In ianuarie Daewoo opreste productia la Matiz
#19
Posted 12 December 2007 - 12:22
turbo trabannt, on Dec 12 2007, 12:17, said: bey tu iara te crizasi cu Logan za one and only? fiesta, corsa, polo sunt si noi. doar nu crezi ca sunt numai second hand nevestele is iara un target de matiz si sigur 100% garantat ( @ basarab) o sa isi ia logan ca le place sa ii turteasca fundul ala imens la parcarea cu spatele. pentru un agent care merge in oras , dimensiunile mici ale masinii sunt vitale. alo nenea esti pe langa. vezi mai sus ca nenea mak vorbea de masini sh. deci te intreb inca odata . ce firme serioase ai vazut tu ca au flote formate din masini cumparate sh. poti incepe cu 1. 2. 3 |
#20
Posted 12 December 2007 - 12:28
romaximusro, on Dec 12 2007, 12:08, said: oricat v-ati invarti, e un adevar care ramane. sau credeti ca nu am dreptate? sau cine credeti ca va umple golul lasat de matiz? Varianta de varf de la matiz era nesimtit de scumpa si se apropia la doar cateva sute de euro de Spark cu dotari similare si ceva in plus. Trust me ca si eu am stat in balanta daca sa-mi iau un Matiz sau un Spark ca a doua masina si avand in vedere ca voiam AC, abs, geamuri electrice macar pe fata, adica niste dotari minime, am taiat imediat maty de pe lista cand am vazut pretul, raportat la finisaje si dotari. Urmeaza sa iau un Spark in cateva luni... din motive de balante & shit. Imi pare rau sincer de maty, a fost o masina ideala pentru oras. R.I.P. Edited by Night Elf, 12 December 2007 - 12:29. |
#21
Posted 12 December 2007 - 12:32
romaximusro, on Dec 12 2007, 13:22, said: alo nenea esti pe langa. vezi mai sus ca nenea mak vorbea de masini sh. deci te intreb inca odata . ce firme serioase ai vazut tu ca au flote formate din masini cumparate sh. poti incepe cu 1. 2. 3 mda sparkul o sa mai ia ceva si ce o mai iesi pe la vreo 10 mii cat e un diesel cel mai eftin la logan |
#22
Posted 12 December 2007 - 12:37
Cred ca acuma-si doreste sa nu fi intrebat cine credem ca va lua locul Matizului
Aygo, C1, 107... sunt pana in 10.000 ddp si ele. Cine ar fi vrut sa isi ia Matiz eu cred ca s-ar uita mai degraba la Spark si la trioul de mai inainte, n-ar sari numaidecat la dimensiunile Loganului... ca Sandero nu cred ca apare in ianuarie ( sau ma insel ). Edited by spe, 12 December 2007 - 12:38. |
#23
Posted 12 December 2007 - 12:42
turbo trabannt, on Dec 12 2007, 12:32, said: citeste oleaca mai bine postul lui mak vorbea de sh si de masini mici noi mda sparkul o sa mai ia ceva si ce o mai iesi pe la vreo 10 mii cat e un diesel cel mai eftin la logan pai ori vorbea de sh-uri ori de masini ca fiesta, polo etc. Si nu stiu de ce am impresia ca majoritatea matizilor vanduti costau pana in 6500 de euro. Imi spui si mie ce peugeot-uri 206, Fiat punto gasesti in 6500 de euro ddp? |
#24
Posted 12 December 2007 - 12:44
#25
Posted 12 December 2007 - 12:46
romaximusro, on Dec 12 2007, 13:42, said: Si nu stiu de ce am impresia ca majoritatea matizilor vanduti costau pana in 6500 de euro. in schimb uitandu-ma pe lista de preturi am o "impresie" certa ca nici un Logan nu e mai ieftin de 8200 euro. si mai termina cu loganu ala |
#26
Posted 12 December 2007 - 12:56
Nu va mai cramponati de pret.
Lumea are din ce in ce mai multi bani, priviti in jur. |
#27
Posted 12 December 2007 - 12:56
turbo trabannt, on Dec 12 2007, 12:46, said: si nu stiu de ce am eu impresia ca ai doar o impresie. sau o fandacsie. in schimb uitandu-ma pe lista de preturi am o "impresie" certa ca nici un Logan nu e mai ieftin de 8200 euro. si mai termina cu loganu ala bre majoritatea matizilor vanduti pe firma sunt varianta de baza. care costa 5350 de euro. chiar si un lpg de baza e pana in 6000 de euro http://www.daewoo.ro/preturi/ , cat despre impresia ta fata de logan arunca o privire aici: http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi , cel mai ieftin golan e 6400 de euro. Iar un Sandero ,daca se respecta ceea ce ziceau unii (ca va fi mai ieftin cu 300-500 de euro decat un logan) va ajunge pe la 6000 de euro. |
#28
Posted 12 December 2007 - 12:59
Mai de cand comparam maty cu un dulap?
Pentru dulap avem topic dedicat. Aici vorbim de rapostaul maty. Maximus vezi ca Spark pleaca de la 6200 euro, iar pe la 7200 ai abs, AC, geamuri electrice, etc. Daca tot vorbim de firme, pentru o firma 1000 de euro e un kkt. Daca vorbim de persoane fizice, da 1000 de euro poate fi mult. Oricum principalul targhet al lui maty era pe la IMM-uri. Aici Spark, Aygo, C1, P106 ii vor lua locul cu brio. Sandero? Hmmm Pai intai sa apara si pe urma sa vorbim de el. Nu ti se pare corect? Edited by Night Elf, 12 December 2007 - 13:06. |
|
#29
Posted 12 December 2007 - 13:00
#30
Posted 12 December 2007 - 13:02
eu nu vreau sa conving pe nimeni. e doar o realitate. Cineva trebuie sa umple golul lasat de matiz, care era o masina superieftina in variantele de baza, care cred ca erau cele mai cerute. Adica locul unde o masina costa pana in 6500 de euro ddp. Adica sunt extrem de putine masini care sa coste 6500 de euro ddp (si chiar mai jos)..
da na, unii fac icter cand aud de Dacia, de parca ii impunge in fund numele asta, in loc sa poarte o discutie logica , pe argumente. Edited by romaximusro, 12 December 2007 - 13:03. |
#31
Posted 12 December 2007 - 13:06
In calitate de posesor de Matiz, pot sa spun ca-mi pare rau... oare cat timp vor mai fi piese de schimb?
In situatia asta creste pretul pieselor de schimb? Cat despre Logan sau orice alt produs electrocasnic de la Dacia, no thanks! Nu-i o optiune de viitor! Edited by Berti, 12 December 2007 - 13:08. |
#32
Posted 12 December 2007 - 13:09
Night Elf, on Dec 12 2007, 12:59, said: Mai de cand comparam maty cu un dulap? Pentru dulap avem topic dedicat. Aici vorbim de rapostaul maty. Maximus vezi ca Spark pleaca de la 6200 euro, iar pe la 7200 ai abs, AC, geamuri electrice, etc. Daca tot vorbim de firme, pentru o firma 1000 de euro e un kkt. Daca vorbim de persoane fizice, da 1000 de euro poate fi mult. Oricum principalul targhet al lui maty era pe la IMM-uri. Aici Spark, Aygo, C1, P106 ii vor lua locul cu brio. Sandero? Hmmm Pai intai sa apara si pe urma sa vorbim de el. Nu ti se pare corect? trioul nu are nici o sansa. Cred ca e prea scump. daca ne uitam prin parcurile masinilor de firma, domina ca masina mica Fiat panda, matizul si undeva mult in spate spark-ul. Eu cred ca de castigat vor avea masinile care vor costa cat mai aproape de matiz. Mai ales ca atunci cand iei flote de 30-50 de masini, 1000 de euro inseamna totusi mult. Iar aia 1000 de euro pot sa fie si 2000-3000 de euro ca sa ajungi la pretul unui aygo, c1, 106.. |
#33
Posted 12 December 2007 - 13:11
romaximusro, on Dec 12 2007, 14:02, said: eu nu vreau sa conving pe nimeni. e doar o realitate. Cineva trebuie sa umple golul lasat de matiz, care era o masina superieftina in variantele de baza, care cred ca erau cele mai cerute. Adica locul unde o masina costa pana in 6500 de euro ddp. Adica sunt extrem de putine masini care sa coste 6500 de euro ddp (si chiar mai jos).. da na, unii fac icter cand aud de Dacia, de parca ii impunge in fund numele asta, in loc sa poarte o discutie logica , pe argumente. nu stiu ce e mai imaginar: sa spui ca matizul va fi inlocuit de un Logan care costa incepand de 8200 de euro si nu de spark-ul mai ieftin este deja hilar. |
|
#34
Posted 12 December 2007 - 13:16
@turbo trabant: loganul pleaca de la mai putin de 8200 euroi, maxi o fi el cum o fi, dar aci nu minte
|
#35
Posted 12 December 2007 - 13:20
turbo trabannt, on Dec 12 2007, 13:11, said: nu vrei versus coliva lu matiz versus loganu de 6500 euro? nu stiu ce e mai imaginar: sa spui ca matizul va fi inlocuit de un Logan care costa incepand de 8200 de euro si nu de spark-ul mai ieftin este deja hilar. haide bre ce dracu ti-am dat link sa vezi ca un logan porneste de la 6400 de euro. Chiar loganul familiei a costat in jur de 7000 de euro |
#36
Posted 12 December 2007 - 13:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users