Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motor monofazat 1,8kW
Last Updated: Feb 16 2018 19:08, Started by
european_highlander
, Mar 02 2008 21:10
·
0
#1
Posted 02 March 2008 - 21:10
Salut. Am un motor electric monofazat de 1,8kW. Pe el nu am condensator de pornire. Din cate stiu eu, astfel de motoare au condensatoarele de pornire undeva la 25-30uF.
Am pus pe el unul de 60uF-400/450V, si am observat ca motorul se incalzea destul de puternic. Sa fie din cauza condensatorului? :huh: Spun asta pentru ca l-am probat cu unu de 25uF si mergea fara probleme. Intrebarea mea e urmatoarea : Care e capacitatea maxima a condensatorului de pornire pe care eu as putea-o pune, astfel incat motorul sa-mi mearga fara probleme? <_< (Sa fie undeva la 50uF???) Mersi. |
#2
Posted 02 March 2008 - 21:57
Condensatorul de pornire se alege in functie de puterea motorului
http://home.att.net/...seconverter.htm am mai discutat aici http://forum.softped...howtopic=180272 |
#3
Posted 27 June 2008 - 23:19
As dori si eu o schema cum sa leg condesatorii la un motor monofazic de 1.8 kw
multumesc mult Edited by dj_tirzi, 27 June 2008 - 23:20. |
#5
Posted 28 June 2008 - 12:08
Nu vreau sa fiu rau dar toate schemele de mai sus sunt pentru motoare trifazate eu vreau pentru unul monofazic
|
#6
Posted 28 June 2008 - 12:48
Eu cred ca daca ai fi citit tot la referintele mentionate, acum ai fi luminat complet, chiar daca in principal textele se refera la motoare trifazate, mai ales ca ai la dispozitie si motorul, pe care noi nu-l vedem, ci am aflat doar ca e monofazat, mai mult nu ne-ai spus. Ca si cum ar exista un singur tip de motor monofazat si o schema unica de legare.
Ce raspuns as primi oare, daca as spune pe forum ca am un motor de culoare verde si vreau sa-i pun condensatoare dar nu stiu ce valoare?... Lasand gluma la o parte, pot presupune ca e un motor PSC, despre care poti citi cate ceva si aici,find vorba de motoare monofazate cu condensator. Ce zici, cu schema asta ne apropiem de adevar? [ http://www.emil.matei.ro/img/mms0.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca motorul e asa din constructie, valoarea condensatorului e stabilita de producator si o poti afla daca stii tipul motorului. |
#7
Posted 07 July 2008 - 22:10
ai putea te rog sa ma ajuti si pe mine?
am un motor rebobinat si nu stiu cum sa-l leg am si codensatorul original de la el si chestia e ca ies dim el 4 fire(din motor) 2 rosii si 2 albastre dintre care 1 rosu cu 1 albastru sunt legate intre ele asa cu mana doar,banuiesc ca e un semn pentru cine urmeaza sa conecteze motorul la retea Multumesc. |
#8
Posted 08 July 2008 - 18:10
robertador, on Jul 7 2008, 23:10, said: ai putea te rog sa ma ajuti si pe mine?... PS De ce nu dai mai multe date despre motor? Crezi ca o sa ghiceasca cineva ce motor ai daca-i spui doar ca are 2 fire rosii si 2 albastre?!!! |
#9
Posted 08 July 2008 - 18:37
#10
Posted 09 July 2008 - 01:25
Domnule Miron, faceti aceeasi geseala ca si aici:
http://forum.softped...howtopic=412240 asa ca doar din desenul atasat nu poate sa se precizeze ce culoare este folosita pentru ramura directa sau cea cuplata prin capacitate... :rolleyes: |
|
#11
Posted 09 July 2008 - 11:17
mister_rf, on Jul 9 2008, 02:25, said: Domnule Miron, faceti aceeasi geseala ca si aici: asa ca doar din desenul atasat nu poate sa se precizeze ce culoare este folosita pentru ramura directa sau cea cuplata prin capacitate... robertador, on Jul 7 2008, 23:10, said: 2 rosii si 2 albastre dintre care 1 rosu cu 1 albastru sunt legate intre ele asa cu mana doar,banuiesc ca e un semn pentru cine urmeaza sa conecteze motorul la retea Edited by miron1947, 09 July 2008 - 11:29. |
#12
Posted 06 August 2008 - 20:10
#13
Posted 04 January 2012 - 00:28
Cum Verific infasurarea Principala la motorul monofazat cu infasurare de pornire prin condensatori
|
#14
Posted 04 January 2012 - 00:40
dj_tirzi, on 28th June 2008, 14:08, said: Nu vreau sa fiu rau dar toate schemele de mai sus sunt pentru motoare trifazate eu vreau pentru unul monofazic Pe capacul motorului, in interior, ar trebui sa aveti schema si un cod al culorilor pentru bobine, acolo trebuie sa fie si schema pentru schimbarea sensului. Poate va ajuta cineva cu o poza a capacului. Bobina principala are rezistenta mai mica. |
#15
Posted 02 February 2013 - 17:57
la motorul cu bobina principala si bobina de pornire cu condensator , dupa pornire bobina si condensatorul raman cuplate pe toata perioada de functionare a motorului sau se decupleaza imediat dupa ce motorul a ajuns la turatia de lucru
|
|
#16
Posted 15 July 2015 - 08:56
bn ziua, am o pompa submesibila , chineazasca cred eu , cu condensator de cuplare, defazare sau ce o face el de 12microfarazi la 450V.
am gasit firele rupte in ea si acum nu mai stiu cum era legata. mentionez ca am 3fire ce ies din pompa(banuiesc ca unul este comun pentru cele doua bobine )nu stiu ce rezistenta ar trebui sa dea infasurarea principala si cea de defazare pentru a lega condensatorul si alimentarea de la priza multumesc. am masurat cu un aparat pe o infasurare am 500kohmi si pe alta 2Megohmi si nu creed ca este ok. |
#18
Posted 28 May 2017 - 10:34
Buna ziua, am gasit prin magazie un motoras mai vechi, avand urmatoarele caracteristici: volts-230, amps-0.77, rpm.-1330, watts sur arbre-34, watts absorbes-117. Am incercat sa-l alimentez, dar nu invarte, are o tenta f. mica. Rugamintea mea este daca se poate sa-mi spuneti ce condensator ii trebuie. Mentionez ca doresc sa fac un mini strung pentru bricolaj. Va multumesc.
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users