Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
764 replies to this topic

#91
axxa424

axxa424

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 22.03.2003

View PostSINEKT, on Nov 15 2007, 11:29, said:

Mori :bigwhitegrin:

Brava moșiule ! ești un patron românesc !!!

#92
mfd

mfd

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 17.11.2007
ceea ce ma enerveaza cel mai mult la operatorii de la telefon cand faci o reclamatie, sunt intr-adevar lectiile de viata.

#93
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View Postlucas22010, on Nov 17 2007, 11:44, said:

jenant...
Se spune "jenibil'  :P  . Pana la proba contrarie declar in continuare Pc Garage una dintre cele mai serioase fime IT de la noi. Sa vedem. Mai urmeaza multe salarii, deci urmeaza si mai multe comenzi la Pc Garage. :D Oi trai si oi vedea.  :rolleyes:

Si sa fie foarte clar pentru toata lumea : NU sunt angajat al Pc Garage !!!

Edited by SINEKT, 18 November 2007 - 00:00.


#94
daviok

daviok

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 04.11.2007

View PostSINEKT, on Nov 17 2007, 23:59, said:

Se spune "jenibil'  :P  . Pana la proba contrarie declar in continuare Pc Garage una dintre cele mai serioase fime IT de la noi. Sa vedem. Mai urmeaza multe salarii, deci urmeaza si mai multe comenzi la Pc Garage. :D Oi trai si oi vedea.  :rolleyes:

Si sa fie foarte clar pentru toata lumea : NU sunt angajat al Pc Garage !!!
Esti chiar penibil. Cum poti sa minti in halul asta?
Daca esti intr-adevar clientul lor si ai cumparat "n-shpe mii" de componente de la ei asa cum te lauzi, inseamna ca ai sufrageria plina de componente.
Tu probabil ai cumparat 2 dischete si un floppy si te dai mare client. Tot nu pot sa inteleg de ce ii pupi atat in c..  -fund.

#95
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View Postdaviok, on Nov 18 2007, 11:58, said:

Esti chiar penibil. Cum poti sa minti in halul asta?
Daca esti intr-adevar clientul lor si ai cumparat "n-shpe mii" de componente de la ei asa cum te lauzi, inseamna ca ai sufrageria plina de componente.
Tu probabil ai cumparat 2 dischete si un floppy si te dai mare client. Tot nu pot sa inteleg de ce ii pupi atat in c..  -fund.
Sistem audio, placa audio, placa video, placa de baza, memorie, procesor, carcasa, cooler video Zalman, hard-disk. Si mai urmeaza :D

#96
loscanones

loscanones

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 18.11.2007
FAZA ANULUI LA PCGARAGE :

Tipa de la vinzari :-Colegul meu se ocupa de returnarea prosuselor .
Yo  : Buna ziua , vreau sa returnez hdd`ul asta .
Dl. specialist in returnari : -PRODUSELE NU SE POT RETURNA !

Vad destul de des pe aici raspunsuri oficial-neoficiale de genul "adresati-va la "organele" competente .
Eu de obicei ma adresez vinzatorului , omului din fata mea . Daca ajungem la "organe" atunci putem considera colaborarea vinzator-client un avort spontan .

Domnii de la firma sus numita au refuzat sa publice pe site-ul lor ceea ce aveam eu de spus , vezi doamne sa nu cadem in extreme si sa ii hulim acolo .

Povestea suna asa :


La 15 ore de la cumpararea unui hdd de la firma Pcgarage am hotarit sa-l returnez ( motivele sint irelevante ) . Filmul se desfasoara cam asa :
1 - Sun la vinzari , explic problema , o angajata imi spune sa completez ceva la "sugestii si reclamatii" pe pagina de web a firmei . Ii explic ca nu am nici sugestii nici reclamatii , vreau sa returnez produsul .Asa e regula imi zice , o sa va contacteze un coleg si va da detalii .Dar cu banii cum e , am inteles ca ii pot ridica pe loc .Nu , la 30 de zile .Ok.In regula , completez si astept .Nimic .
2. Sun si imi raspunde un tip . Ma intreaba de problema , explic . Treceti zilele astea sau mai pe seara si returnati produsul . Stiam ceva cu 24 de ore de la cumpararea din magazin asa ca ii explic ce si cum si imi spune sa ma prezint la magazin si rezolvam .Si cu banii ? Se pot returna pe loc ? DA , SIGUR .Ok .
3.Ajung la magazin , tipa de la vinzari spune ca sa astept colegul specialist in returnari ... dupa o scurta asteptare apare domnul cu pricina si ma intreaba de sanatate...vreau sa returnez acest produs , zic eu .NU SE POATE  , vine raspunsul omului .PRODUSELE VINDUTE NU SE POT RETURNA . BA SE POATE ii spun eu -ca asa zice legea din tara voastra .
VRETI SA VA EXPLIC EU LEGEA ?
DA , ZICE TIPU` .
DACA VRETI POATE SA VA EXPLICE LEGEA AVOCATUL MEU , yo de colo .
Omul nesigur pe el se apuca in fata mea sa rasfoiasca fituica de garantie - care contine 30 de rinduri . Dupa un studiu aprofundat decide ca s-ar putea ,dar sa vorbeasca cu un director .Imi comunica victorios ceea ce scrie pe fituica , banii se returneaza in 30 de zile .Ii spun ca la telefon cineva mi-a spus ca se pot da pe loc .Cine domne , cum il cheama ? Nu stiu cum il cheama , nu imi inregistrez convorbirile si nu ma intereseaza numele unui oarecare vinzator .Sint 3 numere de telefon si probabil 3-4 persoane care pot raspunde la telefon .Eee zice el , sint 5 numere ( m-a prins cu asta )  Nu se stie cine e . O sa ramina un mister .
4.Apare dl. director - imi pare rau ca nu ii retin numele - nu ma intereseaza numele unui director peste 10 angajati .Ii explic problema si imi spune ca banii se returneaza la 30 de zile . De ce ? Legea permite sa platiti pe loc sau pina in 30 de zile .Politica firmei este la 30 de zile . De ce 30 de zile si nu 10 sau pe loc ? Drept pedeapsa pt ca am indraznit sa aduc un produs inapoi ? Chipurile firma PCGarage a avut pierderi din chestia asta - eu nu , venisem cu sania si era gratis transportul .Fac un calcul rapid si 350ron ( valoare hdd)in contul pcgarage cu dobinda la vedere o sa-i imbogateasca .Il intreb pe dl director daca stie istoricul comenzilor mele la firma la care este angajat . Zice ca nu stie , nu s-a uitat . Trag concluzia ca daca eram un fraier fidel client care varsase citeva sute de milioane la ei ( ceea ce nu sint ) , aveam parte tot de povesti cu "politica firmei" si de cele 30 de zile .
La intrebarea mea repetata de ce 30 si nu 1 sau 2 sau 10 zile , dnul director repeta "politica firmei" "legea" .
Legea zice "PINA LA 30 DE ZILE" .
"PINA LA" NU INSEAMNA "LA".
Rapunsul invariabil suna "politica firmei" "legea"...
Satul de fata lor de automat de cafea  , de firma lor si de tara in care se zbenguie , decid sa astept 30 de zile si asta e .
PCGarage are dreptate . Termenul este de "pina la 30 de zile"
Legiuitorul a lasat decizia la latitudinea vinzatorului ( mare greseala ) .Din experienta cu alte firme , in cazuri similare ( vorbesc de Romania ) s-a ajuns la un termen de comun acord .Aici situatia a fost deosebita .
Angajatii de la acesta firma habar nu au de lege .Vorbesti cu 3 persoane , fiecare are versiunea proprie .


Nu o sa trag concluzii asupra comportamentului angajatilor ,e problema lor interna . Nu o sa laud e-mag sau alte pravalii devenite firme cu pretentii .Domnii ( sau doamnele ) de la firmele astea uita un lucru important :un client multumit iti aduce 1 client in plus , un client nemultumit iti "fura" 10 posibili clienti .
In asteptarea banilor , doresc firmei sa-si recupereze - din dobinda sau poate la bingo - "pierderea" suferita de acest nedorit retur ( ce tupeu pe capul meu !)

#97
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View Postloscanones, on Dec 6 2007, 15:53, said:

La 15 ore de la cumpararea unui hdd de la firma Pcgarage am hotarit sa-l returnez ( motivele sint irelevante )
Eu zic ca sunt foarte relevante. Daca l-ai dus inapoi pentru ca nu-ti placea culoarea sau pentru ca ti se parea ca miroase a petale roz cu picatele verzi de Mirimozella, atunci e posibil ca acesti escroci sa aiba dreptate. Pana nu expui concret motivul pentru care ai dorit returnarea, da-mi voie sa te contrazic. Pai daca vine cineva la mine sa-mi returneze un produs ca i se pare lui ca nu stiu in ce culoare bate in lumina soarelui dis de dimineata, eu il scot afara in suturi. Si cred ca am si dreptul de a face asta. :lol:

#98
loscanones

loscanones

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 18.11.2007

View PostSINEKT, on Dec 6 2007, 19:02, said:

Eu zic ca sunt foarte relevante. Daca l-ai dus inapoi pentru ca nu-ti placea culoarea sau pentru ca ti se parea ca miroase a petale roz cu picatele verzi de Mirimozella, atunci e posibil ca acesti escroci sa aiba dreptate. Pana nu expui concret motivul pentru care ai dorit returnarea, da-mi voie sa te contrazic. Pai daca vine cineva la mine sa-mi returneze un produs ca i se pare lui ca nu stiu in ce culoare bate in lumina soarelui dis de dimineata, eu il scot afara in suturi. Si cred ca am si dreptul de a face asta. :lol:

Eu zic dle , ca cei 2 neuroni ce se agita in creierul dvs , nu cunosc legea . Semanati izbitor cu individul de la firma respectiva .Legea prevede ca poti returna un produs fara sa dai explicatii - oricum acele explicatii sint irelevante .Asa ca eu invoc LEGEA asa cum si ei invoca LEGEA la returnarea banilor .

Daca vine cineva la tine sa returneze un produs si il "scoti in suturi" nu esti decit un roman ramas in urma cu 100 de ani fata de restul lumii . In alte parti ale lumii ai putea incasa foarte bine un glont in partile moi cu atitudinea asta .
Nu stiam in tara ta de bastina - romania - ai dreptul sa-l scoti pe client "in suturi" pentru ca nu se justifica in fata ta de ce vrea sa returneze un produs .
Comentariile tale sint extrem de interesante pt modul de gindire al romanilor , ei in general se mira ca sint tratati ca un gunoi in alte parti . Eu zic ca sint tratati in conformitate cu realitatea .
Iti multumesc pentru comentariu , cred ca esti emblematic pentru tara in care traiesti .

#99
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007

View PostSINEKT, on Dec 6 2007, 19:02, said:

Eu zic ca sunt foarte relevante. Daca l-ai dus inapoi pentru ca nu-ti placea culoarea sau pentru ca ti se parea ca miroase a petale roz cu picatele verzi de Mirimozella, atunci e posibil ca acesti escroci sa aiba dreptate. Pana nu expui concret motivul pentru care ai dorit returnarea, da-mi voie sa te contrazic. Pai daca vine cineva la mine sa-mi returneze un produs ca i se pare lui ca nu stiu in ce culoare bate in lumina soarelui dis de dimineata, eu il scot afara in suturi. Si cred ca am si dreptul de a face asta. :lol:

habar n-ai ce vorbesti...pentru produsele cumparate online, in termen de 10 zile poti returna produsul fara niciun fel de explicatii...ca nu iti place culoarea, forma, zgomotul pe care il scoate, sunt obligati PRIN LEGE sa il primeasca ;)
asa ca daca tu ai fi patron si dupa 4 zile as veni cu produsul, te-as lua eu la suturi daca nu il primesti...cu un avocat desigur  B)

#100
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

View Postkappa_man84, on Dec 7 2007, 08:32, said:

....pentru produsele cumparate online, in termen de 10 zile poti returna produsul fara niciun fel de explicatii...ca nu iti place culoarea, forma, zgomotul pe care il scoate, sunt obligati PRIN LEGE sa il primeasca ....

In toata relatarea de mai sus a lui @loscanones nu vad sa se mentioneze de comanda online. Asa a fost facuta oare ? Poate ne lamureste protagonistul.

#101
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007

View Postspe, on Dec 7 2007, 09:12, said:

In toata relatarea de mai sus a lui @loscanones nu vad sa se mentioneze de comanda online. Asa a fost facuta oare ? Poate ne lamureste protagonistul.

ups...buna observatie spe  :)

#102
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Daca am citit bine, omul chiar spune ceva de "24 de ore de la cumpararea din magazin" B)

Si din cate stiu eu, politica de retururi pentru cumparaturi... offline :lol: o stabileste fiecare magazin in parte, in cazul produselor 100% functionale neexistand vreo obligativitate legala de acceptare a returnarii... Posibil sa ma insel, posibil sa fi fost cumparat online; sa asteptam si raspunsul omului.

Pe siteul lor vad ca este scrisa politica de returnare in cazul comenzilor facute la distanta.

#103
loscanones

loscanones

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 18.11.2007

View Postspe, on Dec 7 2007, 09:23, said:

Daca am citit bine, omul chiar spune ceva de "24 de ore de la cumpararea din magazin" B)

Si din cate stiu eu, politica de retururi pentru cumparaturi... offline :lol: o stabileste fiecare magazin in parte, in cazul produselor 100% functionale neexistand vreo obligativitate legala de acceptare a returnarii... Posibil sa ma insel, posibil sa fi fost cumparat online; sa asteptam si raspunsul omului.

Pe siteul lor vad ca este scrisa politica de returnare in cazul comenzilor facute la distanta.


Produsul a fost comandat ONLINE . Pentru ca PCGarage este un magazin ONLINE . Comanda a decurs prin procedura normala dar ridicarea produsului in speta s-a facut de la sediul firmei ( absolut legal ) .
Daca - ipotetic - locuiesc la 100 de metri de acel magazin online mi se pare absurd sa-mi fie livrata marfa prin posta .Exista optiunea LEGALA de ridicare a marfii din "magazin" de fapt depozit .
De asemenea , in cazul ipotetic de mai sus , este absurd ca acel produs sa-l returnez prin posta , sa dureze 10 zile , cind il pot duce direct la depozit si scurta formalitatile . Legea prevede cele PINA LA 30 de zile pentru cazuri speciale , distante mari si sume mari de bani.
Daca vorbim de o comanda de 1000 euro facuta din Baia Mare cred ca e normal sa nu returneze banii pe loc .
Intimplarea cu pricina e cu atit mai stupida cu cit suma e mai mica . ( de ex returnez un produs de 30 ron si mi se spune ca banii vor fi virati peste 30 de zile intr-un cont bla bla )
Nu vreau sa-i improsc cu epitete pe acei indivizi si individe de acolo . Ei traiesc in spatiul lor virtual ( in care clientul e prostul lor , e vinovat de toate si in general nu prea conteaza "ca mai sint si altii " )si luind in considerare virsta destul de mica , aroganta si lipsa de pregatire a angajatilor pot sa banuiesc ca isi vor alunga singuri clientii intr-un termen relativ scurt .

Ca sa ii raspund dlui de mai sus , pentru politica "offline" se aplica aceleasi legi , termenele sint se pare putin diferite . Este un drept de necontestat al cumparatorului ( a nu se citi fraierului ) .

Edited by loscanones, 07 December 2007 - 22:21.


#104
Graveland

Graveland

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,236
  • Înscris: 07.08.2006

View Postkappa_man84, on Oct 11 2007, 12:55, said:

pune e-mail-ul de la ei sa ne amuzam :D
Sa zica numele curvei cu care a vorbit "urat", poate ca bosu' ei o sa citeasca pe forum si o sa ia atitudine ;)

#105
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

View Postloscanones, on Dec 7 2007, 22:02, said:

...

Ca sa ii raspund dlui de mai sus , pentru politica "offline" se aplica aceleasi legi , termenele sint se pare putin diferite . Este un drept de necontestat al cumparatorului ( a nu se citi fraierului ) .

Sincer ma indoiesc. Din cate stiu politica de retururi pentru comenzile in magazin este stabilita de fiecare firma in parte. A avea un termen de xx zile mi se pare o dovada de respect a clientilor si de incredere in produsele vandute...

Insa din pacate traim in romanica, si vor fi si uscaturi care vor abuza de aceste eventuale optiuni de retur... Una este sa faci asta o data, alta e sa inceapa sa-ti placa acest "sport". Fara nici o aluzie la @loscanones, pentru ca nu stiu circumstantele in care s-a facut comanda, nici motivele renuntarii la ea.

#106
Vicktor94

Vicktor94

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 27.09.2007
cel mai marfa site
http://s5.softpedia.ro/c.php?uid=41229

#107
loscanones

loscanones

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 18.11.2007

View Postspe, on Dec 7 2007, 22:41, said:

Sincer ma indoiesc. Din cate stiu politica de retururi pentru comenzile in magazin este stabilita de fiecare firma in parte. A avea un termen de xx zile mi se pare o dovada de respect a clientilor si de incredere in produsele vandute...

Insa din pacate traim in romanica, si vor fi si uscaturi care vor abuza de aceste eventuale optiuni de retur... Una este sa faci asta o data, alta e sa inceapa sa-ti placa acest "sport". Fara nici o aluzie la @loscanones, pentru ca nu stiu circumstantele in care s-a facut comanda, nici motivele renuntarii la ea.


Sint convins ca te indoiesti .Pentru ca nu cunosti legea . Nimeni nu are interes sa iti deschida ochii . Se pare ca nici macar tu . Legea este publicata in monitorul oficial , o poti gasi in 1000 de locuri pe net .
Exact ceea ce spuneam , firmele mizeaza pe neinformare , pe faptul ca " nu ma da el in judecata ca dureaza " "nu are bani sa se puna cu mine"...etc . Daca firma x incepe sa aiba nu 1 ci 100 de procese nu cred ca le va ignora .Daca are 1000 de reclamatii nu le va ignora .
In cazul de fata , daca firma trece de termenul de returnare - abia astept asta - va urma un lung si de mizerii din partea mea , mizerii absolut legale - ca si ale lor .
Pe alte meleaguri returnarea marfii este un "sport" . Nu am sesizat falimente , dimpotriva . Experienta ta in acest domeniu se pare ca e 0 , ceea ce nu e f grav . E grav ca informarea e la fel de slaba .
In ceea ce ma priveste este cam a 5-a oara cind returnez un produs ( in Romania ) pe o perioada sa zicem de 5 ani .Le-am returnat si pe vremea cind legea nu era explicita .
Eu nu cred ca un cumparator oarecare e obligat sa rasfoiasca pagini de net ( cum am vazut ca dau unii sfaturi ) pentru caracteristica produsului . In multe cazuri , cifrele seci nu indica nimic . Asa ca produsul trebuie testat . Dupa ce il testez nu imi place ceva la el - acel ceva nu face parte din specificatii sau nu se poate observa de la distanta privind intr-o vitrina - si ca urmare il returnez ( nedeteriorat ) .Face parte dintr-un mic procent de "pierderi temporare" ale firmelor . Pe de alta parte din numarul mare de testeri poate rezulta un val de cumparatori adusi de cei multumiti . Daca vinzi gunoaie , e normal sa nu permiti testarea produsului .
Din cite vad , pentru multi cumparatori , acest drept e de domeniul SCI-FI , ei nu stiu decit sa taca si sa inghita "conditiile" vinzatorului .
Iti recomand o vizita intr-un magazin de peste ocean sau putin mai departe de Balcani unde sa tragi de toate produsele , sa le intorci pe toate partile ( chiar daca au pretul de 1000$ ) sa le cumperi si sa le dai inapoi daca ceva nu iti convine . Nu o sa fii intrebat nimic , nu o sa dai declaratii si nu o sa te justifici , nu o sa te "scoata nimeni in suturi" . O sa incerce sa iti vinda altceva , o sa te intrebe cu ce au gresit o iti arate alte 100 de modele .Iti recomand sa intri in magazinul unui evreu care vinde ata de cusut , fara sa cumperi nimic , sa ii rascolesti tot si sa spui ca nu ai gasit nimic care sa te multumeasca . Nu te va "scoate in suturi " o sa stea cu tine 1 ora sa-ti explice si sa incerce sa te convinga .
Comertul este o arta uitata .Mai trist , comertul este o arta sublima dar inexistenta pe meleagurile romanesti .
Poate peste 5-6-100 generatii ...poate

#108
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Uite, ca sa nu spui ca nu vreau sa ma informez, am cautat si n-am gasit legea care prevede obligativitatea comerciantilor de a accepta retururi in cazul produselor conforme cumparate direct din magazin ( deci nu comenzi la distanta ). Poate legea e mai noua; eu stiam doar de cea valabila pentru cumparaturi online. Da-mi te rog un link. Mersi.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate