Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 

Probleme mari BCR Asigurari

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
nepotul

nepotul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.03.2007
Am un Renault Megane din 2000. Am coborat o bordura si am lovit pragurile cu bordura. In momentul ala s-au declansat airbagurile. Ne-am speriat bineinteles ingrozitor, pe nevasta-meau au si lovit-o.
Cum este o paguba rezultata in urma unei izbituri, se incadreaza intr-unul din cazurile de despagubire din contractul de asigurare CASCO de la BCR Asigurari.
Ma duc la ei, imi fac o gramada de expertize in service-uri Renault (in urma carora nu afla nimic pentru ca am fost si eu de fata la o expertiza si tot ce le poate spune Renault este ca in calculatorul de bord scrie ca au sarit airbag-urile, nici o data nici un cod, nimic).
In contractul cu BCR Asigurari scrie ca la 15 zile lucratoare dupa ce primesc ei ultimul act trebuie sa imi repare masina (sau sa imi dea un raspuns zic eu, ar fi de bun simt). Accidentul s-a produs pe 4 decembrie iar raspunsul l-am primit de abia pe la jumatatea lui Ianuarie parca, faceti si voi socoteala...
Ma rog, acum partea cea mai tare vine in raspuns. In care imi zic niste chestii super generale despre airbaguri cum ca au sistem de rezerva si ca se declanseaza la o deceleratie superioara la 2-4g. De unde iau ei informatiile astea? Din manualul asiguratorului unde e un exemplu de Opel Astra. Eu avand Renault Megane. Deci in 3 randuri expediaza decizia ca airbag-urile nu trebuiau sa se declanseze si ei nu ma despagubesc. Complet ilogic. Macar sa zica ca este viciu tehnic sau altceva. Agentul care mi-a tratat cazul imi lasa de inteles ca ei ma banuiesc ca airbag-urile erau sarite dinainte si ca acum eu vreau sa le repar pe banii lor. Cum ma stiu cu constiinta curata si stiu ca mi-au sarit airbag-urile in fata mult dupa ce am incheiat polita cu ei, va dati seama ca ma apuca toti nervii de imi vine sa dau cu ei de pamant. Ce mai zice agentul e ca daca existau poze cu airbag-urile din momentul in care s-a incheiat polita si se vedea ca erau in regula, atunci nu era nici o problema. Dar pozele nu exista pentru ca cea care mi-a incheiat polita nu le-a facut. Si agentul o zice ca si cum ar fi vina mea.
Ma rog, mai departe. Fac contestatie in scris, cu confirmare de primire. Trece vreo luna si nici un raspuns. Sun la ei. Cica nu au primit nimic de la mine. Le zic ca ati primit ca am confirmarea de primire cu stampila BCR Asigurari (o aveam in mana). Ei nu, ca nu au primit! Va dat seama culmea absurdului! M-am dus sa le-o las cu mana mea la registratura. Acum am inteles ca mi-au raspuns inca o data in mod negativ. Astept scrisoarea si va tin la curent. In orice caz ce am constatat la BCR Asigurari: haos total, intarzieri enorme, decizii arbitrare, nejustificate, superficialitate, agenti constatori aroganti. La genul nu te despagubim ca nu vrem noi! Exact asa am senzatia. Nici o justificare coerenta, nimic riguros. Asa ca ganditi-va bine inainte sa va faceti asigurare la BCR Asigurari. Eu le urez succes in afaceri. O sa imi caut alta firma.

Edited by nepotul, 25 March 2007 - 14:40.


#2
El-Vis

El-Vis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,073
  • Înscris: 24.11.2004
...si nu ii dai in judecata?

#3
da(m)n

da(m)n

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 09.09.2006
www.csa-isc.ro - contacteaza-i pe cei de la comisia de supraveghere a asiguratorilor. Sunt mai mult dornici sa te ajute :)

Bafta multa ca ai nevoie.

#4
nepotul

nepotul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.03.2007

View Postda(m)n, on Mar 25 2007, 21:33, said:

www.csa-isc.ro - contacteaza-i pe cei de la comisia de supraveghere a asiguratorilor. Sunt mai mult dornici sa te ajute :)

Bafta multa ca ai nevoie.


stiti cum e, ei se bazeaza pe faptul ca e prea complicat si iti ia prea mult timp sa ii dai in judecata. dar poate o sa ii dau in judecata pana la urma si cu siguranta o sa fac o plangere la csa.
deocamdata mi-am propus sa fac cunoscuta problema mea cat mai multor oameni ca sa nu se mai pacaleasca si altii.

#5
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
ai nevoie de bafta multa
la service ce zic (eventual intrebat la mai multe, sdat un email pe la francezi, etc.) ? mie unul mi se pare foarte aiurea sa se declanseze airbagurile cand dai cu pragul de bordura, nu vad legatura cu un impact lateral sau frontal...mi se pare si periculos, daca treci peste o groapa cu viteza mare, lovesti pragul cumva si se declanseaza airbagurile? te faci terci in pomi sau alte masini de pe strada
probabil pe asta insista, ca e un defect (viciu) care nu tine de asigurari ci de producator...
la naiba cu interpretarile, pentru mine unul casco inseamna: am probleme, ei imi repara masina, indiferent cum au aparut problemele

#6
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
@nepotul. Foarte nasoala situatia. Probabil ca BCR suspecteaza un viciu al produsului si de asta nu vor sa plateasca. Ideea e ca daca ii dai in judecata, tu sau ei veti/vor cere o expertiza tehnica de specialitate ca sa vada daca saritul airbagurilor a avut sau nu de a face cu lovitul pragurilor. In functie de rezultatul ei se decide rezultatul procesului. Zici ca s-au facut expertize in service Renault. Ce rezultat au avut? Ce cauza a fost trecuta la concluzii?

Parerea mea proprie este ca in nici un caz airbagul nu poate sa sara (nici macar cel lateral) in cazul lovirii pragului la coborarea unei borduri. Cel mai degraba a fost vorba de un viciu al masinii de care Renault ar trebui sa raspunda.

#7
nepotul

nepotul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.03.2007

View Postbatman, on Mar 26 2007, 13:11, said:

@nepotul. Foarte nasoala situatia. Probabil ca BCR suspecteaza un viciu al produsului si de asta nu vor sa plateasca. Ideea e ca daca ii dai in judecata, tu sau ei veti/vor cere o expertiza tehnica de specialitate ca sa vada daca saritul airbagurilor a avut sau nu de a face cu lovitul pragurilor. In functie de rezultatul ei se decide rezultatul procesului. Zici ca s-au facut expertize in service Renault. Ce rezultat au avut? Ce cauza a fost trecuta la concluzii?

Parerea mea proprie este ca in nici un caz airbagul nu poate sa sara (nici macar cel lateral) in cazul lovirii pragului la coborarea unei borduri. Cel mai degraba a fost vorba de un viciu al masinii de care Renault ar trebui sa raspunda.


Renault nu au zis nimic la service. Pentru ca in calculatorul de bord scrie atat: "au sarit airbagurile" - de parca nu era vizibil si cu ochiul liber. E adevarat ca se mirau si ei, dar nu au putut zice nimic sigur.
Problema BCR Asigurari este urmatoarea: daca suspecteaza viciul tehnic sa o si dovedeasca. Ori ei au dat copy paste la un text despre airbag-ul Opel astra...
Plus alte probleme: intarzieri mari, au pierdut o scrisoare de a mea, plus sa vedeti ce aroganta si ce nervi pe agentul ala constator in service. Dupa ce ca eram eu destul de suparat m-a mai enervat si asta. Plus ce intrebari banuitoare imi punea, ma simteam de parca as fi fost ultimul infractor cu cazier penal. Eu care de 10 ani de zile de cand conduc nu am avut nici un eveniment, nici o problema cu asigurarile. In orice caz, super-idioti, m-au pierdut de client. Si as fi fost un client profitabil pentru ei. Imi inchid si contul de la BCR, de nervi.

#8
nepotul

nepotul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.03.2007

View Postaeon, on Mar 26 2007, 12:24, said:

ai nevoie de bafta multa
la service ce zic (eventual intrebat la mai multe, sdat un email pe la francezi, etc.) ? mie unul mi se pare foarte aiurea sa se declanseze airbagurile cand dai cu pragul de bordura, nu vad legatura cu un impact lateral sau frontal...mi se pare si periculos, daca treci peste o groapa cu viteza mare, lovesti pragul cumva si se declanseaza airbagurile? te faci terci in pomi sau alte masini de pe strada
probabil pe asta insista, ca e un defect (viciu) care nu tine de asigurari ci de producator...
la naiba cu interpretarile, pentru mine unul casco inseamna: am probleme, ei imi repara masina, indiferent cum au aparut problemele

da, pana la urma iti dai seama cam cum merg asigurarile (ajunge sa citesti forumurile auto putin). Le dai o gramada de bani si apoi cand e sa te despagubeasca ori gasesc ei vreun punct in contract sa nu te incadrezi (vezi viciu tehniuc, desi in cazul meu nici macar nu au dovedit-o) ori gasesc modalitati sa te ciupeasca pe toate partile sa iti dea cat mai putin.
Iar la BCR Asigurari efectiv am avut senzatia de arbitrar. "Nu te desbagubim ca nu vrem noi, noi avem banuielile noastre, vrei tu sigur sa ne pacalesti, nu iti dam banii, la revedere". Nici o justificare riguroasa.
Oricum feriti-va. Am inteles ca sunt altii mai seriosi.

#9
RAN

RAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 446
  • Înscris: 04.07.2004
Nu tin sa le iau apararea, nu-i iubesc in mod deosebit :D dar din ce povestesti tu nu ei trebuie sa te despagubeasca pentru airbaguri, ci Renault (chiar daca masina nu e in garantie). Este clar ca airbagurile au sarit din cauza unui defect sau viciu de proiectare, chiar daca asta s-a produs in urma unei izbituri.

#10
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

Quote

Nu tin sa le iau apararea, nu-i iubesc in mod deosebit  dar din ce povestesti tu nu ei trebuie sa te despagubeasca pentru airbaguri, ci Renault (chiar daca masina nu e in garantie). Este clar ca airbagurile au sarit din cauza unui defect sau viciu de proiectare, chiar daca asta s-a produs in urma unei izbituri.
exact asta am spus si eu
in plus cred ca o idee bune e sa contactezi un avocat pentru a dezbate riscurile la care erai supus daca se deschideau in plina strada, la o groapa sau altceva si te nenoroceai; daca era lovita sanatos masina probabil ca nu faceau mofturi, dar banuiesca ca masina pare neatinsa

e ceva gen imi cumpar casa, o asigur dar cand urca la etaj si sar de bucurie se prabuseste tavanul; ma despagubesc asigurarile?

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Fara discutie este o problema Renault. Sari pe ei...baga plangeri inclusiv in Franta!

#12
Gabbiano

Gabbiano

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.05.2006
pe 26 ianuarie o alta persoana conducea o masina de la firma mea si a fost implicata intr-un accident.nici pana in ziua de azi nu mi-a fost platita dauna.deocamdata nu pot sa va dau mai multe detalii deoarece am inceput procedura legala impotriva bcr asigurari.ideea este ca motivatia lor a fost ca exista neconcordante intre declaratiile date la politie si cele luate de ei (ulterior am aflat ca este fals ceea ce pretinde bcr asigurari) si ca din pct lor de vedere nu seamana scrisul in cele doua declaratii (desi in ambele cazuri declarantul a fost legitimat) oricum au refuzat sa-mi plateasca dauna la un BMW in valoare de 300 mil si sa-mi acorde posibilitatea studierii dosarului.ceea ce este mai ciudat este ca refuzul a venit ulterior intelegerii de plate prin care s-a stabilit suma despagubirii.din ce am inteles in momentul stabilirii intelegerii de plata nu mai exista nici o obligatie intre parti decat se se faca plata. ulterior am mai gasit o multime de persoane nemultumite de bcr ba mai mult am de gand sa postez pe internet toate cazurile pe care le gasesc si persoanele sunt dispuse sa-si asume responsabilitatea legala ptr ceea ce declara.ulterior am aflat ca de fapt bcr asig are mari probleme financiare dar nu stiu in ce masura informatia se confirma (desi o am din surse credibile).ideea este ca am plecat de la tiriac ptr ca inspectorul de daune tot ma trimitea la un anume service...prietenii stiu de ce...si suparat de abuzul ala al preferat sa schimb asig ptr bcr.cea mai proasta alegere din viata mea.daca fiecare dintre noi am posta aici de fiecare data cand ne confruntam cu asa ceva poate ca companiile respective ne-ar trata altfel cand e vb sa mai si plateasca.cu respect

#13
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
BCR e acum pe locul 4, daca nu ma insel, intre firmele de asigurari auto si generale dupa Allianz, Asirom si Omniasig. Despre probleme financiare, stai linistit. Tu, daca ai avea grupul BCR in spate, te-ai speria de probleme financiare?

Despre motivatia neplatii nu comentez. E posibil sa fie o cacialma, e posibil sa fie ceva adevarat la mijloc. Asta se va dovedi in proces. Daca ai dreptate nu trebuie sa-ti faci probleme.

Eu nu am inteles ce inseamna intelegere de plata, poate poti sa-mi explici mai in detaliu. BCR Asig iti da banii atunci cand e aprobat la plata dosarul. Asta nu implica cu absolut nimic asiguratul. Tu nu trebuie decat sa depui la dosar actele necesare si cererea de despagubire. In rest ...

#14
Varu Bob

Varu Bob

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 06.06.2007

View Postbatman, on Jun 4 2007, 08:52, said:

BCR e acum pe locul 4, daca nu ma insel, intre firmele de asigurari auto si generale dupa Allianz, Asirom si Omniasig. Despre probleme financiare, stai linistit. Tu, daca ai avea grupul BCR in spate, te-ai speria de probleme financiare?

Despre motivatia neplatii nu comentez. E posibil sa fie o cacialma, e posibil sa fie ceva adevarat la mijloc. Asta se va dovedi in proces. Daca ai dreptate nu trebuie sa-ti faci probleme.

Eu nu am inteles ce inseamna intelegere de plata, poate poti sa-mi explici mai in detaliu. BCR Asig iti da banii atunci cand e aprobat la plata dosarul. Asta nu implica cu absolut nimic asiguratul. Tu nu trebuie decat sa depui la dosar actele necesare si cererea de despagubire. In rest ...

In mod surprinzator, BCR Asigurari este pe locul 3 in Romania in primul trimestru al anului. Lucrez in asigurari deci stiu ce spun. If not, try www.1asig.ro
In alta ordine de idei, nu cred ca trebuia sa te chinui cu BCR atat de mult. Era clar ca nu vor plati, si este normal sa nu o faca, pentru ca nu este vina lor ca au sarit air bag-urile. Fireste, asta nu le justifica atitudinea.

Daca insa cred ca ai un strong case, inainte de a-i actiona in judecata, vorbeste la CSA (www.csa-isc.ro). Te vor ajuta mai mult ca sigur.

In ceea ce priveste problemele de ordin financiar, sunt mai multe companii de asigurari care nu stau chiar roz, pentru ca daunalitatea pe segmentul asigurarilor auto a crescut foarte mult si preturile sunt (o sa ma injurati dar asa este) mici fata de Europa de Vest, in timp ce piesele si manopera costa la fel de mult. Problemele lor nu ar trebui sa va ingrijoreze, CSA face o treaba destul de buna verificand solvabilitatea asiguratorilor. In plus, BCR Asig are grupul BCR in spate, care are ERSTE... deci fara bani nu o sa ramana.

Oricum, daca nu esti multumit de serviciile lor apeleaza cu incredere la altii. Nu vreau sa fac reclama, dar fiecare banutz dat in plus la asigurari valoreaza foarte mult in momentul in care ai nevoie cu adevarat de plata unei despagubiri. Asa ca, orienteaza-te si nu fa economie...
AC.

#15
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
ma indoiesc ca bcr asig o sa iti dea bani pe o defectiune tehnica a masinii.
spune-mi te rog, masina a fost cumparata noua de la rep. Renault din tara sau a fost secondhand importata oficial sau neoficial de afara?
a fost lovita?
pt cairbagurile frontale sar datorita unor sensori de soc si decelerare care nu prea au legatura cu pragurile.
si sar la socuri destul de pari. nu sar, cum se mai arata prin filme, daca dai cu piciorul in bara si masina e la stop.

#16
222222

222222

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 40
  • Înscris: 07.06.2007
cum ramane cu deducerea ?
bcr ar trebuii sa-ti faca masina si sa se descurce ei cu Renault daca spun ca e vina lor

#17
nepotul

nepotul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.03.2007
Ultimele desfășurări: am scris la Renault, m-au chemat la expertiză și deși se pare că nu e viciu de fabricație îmi vor înlocui airbag-urile "pentru că sunt client vechi". Deci nota 10 pentru renault. Firma serioasă, nu ca bcr.

View Postnepotul, on Mar 25 2007, 15:37, said:

Am un Renault Megane din 2000. Am coborat o bordura si am lovit pragurile cu bordura. In momentul ala s-au declansat airbagurile. Ne-am speriat bineinteles ingrozitor, pe nevasta-meau au si lovit-o.
Cum este o paguba rezultata in urma unei izbituri, se incadreaza intr-unul din cazurile de despagubire din contractul de asigurare CASCO de la BCR Asigurari.
Ma duc la ei, imi fac o gramada de expertize in service-uri Renault (in urma carora nu afla nimic pentru ca am fost si eu de fata la o expertiza si tot ce le poate spune Renault este ca in calculatorul de bord scrie ca au sarit airbag-urile, nici o data nici un cod, nimic).
In contractul cu BCR Asigurari scrie ca la 15 zile lucratoare dupa ce primesc ei ultimul act trebuie sa imi repare masina (sau sa imi dea un raspuns zic eu, ar fi de bun simt). Accidentul s-a produs pe 4 decembrie iar raspunsul l-am primit de abia pe la jumatatea lui Ianuarie parca, faceti si voi socoteala...
Ma rog, acum partea cea mai tare vine in raspuns. In care imi zic niste chestii super generale despre airbaguri cum ca au sistem de rezerva si ca se declanseaza la o deceleratie superioara la 2-4g. De unde iau ei informatiile astea? Din manualul asiguratorului unde e un exemplu de Opel Astra. Eu avand Renault Megane. Deci in 3 randuri expediaza decizia ca airbag-urile nu trebuiau sa se declanseze si ei nu ma despagubesc. Complet ilogic. Macar sa zica ca este viciu tehnic sau altceva. Agentul care mi-a tratat cazul imi lasa de inteles ca ei ma banuiesc ca airbag-urile erau sarite dinainte si ca acum eu vreau sa le repar pe banii lor. Cum ma stiu cu constiinta curata si stiu ca mi-au sarit airbag-urile in fata mult dupa ce am incheiat polita cu ei, va dati seama ca ma apuca toti nervii de imi vine sa dau cu ei de pamant. Ce mai zice agentul e ca daca existau poze cu airbag-urile din momentul in care s-a incheiat polita si se vedea ca erau in regula, atunci nu era nici o problema. Dar pozele nu exista pentru ca cea care mi-a incheiat polita nu le-a facut. Si agentul o zice ca si cum ar fi vina mea.
Ma rog, mai departe. Fac contestatie in scris, cu confirmare de primire. Trece vreo luna si nici un raspuns. Sun la ei. Cica nu au primit nimic de la mine. Le zic ca ati primit ca am confirmarea de primire cu stampila BCR Asigurari (o aveam in mana). Ei nu, ca nu au primit! Va dat seama culmea absurdului! M-am dus sa le-o las cu mana mea la registratura. Acum am inteles ca mi-au raspuns inca o data in mod negativ. Astept scrisoarea si va tin la curent. In orice caz ce am constatat la BCR Asigurari: haos total, intarzieri enorme, decizii arbitrare, nejustificate, superficialitate, agenti constatori aroganti. La genul nu te despagubim ca nu vrem noi! Exact asa am senzatia. Nici o justificare coerenta, nimic riguros. Asa ca ganditi-va bine inainte sa va faceti asigurare la BCR Asigurari. Eu le urez succes in afaceri. O sa imi caut alta firma.


#18
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006
n-am nici o legatura cu bcr-ul, dar din descrierea ta cred ca tu ai inteles gresit situatia. cei de la BCR nu sunt vinovati, ei nu-ti asigura tie defectele de fabricatie ale masinii. si ceea ce ti s-a intamplat tie (au sarit airbagurile fara sa fie impact frontal) exact asta este: defect de fabricatie.

cat despre "client vechi", problema se pune cam asa: ai cumparat de la dealerul respectiv mai mult de 3 autovehicule? treci des prin service(des=2-3 ori pe luna), cu diverse probleme, astfel incat ei sa aiba profit(manopera + piese) de pe urma ta? daca raspunsul este nu, la oricare dintre cele 2 intrebari, inseamna ca e vina lor si n-au vrut sa recunoasca (au dat-o pe "sunteti client vechi si va rezolvam, pentru ca noi tinem la clientii nostrii si stim ca daca ne dau in judecata oricum trebuie sa le rezolvam problemele")

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate