Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Generali Asigurari

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
flawless

flawless

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.11.2006
Avand o polita CASCO pe care (din pacate) a trebuit sa o folosesc recent, m-am izbit recent de obtuzitatea, nesimtirea si totala lipsa de consideratie a angajatilor acestei firme fata de clienti. Pe scurt, povestea:
-accident la care a trebuit sa folosesc polita CASCO.
-sunat agent constatator care, cu un gretz major cand ne-am vazut mi se tot plangea (si-si baga si scotea ...) ca ploua afara si ca nu poate sa scrie, pentru ca are pix de nu stiu ce fel si i se duce cerneala!
-email trimis catre Generali (in urma cu 2 saptamani)cerand informatii legate de asigurare (la emailul de pe site-ul lor) => nici pana acum nu am primit un reply.
-sunat la Generali pentru ceva informatii legate de dauna totala => am fost pasat de colo-colo, in cele din urma cineva a binevoit sa preia convorbirea, dar informatiile au fost aproape inutile (adica lucruri pe care le stiam deja), si date pe un ton de totala superioritate.

Pe scurt, oamenii astia habar nu au cum sa se poarte cu un client! Din pacate, masina fiind in leasing, nu prea pot sa ma mut la alt asigurator cu mai mult bun-simt... Dar macar sper ca altii nu vor face greseala sa-i aleaga pe acestia. Din punctul meu de vedere, poate ca ai un discount, dar daca te trateaza prost, mai bine cauti pe altii.


Iar acum, mai in concret, daca cineva a mai avut de-a face cu asigurari CASCO si dauna totala, am si eu ceva intrebari:
- care este procentul de dauna, din valoarea actualizata a masinii, la care se da dauna totala? Cei de la Generali se pare ca stabilesc asta dupa ureche, acest lucru fiind exclusiv la vointa sefului de la Daune.
- avand in vedere ca valoarea reparatiilor masinii (devizul estimativ) se apropie de suma asigurata (e cam 75%), sa ma risc sa dau o spaga la service ca sa creasca procentul, in cazul in care nu mi se da de catre cei de la asigurare?

#2
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
Vezi ca la contractul de leasing trebuie sa ai si o anexa despre asigurarea casco. La mine (Alianz Tiriac) e cam asa:
In cazul daunelor totale (in caz de accident), din suma asigurata se scade contravaloarea primei de asigurare scadente pana la finalul anului in curs, iar despagubirea reprezinta 80% din suma ramasa. 20% reprezinta epava.

Pe scurt. Daca ai masina asigurata pe 15.000 euro, si platesti 700 de euro pe an asigurare sa zicem. Daca in momentul accidentul ai platit doar 400 de euro din acei 700 (asta presupunand ca ai casco inclus in rata de leasing), in caz de dauna totala din suma asigurata iei iti scad diferenta de 300 de euro.

Practic societatea de leasing primeste 80% din 14.700 de euro si mai departe discuti cu ei cum iti iei alta masina.
Epava reprezinta 20% din cei 14.700 euro ramasi. :)

Edited by Night Elf, 24 November 2006 - 19:10.


#3
cris2000

cris2000

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 23.07.2005
Eu chiar am trecut prin asta in vara - casco chiar la Generali. Pe scurt:
- masina era in anul 2 de asigurare - valoarea asigurata reprezenta 90% din valoarea de pe factura. Diferenta de 10% e considerata uzura masinii.
- din valoarea asigurata a fost scazuta prima de asigurare ramasa de platit pentru anul respectiv de asigurare
- in cazul meu au mai fost scazuti niste bani pentru repatrierea epavei (accidentul a fost in strainatate)
- epava masinii a fost evaluata de Generali la o suma si mi-au oferit 2 variante: sa iau eu epava (si deduceau din despagubire suma respectiva) sau sa renunt la epava. Am renuntat la epava asa ca:
             Despagubire = Valoarea asigurata - prima de asigurare ramasa de platit - cheltuieli de repatriere a epavei

#4
flawless

flawless

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.11.2006
In conditiile politei CASCO, pe care am primit-o prin bunavointa celor de la societatea de leasing (HVB) -  care, apropo, s-au comportat foarte bine - scrie:

"      în cazul producerii evenimentului asigurat care provoacă dauna totală a autovehiculului asigurat, Societatea determină cuantumul daunei în baza valorii comerciale a autovehiculului în momentul evenimentului, stabilită conform criteriilor prezentate la pct.3.

      În cazul producerii evenimentului asigurat care provoacă dauna totală a autovehiculului asigurat, valoarea despăgubirii se va diminua cu valoarea epavei și cu contravaloarea primelor datorate până la sfârșitul perioadei de asigurare, respectiv anului de asigurare în care s-a produs dauna pentru asigurările încheiate pentru o perioadă mai mare de un an.

      Valoarea epavei se determină de Societate ținând cont de valoarea pieselor și subansamblelor neavariate sau, în cazul unor neînțelegeri, printr-un expert neutru (costurile expertizei se vor suporta 50% de Societate, 50% de Asigurat)."

Ce nu se spune este cum se determina dauna totala - adica exact ce vreau eu sa stiu - procentul din suma asigurata de la care se intra in dauna totala.

#5
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004

View Postflawless, on Nov 25 2006, 03:49, said:

In conditiile politei CASCO, pe care am primit-o prin bunavointa celor de la societatea de leasing (HVB) -  care, apropo, s-au comportat foarte bine - scrie:

"      în cazul producerii evenimentului asigurat care provoacă dauna totală a autovehiculului asigurat, Societatea determină cuantumul daunei în baza valorii comerciale a autovehiculului în momentul evenimentului, stabilită conform criteriilor prezentate la pct.3.

      În cazul producerii evenimentului asigurat care provoacă dauna totală a autovehiculului asigurat, valoarea despăgubirii se va diminua cu valoarea epavei și cu contravaloarea primelor datorate până la sfârșitul perioadei de asigurare, respectiv anului de asigurare în care s-a produs dauna pentru asigurările încheiate pentru o perioadă mai mare de un an.

      Valoarea epavei se determină de Societate ținând cont de valoarea pieselor și subansamblelor neavariate sau, în cazul unor neînțelegeri, printr-un expert neutru (costurile expertizei se vor suporta 50% de Societate, 50% de Asigurat)."

Ce nu se spune este cum se determina dauna totala - adica exact ce vreau eu sa stiu - procentul din suma asigurata de la care se intra in dauna totala.

Din cate stiu eu: dauna totala=dauna care depaseste valoarea maxima asigurata. Cu alte cuvinte, daca repararea masinii e mai scumpa decat masina insasi. (cauta aceasta definitie in primele articole din contractul de asigurare. Toate contractele pe care le-am vazut aveau o astfel de definitie.)

Din aceasta cauza masini precum Daciile 1300, Oltciturile si alte vechituri intra aproape imediat in dauna totala (valoarea actuala a masinii fiind de 500-1000 Euro, iar aproape orice reparatie care implica tinichigerie si vopsire costa mai mult de atat).

Sper ca asta iti raspunde la intrebare.

In ceea ce priveste suma pe care o vei primi, asta e o alta poveste. Abia aici e vorba de procente. Valoarea epavei, in general, e 15-20% din valoarea totala a masinii in momentul accidentului. Vad ca in contractul tau se spune ca aceasta valoare va fi stabilita de Asigurator si de Asigurat pe baza unei expertize, ceea ce e destul de ciudat, dar nu neobisnuit. Asta poate fi si in avantajul tau.

Bafta!

Edited by batman, 26 November 2006 - 17:42.


#6
vali 1970

vali 1970

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.01.2007

View Postbatman, on Nov 26 2006, 17:34, said:

Din cate stiu eu: dauna totala=dauna care depaseste valoarea maxima asigurata. Cu alte cuvinte, daca repararea masinii e mai scumpa decat masina insasi. (cauta aceasta definitie in primele articole din contractul de asigurare. Toate contractele pe care le-am vazut aveau o astfel de definitie.)

Din aceasta cauza masini precum Daciile 1300, Oltciturile si alte vechituri intra aproape imediat in dauna totala (valoarea actuala a masinii fiind de 500-1000 Euro, iar aproape orice reparatie care implica tinichigerie si vopsire costa mai mult de atat).

Sper ca asta iti raspunde la intrebare.

In ceea ce priveste suma pe care o vei primi, asta e o alta poveste. Abia aici e vorba de procente. Valoarea epavei, in general, e 15-20% din valoarea totala a masinii in momentul accidentului. Vad ca in contractul tau se spune ca aceasta valoare va fi stabilita de Asigurator si de Asigurat pe baza unei expertize, ceea ce e destul de ciudat, dar nu neobisnuit. Asta poate fi si in avantajul tau.

Bafta!


#7
vali 1970

vali 1970

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.01.2007
Am fost accidentat de un auto asigurat RCA la Generali.Aveti idee care service-uri din Bucuresti au protocol cu ei ?
despagubesc rapid sau trebuie sa dau eu banii la service si apoi sa-i recuperez de la Generali ?

#8
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
dauna totala se declara intr-unul din cazurile:
- reparatiile depasesc 75-80% din valoarea asigurata (procentul exact am vazut ca mai difera de la asigurator la asigurator)
- masina nu mai poate fi readusa in parametrii normali de functionare si performanta. Asta este o prevedere contractuala care de multe ori este "uitata" de inspectorii de daune la constatarea evenimentului.

La mine, nu voiau sa imi dea dauna totala, desi aveam sasiul deformat vizibil, "ca se poate indrepta, si nu costa chiar asa mult". Le-am zis ca le aduc hartie de la dealer/service/importator Honda care sa ateste ca masina nu poate fi readusa in parametrii initiali oriunde in Romania (cel mai apropiat banc pentru tras sasiuri de H e in germania, asiguratorul imi "recomanda cu caldura" un banc de tras sasiuri de logan), si dupa multe discutii si telefoane la CSA au catadicsit sa bage mana in buzunar.

Chiar si inspectorul de daune recunostea, cu jumatate de gura, ca aia nu va mai iesi masina, si cu toate astea nu voiau sa renunte la carutza respectiva de bani. Pur si simplu.

Nesimtire maxima.

Apropos, asiguratorul era Unita. Consider yourselves warned.

#9
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postcryo, on Feb 1 2007, 09:53, said:

dauna totala se declara intr-unul din cazurile:
- reparatiile depasesc 75-80% din valoarea asigurata (procentul exact am vazut ca mai difera de la asigurator la asigurator)
- masina nu mai poate fi readusa in parametrii normali de functionare si performanta. Asta este o prevedere contractuala care de multe ori este "uitata" de inspectorii de daune la constatarea evenimentului.

La mine, nu voiau sa imi dea dauna totala, desi aveam sasiul deformat vizibil, "ca se poate indrepta, si nu costa chiar asa mult". Le-am zis ca le aduc hartie de la dealer/service/importator Honda care sa ateste ca masina nu poate fi readusa in parametrii initiali oriunde in Romania (cel mai apropiat banc pentru tras sasiuri de H e in germania, asiguratorul imi "recomanda cu caldura" un banc de tras sasiuri de logan), si dupa multe discutii si telefoane la CSA au catadicsit sa bage mana in buzunar.

Chiar si inspectorul de daune recunostea, cu jumatate de gura, ca aia nu va mai iesi masina, si cu toate astea nu voiau sa renunte la carutza respectiva de bani. Pur si simplu.

Nesimtire maxima.


Apropos, asiguratorul era Unita. Consider yourselves warned.

vad ca se inmultesc nesimtitii  :cursing:

http://forum.softped...t...01044&st=30  .....si mai vad ca totusi CSA nu sta degeaba :).

noroc ca se inteteste concurenta :

Până în prezent și-au anunțat intenția de a desfășura  activitatea în România 20 de societăți de asigurare, din care trei din Germania, patru din Irlanda și treisprezece din Marea Britanie. Totodată CSA a fost notificată și de o societate de asigurări din Austria cu privire la intenția acesteia de a-și deschide o sucursală pe teritoriul României, conform principiului dreptului de stabilire.

Edited by cosmin_miu, 01 February 2007 - 13:58.


#10
gassollino

gassollino

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.02.2007
Intrati pe www.csa-isc.ro site-ul Comisiei pentru supravegherea asiguratilor si cititi 3108/2004.Pentru stabilirea valorii masinii ca sa nu va pacaleasca, daca ati fost pacaliti faceti plangere la CSA:
   ANEXA Nr. 1
   la norme

   CRITERII
   pentru stabilirea uzurii în cazul pagubelor produse la autovehicule

   Art. 1. - (1) Pentru stabilirea valorii autovehiculelor la data producerii evenimentului asigurat, din valoarea de nou a acestora se scade uzura valorica. Prin uzura valorica se întelege acea parte din valoarea autovehiculului ce se pierde prin vechime, întrebuintare sau stare de întretinere.
   (2) Uzura valorica se calculeaza prin aplicarea unui coeficient de uzura asupra valorii de nou a autovehiculului la data producerii evenimentului asigurat.
   (3) Coeficientul de uzura se stabileste în functie de gradul de întrebuintare (parcurs) a autovehiculului, exprimat în kilometri, precum si de vechimea în exploatare, exprimata în unitati de timp (ani), diferentiata pe categorii de autovehicule, potrivit tabelelor coeficientilor de uzura nr. 1 si 2.
   (4) Pentru stabilirea coeficientului de uzura a unui autovehicul sunt necesare:
   a) data introducerii în exploatare de nou a autovehiculului respectiv, mentionata în documentele de identificare a acestuia (carte de identitate, certificat de înmatriculare etc.) sau, în lipsa, anul de fabricatie de pe placa de origine a autovehiculului;
   B) parcursul în kilometri realizat de autovehiculul respectiv de la data introducerii lui în exploatare de nou si pâna la data producerii evenimentului asigurat.
   Art. 2. - (1) Pentru autovehiculele la care se cunosc datele mentionate la art. 1 alin. (4), pentru stabilirea coeficientului de uzura a autovehiculului avariat se cauta în tabelul coeficientilor de uzura linia corespunzatoare vechimii în exploatare (în ani) si coloana corespunzatoare starii de întretinere medie (coeficientii de uzura din aceasta coloana au fost determinati pentru un parcurs mediu anual de 10.000 km), la intersectia carora se va gasi coeficientul de uzura respectiv.
   (2) În cazul în care exista diferente între parcursul real si cel rezultat utilizându-se media anuala, coeficientul corespunzator starii de întretinere medie se va corecta cu 0,6% pentru fiecare 1.000 km*), fara a se putea depasi coeficientii corespunzatori starilor de întretinere buna sau satisfacatoare.
   ___________
   *) Corectia se va face prin adunare, daca parcursul real este mai mare de 10.000 km/an, ori prin scadere, daca parcursul real este mai mic.

   Art. 3. - (1) Pentru autovehiculele la care nu se cunoaste parcursul (km) realizat pâna la data producerii evenimentului asigurat sau acesta nu este în concordanta cu starea tehnica a autovehiculului respectiv, coeficientul de uzura a autovehiculului avariat se stabileste în functie de vechimea în exploatare si de starea de întretinere a acestuia, prevazute în tabelele coeficientilor de uzura nr. 1 si 2.
   (2) Starea de întretinere a unui autovehicul se clasifica în: buna, medie si satisfacatoare.
   (3) Stabilirea starii de întretinere a autovehiculului se face potrivit starii acestuia dinainte de producerea evenimentului asigurat, pe baza criteriilor de mai jos:
   a) stare de întretinere buna
   Autovehiculul prezinta: integritatea elementelor caroseriei, barelor de protectie si capacelor de roti; vopseaua intacta, fara exfolieri sau urme aparente de rugina a tablei; tapiteria fara pete, urme de uzura prematura sau rupturi; cauciucuri uzate uniform, fara sa prezinte uzuri accentuate pe flancuri ca urmare a unui reglaj necorespunzator al directiei; motorul fara scurgeri de ulei pe partile laterale sau pe capotajele interioare ale spatiului afectat acestuia;
   B) stare de întretinere medie
   Autovehiculul prezinta: deformari ale caroseriei, barelor de protectie sau capacelor de roti pâna la 10 dm2 însumat pe întreaga suprafata exterioara; degradari ale vopselei în ceea ce priveste luciul, cu urme de rugina aparenta pe o suprafata totala pâna la 10 dm2, cu exfolieri pe o suprafata totala pâna la 0,5 cm2 sau orice alte zgârieturi; pete pe tapiteria scaunelor;
   c) stare de întretinere satisfacatoare
   Autovehiculul prezinta: deformari ale caroseriei, barelor de protectie si capacelor de roti mai mari de 10 dm2 însumat pe întreaga suprafata exterioara; degradari ale vopselei, pierderea totala a luciului, cu exfolieri pe o suprafata totala mai mare de 0,5 cm2, cu urme pronuntate de rugina aparenta si zgârieturi; tapiteria deteriorata si murdara; cauciucurile uzate neuniform, cu accentuari pe unul dintre flancuri, ca urmare a unui reglaj necorespunzator al directiei; motorul cu urme de ulei pe partile superioare si laterale ca urmare a scurgerilor la capacul distributiei, al chiulasei sau pe lânga garniturile de etansare; joc mare la volanul directiei.
   (4) Cunoscându-se data introducerii în exploatare de nou si starea sa de întretinere justificata tehnic, pentru stabilirea coeficientului de uzura a autovehiculului avariat se cauta în tabelul coeficientilor de uzura linia orizontala corespunzatoare vechimii în exploatare (în ani) a acestuia si se stabileste un coeficient de uzura cuprins între cei corespunzatori starii de întretinere buna si satisfacatoare.
   Art. 4. - (1) Pentru autovehiculele care aveau executate înainte de data producerii evenimentului asigurat reparatii curente, inclusiv înlocuiri ale partilor componente sau ale pieselor originale, stabilirea coeficientului de uzura se face pe baza relatiei:
   Ur = U x K, în care:
   Ur = coeficientul de uzura recalculat a autovehiculului;
   U = coeficientul de uzura rezultat din tabelele coeficientilor de uzura, în baza datelor mentionate mai sus;
   K = coeficientul de corectie a uzurii (A-a)/A,
   în care:
   A = valoarea de nou a autovehiculului avariat;
   a = costul total al reparatiilor curente, inclusiv al înlocuirilor de parti componente sau de piese originale executate înainte de data producerii evenimentului asigurat, exclusiv cele efectuate ca urmare a unor accidente sau a unor defecte de fabricatie, pentru mentinerea sau îmbunatatirea starii tehnice corespunzatoare a autovehiculului, în baza documentatiilor privind costul efectiv al acestora.
   (2) Nu se pot lua în calcul coeficienti de uzura (U) inferiori coeficientilor minimali sau superiori celor maximali, pentru vechimea în exploatare, parcursul realizat si starea de întretinere a autovehiculului avariat, prevazuti în tabelele coeficientilor de uzura nr. 1 si 2.

   TABELUL COEFICIENtILOR DE UZURa Nr. 1*)
   pentru autovehicule a caror masa totala maxima autorizata nu depaseste 3,51 si pentru cele al caror numar de locuri pe
   scaune nu este mai mare de 9
   ___________
   *) Tabelul coeficientilor de uzura nr. 1 este reprodus în facsimil.
  
+---------+--------------------------------------------------------------------+
|         |                      Coeficient de uzura (%)                       |
|   Ani   +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |Stare de întretinere| Stare de întretinere |  Stare de întretinere  |
|         |        buna        |        medie         |     satisfacatoare     |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    1    |          0         |           4          |            6           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |          5         |           9          |           13           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    2    |         12         |          18          |           28           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         18         |          28          |           35           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    3    |         23         |          33          |           40           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         26         |          37          |           45           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    4    |         30         |          42          |           50           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         34         |          45          |           53           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    5    |         37         |          48          |           56           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         41         |          52          |           59           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    6    |         45         |          55          |           62           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         48         |          58          |           65           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    7    |         51         |          62          |           69           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         53         |          65          |           72           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    8    |         56         |          67          |           75           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         58         |          70          |           78           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|    9    |         60         |          72          |           80           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         61         |          73          |           82           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|   10    |         62         |          74          |           84           |
|         +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         63         |          75          |           85           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|peste 10 |         63         |          75          |           85           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+


   NOTa:
   Coeficientii de uzura din tabel, corespunzatori anilor de vechime, sunt stabiliti diferentiat, pe acesti ani, pentru jumatate de an si pentru un an întreg de vechime.

  
   TABELUL COEFICIENtILOR DE UZURa Nr. 2*)
   pentru autovehicule a caror masa totala maxima autorizata depaseste 3,51 si pentru cele al caror numar de locuri pe scaune
   este mai mare de 9
   ___________
   *) Tabelul coeficientilor de uzura nr. 2 este reprodus în facsimil.
  
+---------+--------------------------------------------------------------------+
|         |                      Coeficient de uzura (%)                       |
|   Ani   +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |Stare de întretinere| Stare de întretinere |  Stare de întretinere  |
|         |        buna        |        medie         |     satisfacatoare     |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |          0         |           5          |            7           |
|    1    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |          6         |          10          |           15           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         12         |          20          |           27           |
|    2    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         18         |          25          |           34           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         23         |          30          |           39           |
|    3    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         28         |          35          |           44           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         33         |          40          |           48           |
|    4    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         37         |          45          |           52           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         41         |          49          |           56           |
|    5    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         44         |          52          |           60           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         47         |          55          |           63           |
|    6    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         50         |          58          |           65           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         53         |          60          |           68           |
|    7    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         55         |          64          |           70           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         58         |          66          |           72           |
|    8    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         60         |          68          |           74           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         63         |          70          |           76           |
|    9    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         65         |          71          |           77           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         66         |          73          |           79           |
|   10    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         67         |          74          |           80           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         68         |          75          |           82           |
|   11    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         69         |          76          |           83           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         70         |          77          |           84           |
|   12    +--------------------+----------------------+------------------------+
|         |         71         |          78          |           85           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+
|peste 12 |         71         |          78          |           85           |
+---------+--------------------+----------------------+------------------------+


   NOTa:
   Coeficientii de uzura din tabel, corespunzatori anilor de vechime, sunt stabiliti diferentiat, pe acesti ani, pentru jumatate de an si pentru un an întreg de vechime.

#11
BiaRa80

BiaRa80

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 15.08.2008
Ca sa nu mai deschid un altul....re-aduc in actualitate acest tipic.Povestea...

Un accident in septembrie cu o masina noua noutza.Masina nefiind deplasabila...am dus-o direct in service.
Luni la prima ora..dau fuga in calea plevnei sa-i anunt ca am masina in service si un inspector trebuie sa faca constatarile in service.
Marti ma suna un inspector - "domne' , eu sunt in service...nu am timp sa va astept sa facem constatarile pentru ca sunt intr-o mare graba.O sa fac poze si va trebui sa contactati un coleg de la meu sa ca deschida dosarul de daune".Imi da un nume si un nr de telefon.Il sun pe om toata ziua..nu raspunde.
Miercuri...sun iar dimineata(nu raspunde), dau o fuga in calea plevnei:surpriza! omul este pe teren.ok, pe teren, dar de ce nu raspunde la telefon?raspunsul lor:poate e in trafic!!..tot incerc, incerc dar faca niciun rezultat.
Joi...aceeasi poveste, ajung si pe calea plevnei si sunt informat ca omul are nu stiu ce conferinta si va putea fi gasit saptamana viitoare :angry:

Vine Luni, la prima ora sunt la ei sa-l prind pe om.Era acolo, dar tot astept vreo 45 de minute sa vb cu el.Omul are o greata...parca i-si facea job-ul cu un pistol la cap.Totusi..deschidem dosarul pe baza pozelor facute de colegul lui care normal ca nu a fotografiat tot.Domne' mai sunt parti lovite...cum facem?, reconstatare pentru ca avem nevoie de mai multe poze.

Tot luni dau fuga la service cu acel deviz....urca masina pe rampa...fac poze la tot si trimit un email celor de la Generali.

Urmeaza perioada in care regreti ca esti CLIENT!!!Da, traim intr-o tara de KK.Daca nu esti borfash sa tremure cand aud de tine...nu existi.
Astazi dupa zece zile...inca  nu au raspuns...si povestea va continua

#12
irusu

irusu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 16.09.2008
Generali , eah , sa va arat cum arata masina care o am la ei asigurata full casco aproape 5.000 euro pe 5 ani cat e masina in leasing si masina e varza ca fac numai figuri constantatorii de la ei , oricum din greseli invatam , a 2-a oara stiu sa ma feresc cand aud de Generali

#13
lache

lache

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.05.2004
Confrați păcăliți și fraieriți de această firmă de NIMIC !

ACEASTĂ firmă Generali Asigurări este cea mai PENIBILĂ firmă de asigurări din țara de cacao numită Romania. Sunt SOFER de aproape 30 de ani si am avut diverse evenimente -accidente-nu multe !- , dar asa oameni prost pregătiti ca si inspectorii lor de daune nu am văzut si nu am auzit până deunăzi... când am ajuns să am de-a face cu ei. Așa că îi voi acționa în judecată, pe lângă faptul că mă voi adresa Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor pentru faptul de a nu fi despăgubit integral toate pagubele/avariile mașinii rezultate din accident! :OK:

Așa că respectând tema acestui thread vă spun și eu : FERIȚI- VĂ de această firmă cu sigla leului zburător !. Mai bine puneau PORCUL zburător !!!. Pentru că asta i-ar fi reprezentat MULT mai BINE !!!  :thumbdown:

Gânditi- vă de ZECE ori înainte de a vă selecta asiguratorul, indiferent că e RCA sau CASCO. Nu mergeți la asemenea asigurători !. Culmea e că atunci când noi le plătim asigurarea nu o facem cu țârâita, nici nu ne tocmim. PLATIM și BASTA. Deci avem obligații, dar când e vorba să beneficiem de DREPTUL de a fi despăgubiți.... păi ...ia stați să vedem... să mai socotim... să mai ....  Îmi vine să :puke: ROMANIA țară de kkt- na că am zis-o ...și mie așa rușine...!!! :worthy:

Edited by lache, 07 September 2010 - 19:09.


#14
furiousdoc

furiousdoc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 781
  • Înscris: 21.04.2010
Poti sa fii nitel mai darnic cu detaliile? Nu de alta dar am si eu masina in service pe casco de la Generali.

#15
Valy1

Valy1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 06.01.2007
Ce ai patit cu ei ? Asa..doar aruncand cu noroi , nu esti prea credibil.
Eu am si RCA si Casco la ei (pe toate masinile din familie) si nu am ce le reprosa pana acum.

#16
maxu08

maxu08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 30.10.2006
@lache - CSA nu rezolva problemele tale contractuale cu asiguratorul. iti vor raspunde ceva de genul "va rugam sa va adresati instantei de judecata"
Asa ca litigiul ramine singura varianta, insa asta numai daca nu raspund la o procedura amiabila. Insa trebuie sa stii ca termenele la instantele de judecata deja se dau in martie 2011. oricum, gaseste un avocat care sa iti lucreze strict pe comision din sumele recuperate de la asigurator si nu pe onorariu primit in avans.

bafta,

#17
lache

lache

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.05.2004
..am pătit că nu au vrut să înlocuiască repere afectate în accidentul din dosarul deschis ...pe motiv că... acele repere nu ar fi fost afectate în acel accident, dar neavand curajul să sustină această negatie în formă scrisă, ci doar asa verbal, că doar stiau că nu au dreptate !!! Si nu e vorba de tablă sau alte chestii mărunte, e vorba de DIRECTIA masinii !!! :cursing: F--k'em all

Edited by lache, 12 September 2010 - 00:27.


#18
Blondyi

Blondyi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.11.2011

View Postflawless, on 24th November 2006, 18:53, said:

Avand o polita CASCO pe care (din pacate) a trebuit sa o folosesc recent, m-am izbit recent de obtuzitatea, nesimtirea si totala lipsa de consideratie a angajatilor acestei firme fata de clienti. Pe scurt, povestea:
-accident la care a trebuit sa folosesc polita CASCO.
-sunat agent constatator care, cu un gretz major cand ne-am vazut mi se tot plangea (si-si baga si scotea ...) ca ploua afara si ca nu poate sa scrie, pentru ca are pix de nu stiu ce fel si i se duce cerneala!
-email trimis catre Generali (in urma cu 2 saptamani)cerand informatii legate de asigurare (la emailul de pe site-ul lor) => nici pana acum nu am primit un reply.
-sunat la Generali pentru ceva informatii legate de dauna totala => am fost pasat de colo-colo, in cele din urma cineva a binevoit sa preia convorbirea, dar informatiile au fost aproape inutile (adica lucruri pe care le stiam deja), si date pe un ton de totala superioritate.

Pe scurt, oamenii astia habar nu au cum sa se poarte cu un client! Din pacate, masina fiind in leasing, nu prea pot sa ma mut la alt asigurator cu mai mult bun-simt... Dar macar sper ca altii nu vor face greseala sa-i aleaga pe acestia. Din punctul meu de vedere, poate ca ai un discount, dar daca te trateaza prost, mai bine cauti pe altii.


Iar acum, mai in concret, daca cineva a mai avut de-a face cu asigurari CASCO si dauna totala, am si eu ceva intrebari:
- care este procentul de dauna, din valoarea actualizata a masinii, la care se da dauna totala? Cei de la Generali se pare ca stabilesc asta dupa ureche, acest lucru fiind exclusiv la vointa sefului de la Daune.
- avand in vedere ca valoarea reparatiilor masinii (devizul estimativ) se apropie de suma asigurata (e cam 75%), sa ma risc sa dau o spaga la service ca sa creasca procentul, in cazul in care nu mi se da de catre cei de la asigurare?
Daca spune-ti ca aveti polita Generali ,inseamna ca ati primit la incheierea contractului si  CONDITIILE de asigurare sau cel putin asa ar fi trebuit , nu stiu acum la ce agent sau broker ati facut asigurarea.....In CONDITII sunt incluse toate detaliile despre asigurare si despagubire....
  Conteaza mult la cine incheiati asigurarea pt ca in caz de dauna cel care v-a facut asigurarea ar trebui sa fie primul care iti ofera ajutor , informatii pt deschiderea dosarului la daune..... Daca nu sunteti multumit de modul in care ati fost tratat si cum vi s-a rezolvat cazul faceti o sesizare directorului de agentie din localitatea de care apartineti.
                        Sa acuzati o intreaga companie pt un angajat care s-a plictisit sa muncesca si nu-l sesizeaza nimeni la director e prea mult !
Din statistici va pot spune ca Generali e nr 1 pe piata in ce priveste despagubirile , in plus a despabubit cea mai mare dauna din Romania de 1.000.000 euro (in urma unui accident foarte mediatizat)
Pentru o mai mare incredere incercati sa incheiati asigurari direct la sediul agentiei . Unii brokeri nu reusesc sa cuprinda(sa invete bine) toate produsele care le vand , mai ales ca mereu apar actualizari,campanii cu oferte si de aceea nu stiu sa explice bine clientului ce ofera pachetul care il vad  . E dificil sa te mentii la zi cu produsele unei companii ..... cu atat mai greu cu produsele mai multor companii !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate