Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se conduce corect o masina !
Last Updated: Nov 27 2008 15:29, Started by
spdude
, Mar 21 2007 12:14
·
0
#1
Posted 21 March 2007 - 12:14
Am tot vazut in ultima vreme tot felul de intrebari de genul asta...si ma gandeam ca ar fi bine sa existe un topic separat care sa ii lamureasca mai ales pe incepatori.
1) CUm se conduce o benzinara,cand se schimba vitezele ca sa nu smucesti masina,regimurile de frana,virajele etc. 2) Cum se conduce un diesel,cand se schimba vitezele,regimurile de franare si viraje,etc 3) Cum se porneste corect o masina,cat timp se sta inainte de a demara 4) Chestiile de baza : verificatul uleiului si a altor lichide inainte de un drum lung 5) Modalitati de intretinere a masinii in timp (hints ,tricks) astfel ca masina sa dureze mai mult in timp. |
#2
Posted 21 March 2007 - 12:58
spdude, on Mar 21 2007, 12:14, said: 2) Cum se conduce un diesel,cand se schimba vitezele,regimurile de franare si viraje,etc |
#3
Posted 21 March 2007 - 23:49
Vroiam sa fie ceva gen versus conducere diesel,conducere benzinar,dar e perfect si asa . Multzam MAK. Urmeaza parerile benzinarilor.
|
#4
Posted 22 March 2007 - 00:05
As putea evidentia unele caracteristici ale motoarelor pe benzina comparativ cu cele diesel insa nu as dori sa creez vreun versus inutil sau discutii sterile in contradictoriu.
|
#5
Posted 22 March 2007 - 08:20
poate posteaza cineva cum se merge cu cutie automatica.
Mie deja mi-e frica ... nu am cosndus niciodata. Cand franezi , practic motorul e decuplat, nu? De-aia se duc sanie masinile cu automatica, cateodata, nu? |
#6
Posted 22 March 2007 - 09:45
As fi si eu curios chiar daca nu am de gand in viitor sa ma "automatizez".
Eu 2 nelamuriri as avea : -cu motorul la relanti,masina in D si nici o pedala apasata masina va tinde sa plece usor in fata (motiv pentru care e recoamndat tot timpul sa tii piciorul pe frana) sau va ramane perfect pe loc ? -trebuie neaparat ca masina sa se opreasca COMPLET cand se trece din D in N respectiv din N in R ? |
#7
Posted 22 March 2007 - 10:06
MembruAnonimelby427, on Mar 22 2007, 09:45, said: As fi si eu curios chiar daca nu am de gand in viitor sa ma "automatizez". Eu 2 nelamuriri as avea : -cu motorul la relanti,masina in D si nici o pedala apasata masina va tinde sa plece usor in fata (motiv pentru care e recoamndat tot timpul sa tii piciorul pe frana) sau va ramane perfect pe loc ? -trebuie neaparat ca masina sa se opreasca COMPLET cand se trece din D in N respectiv din N in R ? - da, daca levierul este in pozitia D si nu ai piciorul apasat pe frana masina pleaca de pe loc. Oricum atunci cand astepti la stop e recomandat sa muti levierul in pozitia N pentru a nu forta transmisia, dar acelasi lucru il faci si la cutiile manuale. Deasemenea cand stationezi mai mult e recomandat ca levierul sa fie in pozitia N si frana de mana trasa, din acelasi motiv de a nu forta transmisia. - cand treci din D in N nu trebuie sa opresti masina, e ca si cand ai scoat masina din viteza in timpul mersului, dar din Nin R desigur ca va trebui sa o opresti. |
#8
Posted 22 March 2007 - 11:17
Daca nu esti obisnuit cu "automata", cind te sui la volan primul lucru baga stingul "sub tine", da-l mai la o parte, pune-l unde crezi, numa sa nu fie pe linga pedale. "Debreierea" la automate e o senzatie tare , asa ca e bine sa o eviti!
|
#9
Posted 22 March 2007 - 11:53
Eu la stop nu o scot din D sau din S la automata. Am intrebat si la service daca se strica ceva sau daca se uzeaza ceva pe acolo si mi-au zis ca mai repede se strica daca o frec in N mereu decat daca pur si simplu o tin cu frana.
Faza cu stangul e tare, am pus niste frane fenomenale aiurea cand m-am urcat prima data. Nu mi-as mai lua masina cu cutie manuala niciodata - nu ii mai vad rostul Cum adica se duc "sanie" ? Pai nu au ABS, ESP bla bla bla? Ce masina e aia cu automata si fara astea? Edited by fiberspeeder, 22 March 2007 - 11:54. |
#10
Posted 22 March 2007 - 12:15
vincent_29: nu e recomandat deloc sa o muti pe N decat daca stationezi mai mult de 2-3 minute. cine zice asta nu are habar sa conduca a/t.
ideea e asa: sub 2 min: frana de mana in D (de mana si nu de picior pentru ca daca te bubuie cineva in spate sare piciorul de pe pedala si o iei in fata spre probabil o trecere de pietoni. plus ca noaptea nu-i frumos sa-i faci lumina in casa aluia din spate) peste: N si frana de mana la marsarier: masina oprita complet, picior pe frana. la parcare: frana de picior, masina oprita completa, maneta in P. dupa frana de mana, unde e cazul. |
|
#11
Posted 22 March 2007 - 13:22
pai cand franezi (cutie manuala) nu calci ambreiajul la 140km/h...il calci cand ai redus viteza si vrei sa schimbi treapta de viteza in cea potrivitav (inferioara) .La cutia automata debraierea se face instantaneu , practic cand incepi franarea.
Eu zic ca e mai sigur sa debraiezi la sfarsit nu la inceput.Motorul actionand si el ca o frana.Asta ar fi cel mai mare inconvenient al cutiei automate.Zic ca se duce sanie pt ca motorul nu mai intra in actiune, sunt doar sistemele electronice care POATE mai ajuta ceva...asa se duce sanie orice masina daca pe jos e gheata sau ceva alunecos, nisip, etc. Plus ca daca esti in vit a 5 a la manuala, si ai franat violent, si pe urma trebuie sa bagi intr-a 3 a , la automata, nu stiu ce se intampla,...cred ca urla motorul ala de se sparge...sau stai sa te rogi de ea... IN REST E SUPER COMODA. pareri? Edited by sanddy1964, 22 March 2007 - 13:28. |
#12
Posted 22 March 2007 - 13:26
cea mai distractiva e automata ramasa in zapada/gheata...
fara antiblocaj la roti (am un lapsus cu prscurtarea accesoriului respectiv) ca sa nu patineze poti sa lasi masina acolo...nu ai nici un control asupra ei. Edited by uko, 22 March 2007 - 13:26. |
#13
Posted 22 March 2007 - 13:37
Eu n-as crede ca se face debreiere instantaneu nici la cea mai primitiva automata!Ce e asa de greu sa debraieze in momentul in care turatia motorului a scazut aproape de relanti?Eu cred ca intai trece prin frana de motor,schimba treptele in jos ,si daca continui sa tii frana apasata in cele din urma va debreia!
Iar in legatura cu urlatul motorului,tot asa,daca ai franat violent o sa schimbe treapta cu cea mai potrivita pentru continuarea mersului(tinand cont de viteza masinii probabil);de fapt cred ca treapta e ajustata in permanenta,mult mai exact decat poate face orice sofer pe manuala! Asta-i parerea mea,cel putin asa ar trebui sa se comporte o automata! Edited by internet225, 22 March 2007 - 13:38. |
#14
Posted 22 March 2007 - 13:49
nu. o automata nu face frana de motor. scoate, si daca accelerezi baga inapoi in viteza...
mare dezavantaj...nu mi-as lua niciodata automata. |
#15
Posted 22 March 2007 - 13:59
da, exista in orientul mijlocui masini clasa medie/mare (mazda, chevrolet etc) cu sau fara cutii automate dar fara ABS in mod sigur.
problema e ca nici nu prea ninge pe aici. se recomanda pastrarea in D la semafor. |
|
#16
Posted 22 March 2007 - 14:25
#17
Posted 22 March 2007 - 14:41
p.s. la v iteze mici (40-50 km h) poti sa o pacalesti si sa faci farna de motor cu 1, 2...adica esti in D si treci in 2 pe la 40-50 (depinde de masina) si vei avea frana de motor, sau la viteza mica treci in 1.
|
#18
Posted 22 March 2007 - 15:08
uko, emiti tampenii. cutiile automate n-or fi facut frana de motor acum 10 ani, in ziua de azi cam da.
cea mai mare prostie e aia cu scoate pe liber. la o cutie automata nu exista scos pe liber. si la semafor cand esti cu talpa pe frana cutia respectiva e in treapta 1 si cuplul e disipat de convertor in loc sa il transmita spre roti. sa nu mai zic ca eu nu fac frana de motor in tr1 nici la cutia mea manuala. sandy, stai linistit, cutiile noi simt cat de repede ridici de pe acceleratie si in loc sa schimbe in sus (ca alea vechi) trec in frana de motor. la astea noi singura chestie cu care trebuie sa te obisnuiesti e sa tii stangu potolit si sa franezi cand vrei sa reduci viteza. oricum, si o cutie proasta automata va schimba in jos o data cu scaderea vitezei respectiv turatiei. de-aia e automata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users