Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Canon EOS 1000D - 450D sau Nikon 80D

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1
mtv_tommy

mtv_tommy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 22.10.2008
Salut, sunt un incepator in acest domeniu si doresc sa trec la ceva semiprofesionist. Am in jur de 25-30 de milioane dar nu sunt sigur ce sa aleg.

Canon EOS 1000D = http://www.f64studio...id=412&pid=7979
Canon EOS   450D = http://www.f64studio...id=412&pid=7258
Nikon 80D             = http://www.f64studio...id=412&pid=6322

Am dat aceste linkuri ca exemplu de oferte(adica nu ma limitez la doar ofertele respective). Ma intereseaza in primu rand aparatul care este mai bun si desigur o sugestie pentru obiectiv.
As prefera, mai ales acuma la inceput, un obiectiv care sa poate fi folosit in cat mai multe situatii si sa dea rezultate bune.

Va multumesc :)

Edited by mtv_tommy, 22 October 2008 - 23:21.


#2
BrainDamage

BrainDamage

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 26.07.2006
Intre cele 3 eu as alege Canon 450D (de fapt intentionez sa mi-l cumpar si eu in viitorul apropiat). Ca regula generala: obiectivele sint mai importante decit aparatul. Pentru inceput cred ca te vei putea descurca cu obiectivele de kit in mi toate situatiile, dar e bine sa te gindesti si la costul pe viitor al obiectivelor si sa il pui in balans cu costul aparatului.

#3
nicolaie

nicolaie

    Senior Member

  • Grup: Moderators