Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Subaru Impreza WRX STI 2002

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#19
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Hopaaaa!Cat interes! :D Ma bucur! Am o fotografie pe telefon facuta chiar de fostul proprietar. Mi-a dat-o, o dau mai departe:)
Revin in WE cu cateva fotografii cu un aparat ca lumea si detalii poate mai curand. Este neagra,cu jante aurii, frane Brembo,scaune Recaro, volan Momo, radio cass cu cd "Subaru" :lol: !
@toxicvibes:consumul este de 17% urban aglomerat dar cum nu pot merge cu ea numai cu 50km/h, "scot" cam 20%-21% cu ceva carje. Nu ma deranjeaza consumul
(@tomkaten) pentru ca am avut Passat TDI inainte care consuma urban 12-14%.Ce mi-e 14,ce mi-e 17-20% dar feeling-ul, eh, feeling-ul! :lol:
Revin cu impresii in zilele urmatoare ca e posibil s-o scot pana la mare de vineri incolo.

Attached Files


Edited by 701, 12 June 2008 - 17:29.


#20
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006

View Post701, on Jun 12 2008, 18:22, said:

Este neagra,cu jante aurii, frane Brembo,scaune Recaro, volan Momo, radio cass cu cd "Subaru" :lol: !
Nais! S-o pilotezi sanatos!
P.S: incearca sa tii partea cu gumele in jos!  :P

#21
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
consumul este ok pt asa o masina. un hot-hatch cu 100cp mai putin scoate 17-18 cu cateva "forje" :)

#22
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostMarius3k, on Jun 12 2008, 19:20, said:

Nais! S-o pilotezi sanatos!
P.S: incearca sa tii partea cu gumele in jos!  :P
Bine spus s-o pilotez.Masina asta te penalizeaza la cea mai mica greseala si nu tre sa te penalizeze decat o data. Da,am observat si eu asta.Un 1.6 mpi sau fsi bate in oras in 12-13 lejer si asta fara sa te duci in 8.000 rpm in a intaia :rolleyes:

View PostSima2k, on Jun 12 2008, 15:03, said:

265 cp  
AWD

Top Speed 238.2 kph
0 - 100km/h 5.2 seconds  

Masina asta e o bomba pe roti :D
Cu blocul motor original si cu un tuning serios  se poate ajunge si la puteri de 6-700cp !

Pe mine personal nu ma incanta deloc botul, are niste faruri urate rau.
Preferata mea e modelul 2004 :D


Da-i forja maxima, ca pentru asta a fost facuta !

Nici mie nu-mi place ca design insa la Suaru nu este vorba de design. Masinile sunt atat de urate, dar atat de frumoase dupa ce le cunosti,dupa ce te dai cu ele. Forja?Imi taie gazul pe la 8000-8100 :D Iar sunetul este absolut demential incepand cu 3800 rpm,iar pe la 6000 (cand are toti caii) deja se ascute sunetul insa capata ... "prestanta"! :lol:
Am gasit o fisa tehnica completa: http://www.supercars...za-wrx-sti/2002

Edited by 701, 12 June 2008 - 23:09.


#23
boom87

boom87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.06.2004
Super bolidul. Asteptam mai multe poze, iar de la masina asta si ceva filmulete :D Sa o folosesti sanatos

#24
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View Postboom87, on Jun 13 2008, 00:15, said:

Super bolidul. Asteptam mai multe poze, iar de la masina asta si ceva filmulete :D Sa o folosesti sanatos
@boom87:Merci pt urari. Cu filmuletele este mai greu pt ca vibreaza totul in jur si tre'sa tin mainile pe volan. La STI directia este foarte precisa,cu cursa scurta si daca nu tii bine volanul exista "sansa" sa zbori in papuris chiar si daca prinde o denivelare pe axa drumului.Dar am sa incerc!

#25
dacadrean

dacadrean

    Altruist !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 12.11.2006
Sa o conduci sanatos si fara evenimente. 

Super masina!

Sunt curios cat a costat?

#26
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View Postdacadrean, on Jun 13 2008, 10:12, said:

Sa o conduci sanatos si fara evenimente.

Super masina!

Sunt curios cat a costat?
Multumesc. 17.500 Euro si nu m-am targuit deloc.Atat a cerut,atat am dat.Bine,si prin prisma amicitiei. El i-a facut revizia de 30.000km, i-a pus anvelope noi Michelin Primacy Pilot-toate astea au fost cel puti 1100-1300 EUR. Face toti banii pt ca este tipla,a  fost tinuta numai in garaj si n-are multi km. Da un search pe Gugle sa vezi cam la cat se invart astea. De obicei sunt mai mult, iar cele la 17.000 au km...
Mai era una misto la Ploiesti identica cu a mea,mai putin faptul ca nu era STI, era WRX. Dar costa 14.500. Si aia merita.

#27
Arpi

Arpi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 23.06.2003
Aiiii m-ai mancat. Mor de ciuda!!
nu, acuma serios, chiar mor :)

Felicitari si fara incidente!  :first: La multi kilometrii!

#28
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostArpi, on Jun 13 2008, 12:59, said:

Aiiii m-ai mancat. Mor de ciuda!!
nu, acuma serios, chiar mor :)

Felicitari si fara incidente!  :first: La multi kilometrii!
@arpi:multumesc!Vezi ca am vazut unul de vanzare la CJ cred, ca al meu, insa argintiu, tot STI cu ceva mai multe optionale (clima,xenon) dar este 21.300 discutabil! Daca iti place atat de mult....ca vad ca ai o masina de vanzare. O schimbare ar fi bine venita :)

#29
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Sa o stapanesti sanatos, belea masina si la 20 cat zici ca iti ia...e cam bine!
@Arpi uite aici ceva, poate te intereseaza si la 23 000 cu totul e cam bine ;)

http://www.clubc4.ro...&...sc&start=15

Edited by MATRIXU, 13 June 2008 - 15:48.


#30
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

View Post701, on Jun 13 2008, 09:56, said:

@boom87:Merci pt urari. Cu filmuletele este mai greu pt ca vibreaza totul in jur si tre'sa tin mainile pe volan. La STI directia este foarte precisa,cu cursa scurta si daca nu tii bine volanul exista "sansa" sa zbori in papuris chiar si daca prinde o denivelare pe axa drumului.Dar am sa incerc!

Volanul da sa sara din cauza diferentialului fata care e tot LSD. Asa ca mare atentie ca sare mereu, mai ales pe drumurile naspa de la noi...
Iti urez cit mai multe drumuri virajate ca acolo se masoara STI-ul :)
Cind te mai obisnuiesti cu ea poti sa incerci un upgrade Prodrive - nu-ti strica masina dar o face mult mai rapida si o sa subvireze mai putin...

Sa te poarte sanatos :)

Edited by Ioanides001, 13 June 2008 - 16:08.


#31
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View PostIoanides001, on Jun 13 2008, 17:08, said:

Volanul da sa sara din cauza diferentialului fata care e tot LSD. Asa ca mare atentie ca sare mereu, mai ales pe drumurile naspa de la noi...
Iti urez cit mai multe drumuri virajate ca acolo se masoara STI-ul :)
Cind te mai obisnuiesti cu ea poti sa incerci un upgrade Prodrive - nu-ti strica masina dar o face mult mai rapida si o sa subvireze mai putin...

Sa te poarte sanatos :)
Iti multumesc pt urari!Citesc despre diferentialul LSD acum:))) Cat despre upgrades probabil ca nu o sa se intample. Vreau s-o las stock pt ca si de aici vine frumusetea. Nici faruri cu xenon nu ma indur sa-i pun cu toate ca ar cam trebui pt ca H1-urile astea sunt cam chioare+ca e cam matuita carcasa de la far . Probabil ca o sa dau cu o solutie anti-matuire si cam atat. Oricum, momentan este exact cam cat pot duce, upgrades mai tarziu dar nu cred.
Maine pun fotos ca-i fac cateva pt Casco.

Edited by 701, 13 June 2008 - 16:48.


#32
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Am resusit sa fac si fotografiile.Am spalat-o inainte si astfel m-am hotarat sa o bag la un polish saptamana viitoare:are cateva zgarieturi pe ambele colturi ale barii fata, la usa de la sofer si cateva urme pe spoiler si pe bara spate de la gainat care este foarte acid si lasa urme.
Atasez cateva fotografii, iar la unele am sa pun si cate o explicatie-masina asta are niste chestii pe care nu le-am gasit pe modele mult mai echipate si mai scumpe.
Nr 166 - are un buton, cel cu I/C Water Spray care trebuie apasat atunci cand se supra-incalzeste turbina. Esti anuntat de un martor care clipeste in bord, iar la apasarea lui va stropi cu jet de apa (rezervorul de apa este in portbagaj) radiatorul turbinei. Radiatorul este suplimentar si este inscriptionat cu STI.
Nr 167 - excrescenta de pe cheder impiedica apa sa se depuna pe geamul lateral. Pe ploaie torentiala geamurile laterale fata nu este apa deloc,poate doar cativa stropi.
Nr 162 - ceva ciudat? Turometrul este central, nu kilometrajul,asa cum este al orice alta masina. La 8100 rpm imi taie gazul de ma da cu nasu' de volan.
Am ratat ceva? :rolleyes:

Attached Files


Edited by 701, 14 June 2008 - 12:35.


#33
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Nais! :coolspeak:
Multi km fara probleme!

#34
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 09.05.2006
e o masina cu adevarat superba si isi face treaba pentru ce e proiectata si nu arata rau la exterior
multi km fara probleme si sa te distrezi un pic cu masina pe nisip sau pe poligon sa vezi ce poate face

#35
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Va multumesc:)

#36
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

View Post701, on Jun 14 2008, 13:27, said:

Am resusit sa fac si fotografiile.Am spalat-o inainte si astfel m-am hotarat sa o bag la un polish saptamana viitoare:are cateva zgarieturi pe ambele colturi ale barii fata, la usa de la sofer si cateva urme pe spoiler si pe bara spate de la gainat care este foarte acid si lasa urme.
Atasez cateva fotografii, iar la unele am sa pun si cate o explicatie-masina asta are niste chestii pe care nu le-am gasit pe modele mult mai echipate si mai scumpe.
Nr 166 - are un buton, cel cu I/C Water Spray care trebuie apasat atunci cand se supra-incalzeste turbina. Esti anuntat de un martor care clipeste in bord, iar la apasarea lui va stropi cu jet de apa (rezervorul de apa este in portbagaj) radiatorul turbinei. Radiatorul este suplimentar si este inscriptionat cu STI.
Nr 167 - excrescenta de pe cheder impiedica apa sa se depuna pe geamul lateral. Pe ploaie torentiala geamurile laterale fata nu este apa deloc,poate doar cativa stropi.
Nr 162 - ceva ciudat? Turometrul este central, nu kilometrajul,asa cum este al orice alta masina. La 8100 rpm imi taie gazul de ma da cu nasu' de volan.
Am ratat ceva? :rolleyes:

Mda, ai cam ratat una alta :)

166 - Inter cooler water sprayer-ul pulverizeaza apa pe intercooler pentru o o racire suplimentara a aerului care ajunge la motor. N-are nici o treaba cu racirea turbinei care se raceste cu ulei, nu cu apa. Asa ca e bine sa lasi motorul mergind inca 4-5 minute dupa ce ai solicitat motorul intens ca sa nu ramina ulei pe turbina incinsa - asta duce la arderea uleiului si distrugerea turbinei in timp...

162 - nu e nimic ciudat, toate masinile sport au turometrul pe mijloc - in condusul sportiv e f. important sa mentii motorul in banda de putere tot timpul si de aceea turometrul e mai important decit viteza. 8100 rpm e o turatie f mare pentru un motor turbo... Ma mir ca merge pina acolo... Cred ca ar fi bine sa schimbi pe la 7500 treapta ca sa  cazi in cuplu max in treapta urmatoare...

Vezi ca ti-ai luat o masina de curse serioasa si din cite scrii pe aici nu pari sa stii multe despre cu ce se maninca asa ceva... Multi tineri posesori de STI sau Evo au sfirsit cu masinile in sant asa ca iti recomand calduros sa faci niste cursuri de pilotaj. Intreaba si pe la SMT, poate te ajuta ei. Nu mi-o lua in nume de rau, e spre binele tau.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate