Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Primul SLR, ce sa aleg (D40, D60, D80) si ce obiectiv

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
AresGod

AresGod

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 344
  • Înscris: 26.01.2004
Salutare,

M-am hotarat sa achizitionez si eu un SLR si inca nu m-am hotarat in ce directie sa merg (ce sa cumpar) si as aprecia mult si sfatul vostru.
Trebuie sa spun din start ca sunt incepator si pana acum am mai imprumutat un D200 si m-am jucat cu el si la asta se rezuma experienta mea.

Alternativele ar fi:
A. Body
- D40 : este destul de ieftin dar nu sunt sigur ca este cea mai buna alegere
- D60 : este clar mai bun decat D40-ul, un efort financiar mai mare dar suportabil
- D80 : asta e ce mi-as dori, diferentele fata de D40 si D60 sunt mari dar efortul financiar este destul de mare, as face aceasta alegere numai daca intr-adevar merita diferenta

B. Obiectiv
Alegerea este aici intre obiectivul de kit si un obiectiv Nikon 18-105 (care din cate am observat este inclus in kit la D80).

Ce parere aveti? Ce imi recomandati?

#2
ngttrr

ngttrr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 18.05.2006

View PostAresGod, on Oct 22 2008, 09:22, said:

Salutare,

M-am hotarat sa achizitionez si eu un SLR si inca nu m-am hotarat in ce directie sa merg (ce sa cumpar) si as aprecia mult si sfatul vostru.