Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Daewoo nubira 1

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#37
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
@wolfydRg: Hai ca asta a fost scoasa din putul gandirii...foarte logica afimatia ta, n-am ce zice. Am varfuri de 170 dar dureaza 2 secunde. Acum este posibil? Conteaza cat mentin acea viteza, iar la mine 120-130 nu a fost "varf", a fost viteza cu care am rulat constant, in afara localitatii. Daca eram pe autostrada si rulam cu 130 constant, scoteam media peste 100km/h, nu crezi? Ca sa scot o medie de 80 de km/h pot merge cu 80km/h continuu, fara nici o pauza. Corect nu? Daca este corect, regandeste-ti afirmatia.

@Ionut_Ionut: 120-130 in afara localitatilor, ~95 in localitati(sate) iar prin orasele traversate, cat a dat Dumnezeu(intre 40 si 80). Drumul nu a extrem de liber, dar nici extrem de ocupat.

Ce sa fac, data viitoare sa filmez tot drumul ca sa se poata convinge lumea ca si cu un matiz se poate ajunge repede, intreg si cu un consum destul de mic la destinatie?

Edited by closchkutza, 22 May 2008 - 08:49.


#38
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
varfurile de viteza gen 170 sau mai mult la mers constant cu 120 sunt doar asa, "just for fun". nu influenteaza cu nimic viteza medie. daca mergi 10% (si e destul de mult 10%) din drum cu varfuri de +50% fata de croaziera ti-a iesit si tie o viteza medie mai mare cu 5%. mare realizare!
sa nu mai zic ca atunci cand mergi constant cu 120 tot mai dai un 130 sau 140 deci un "castig" de 4%. intr-adevar, e ceva!

deci se pot obtine viteze medii f bune cu orice masina. inclusiv cu Dacia 1310 daca nu te sfiesti prea mult in localitate (+49 km/h fata de legala)

Edited by undercoverbrother, 22 May 2008 - 09:24.


#39
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Eu stiu chestia asta, "fratesubacoperire", dar nu vezi ca "nu se poate dom`le, daca n-ai 150cp sub capota"? Uite ca se poate, si cu 50cp, daca stii cum sa-i folosesti.

#40
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
mi-am mai amintit de o chestie. cel mai rapid drum pe care l-am facut (taica-miu sofer :P  ) a fost galati-(intrare)bucuresti si a fost fix de 2 ore jumate cu un papuc cu 5 locuri diesel carosat cu cea mai mare coashca posibila. pt cine nu stie, ca sa depasesti 100 km/h cu 5 persoane (  :cursing:  ) cu asa ceva iti trebuie o asezare foarte favorabila a astrelor si cea mai buna motorina (62 cp, 1300kg masina + 400kg "incarcatura", aerodinamica de autobuz + tr a5-a mult prea lunga - combinatia fatala :D ).
am mers noaptea si ,in afara de braila, s-a rulat tot drumul cu 120 km/h. a avut noroc ca a gasit un iepure bun ;)
artist taica-miu la fugarit iepuri :D .

#41
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
bine nene eu nu stiu sa folosesc cei 150cp,poate tu cu un matiz de 50cp te bagi la depasiri mai bine,poate de la 60 ajunge mai repede la 120km/h,poate se tine mai bine pe drum,poate franeaza mai bine

uite cum am mers si cu masina goala,daca am pasageri merg mai incet
chisinau-granita in afara localitatilor 130-140km/h minima,maxima 210-220km/h(mai ales in ultimii 20-30km),in localitati 80-120km/h (localitatile la ei nu sunt ca la noi,casele sunt departe de sosea,iar soseaua f lata,iar soseaua strabate satul pe latime -deci satele par scurte)

granita-focsani in afara localitatilor pe unde era liber 120-140km/h si cateva reprize peste la depasiri,in localitati 80,poate si 90km/h

focsani-urziceni in localitati 60-80km/h,in afara pe unde se putea 160-170km/h,maxima aproape 210km/h,atinsa de catvea ori (3-4 ori)

urziceni-buc,mai bine zis sindrilita-buc am mers mai incet,se inserase 60-70km/h localitati,110-120km/h in afara

in orase mers regulamentar,max 60km/h

la intrarea in buc vit medie 87km/h pe computer,iar computerul inregistreaza doar cand motorul este pornit,la intrare,nu pana in centru sau unde stau,deci imi vine greu sa cred ca tu pana la destinatie ai scos 83.3km/h,probabil pana la intrarea in Buc aveai 85-86km/h

sau hai sa iti zic alta mers la mare de 1mai,pe A2 mers constant 160km/h,multe reprize la 180km/h,luam flash-uri de la cielo-uri,polo,logan si catvea reprize la 220km/h,o oprire la popasul red-bull de 5min,lasat motorul pornit,vit medie 147km/h

Edited by ionutMembruAnonimut, 23 May 2008 - 08:08.


#42
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Nu ma mai contrazic aiurea, nu are rost. Daca vrei sa crezi bine, daca nu, asta este.

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 ionut_ionut, on Apr 27 2008, 13:01, said:

o masina depasita (chiar daca are suspensie independenta),care consuma cat un tanc,cum spunea cineva mai sus

nu mai comparat aiurea cu loganul,1.4 scoate mediu in Buc 10.5-11%

un cileo executive,acum 4-5ani cand avea tatal meu scotea mediu cam 11% in buc ,dar acum 4-5ani in buc se circula mult mai bine,deci o nubira 1.6 acum zic eu ca scoate mediu in buc 14-15%
Daca ti-as spune ca o Nubira II 1.6 16V - 106CP imi consuma 10.5% in BUCURESTI nu m-ai crede, nu? :)
Despre cum trage nici nu incape comparatie - cu loganul 1.4 de la firma nici n-am reusit sa pun acul pe 160 pe A1, pe cand Nubira vede 200 frecvent si fara prea mare efort.
Ma rog, comparam aici o troaca cu o masina. Singurul atu al Loganului este ca e "nou". In rest ... vax albina.

Edited by MembruAnonim, 23 May 2008 - 21:47.


#44
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 MembruAnonim, on May 23 2008, 22:45, said:

Daca ti-as spune ca o Nubira II 1.6 16V - 106CP imi consuma 10.5% in BUCURESTI nu m-ai crede, nu? :)
Despre cum trage nici nu incape comparatie - cu loganul 1.4 de la firma nici n-am reusit sa pun acul pe 160 pe A1, pe cand Nubira vede 200 frecvent si fara prea mare efort.
Ma rog, comparam aici o troaca cu o masina. Singurul atu al Loganului este ca e "nou". In rest ... vax albina.

pai depinde de trafic,eu cu BMW 320d am scos 4.8% in noiembrie anul trecut,in curusl saptamnii la 3 dimineata,dar asta nu inseamna ca atat papa masina in BUC

conteaza f mult cum mergi/pe unde mergi/cand mergi/cum faci consumul

#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Consumul l-am facut de la plin la plin - aceeasi statie, aceeasi pompa.
Traseul zilnic este Ion Mihalache - Pta Moghiorosh (pe linia lui 41) si retur (9AM - 5PM) + ce ma mai invart seara.
De mers merg moderat - nici forja dar nici loganeala. Mai toate consumurile imi ies asa (mai creste doar iarna sau daca folosesc f mult AC-ul) , deci nu este o simpla intamplare.
Deci degeaba spuneti ca Nubira consuma mult. In aceleasi conditii, orice motor 1.6 16V va consuma la fel, sau mai mult.

#46
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Eu am scris mai sus ca principala cauza(lasand la o parte aglomeratiile infernale in care motorul sta la ralanti cu orele) pentru consumuri aberant de mari este nepriceperea unora in a conduce o masina asa cum a fost dansa proiectata sau de o intretinere defectuoasa. Cine nu crede, poate intra pe forumul marcii si sa vada in topicurile dedicate consumurile raportate de alti conducatori.

Edited by closchkutza, 26 May 2008 - 08:36.


#47
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
chia azi m-am intalnit cu un fost coleg de munca,isi luase o nubirsa II sh combi in varianta cu abs si fara airbag-uri,mi-a zis consum de Buc 14% (mers aglomeratie in cursul sapt+weekend)tot asa la pompa si se gandea f serios sa isi puna GPL,pacat ca nu are CB,asa cu siguranta vedeam si viteza medie

#48
Mrzqz

Mrzqz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.08.2008
Spunea cineva mai sus"consuma ca un tank",total fals,consuma fix cat un espero adica 11-12(craiova) mers normal.In exterior undeva la 7,5 ( 120-140 km\h).La varianta CDX(pe care o detin)dotarile sunt de bun simt:Volan reglabil pe 3 pozitii,oglinzi el. cu incalzire,4 geamuri el.,AC,ABS,2xAirbag,Radio cd,servo,proiectoare ceata etc.

Motor 1.6 16v:(107.0 bhp) (79.8 kW) la 6000 rpm si 145.0 Nm (14.8 kgm) la 3400 rpm.

Masina e fiabila,piese se gasesc usor iar preturile sunt rezonabile pentru clasa din care face parte.La drum lung se intinde la 180 (pe bord) in talon scrie 185 max speed,viteza la care se simte cel mai bine 120-140.Acum sa enumar si cateva dezavantaje:

1.Nu prea sta bine in curbe.

2.De la 140 in sus urca destul de greu,e adevarat ca nu e masina pentru viteze destul de mari dar totusi,cei 107cai sunt cam lesinati de la viteza respectiva in sus.

Per total e o masina corecta,nu ofera foarte multe dar nici nu cere :) Isi merita banii,e diferenta mare intre cielo\espero si nubira,iar cine nu e foarte hotarat sa-si ia Nubira,sa se orienteze spre Leganza  :D

Edited by Mrzqz, 08 September 2008 - 20:28.


#49
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Se pare ca isi dau multi cu parerea pe aici....si nici macar nu au urcat intr-o nubira,...dar sa o si mai conduca.... :death:
- masina fff. fiabila, f. bine gandita, design si finisaje bune, dotari suficiente, silentioasa, bine insonorizata, Spatioasa, ieftina la intretinut, MULT peste altele la clasa ei - loganul nici nu intra in discutie!!! - e jalnic fata de o nubira...chiar si mai veche!!!
- consum: extraurban - 4 persoane + bagaje, in concediu, 650 km parcursi, din care jumatate cu ac, mers "batraneste" cel mult 110 - 120, a scos 6.1l/100km
- consum de oras 9.5 - 11, in functie de trafic
- daca i se da talpa, condus mai sportiv si la viteze extraurban intre 120 - 150 - 9.5 - 10l/100km .
- duce lejer la 190 - si e modelul break! :thumbup:
- motorizare...cu mult inaintea altor "tari" de pe piata.... si inca de actualitate ca performante - altii abia acum isi echipeaza nodelele cu motoare similare
- la curbe.... NU e o masina sport - inclina spere segmentul limo (barcute) - vezi suspensia independenta - dar nu dezamageste niciodata, nici in situatii critice, deoarece e f. stabila.
- caroseria inca cu linii moderne (oricum am spus ca nu fac referire la sifoniere <<logan>>) si de calitate!!! la tabla si vopsea.
- se gasesc la preturi rezonabile, la fel si piesele de schimb - cine e curios sa faca o comparatie, cu alte modele,  la costurile unei revizii cu schimb de curele - sunt pe net - va avea o mare surpriza.
Nu sunt fan Daewoo, dar privind obiectiv - pret/calitate/intretinere/clasa/consum , consider ca este una dintre cele mai bune alegeri!

#50
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007
Eu tocmai ce am luat permisul si am facut scoala pe o Nubira mare ca o libarca  :lol:  Bine asta a si fost ideea - sa invat pe ceva mare nu pe o buburuza. Ideea e urmatoarea: nu stiu de ce toate pedalele erau extrem de moi. La inceput murea motorul de 2-3 ori / sedinta iar instructorul mi-a spus ca daca reusesc sa stapinesc masina atunci nu o sa am probleme cu nici o alta masina. Si avea perfecta dreptate. Cand m-am urcat in opelul meu parca sofam de cel putin 10 ani. Simteam pedalele, schimbatorul tot... Acum nu stiu ce avea Nubira dar oricum mie mi-a placut, accelera destul de bine si la curbe se comporta bine (cat ma pricep eu). Eu zic ca-i o masina buna ...pacat ca consuma cam multicel.

PS: Mie imi plac masinile "libarci" iar Nubira este una dintre ele.  :lol:

#51
cavou

cavou

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 24.03.2007
eu am o nubira primu model din 1999 1.6 16v fuge bine nu consuma prea mult da are interioru cam naspa o nubira 2 cred ca este nitel mai grea da are interior tare rau da o fi mai puternic motoru la nubira 1 decat la 2?

#52
ovidiu35

ovidiu35

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.05.2010
Am o daewoo nubira 1 fab.1999 motor 1,6 16v iam facut consumul acum 2zile 900km consum 58litri benzina,adica 6,5litri la suta consum mixt viteza de deplasare exterior 100km la ora interior 50,60km la ora,drumul parcurs craiova-mangalia pe alexandria si retur,facut plinul la plecare si realimentand plinul la 900km parcursi undeva antre rosiori si caracal.ASA CA NU VA MAI DATI CU PAREREA CA CONSUMA CAT UN TANC,CEI CARE NU IATI FACUT CONSUMUL MIXT NU MAI VORBITI DEGEABA SA SPERIATI LUMEA,"APROPO CONSUMUL MASINI ESTE FACUT SI DUPA SOFER DUPA CUM STII SA MERGI CU MASINA,NU TOTI CIOBANI SANT SOFERI,SAU FITOSI CU DEMARAJE VITEZA DE 150-200KM,SI VOR CONSUM DE TICO.ASTA AN VISE,ORCE MASINA FORTATA TREBUIE SA SI MANANCE PENTRU A DEZVOLTA PUTEREA RESPECTIVA. :coolspeak: :naughty:

#53
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
la drum intins viteza constanta unde motorul are consumul ideal, normal sa consume cum ai spus tu
daca te`ai bagat bara la bara in bucuresti, faci si popasuri dese la benzinarii

#54
cavou

cavou

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 24.03.2007
ultimul Maserati quatroporte are spatele copiat dupa nubira 1

stiti cumva la nubira 1 cata benzina mai exista cand se aprinde martoru?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate