare a punctului de conexiune in caz contrar doresc rezilierea de comun acord a contractului intrucat datorita
problemelor prezentate mai sus, Orange nu este exonerat de obligatii conform articolului 6 din contract.
Astept raspuns in termenul stipulat de lege si conform contractului incheiat.


În speranta ca problema se va rezolva, va multumesc anticipat.


si am primit in parte acelasi copy/paste primit de Alex

Quote

Stimate client,

Va multumim pentru e-mail-ul dumneavoastra si pentru interesul manifestat in ce priveste serviciile de date oferite de Orange.

Serviciile de date Orange nu sunt garantate ci au un caracter Best Effort intrucat calitatea semnalului si implicit viteza de trafic sunt afectate de o serie de factori externi imposibil de controlat cum ar fi: conditiile meteo, interferentele cu undele radio emise de alte echipamente de transmisie/ receptie amplasate in zona, procesul de ecranare (daca va aflati intr-o incinta), distanta fata de antena, congestia, echipamentele tehnice folosite (modem, PC) etc.

Doresc deasemenea pe aceasta cale sa va asigur ca Orange Romania depune toate eforturile pentru a asigura o calitate cat mai buna a serviciilor oferite, eforturi materializate in primul rand prin montarea continua de noi echipamente tehnice specifice.

Pentru verificari punctuale privind nefunctionarea serviciului si pentru alte informatii va recomand sa ne apelati in momentul in care sunteti in fata calculatorului, la Serviciul Date Orange - 408 - apel gratuit. Programul nostru este de luni pana vineri intre orele 9:00 si 20:00 iar sambata intre orele 9:00 si 18:00.

Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra, asigurandu-va de intreaga noastra atentie si consideratie.

Cu stima,

XXXXX XXXXX
Serviciul de Date Orange


Adica faptul ca sunt prea multi utilizatori si "nu sunt celule libere" nu este problema ORANGE?

Am mai trimis o cerere de reziliere dupa raspunsul primit si astept/ raspunsul ca trebuie sa platesc ce mi a mai ramas din cele 24 de luni

Quote

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MnfraBDTJsY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Intrucat problemele persista de la ultima reclamatie doresc rezilierea contractului
de comun acord.Problemele de conexiune, suprasolicitarea  punctului de conexiune cred
ca intra in obligatiile ORANGE S.A.  , Orange nu este exonerat de obligatii conform
articolului 6 din contract.

Astept raspuns in termenul stipulat de lege si conform contractului
incheiat.


Cu respect,

Merg mai departe la OPC. si eventual un avocat dupa cele spuse de Alexx cu specificatiile care nu sunt trecut in contract - sa vedem daca este legal sau nu
( sa nu aud ca au ei avocatii lor si contracte beton / ca am lucrat intro mega :D multinationala si daca aveai un avocat bun, facea praf contractele de credit semnate de clienti :) Ilegale "strigator la cer"

Nu ma astept sa se schimbe ceva dar macar am constiinta impacata ca am facut tot ce era posibil sa scap de donatii catre Orange

PS: Am contract voce orange de 6-7 ani si nu am avut nici un fel de problema pana acum. :)

#346
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Aceeasi problema au avut-o cativa prieteni de-ai mei cu orange, altii cu voda. La mine la romtelecom (fir) n-am avut probleme de genul asta. Cand aveam zapp se mai intampla sa mearga naspa netul (rar, ce e drept), insa aproape indiferent de zona (mai luam cu mine z1110) nu am avut probleme de semnal si implicit netul mergea ok.

Hai sa iti dau o sugestie: banuiesc faptul ca ai o camera video cat de cat (daca nu faci rost de la un amic); porneste pc-ul, porneste camera, filmeaza cateva minute ecranul pc-ului, incearca sa intri pe net, sa deschizi mess-ul etc. Inregistreaza felul in care se misca netul, mergi cu camera la magazinul unde ai facut contractul si pune-le in fata proba video, apoi lasa-le acolo modemul si hartia cu contractul, daca vezi ca nu exista cale de reconciliere. Eu sunt ceva mai acid in ceea ce priveste banii MEI si timpul MEU, daca dau un ban, macar sa beneficiez de serviciile platite.
Spor si sa ne tii la curent!

#347
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Iata si DOVADA MINCIUNII orange.
In vara ofereau la promotie abonamentul de 20 euro + TVA la jumatate de pret. (vezi paginile 18 si 23)

Promotia valabila in iulie si august 2009 (pagina 23 din brosura orange) spunea asa:
"Profita la maxim de laptopul tau: cu abonamentul Internet Unlimited de la Orange, cu 11,9 euro ai abonamentul de 23,8 euro (TVA inclus), primesti lunar 100 de minute Orange pentru abonamentul tau de voce".

Deci plateai Internet Unlimited Start (10 EUR, nelimitat, primii 1,5 GB la viteza 3,6 Mbps, iar urmatorii la 128 Kbps) si primeai Internet Unlimited Home/Office (20 EUR, nelimitat, primii 6 GB la viteza 7,2 Mbps, iar urmatorii la 128 Kbps).

Cu toate acestea in factura mea e mentionat Internet Unlimited Start Cost Control.
Azi voi avea o discutie lamuritoare despre aceasta situatie stranie in care orange incearca sa-si ia inapoi promisiunile (ofera 3,6 Mbps in Bucuresti in loc de 7,2 Mbps), somandu-ma insa cu nesimtire sa platesc daune daca vreau sa reziliez abonamentul de date luat la oferta. Revin cu rezultatul discutiei.

Edited by Allex, 09 November 2009 - 05:39.


#348
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007
Orange oferea la pachetul de 10EUR viteza de 3.6MBit, insa asta doar teoretic, intrucat oferta promotionala iti dadea beneficiile pachetului superior pe intreaga perioada contractuala, deci automat si 7.2Mbit
s-ar putea sa ai o prb si anume Huawei E160 care este limitat la 3.6Mbit - daca ai cumparat modemul asta, e logic sa mearga numai in 3.6. cine ti-a zis tie de la 408 ca in Bucuresti e limitare la 3.6 din motive tehnice e un dobitoc :)
eu ma dau cu 5-6Mbit in 13 septembrie...deci...bull shit
conexiune best effort inseamna ca nu ai garantat - gandeste-te ca si la RDS ai 10Mbit latime maxima de banda, insa sa fim seriosi, nu cred ca prinzi asa ceva.
te inteleg ca esti frustrat - insa prb e ca daca ar merge teava 7.2 ar descarca toata lumea filme de pe net si ar pune in genunchi reteaua. nu s-ar mai putea vb la telefon
si sa investesti 1 miliard de euro intr-o retea ca sa castigi 10EUR/luna nu mi se pare chiar ok...pe bune
nu e act de caritate, e business...
si comparand cu voda, la ei la 9 EUR ai 1MBit, desi latimea lor de banda este de 22MBit pe HSPA+...deci...

pana la urma e si Marketing aici...si daca te-ai detasa un pic de prb pe care le ai si ai privi in ansamblu, ti-ai da seama ca si tu ai face la fel cu businessul tau

nu ma cert cu tine...chiar nu fac asta...insa incerc sa iti ofer niste argumente...don't take it personal  ;)

#349
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
In sfarsit am primit un raspuns verbal pertinent de la 408.
Norocul meu ca mi-a raspuns un angajat responsabil.
Intr-adevar, am 6 GB trafic la 7,2 Mbps in toata aria de acoperire 3G+, inclusiv in Bucuresti, la 10 euro pe luna + TVA, conform ofertei din vara.
In ciuda acestei evidente vizibila doar la ei in baza de date, nu si in contractul meu, viteza poate scadea din motive tehnice, insa modemul Icon 225 duce 7,2 Mbps.
Angajatul orange care mi-a spus altceva data trecuta fie a dat din casa, din greseala, fie era dezinformat.
Deci e totul OK teoretic, practica ne omoara.
In tara ajungi mai aproape de 7,2 Mbps, dar in Bucuresti e bine sa fii fericit daca prinzi 3,6 Mbps. Oficial, nu e limitare, neoficial, fiecare client simte diferenta.

#350
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005
@sorinqk: De ce nu suni la 408 atunci cand esti in fata calculatorului, asa cum ti-au spus cei de la orange? Am prieteni care au rezolvat asa problema: au sunat, s-au facut niste teste, s-a ajuns la concluzia ca intr-adevar serviciul nu e cum trebuie si s-a acceptat rezilierea contractului fara niciun fel de plata (nici macar a lunilor ramase). E simplu. Nu trebuie sa filmezi, cum zicea cineva mai sus (simpatic, btw).

#351
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
Incearca gratuit internetul mobil. So, am fost in Orange Shop si mi-am luat un pachet d-asta cu modemul Huawei E160. Am facut un speedtest in zona Metrou 1 Mai - Piata Chibrit:
[ http://www.speedtest.net/result/617302617.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#352
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007

View Postgoesalajan, on 9th November 2009, 19:52, said:

Incearca gratuit internetul mobil. So, am fost in Orange Shop si mi-am luat un pachet d-asta cu modemul Huawei E160. Am facut un speedtest in zona Metrou 1 Mai - Piata Chibrit:
[ http://www.speedtest.net/result/617302617.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
da daca tot ai luat try...de ce nu ai luat modem ZTE?
ce ai tu stie maxim 3.6
mergi si vb la shop ca banuiesc ca de la chibrit l-ai luat sa iti schimbe modemul

#353
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
@sind Nu ma intereseaza viteza mare, pana se termina traficul alocat, in mod special. Eu vroiam sa testez cum merge dupa cei 500 MB inclusi, dar pe anexa contractului scrie ca daca depasesc cei 500 de mega ma fac cu un abonament pe 2 ani. Pe site scrie altceva, ca "Traficul suplimentar nu va fi tarifat, însă după depășirea traficului rezonabil de 1GB viteza va scădea la 128Kbps." Dar in contractul facut in Orange Shop e trecut altceva. O sa duc inapoi stick-ul. Nu m-au convins.

#354
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007

View Postgoesalajan, on 11th November 2009, 11:44, said:

@sind Nu ma intereseaza viteza mare, pana se termina traficul alocat, in mod special. Eu vroiam sa testez cum merge dupa cei 500 MB inclusi, dar pe anexa contractului scrie ca daca depasesc cei 500 de mega ma fac cu un abonament pe 2 ani. Pe site scrie altceva, ca "Traficul suplimentar nu va fi tarifat, însă după depășirea traficului rezonabil de 1GB viteza va scădea la 128Kbps." Dar in contractul facut in Orange Shop e trecut altceva. O sa duc inapoi stick-ul. Nu m-au convins.
idee e ca oferta Try s-a schimbat la un moment dat. Poate tu ai luat cu 500MB, insa la o zi doua dupa s-a schimbat in 1GB si s-a actualizat si info de pe site. Eu zic ca cu ZTE ai fi fost placut surprins :)

#355
sorinqk

sorinqk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 08.02.2006
Are cineva idee unde pot sa vad cati GB au mai ramas din trafic. Pe orange.ro nu mi apare decat ca am 0 euro cost suplimentar. La 415 daca trimit din aplicatie un mesaj nu primesc decat un sms cu textul "primit" si din aplicatie............   Am 6 GB inclusi dar dupa 3 GB deja functioneaza ca si cum am depasit limita de GB. Pana la urma nu ai nici o dovada ca ai depasit acei GB; ca nu; daca merge din cauza zonei asa sau din cauza ORANGE; ei scot la inaintare ca serviciile sunt "cat mai bine posibil"  adica o pagina poate sa se incarce in 5 ore ca ei nu ai nici o responsabilitate prin contract :) Daca se incarca in 5 ore , serviciul este oferit. Nu ? :D

http://www.speedtest...t/624169973.png

Edited by sorinqk, 16 November 2009 - 16:47.


#356
fabytm

fabytm

    4G+

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,643
  • Înscris: 30.06.2009
Viteza ta e exact viteza pe care o ai dupa depasire.Eu, cand trimit sms gol la 415, primesc unul in care imi scrie cati MB de trefic mai am.

#357
laurentiuene70

laurentiuene70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 01.12.2008

View Postsorinqk, on 16th November 2009, 16:22, said:

La 415 daca trimit din aplicatie un mesaj nu primesc decat un sms cu textul "primit" si din aplicatie..

Introdu simul intr-un telefon, si incearca, nu inainte de a verifica nr centrului de mesaje, +40744946000. Si eu am patit la fel, nu imi trimitea sms. Verificand nr din setari, am obs ca era "agatat" nr de la reteaua cu virgula, de cand am facut niste teste

Edited by laurentiuene70, 17 November 2009 - 00:41.


#358
Jean Gary Diablo

Jean Gary Diablo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 27.11.2005
Cum va merge internetul de la Orange?
Am abonament de date(modem  HUAWEI E270 HSDPA 7.2/HSUPA) si nu mai reusesc sa trec (download) de 1Mbps orice as face,decit f rar si putin peste aceasta viteza (10-20 % foarte rar).Locatiile sunt Bucuresti,Cluj & Timisoara,adrese multiple
Am incercat sim-ul si in N86 si nimic peste ca si viteza.
Merge mai bine Z810i de la Zapp (Rel 0 ) si mult mai stabil.

#359
fabytm

fabytm

    4G+

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,643
  • Înscris: 30.06.2009
Eu cu Huawei E220, am urmatoarea viteza in Timisoara(abonament cu viteza 3,6 mbps):

[ http://www.speedtest.net/result/630243469.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.speedtest.net/result/630244984.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#360
constantin28

constantin28

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 29.02.2008

View PostJean Gary Diablo, on 22nd November 2009, 15:02, said:

Am abonament de date(modem  HUAWEI E270 HSDPA 7.2/HSUPA) si nu mai reusesc sa trec (download) de 1Mbps orice as face,decit f rar si putin peste aceasta viteza (10-20 % foarte rar).Locatiile sunt Bucuresti,Cluj & Timisoara,adrese multiple
ti-ai verificat traficul la 415 ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate