Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 

Ce se cere in materie de MMORPG-uri?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
17 replies to this topic

Poll: Cum ar trebui... (59 member(s) have cast votes)

Timpul in care se petrece actiunea jocului?

  1. Evul mediu (cavaleri, catapulte, regi) (31 votes [52.54%])

    Percentage of vote: 52.54%

  2. Tehnologie avansata (nave spatiale, galaxii, calatorii intergalactice) (10 votes [16.95%])

    Percentage of vote: 16.95%

  3. Icepand de la evul mediu, progresand pana la tehnologie avansata (18 votes [30.51%])

    Percentage of vote: 30.51%

Real-time sau Fast and Furios?

  1. Real-Time (1 ora joc = 1 ora reala) (32 votes [54.24%])

    Percentage of vote: 54.24%

  2. Mini Real-Time (1 ora joc = 3 minut real) (15 votes [25.42%])

    Percentage of vote: 25.42%

  3. Click-ul si cladirea (fara timp) (12 votes [20.34%])

    Percentage of vote: 20.34%

Grafica web?

  1. Simplu, sa incarce repede (19 votes [32.20%])

    Percentage of vote: 32.20%

  2. Grafica web de nota 9 (40 votes [67.80%])

    Percentage of vote: 67.80%

Vote

#1
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
Salutare. Vreau sa fac un joc, un MMORPG on-line, gen KingsOfChaos.com, DarkThrone.com, TheCrims.com, InDebara.ro, Razboi.ro, ... ceva asemanator, insa mai dezvoltat (cel putin decat ultimele doua :lol:). Intrebarea mea, se merita sa faci un astfel de joc? De mentionat ca nu vreau sa-l fac doar pentru Romania. Si daca se merita cam cum ar trebuie sa fie el?
    # 1) Gen lupte cu sabii, soldati si catapulte, sau tehnologie avansata: nave spatiale, sisteme solare, etc?

    # 2) Real time, sau "fast and furios"? Ma refer daca te duci la lupta: sa-ti afiseze rezultatul luptei dupa cateva minute, sau sa afiseze instantaneu? Daca construiesti o cladire, dai click si cladirea e gata, sau astepti x minute (ore?) pana aceasta se construieste?

    # 3) Un astfel de joc ar trebuie sa fie ceva simplu (mediu), sau cu multe optiuni? Ma gandesc ca... oare daca l-as face prea stufos, cu multe upgrade-uri la cladiri, soldati/nave, restrictii de a construi etc etc etc, oare nu ar fi jucat de unii (multi poate!?) din cauza asta?

    # 4) Grafica web? Ceva simplu care sa incarce repede, sau o grafica ce se apropie de nota 10?

    # 5) Aceste MMORPG-uri sunt niste tampenii de jocuri, sau sunt captivante?
Daca dispuneti de 3 minute, scrieti si 2-3 randuri.

#2
ILhan

ILhan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 05.01.2006
Eu am sa-ti raspund din punctul meu de vedere:

1) Ambele genuri de jocuri au foarte multi adepti sau chiar acelasi gamer le iubeste pe amandoua deopotriva     (spre exemplu mie imi plac ambele la fel de mult).

2) a. Rezultatul luptei ar trebui afisat instantaneu dar pregatirea armatei/navei/atacului ar trebuie sa necesite putina pregatire de genul "take some info before going to attack" cu thieves/mages/spy/etc despre inamic.
    b. Cladirile ar trebui sa fie gata in X min/ore ptr a nu putea beneficia instantaneu de avantajele acelei cladiri.

3) Trebuie sa fie undeva la mijloc.
    a. Ca sa poti construi o cladire ar trebui sa fie necesara cel mult construirea unei singure cladiri care sa-ti dea acces la ceea ce vrei tu sa construiesti initial.Dar ATENTIE: asta doar in cazul cladirilor speciale si nu la toate celelalte !!
    b.In privinta upgrade-urilor ar trebui sa ai cam cel putin 1-2 upgrade-uri la anumite unitati/cladiri.

4) Aici trebuie sa le faci pe amandoua.
5) Niste tampenii ptr unii dar captivante ptr altii.

Aici ai doar parerea mea cam cum ar trebui sa fie un joc de genul asta dar se poate discuta foarte mult pe tema asta.Mai intai spune-ne ce gen vrei sa abordezi ca sa stim exact despre ce vb si cam ce trebuie sa ai sau nu in joc.

#3
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
Tocmai de asta am deschis acest thread, vreau sa fac un astfel de joc, dar vreau sa stiu si parerea unora, nu vreau sa fac ceva care sa nu prinda la public.

La ce m-am gandit eu pana acum:
    # 1) Sa fie gen evul mediu

    # 2) Mini Real-Time, adica nu-l poti pune pe om chiar sa astepte 4 zile sa construiasca o cladire, ceva de genul 1 zi de joc = 1 ora reala. Adica o cladire care ar dura sa zic 1 saptamani sa fie construita, sa astepti 7 ore reale, nu-mi plac nici mie jocurile care click click click si gata ai construit tot ce era de construit. Ma gandeam sa fie la fel si cu atacurile, sa zic 12 ore de joc un atac = 30 minute reale. Tot despre cladiri, exact ce ai zis si tu ILhan, anumite cladiri pentru a le putea construi va trebui sa fii LVL x, sa ai Y experienta de lupta (castigata), sa ai alta cladire costruita inainte.. mai multe cerinte.

    # 3) Aici am multe chestii in cap, si pe foaie (aka Notepad :lol:) deja scrise, cred ca daca il voi face, o sa fie putin cam stufos, totusi sper sa fie un avantaj asta.

    #4) Ma gandeam sa fac 2 versiuni de grafica, una slaba care sa incarce repede, si una de nota 9 pentru cei cu super-viteza de net, insa asta ramane la sfarsit, jocul in sine e baza, pe urma "machiajul".
Mai astept opinii, pareri.

Edited by nasorum, 10 July 2006 - 03:00.


#4
DarkDog

DarkDog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 446
  • Înscris: 29.11.2004
evul mediu sau fantasy

#5
ILhan

ILhan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 05.01.2006
Atunci evul mediu sa fie.
Un joc din evul mediu (si cred ca si fantasy) nu poate sa fie joc fara undead/elf/dwarf/human.
Fiecare rasa trebuie sa aiba anumite abilitati speciale si specifice rasei lor (ceea ce ii deosbese intre ei).Spre exemplu:

Undead - nu pierde unitati in lupta/atac dar are unitatile cele mai scumpe adica foarte scumpe
Elfi - sunt foarte buni arcasi deci au un avantaj in atacurile de la distanta dar sunt slabi in "close combat"
Dwarfi - sunt renumiti ptr ca sunt buni mesteri si buni in luptele de aproape dar slabi in fata arcasilor
Human - ei au cavaleri si sunt ceva de genul armata mica dar rezistenta la ambele tipuri de lupte closed/ranged

Bineinteles ca aici se pot modifica foarte multe si trebuie gasit un echilibru intre rase.Asa cum fiecare rasa are un avantaj tot asa trebuie sa le gasim si cate un dezavantaj.
Dezavantajul vine deobicei in partea de aparare/defense sau din partea economica a rasei.Trebuie sa ne zici cum vrei sa structurezi jocul: vor fi Guilds, Calnuri, Triburi, Tari, Land-uri, Kingdoms etc.
Ce tipuri de armate vrei sa faci ?
1) Vrei sa ai o armata mixta in care ai un X numar de soldati iar atunci cand vrei sa ataci pe cineva trebuie sa lasi un procent din acea armata acasa pe post de aparare?
2) Sau vrei sa ai 2-3 tipuri de soldati:
a. Soldati numai de aparare/defense care nu pot participa cu armata de baza la un atac
b. Soldati numai ptr atacuri si lupte care nu iau parte la aparare/defense
c. Soldati care le fac pe amandoua: defense/offense
d. Si nu uita de trupele speciale de genul legionari si mercenari

Mai multe detalii despre cum vrei sa structurezi jocul ne-ar ajuta mai mult in dezvoltarea ideeilor din joc.Daca inca nu ai o ideea prea clara despre cum vrei sa structurezi jocul atunci am putea sa o luam de la 0 si sa facem un plan/schita despre ceea ce urmeaza sa bagi in joc.
Proiectul este al tau asa ca depinde de tine daca vrei sa dai mai multe detalii sau nu despre jocul tau.

#6
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
La chestia cu undead/elf/dwarf/human ma gandeam si eu, de asemenea fiecare rasa avand avantajele si dezavantajele ei.

Structura jocului, v-a fi ceva de genul unui Land, condus de un erou (tu), erou care v-a influenta prosperitatea tinutului, forta de atac, de aparare. Tot aici v-a intra si un zeu care la un momendat v-a trebui sa ti-l alegi, in functie de el vei avea +x% la anumite resurse (aur, mancare, lemn, etc) sau la atac/aparare. Ceva de genul: zeul puterii iti da atac +5% in lupta, zeul ploii iti da +5% mancare, etc.

Armata... vreau sa fac intradevar sa arata ca o armata, cu multe unitati (soldati, arcasi [astea la inceput], catapulte, tunuri, corabii), insa toate divizate pe atac si aparare, independente una fata de cealalta, sau poate v-a fi ceva de genul... toate trupele de atac ofera doar 5% din atacul lor spre aparare, la fel si cu apararea, doar 5% din aparare v-a fi transferat catre atac, atunci cand ataci, eventual acest procentaj de 5% crescand cu cat antrenezi mai multi soldatii, cu cat castigi mai multe lupte, cu ca esti level mai mare, etc...



Intrebari:

1) Ar fi interesant ca anumite skill-uri sa le poti invata mai repede de la tinuturi mai mari decal cel care il detii tu?

2) Ma gandeam sa fac si pirati, acestia doar furandu-ti din corabii, sau chiar corabiile, insa avand si ocazia sa te aliezi cu unii din ei, astfel avand: 1 dezavantaj: v-a trebui sa le dai un fel de tribut lunar, si 1 avantaj: forta de atac mai mare. De asta ce zici? De mentionat ca acesti pirati nu vor fi jucatori reali, ci "boti"!

3) Ce fel de reurse ar trebui sa existe? Ar fi de ajuns doar aur? Eu ma gandeam sa-l fac cu 4 feluri de resurse, cele elementare: food, wood, stone, iron (mancare, lemn, piatra, fier).

4) Sa ai posibilitatea sa iti alegi doar 1 singur zeu, sau la fiecare x levele sa-ti poti alege cate un nou zen, beneficind de avantajele tuturor?

5) In poll am pus 1 ora joc = 3 minut real, e bine asa, sau ar trebui altfel?

6) Sa incep sa-l "zidesc" ?

#7
ILhan

ILhan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 05.01.2006
Hai sa incep de la coada la cap cu raspunsurile:

6) Eu zic sa nu incepi inca ptr ca mai sunt multe elemente care trebuiesc rezolvate. Trebuie sa ai macar scheletul jocul bine pus la punct.

5)Pai timpi de joc poti sa-i faci sa fie variati in functie de ce anume faci la un moment dat. Spre exemplu:
a.Atacurile/luptele si rezultatele atacurilor/luptelor sa fie in timp real sau dupa X minute.
b.Constructia cladirilor sa se faca in X ore si chiar zile reale.Nu te speria ca zic de zile ptr ca am si un motiv foarte intemeiat cand zic de zile: daca faci ca totul sa fie gata instantaneu sau in 3-4-5 ore atunci jocul o sa se desfasoare foarte repede si poti sa ajungi la level maxim in foarte putin timp.Eu zic ca cladirile sa fie construite cam in 12 ore reale.
Ar fi bine daca ai face ceva de genul 1h real = 1 zi in joc sau ceva asemanator.

4)Eu zic sa bagi o solutie de compromis: ptr inceput iti alegi doar un Zeu (am sa revin mai jos cu detali despre ce sa faca un Zeu) si cand ajungi la level X sa il poti pastra sau sa-l poti schimba alegand unul nou dar pornind de la 0 cu el.

3)Nu e bine nici prea mult dar nici prea putin.Elementare intr-un astfel de joc sun Gold si Food.Ar mai putea fi in plus Iron dar cam atat.

2)Ideea este buna dar trebuie facuta in asa fel incat sa nu strici din gameplay.Jucatorul va fi mereu stresat de gandul ca in orice moment poate fi atacat de un alt jucator iar ideea ca dupa ce a suferit un atac mai poate fi iarasi luat in colimator si de pirati este cam periculos. 2 atacuri consecutive pot sa-i puna Land-ul pe "butuci", deci trebuie gandita bine treaba cu piratii ca jucatorul sa nu ajunga in situatia de a reconstrui jumatate din Land.

1)Eu zic ca din X lvl in X lvl sa ai posibilitatea sa inveti un skill.


Acum sa revenim la Zei:

Un Zeu trebuie sa iti ofere cel putin 3-4 bonusuri si 1-2 dezavantaje.Si aici putem sa jonglam cu aceste -/+`usuri: fie la lvl 1 pornesti cu toate aceste atributii fie iti alegi doar 1 de inceput iar la anumite levele iti mai alegi inca un bonus si tot asa.

Dar mai intai de toate trebuie sa facem rasele.Sa vedem ce avantaje si dezavantaje le punem ca sa fie echilibrate si abia dupa asta ar trebui sa construim si restul.

#8
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
OK... sa incepe cu caracterele (natia)

Quote

Undead - nu pierde unitati in lupta/atac dar are unitatile cele mai scumpe adica foarte scumpe
Elfi - sunt foarte buni arcasi deci au un avantaj in atacurile de la distanta dar sunt slabi in "close combat"
Dwarfi - sunt renumiti ptr ca sunt buni mesteri si buni in luptele de aproape dar slabi in fata arcasilor
Human - ei au cavaleri si sunt ceva de genul armata mica dar rezistenta la ambele tipuri de lupte closed/ranged

Sau mai bine sa incep cu varful piramidei, eroul principal:
0) Eroul
	a) Fighter:  +5,00% in atac
	b) Defender: +5,00% in aparare
	c) Thief:	+5,00% resurse
	d) Assassin: +3,00% atac & +2,00% resurse
Una din astea optiuni le vei putea alege la inceput, caracteristici ce vor influenta populatia si armata. La fiecare level, caracterul v-a primi 0,50 puncte, care vor putea fi adaugate pe caracter, la una din caracteristicile: atac, aparare sau resurse.

Natiile:
1) Human:
		 - Bonus  atac:   5%
		 - Bonus aparare: 5%
(cea mai echilibrata natie)
---------------------------------------------------------------------
2) Dwarf:
		 - Bonus  atac:   7%
		 - Bonus aparare: 3%
(mai buni in atac decat in aparare)
---------------------------------------------------------------------
3) Elf:
		 - Bonus  atac:   2%
		 - Bonus aparare: 8%
(arcasi, foarte buni in aparare)
---------------------------------------------------------------------
4) Undead:
		 - Bonus  atac:   9%
		 - Bonus aparare: 1%
(extremi de buni in atac)
La fel, si natia care ti-o alegi v-a primi la fiecare level care il faci cate 0,25 puncte.


PS: Nu stiu cat de corecte/reale sunt aceste cifre, astept si alte idei. In mare parte, cifrele sunt mai mult orientative decat "batute-n cuie".
PS2: Dupa ce punem astea 2 aspecte la punct, trecem mai departe: arme de atac si de aparare












EDITED: ILhan
1) Aici mai ramane de discutat...

2) Faza cu piratii, probabil acestia vor ataca doar carcaterele care au X(X) castiguri consecutive in aparare. In acelasi timp, cu cat ai mai multe batalii piedute, cu atat vei avea sanse mai mici sa fii atacat de pirati. Totodata atacul piratilor apropiindu-se foarte mult de apararea jucatorului, totul depinzand de un RANDOM, daca acel numar random e in favoarea jucatorului atunci v-a face fata piratilor, daca nu, acestia vor castiga. Ma gandesc ca in cazul in care pierzi o batalie cu piratii, acestia sa nu iti faca prea mari pagube asupra amatei/cladirilor, ci sa iti faca "gauri" in resurse si in populatia* land-ului.

3) Am zis de la inceput, vreau sa-l fac cat mai realist, totusi cum vreau sa fac eu, cu 4 feluri de resurse, ar insemna sa programez mai mult  :w00t:, posibil sa raman la varianta ta: aur si mancare
    Aur - in functie de el vei putea construi case/armament
    Mancare - in functie de ea iti va muri din populatia* si din armata
4) Intai sa terminam cu ce am scris mai sus, pe urma vedem si cu zeii, toate la randul lor

5) 1 zi joc = 1 ora reala, 100% corect, asta asa v-a ramane!

6) Sincer sa fiu... m-am apucat de proiectul asta mai demult, acum 7-8 luni, insa l-am abandonat, totusi o mica parte din sistem o am. O sa ma reapuc de programat din nou dupa ce il punem bine la punct...

7) * Populatia - Ma gandeam ca fiecare land sa aiba un numar de cetateni (civili), acestia putand fi antrenati ca soldati, ca mineri, cercetasi... etc. Cetateni care vor locui in case (50 cetatei/casa), totodata acestia vor putea fi controlati, adica la inceput vei primi (sa zic) cate 2 cetatei pe zi (aka ORA REALA), iar cu cat ai mai multi NEANTRENATI vei primi si mai multi pe zi. Buna ideea?

Edited by nasorum, 12 July 2006 - 21:47.


#9
Memo

Memo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,551
  • Înscris: 08.02.2005
Doar o intrebare cat se poate de simpla: Ce anume vrei tu sa faci ? :)

Daca mergi pe ideile prezentate mai sus, jocul tau va fi doar o variatiune pe aceeasi tema. Stiu zeci de jocuri care urmeaza acelasi stereotip. Undeads, Humans, Elfs, Dwarfs ... Nimic nou aici.
Vrei sa faci un joc nou? Ceva revolutionar?
Gandeste-te ca eu la inscriere in joc imi voi pune intrebarea in felul urmator: "Ce aduce nou? Ce are si celelalte 5 jocuri pe care le joc nu au? Va fi asta doar al 6-lea joc pe care il adaug la cele 5?". Pune-ti si tu aceleasi intrebari si vei avea un joc de succes, nu doar o "clona" mai mult sau mai putin reusita a celorlalte jocuri de gen.
Vad ca deja dupa primele 4 mesaje de feedback te-au si determinat in ce directie sa mergi desi sondajul le indica la egalitate in preferintele celor ce au votat. Oare nu ai pornit pe un drum gresit ? ;)

#10
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
@Memo: Voi lua mesajul tau ca un sfat, si nu ca unul rautacios. Zic sfat, pentru ca realizez ca defapt vrei sa ajuti la construirea unui joc nou, si nu a unei clone  :kisstogether:

Ce-i drept, ceea ce ar urma sa fac eu ar fi doar o clona la ceea ce exista deja pe internet. Insa stau si ma gandesc la majoritatea RPG-urile si strategiile care exista, cam toate au acelasi principiu. In cazul RPG-urilor nu prea difera mare lucru, cat despre strategii, acelasi lucru: indiferent ca se numeste tractor sau ca se numeste taran, indiferent ca se numeste cavaler sau ca se numeste tanc, e acelasi sistem. Eu unul, privind din punct de vedere cum au fost programate majoritatea rpg-urilor si a strategiilor, nu vad mare diferenta intre ele, singura diferenta e grafica si formulele de calcul asupra atacului/apararii.

Totusi, ce as putea face inedit? De la inceput am zis "ceva asemanator, insa mai dezvoltat", probabil asta vreau sa cred eu ca v-a fi ineditul, un joc aproximativ real-time, insa destul de dezvoltat incat ca dupa 3 zile de jucat sa nu ai toate up-grade-urile facute, sa poti cumpara tot armamentul din dotare, singurul lucru pentru care te mai bati fiind aurul si sa fii cat mai in top.

Daca ai tu o ideea mai buna despre un altfel de MMORPG, sunt deschis in a concepe si altfel de joc decat cel la care m-am gandit eu. Pana acum au fost doar idei... nu m-am apucat sa le pun si in practica, orice ideea noua e bine venita, asa ca te astept cu un feedback  :rolleyes:.

#11
ILhan

ILhan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 05.01.2006
O sa ajungem si la partea care va face jocul sa fie diferit fata de celelalte...acum e prea tarziu ca sa mai scriu dar maine sau poimaine promit sa revin si sa mai punem la punct inca cateva chestiuni.

#12
Angelle

Angelle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 17.05.2006
Sunt Jucatoare de  Mu-Online , Lineage II , WOW , EVE , dar cel mai mult m-ia placut Lineage.... e unul dintre cele mai frumoase jocuri  


Grafica calumea. ( real Time )

Alliantze , clanuri. castele . razboaie....5 Rase , mistice ....  :inlove:  inca il mai joc

#13
Purice`

Purice`

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,020
  • Înscris: 21.08.2005
I'm back in buisness...
1.Eu cred ca ar trebui sa eviti numele de elf, undead&shit sunt prea folosite si banale!
2.Faza cu piratii este buna , super buna ;
3.Real-time votat  -Pentru ca este mai incitant si va tine user-ul mai aproape de joc dar nu la toate porcariile ,ci doar la upgradeuri importante si construirea bazelor
4.Ceva ce ma cam seaca la Koc(kingsofchaos) -chestia cu Aliantele mi se ca fiecare isi face un amarat de comandant ... Eu as fi vrut sa fie cam ca  in The crims  , adica sa vezi daca un user e activ si sa lupatati impotriva altor aliante sau sa rezolvati niste qesturi. (nu stiu s-ar putea face chestia asta...)
Sunt de acord cu Lemn si Mancare!
Si mai am cateva idei...
Daca vrei sa vb ai id-ul meu(unde e de obicei)  pt ca ma cam dezorienteaza punctele astea (1,2,4,3,5,6,etc)

#14
ILhan

ILhan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 05.01.2006
Inainte sa terminam cu rasele ce zici daca mai bagam inca una: Vampire ? Sa-l pomenim si pe Dracula al nostru :D

#15
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
Ok... ma apuc de el. Am zis ca a fost un priect care il abandonasem, cumparasem chiar si domeniu ( http://supremewar.com/ ), insa... intrebare: merge domeniul asta pentru jocul care vreau sa-l fac? E prea lung? Dati-mi sfaturi de alte domenii (nume) pentru joc. Vreau sa fie ceva scurt si usor de tinut minte (daca se poate).

#16
devilpimp

devilpimp

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.11.2005
uh, am si eu cateva sugestii, in caz ca inca mai faci jocul.
mai precis, iata ce sa eviti cat mai mult:

- nu pune limite fara justificare (spre ex: ai voie sa iti faci doar un nr X de unitati sau mai stiu eu ce)
de ce? pentru ca asta supara pe jucator, mai ales daca limita este la prima vedere nejustificata. zic la prima vedere, pentru ca , poate tu ai o logica si pentru existenta ei. (motive tehnice sau de algoritm sau de fiabilitate a codului)

- daca faci jocul absolut dupa ideile tale in ceea ce priveste modul de functionare al unor cladiri / unitati / optiuni, ai grija sa ai in fiecare sectiune o scurta descriere, pentru ca daca jucatorul nu se prinde de "shmen" iarasi se enerveaza si gata cu jocul tau.

- in cearca sa estimezi viteza maxima si cat timp ii ia unui jucator bun ca sa faca tot ce e de facut in joc. de ce? pai sa nu te trezesti ca X are cateva milioane de ferme spre ex si productia lor sare de ordinul de marime al tipului de date ...  deci, fa-l real.. adica sa nu ajungi sa produci 15tone de mancare pe zi doar pentru ca ai 100mii de ferme..  <- este iar un aspect care nu prea da bine la public, daca ma intelegi.

poate ce ti-am spus eu mai sus nu pare relevant sau spui ca "lasa ca nu astea sunt marile probleme", dar totusi ia-le in calcul pentru ca am si eu un joc de acest fel si la momentul cand l-am facut nu am avut pe nimeni sa imi spuna ce si cum... doar gura-casca din astia care vroiau si "d-aia si d-aia , mai pune si aia, fa si aia".

Deci succes, si asteptam un link cat de curand   :peacefingers:

#17
Kwarrasha

Kwarrasha

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 809
  • Înscris: 30.07.2005
a iesit man ceva pana la urma ?

#18
Tidusss

Tidusss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 25.08.2006
1. Ev mediu pana la praful de pusca (in cel mai rau caz)
2. Click / Turn-based
3. Cat mai frumos grafic
4. Vezi ca ai postat gresit, era alta categorie de MMORPG
5. Vad ca nu prea stii ce inseamna MMORPG, jocurile pe care le-ai amintit tu nu sunt...MMORPG-uri sunt: WoW, Lineage2, MU etc, celelalte sunt browser-based games...nu mai stiu exact denumirea la ora asta.

P.S: Acum mai e mult de discutat pe tema asta, daca mai ai nelamuriri PM me...Ca e cam devreme sa fac un post viabil si cat de cat complex.

Edited by Tidusss, 17 September 2006 - 08:36.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate