Subaru Impreza WRX STI 2002
Last Updated: Nov 03 2009 10:56, Started by
701
, Jun 12 2008 08:55
·
0
#19
Posted 12 June 2008 - 17:22
Hopaaaa!Cat interes! Ma bucur! Am o fotografie pe telefon facuta chiar de fostul proprietar. Mi-a dat-o, o dau mai departe:)
Revin in WE cu cateva fotografii cu un aparat ca lumea si detalii poate mai curand. Este neagra,cu jante aurii, frane Brembo,scaune Recaro, volan Momo, radio cass cu cd "Subaru" ! @toxicvibes:consumul este de 17% urban aglomerat dar cum nu pot merge cu ea numai cu 50km/h, "scot" cam 20%-21% cu ceva carje. Nu ma deranjeaza consumul (@tomkaten) pentru ca am avut Passat TDI inainte care consuma urban 12-14%.Ce mi-e 14,ce mi-e 17-20% dar feeling-ul, eh, feeling-ul! Revin cu impresii in zilele urmatoare ca e posibil s-o scot pana la mare de vineri incolo. Attached FilesEdited by 701, 12 June 2008 - 17:29. |
#20
Posted 12 June 2008 - 18:20
#21
Posted 12 June 2008 - 18:44
consumul este ok pt asa o masina. un hot-hatch cu 100cp mai putin scoate 17-18 cu cateva "forje"
|
#22
Posted 12 June 2008 - 23:07
Marius3k, on Jun 12 2008, 19:20, said: Nais! S-o pilotezi sanatos! P.S: incearca sa tii partea cu gumele in jos! Sima2k, on Jun 12 2008, 15:03, said: 265 cp AWD Top Speed 238.2 kph 0 - 100km/h 5.2 seconds Masina asta e o bomba pe roti Cu blocul motor original si cu un tuning serios se poate ajunge si la puteri de 6-700cp ! Pe mine personal nu ma incanta deloc botul, are niste faruri urate rau. Preferata mea e modelul 2004 Da-i forja maxima, ca pentru asta a fost facuta ! Nici mie nu-mi place ca design insa la Suaru nu este vorba de design. Masinile sunt atat de urate, dar atat de frumoase dupa ce le cunosti,dupa ce te dai cu ele. Forja?Imi taie gazul pe la 8000-8100 Iar sunetul este absolut demential incepand cu 3800 rpm,iar pe la 6000 (cand are toti caii) deja se ascute sunetul insa capata ... "prestanta"! Am gasit o fisa tehnica completa: http://www.supercars...za-wrx-sti/2002 Edited by 701, 12 June 2008 - 23:09. |
#23
Posted 12 June 2008 - 23:15
Super bolidul. Asteptam mai multe poze, iar de la masina asta si ceva filmulete Sa o folosesti sanatos
|
#24
Posted 13 June 2008 - 08:56
boom87, on Jun 13 2008, 00:15, said: Super bolidul. Asteptam mai multe poze, iar de la masina asta si ceva filmulete Sa o folosesti sanatos |
#25
Posted 13 June 2008 - 09:12
Sa o conduci sanatos si fara evenimente.
Super masina! Sunt curios cat a costat? |
#26
Posted 13 June 2008 - 09:25
dacadrean, on Jun 13 2008, 10:12, said: Sa o conduci sanatos si fara evenimente. Super masina! Sunt curios cat a costat? Mai era una misto la Ploiesti identica cu a mea,mai putin faptul ca nu era STI, era WRX. Dar costa 14.500. Si aia merita. |
#27
Posted 13 June 2008 - 11:59
Aiiii m-ai mancat. Mor de ciuda!!
nu, acuma serios, chiar mor Felicitari si fara incidente! La multi kilometrii! |
#28
Posted 13 June 2008 - 15:38
Arpi, on Jun 13 2008, 12:59, said: Aiiii m-ai mancat. Mor de ciuda!! nu, acuma serios, chiar mor Felicitari si fara incidente! La multi kilometrii! |
|
#29
Posted 13 June 2008 - 15:45
Sa o stapanesti sanatos, belea masina si la 20 cat zici ca iti ia...e cam bine!
@Arpi uite aici ceva, poate te intereseaza si la 23 000 cu totul e cam bine http://www.clubc4.ro...&...sc&start=15 Edited by MATRIXU, 13 June 2008 - 15:48. |
#30
Posted 13 June 2008 - 16:08
701, on Jun 13 2008, 09:56, said: @boom87:Merci pt urari. Cu filmuletele este mai greu pt ca vibreaza totul in jur si tre'sa tin mainile pe volan. La STI directia este foarte precisa,cu cursa scurta si daca nu tii bine volanul exista "sansa" sa zbori in papuris chiar si daca prinde o denivelare pe axa drumului.Dar am sa incerc! Volanul da sa sara din cauza diferentialului fata care e tot LSD. Asa ca mare atentie ca sare mereu, mai ales pe drumurile naspa de la noi... Iti urez cit mai multe drumuri virajate ca acolo se masoara STI-ul Cind te mai obisnuiesti cu ea poti sa incerci un upgrade Prodrive - nu-ti strica masina dar o face mult mai rapida si o sa subvireze mai putin... Sa te poarte sanatos Edited by Ioanides001, 13 June 2008 - 16:08. |
#31
Posted 13 June 2008 - 16:42
Ioanides001, on Jun 13 2008, 17:08, said: Volanul da sa sara din cauza diferentialului fata care e tot LSD. Asa ca mare atentie ca sare mereu, mai ales pe drumurile naspa de la noi... Iti urez cit mai multe drumuri virajate ca acolo se masoara STI-ul Cind te mai obisnuiesti cu ea poti sa incerci un upgrade Prodrive - nu-ti strica masina dar o face mult mai rapida si o sa subvireze mai putin... Sa te poarte sanatos Maine pun fotos ca-i fac cateva pt Casco. Edited by 701, 13 June 2008 - 16:48. |
#32
Posted 14 June 2008 - 12:27
Am resusit sa fac si fotografiile.Am spalat-o inainte si astfel m-am hotarat sa o bag la un polish saptamana viitoare:are cateva zgarieturi pe ambele colturi ale barii fata, la usa de la sofer si cateva urme pe spoiler si pe bara spate de la gainat care este foarte acid si lasa urme.
Atasez cateva fotografii, iar la unele am sa pun si cate o explicatie-masina asta are niste chestii pe care nu le-am gasit pe modele mult mai echipate si mai scumpe. Nr 166 - are un buton, cel cu I/C Water Spray care trebuie apasat atunci cand se supra-incalzeste turbina. Esti anuntat de un martor care clipeste in bord, iar la apasarea lui va stropi cu jet de apa (rezervorul de apa este in portbagaj) radiatorul turbinei. Radiatorul este suplimentar si este inscriptionat cu STI. Nr 167 - excrescenta de pe cheder impiedica apa sa se depuna pe geamul lateral. Pe ploaie torentiala geamurile laterale fata nu este apa deloc,poate doar cativa stropi. Nr 162 - ceva ciudat? Turometrul este central, nu kilometrajul,asa cum este al orice alta masina. La 8100 rpm imi taie gazul de ma da cu nasu' de volan. Am ratat ceva? Attached FilesEdited by 701, 14 June 2008 - 12:35. |
#34
Posted 14 June 2008 - 15:30
e o masina cu adevarat superba si isi face treaba pentru ce e proiectata si nu arata rau la exterior
multi km fara probleme si sa te distrezi un pic cu masina pe nisip sau pe poligon sa vezi ce poate face |
#36
Posted 16 June 2008 - 09:31
701, on Jun 14 2008, 13:27, said: Am resusit sa fac si fotografiile.Am spalat-o inainte si astfel m-am hotarat sa o bag la un polish saptamana viitoare:are cateva zgarieturi pe ambele colturi ale barii fata, la usa de la sofer si cateva urme pe spoiler si pe bara spate de la gainat care este foarte acid si lasa urme. Atasez cateva fotografii, iar la unele am sa pun si cate o explicatie-masina asta are niste chestii pe care nu le-am gasit pe modele mult mai echipate si mai scumpe. Nr 166 - are un buton, cel cu I/C Water Spray care trebuie apasat atunci cand se supra-incalzeste turbina. Esti anuntat de un martor care clipeste in bord, iar la apasarea lui va stropi cu jet de apa (rezervorul de apa este in portbagaj) radiatorul turbinei. Radiatorul este suplimentar si este inscriptionat cu STI. Nr 167 - excrescenta de pe cheder impiedica apa sa se depuna pe geamul lateral. Pe ploaie torentiala geamurile laterale fata nu este apa deloc,poate doar cativa stropi. Nr 162 - ceva ciudat? Turometrul este central, nu kilometrajul,asa cum este al orice alta masina. La 8100 rpm imi taie gazul de ma da cu nasu' de volan. Am ratat ceva? Mda, ai cam ratat una alta 166 - Inter cooler water sprayer-ul pulverizeaza apa pe intercooler pentru o o racire suplimentara a aerului care ajunge la motor. N-are nici o treaba cu racirea turbinei care se raceste cu ulei, nu cu apa. Asa ca e bine sa lasi motorul mergind inca 4-5 minute dupa ce ai solicitat motorul intens ca sa nu ramina ulei pe turbina incinsa - asta duce la arderea uleiului si distrugerea turbinei in timp... 162 - nu e nimic ciudat, toate masinile sport au turometrul pe mijloc - in condusul sportiv e f. important sa mentii motorul in banda de putere tot timpul si de aceea turometrul e mai important decit viteza. 8100 rpm e o turatie f mare pentru un motor turbo... Ma mir ca merge pina acolo... Cred ca ar fi bine sa schimbi pe la 7500 treapta ca sa cazi in cuplu max in treapta urmatoare... Vezi ca ti-ai luat o masina de curse serioasa si din cite scrii pe aici nu pari sa stii multe despre cu ce se maninca asa ceva... Multi tineri posesori de STI sau Evo au sfirsit cu masinile in sant asa ca iti recomand calduros sa faci niste cursuri de pilotaj. Intreaba si pe la SMT, poate te ajuta ei. Nu mi-o lua in nume de rau, e spre binele tau. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users