Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Daewoo nubira 1

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1
razvan_model

razvan_model

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 13.04.2008
As vrea si eu sa aflu mai multe despre aceasta masina......eu detin acest tip de masina din august anul trecut si nu am avut probleme cu ea.Ce probleme am cu ea este ca nu functioneaza aerul conditionat si cd-ul nu citeste nici un fel de cd. Multumesc......si astept pareri,sugestii,sfaturi.

#2
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
O masina depasita care consuma cat un tanc. Daca ii pui GPL renteaza. Avantajul masinii e ca este foarte spatioasa.

#3
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Depasita din ce punct de vedere?
Pentru ca are kilometrajul analogic?

Este cumva singura masina care consuma mai mult decat spune cartea?

L.E: De fiecare data cand aduce cineva vorba de Nubira, sare imediat unul si zice "E depasita..". Cu ce e mai depasita ca un Logan 1.4/1.6, de exemplu?
Din contra, Nubira(cel putin 2) are chestii la care loganul nu viseaza inca(cum ar fi suspensie independenta spate).

Edited by closchkutza, 23 April 2008 - 17:23.


#4
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
mai bine nu deschideai topicul, ramineai fericit....

in istoria recenta divizia auto a inceput din start prost, cu modelele scoase din fabricatie de gm: Opel kadett: daewoo racer si apoi prin faceliftuire daewoo nexia/cielo. espero-ul a fost o masina facuta pe platforma anticului opel ascona :death:

pina la preluarea de gm se poate spune ca toate daewoo-urile erau niste piece of crap... in primul rind securitate ZERO.

acum o sa zica multi si ca modelele noi nu au multe stele euroncap... si testele confirma...  :thumbdown:

pt cei care trec de la 1310 la nubira, nubira pare un Mercedes la pret de hipermarket, pt cine are pretentii, nu e decit o masina mai proasta ca loganul. De ce mai proasta ca loganul? pt ca a aparut cu 5 ani inainte de Logan, proiectata de o firma care nu are puterea renaultului...

restul e bla bla...

PS Una din cele 2 masini personale este Renault symbol. nici cind am cumparat-o nu am pretins ca e ceva de capul ei. am cumparat-o numai pt ca a fost ieftina. m-a interesat doar ca are dubluairbag si centuri cu pretensionare si limitator de efort. la pretul symbolului diesel puteam sa cumpar nubira2 fara airbaguri, fara abs...  :death:

Edited by H725, 23 April 2008 - 21:01.


#5
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Sa o luam pe rand:

1. NU se vorbeste aici despre Daewoo Racer, Espero,  Cielo sau Nexia.
Daca tot stii asa multe, pe ce platforma a fost facuta Nubira?

2. Cum poti avea "curajul" sa nu spun tupeul sa spui ca Nubira sta mai prost la securitate ca un Logan? Pe ce iti bazezi afirmatiile?
3. De unde ai scos-o si pe aia ca nu se pot pune airbaguri si ABS pe Nubira, mestere? Ia zi matale? Asta avand in vedere ca Nubira avea ABS in standard, pe TOATE variantele de echipare iar CDX avea si airbaguri frontale?

In consecinta: cum sa facem sa ne laudam Rino-ul care face si drege...bla-bla-bla!

#6
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Adevarul ca nu are pe ce sa-si bazeze afirmatiile despre securitate. Loganul a fost testat si a scos 3 stele, nubira nici 1 nici 2 nu a vazut testare ncap. Ma intreb oare de ce? Sa fie din cauza ca nu a vazut nici macar o ora de proiectare pentru o caroserie deformabila controlat?

Airbagul e vax daca nu se deformeaza caroseria cum trebuie. In materie de siguranta si comportament la impact, ponderea este cam asa (din amintiri): caroserie deformabila controlat 60%, centuri cu pretensionare 30%, airbaguri 10%.

Hai sa nu ne ascundem dupa deget. Masina a fost fabricata intre 1997 si 1999 cu alte tehnologii si cu putin interes in anii respectivi pentru siguranta pasagerilor si cu alte conditii de trafic. In conditiile de trafic actuale masina aia te falimenteaza la consum. Eu nu cunosc pe nimeni cu Nubira care sa nu fi pus GPL pe masina pentru ca ajungeau la 15-16 litri consum in Bucuresti.

Edited by Dragon Warrior, 24 April 2008 - 10:01.


#7
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
1.nu chiar asa depasita. daewoo a schimbat nubirele din 3 in 3 ani(un efort financiar destul de mare). altii se multumesc cu un face lift minor.
nubira 1 a aparut in 97. focus, astra g, golf 4 in 98. a fost prima masina daewoo care nu e bazata pe platforma T de la GM fiind proiectata de la 0.
nubira 2 in 2000.
nubira 3 (lacetti) in 2003.
2.orice s-ar zice de rau, nu a fost rodul unui proiect gen "masina de 5000 de euro" care pe langa faptul ca a fost taragant nu stiu cati ani pana sa intre in productie si probabil fara sa i se aduca nu stiu ce modificari in timpul asta, mai ajunge si la 11.000 de euro. nubira a fost o masina destul de scumpa pe care putini si-o puteau permite la vremea respectiva iar faptul ca a fost gandita ca o masina normala in clasa cred ca se vede si se simte foarte bine. chiar daca unii nu vor sa vada treaba asta.
3.nubira a fost proiectata si gandita pt a avea ca principala piata de desfacere america de NORD.
  masina de 5000 de euro a fost proiecta pt pietele din america de SUD, rusia, india, africa si balcani.
---------------------------------------------------
inca imi mentin parerea ca nubira 2 e cea mai buna masina pe care o poti cumpara cu 6500 de euro din tot ce e pe piata. noi sau la mana a 2-a.
asta tinad cont ca gasesti cu 30-50.000 de km cu dotari bune in banii aia si de faptul noua costa aproape dublu.

#8
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006

View PostDragon Warrior, on Apr 24 2008, 09:57, said:

Adevarul ca nu are pe ce sa-si bazeze afirmatiile despre securitate. Loganul a fost testat si a scos 3 stele, nubira nici 1 nici 2 nu a vazut testare ncap. Ma intreb oare de ce? Sa fie din cauza ca nu a vazut nici macar o ora de proiectare pentru o caroserie deformabila controlat?

Airbagul e vax daca nu se deformeaza caroseria cum trebuie. In materie de siguranta si comportament la impact, ponderea este cam asa (din amintiri): caroserie deformabila controlat 60%, centuri cu pretensionare 30%, airbaguri 10%.

Hai sa nu ne ascundem dupa deget. Masina a fost fabricata intre 1997 si 1999 cu alte tehnologii si cu putin interes in anii respectivi pentru siguranta pasagerilor si cu alte conditii de trafic. In conditiile de trafic actuale masina aia te falimenteaza la consum. Eu nu cunosc pe nimeni cu Nubira care sa nu fi pus GPL pe masina pentru ca ajungeau la 15-16 litri consum in Bucuresti.

1. Vezi ca au testat-o americani...gasesti rating la ei, pe site. Fa comparatie cu masini gen Volvo si Saab.
2. Masina aia are tehnologii destul de avansate pentru vremea ei: vezi suspensie multi-link pe puntea spate. Motoarele nu sunt tocmai anemince: 1.6-105cp(parca), 1.8 - 122cp; 2.0(nu s-a vandut la noi)-133cp;
3. Dar cu loganu` de 1.4 care consuma 13-14l/100km in bucuresti, cum este?

Principalul motiv pentru care masinile astea scoteau consumuri imense este faptul ca soferii lor le subturau intr-o veselie, in speranta de a scoate un consum cat mai mic. Fals!! Cine stie cate ceva despre motoarele daewoo stie faptul ca ele, subturate, consuma ca la balamuc. In schimb, conduse cum trebuie, scot consumuri decente(vezi cielo 1.5DOHC 10-11l/100km in buc).
Alta chestie este ca motorul de 1,6(despre el stiu) este un motor extrem de fiabil, ducand fara probleme 300.000+ km, fara interventii, fara consum de ulei, asta daca este intretinut cum trebuie si condus in plaja de turatie la care s-a gandit fabricantul(2500-4500rpm).

@undercover: Respect!

Edited by closchkutza, 24 April 2008 - 11:36.


#9
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View Postrazvan_model, on Apr 23 2008, 17:53, said:

...nu functioneaza aerul conditionat...

instalatia AC probabil trebuie umpluta cu freon.se intampla la majoritatea masinilor dupa cativa ani. sa verifice inainte daca sunt scapari si dupa aia sa bage freon. nu e mare deranj, merita reparata.

#10
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
o masina depasita (chiar daca are suspensie independenta),care consuma cat un tanc,cum spunea cineva mai sus

nu mai comparat aiurea cu loganul,1.4 scoate mediu in Buc 10.5-11%

un cileo executive,acum 4-5ani cand avea tatal meu scotea mediu cam 11% in buc ,dar acum 4-5ani in buc se circula mult mai bine,deci o nubira 1.6 acum zic eu ca scoate mediu in buc 14-15%

ce rost are sa va mai ganditi la nubira 1 si la faptul ca nubira 2 la 6500e e cea mai bun varianta,acum cand noua taxa bate la usa

la orice ora as prefera o laguna 2 din 2002-2003 in ac bani

#11
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
na ca m-ai enervat. auzi la el, "nu mai comparati aiurea" pt ca "cred eu ca consuma ..."  pt ca am avut cielo. bine ma...
-------------------------------------------------------------------------------------------
...o masina depasita, cum zici tu, chiar daca are suspensie independenta, chiar daca e mai puternica, stabila, SIGURA(nici nu discut despre asta. cu toate stelele NCAP, loganul e cu ~200 de kg mai usor), chiar daca e mai noua cu 2 ani decat platforma pe care e facut loganul. abia prima generatie e doar cu 1 an mai veche decat clio2. mai confortabila, mai bine antifonata, vopsita si mai bine proiectata in general.

vad ca tu vrei o compacta mare sa consume cat una de clasa mica. si eu :D
oare laguna cat consuma? sau nu conteaza?
probabil ca iei diesel ca sa consume putin. crezi ca nu poti  avea surprize neplacute cu o masina diesel de 6 ani? oare cati km are un diesel de 6 ani? 100.000? :D
daca nu poti sau nu vrei sa dai mai mult de 6500 de euro pe o masina, poti sa intretii un diesel? sau sa schimbi un injector,  turbina sau altceva mai serios daca se intampla beleaua? la una pe benzina macar e ieftin de reparat.

asa ca, comparatia aiurea o cam faci tu. eu vorbeam totusi de masini de 30-40.000 de km si doar cativa ani vechime. unele in garantie desi nu recomand ultimele loturi.

de curiozitate, arata-mi si mie laguna aia de 6500 sau 7000 de euro.

Edited by undercoverbrother, 27 April 2008 - 14:06.


#12
TrapJaw

TrapJaw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 16.04.2007
Este o masina o.k. Nubira si , probabil, ieftina de intretinut, insa trebuie sa te gandesti la un upgrade, are totusi o varsta.

#13
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postundercoverbrother, on Apr 27 2008, 14:48, said:

na ca m-ai enervat. auzi la el, "nu mai comparati aiurea" pt ca "cred eu ca consuma ..."  pt ca am avut cielo. bine ma...
-------------------------------------------------------------------------------------------
...o masina depasita, cum zici tu, chiar daca are suspensie independenta, chiar daca e mai puternica, stabila, SIGURA(nici nu discut despre asta. cu toate stelele NCAP, loganul e cu ~200 de kg mai usor), chiar daca e mai noua cu 2 ani decat platforma pe care e facut loganul. abia prima generatie e doar cu 1 an mai veche decat clio2. mai confortabila, mai bine antifonata, vopsita si mai bine proiectata in general.

vad ca tu vrei o compacta mare sa consume cat una de clasa mica. si eu :D
oare laguna cat consuma? sau nu conteaza?
probabil ca iei diesel ca sa consume putin. crezi ca nu poti  avea surprize neplacute cu o masina diesel de 6 ani? oare cati km are un diesel de 6 ani? 100.000? :D
daca nu poti sau nu vrei sa dai mai mult de 6500 de euro pe o masina, poti sa intretii un diesel? sau sa schimbi un injector,  turbina sau altceva mai serios daca se intampla beleaua? la una pe benzina macar e ieftin de reparat.

asa ca, comparatia aiurea o cam faci tu. eu vorbeam totusi de masini de 30-40.000 de km si doar cativa ani vechime. unele in garantie desi nu recomand ultimele loturi.

de curiozitate, arata-mi si mie laguna aia de 6500 sau 7000 de euro.

auzi tatai,une am scris eu "ca consuma"

logan clasa mica ???? EU CRED CA E COMPACTA TOATA ZIUA SI DOAR BATEAM UN APROPO LA CE A SCRIS CINEVA MAI SUS Logan 1.4 PAPA 14%(pai ala e consumul maxim in aglomeratie,nubira scoate mediu in buc 14-15%)
ideea cu cielo facea referire ca in general "daewoo-urile sunt gurmande" de la matiz pana la leganzta,singurul daewoo economic a fost tico


laguna 2 e clasa medie,are 5 stele la siguranta,cel putin 6airbaguri,abs si asistenta la franare de urgenta +discuri spate,cu putin noroc o iei si cu asr+esp si cu multe alte dotari ce sporesc confortul(clima,pornire cu cartela,cotiera,comenzi volan,pilot,servo asistata electronic,posibil piele),dar pt tine nu conteaza esti fan Opel si tot ce este inrudit cu OPEL este bun

consum de carte nubira2 1.6 -10.7%
consum de carte laguna2 1.8 -10.0%

deci nubira aia in realitate va manaca cu 1litru mai mult decat o laguna cu motor 1.8

uite aici lagune chiar si 2003
http://www2.autovit...... Cauta !

noua taxa pt 1.6 este 600e,pt 1.8 900e si 1000e pt 1.9

CA SA NU MAI ZIC CA EXISTA SI OPTINUEA MONDEO 2001-2002

asta cu pretul injectroului/turbinei la diesel o mai recuperezi si din consum,daca 1.9 de pe laguna iti papa 8-9% in buc si nubira 14-15%,fa si tu calculul la 15000km urbani si vezi ce iese

urca-te intr-un diesel de 120cp 6+1 si apoi intr-un benzinar cu 1.6,ai sa zici ca zboara dieselul

LE ca sa nu mai zic ca numele "daewoo" nu mai exista

Edited by ionutMembruAnonimut, 29 April 2008 - 11:09.


#14
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006

View Postionut_ionut, on Apr 29 2008, 11:44, said:

singurul daewoo economic a fost tico

Cred ca ai vrut sa spui ca singurul Daewoo economic a fost Suzuki Alto 1988 cu embleme de daewoo ;)

#15
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
De ce, Matizul nu este economic sau ce?

Radauti-Bucuresti, 500km pe ploaie in 80% din drum, timp de deplasare 6h si 30 min dintre care ~30 min opriri(tigara, tufis, etc), viteza medie peste 80km/h, consum 5.2l/100km. In afara localitatilor 120-130km/h, in sate/comune 80-90 si prin orasele tranzitate cat s-a putut(50-60).

Facut plinul la plecare si apoi plin la sosire in Bucuresti.

Edited by closchkutza, 29 April 2008 - 13:23.


#16
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Well, tot atata ai consumul si cu un Bravo T-Jet de 120 de de cai ;)

Ma dadeai pe spate daca veneai cu un consum cum vine smart for two de exemplu pentru un motor la fel de mare ca al matizului: 800cc. Adica 3-3,5 litri/100km ;)

Edited by Dragon Warrior, 29 April 2008 - 14:07.


#17
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
La ce viteza si in ce ritm de mers obtinut consumul ala? Ca asa scrie cartea? Si la mine scrie 4.2. La smartul pe benzina, cel mai mic, ala de 61cp care este la fel de rapid ca matizul consumul extraurban este de 4.0! Da, ma face cu 0.2l, conform cartii. Dar sunt curios, in acelasi regim de mers(asta daca ar iesi cineva cu el la drum de 500km, inca nu prea am vazut), oare tot 4 scoate?

Aha..si ai uitat un amanunt...DIESEL!

Motor: Smart ForTwo 0.8L CDI 45 CP
- Capacitate cilindrică (cmc): 799
- Cutie de viteze 5 A/T
- Putere maximă (CP@RPM): 45@3800
- Cuplu maxim (NM@RPM): 110@2000-2500
- Viteza maximă (km/h): 125
- Accelerație 0-100km/h (s): 19.8
- Carburant: motorina
- Standard emisie noxe: Euro 4
- Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 3.4/3.2/3.3
- Emisii CO2 (g/km) Combinat: 88


Pret: de la 9621 E CIP, 11448 E DDP


Smartul benzinar:

Motor: Smart ForTwo 1.0L 61 CP
- Capacitate cilindrică (cmc): 999
- Cutie de viteze 5 A/T
- Putere maximă (CP@RPM): 61@5800
- Cuplu maxim (NM@RPM): 89@ 3000
- Viteza maximă (km/h): 145
- Accelerație 0-100km/h (s): 16.7
- Carburant: benzină
- Standard emisie noxe: Euro 4
- Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 6.4/4.0/4.7
- Emisii CO2 (g/km) Combinat: 112

Pret: de la 8394 E CIP, 9988 E DDP

Hai sa fim seriosi..

L.E: Cat despre Fiat, sa fim seriosi man. Ai tu bravo de 1.4 T, 120cp? Aaaa..asa scrie cartea(care de fapt scrie 5.6, nu 5.2, ti-am mai zis, si la mine scrie 4.2..iar real am scos 4.5, mers constant cu 95km/h, drum extrem de liber, 6 dimineata, decat sate, etc)...stii cum se face consumul ala? Stii care este procedura? In plus, ca tot veni vorba, mie mi se pare cel putin ciudat ca 1.4 16-90cp sa aiba acelasi consum cu 1.4 16v T-jet 120cp. Ma intreb, de unde scot astia puterea aia, din aer?

Edited by closchkutza, 29 April 2008 - 14:29.


#18
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postcloschkutza, on Apr 29 2008, 14:20, said:

De ce, Matizul nu este economic sau ce?

Radauti-Bucuresti, 500km pe ploaie in 80% din drum, timp de deplasare 6h si 30 min dintre care ~30 min opriri(tigara, tufis, etc), viteza medie peste 80km/h, consum 5.2l/100km. In afara localitatilor 120-130km/h, in sate/comune 80-90 si prin orasele tranzitate cat s-a putut(50-60).

Facut plinul la plecare si apoi plin la sosire in Bucuresti.

matiz cond de prod
urban 7.9%
ex.urban 5.1%

am avut matiz pe mana in vara lui 2007,1-2saptamani,masina unui prieten,avea 11-12k km si nici un an vechime,consum bucuresti 9-9.5% fara sa ma dau la ea,mie mi s-a parut f mare consumul,pai am invatata sa conduc pe tico,in conditii de iarna cu mine incepator masina aia papa 6-7% si avea 151k km

asta cu matiz pe timp de ploaie cu 80-90 localitati 120-130km/h in afara imi e greu sa cred ca doar 5.2,prod zice 5.1% in conditii meteo favorbaile,o persoana si 90km/h

deja la motorasele astea micute cand bagi serios piciorul in ele mananca nu gluma,daca cu tico si 4 pers in el la 80km/h aveam consum de 4%,la 110-120km/h si cu 3 pers manca 7%,chiar peste

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate