Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

D,TD,HDI,JTD, CRD,TDDI,TDCI, D4D, DTI,CRDI,TDI...

- - - - -
  • Please log in to reply
1696 replies to this topic

#1081
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

View PostMAK, on Mar 30 2008, 12:10, said:

Antigelul este universal, aceeasi caracteristica si vara si iarna   :lol: , nu se da jos ca la vechile dacii, sa-l pui la iarna inapoi.
In primul rind antigelul este bun pt ca asigura ungerea pompei de circuit lichid racire, nu rugineste instalatia, nu face namol.
Ok, Thx.
Acum in masina am dinacela rosu (Havoline).

#1082
tzun

tzun

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.03.2007
salut ! o rugaminte am la voi ! cam la ce turatie sa schimb treptele pt a avea un consum mic si sa am grija de motor si turbina?
la un Citroen c4 motor 1.6 hdi
Putere maxima motor: 110 CP
Putere maxima: 4000 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 240 Nm
Rotatii pe minut: 1750 rotatii/ min

#1083
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

View Posttzun, on Apr 1 2008, 23:45, said:

salut ! o rugaminte am la voi ! cam la ce turatie sa schimb treptele pt a avea un consum mic si sa am grija de motor si turbina?
la un Citroen c4 motor 1.6 hdi
Putere maxima motor: 110 CP
Putere maxima: 4000 rotatii/ min
Cuplul maxim motor: 240 Nm
Rotatii pe minut: 1750 rotatii/ min
Ca sa ai consum minim trebuie sa mergi in cuplu (in cazul tau cat mai aproape de 1750rpm) iar la schimbarea vitezei sa cazi in cuplu.

#1084
Dan_2Fast4You

Dan_2Fast4You

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2008
Salut,MAK daca ai vro idee spunemi si mie ce se intimpla daca scot bateria de pe masina ca eu asta am facut si am inteles ca o afecteaza lucru asta,ce sa fac pentru a remedia prostia mea.Te rog mult de tot ajutama,in momentu de fata nu-mi mai indica consumu cum trebuie adica imi arata mai mult decit consuma iar de cind am scos bateria a inceput sa scoata si putin fum nu stiu daca e de vina bateria(ca am scoso,eu stiu sa nu fi facut rau la ECU)dar eu acum numa pe lucru asta dau vina in nestiinta de cauza.Trebuie resetat ceva la ea si daca DA ce anume?Multumesc pentru eventualul raspuns

#1085
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Nu are nimic daca scoti bateria, totul este coincidenta si la service la anumite reparatii se scoate bateria.

#1086
GaiusBaltar

GaiusBaltar

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 665
  • Înscris: 20.10.2007
Draga MAK!

Inca odata felicitari!Pentru ce?Iti zic eu ptr ce....dupa ce ai laudat Metabondul pe tot parcursul acestui Topic (pe care am citit-o de la un capat la celalalt :)),a venit si mie randul sa ma duc la revizie.Ok,ma gandesc eu hai sa incerc metabondul acesta minune,sa vedem ce stie sa faca.Zis si facut,mi-am luat o "canita"de Metabond Gold,am facut revizia,schimb ulei,filtre etc,si conform etichetei de pe cutie am bagat Metabond Gold in motor cand era cald.BUUUUUUUUN.:).Curios ca dracu de rezultate,m-am plimbat cu masina,manevre,etc,dupa care am lasat-o in fata blocului ca era seara.Ok,rezultatul se simte,se aude dupa 2-3 zile,adica,motor mai putin zgomotos atat la pornire cat si in mers,trage mai bine.Overall sunt foarte multumit de rezultat,si pot s-o recomand tuturor.Mentionez ca nu am avut nici un fel de probleme cu masina,sau cu motorul,e un Golf 4,TDI cu motor ALH,din 2000,o am de 2 ani,eu l-am "cules" din Germania,avea pe atunci 159.000 de mii,bineinteles am facut schimb curele,revizie generala etc,si de atunci merge brici.Acum are 181.000,se comporta excelent,iar dupa testul cu Metabondul sunt mai mult decat incantat de rezultat.

Sa aveti o zi usoara! :)

#1087
Dan_2Fast4You

Dan_2Fast4You

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2008
MAK multumesc inca o data pentru raspuns in legatura cu bateria si pentru sfaturile date pina acum chiar mia fost de ajutor forumul asta,pe c motiv intra turbina in limp mode?Am un prieten si mia spus ca la inceput dupa ce a luato(Passat 2003 4motion tdi)i sa intimplat sa ii dea jar da masina nu se mai infingea si era nevoit so opreasca dupa care so porneasca din nou iar dupa aia mergea normal,se plinge d consumu mare(8.5l in oras).Megasel se gaseste numai la flacon de 80 de grame sau cum?Vreau sa-mi iau si eu sa pun la masina(megasel) preventiv,cred ca o sa incerc si eu metabond,vad ca e multumita lumea de el.

Edited by Dan_2Fast4You, 02 April 2008 - 15:59.


#1088
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostDan_2Fast4You, on Apr 2 2008, 16:56, said:

pe ce motiv intra turbina in limp mode?Am un prieten si mia spus ca la inceput dupa ce a luato(Passat 2003 4motion tdi)i sa intimplat sa ii dea jar da masina nu se mai infingea si era nevoit so opreasca dupa care so porneasca din nou iar dupa aia mergea normal...
Turbo infundat, mai bine zis, geoametrie variabila intepenita.
Reparatie :
- Se da turbo jos, se curata, se face planeitatea, se curata supapa EGR, se curata admisia, se unge tija actuator, se testeaza actuator.
Toate astea la un profesionist, au fost cazuri in care reparatia ( curatirea turbo ) a tinut o spatamina.

@GaiusBaltar, pe mine n-o sa ma vezi nicioadata sa laud un produs, daca nu sint sigur de asta.
In primul rind testez pe mine, daca eu sint multumit ( si sint o persoana greu de multumit cind e vorba de masina ) spun si la altii sa foloseasca produsul, daca nu sint multumit fac reclama negativa la greu, sa nu se pacaleasca si altii.

Edited by MAK, 02 April 2008 - 20:57.


#1089
Dan_2Fast4You

Dan_2Fast4You

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2008
MAK,la masina mea(pump duse)merge Megasel?Stiu ca la inceput miai spus ca e mai pretentioasa la motorina si din cite am inteles Megaselu ii mareste putin cifra octanica la combustibil.Multumesc pentru eventualul raspuns.

#1090
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Pai Golful meu, de care este ? este tot TDI PD si folosesc de citiva ani, mai exact 2 ani si vreo citeva luni de cind folosesc pe Golf asa ceva.
La motorina ii mareste cifra cetanica o idee, dar mai mult cifra calorica, care este foarte importanta la diesel.

#1091
hadrian6

hadrian6

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.03.2008
Salut Mak, am si eu o intrebare de cand mi s-a stricat debitmetrul de aer la pornire imi scoate cateodata fum de nu vad nimic in spate se poate sa fie din cauza debitmetrului? Ca mi l-a, schimbat acum 2 luni si cred ca s-s stricat din nou sau nu mi-au dat unul bun!!! Apropo am un Fiat brava 1,9 jtd 74 kw din 2001 mersi.

#1092
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Posthadrian6, on Apr 4 2008, 22:18, said:

Salut

Nu stiu ce sa-ti spun, incearca sa pornesti fara debitmetru conectat, atunci ECU va programa turbina pe o sarcina medie.
Masina, in afara fumului merge bine, adica motorul are putere ?
Daca are putere, nu este din debitmetru, ai alte probleme.
Fumul ce culoare are ?

Edited by MAK, 04 April 2008 - 22:24.


#1093
>ficus

>ficus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,455
  • Înscris: 22.06.2007
buna hadrian6, sa lasam asta, nu conteaza ce s-a stricat, se repara
apropo, stii ce minuni face megaselul? :wacko:

#1094
hadrian6

hadrian6

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.03.2008

View PostMAK, on Apr 4 2008, 22:23, said:

Nu stiu ce sa-ti spun, incearca sa pornesti fara debitmetru conectat, atunci ECU va programa turbina pe o sarcina medie.
Masina, in afara fumului merge bine, adica motorul are putere ?
Daca are putere, nu este din debitmetru, ai alte probleme.
Fumul ce culoare are ?
Fumul e negru si masina nu are putere!!! E debitmetrul stricat, cred.

#1095
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
mak, azi fusai la herculane, in 335 de km scosai 4,7%(dintr care 37km ii facui in craiova de dimineata), cum e? o sa mai scada consumul odata cu numarul de km? pe wv forum am citit ca dupa 3000km mai scade.... incercai sa merg la peste 2000rpm in general sa nu am probleme mai tarziu dar vazui ca intre 2000-3000 rpm consumul nu creste prea mult.
centura de nord din craiova ce fel de drum e? cat e limita de viteza ca am auzit pe unii zicand ca e 110km/h

#1096
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Ai scos 4,7% si vrei sa mai scada ?   :huh:
Eu nu am scos niciodata asemenea consum, o singura data am reusit 4,9 %, dar nu cred ca am sa mai pot vreodata, trebuie multa calmitate sa scoti asemenea consumuri.
Sa mergi numai in cuplu, ai consum mic si sanatos pt motor, cutie viteze.
Rocada noua este considerata drum EU, spui de 110 Km/h, eu stiam ca pe drumuri EU, maxim este 100 km/h.

@hadrian6, daca nici nu trage, cred ca ar fi debitmetru, incearca sa mergi cu mufa scoasa, normal ar trebui sa mearga ceva mai bine.
Daca merge mai bine, debitmetru este de vina.

#1097
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
multam, io mergeam cu 70 pe rocada(cea noua ca pe aia veche zici ca sar rotile de la masina la 50) :)).
in legatura cu consumul sa sti ca mersai intre herculane si tr severin undeva la 80km/h intr-a 4-a pt ca era drumul prost si apoi mersai la 110-120 dar am folosit foarte putin frana. accelerarile le facui de regula usor exceptand niste depasiri "la blana". e si mai fu o chestie ca dupa orsova erau lucrari si statui ceva ca erau aia cu paleta(rosie si verde). cred ca daca mergeam constant si nu mai frecam de dimineata masina scoteam mai putin... faza e ca mie mai tot drumul consumul instant mi se invarti undeva la 4,3-4,2 si cand ajunsai-surpriza, 4,7% media. oricum sunt foarte multumit de consum mai ales ca masina accelereaza foarte bine fata de una pe benzina.
auzi, am vazut la petrom/omw au 2 tipuri de motorina: una mai scumpa si una mai ieftina si am mai vazut ca e o diferenta de pret si intre motorina de la petrom si cea de la statiile omv-petromv. m-am socotit si as iesi mai ieftin sa bag motorina mai ieftina de la petrom+metabond megasel decat alpine dieselul de la omv, tu ce zici sa optez pt motorinaieftina+megasel  ca vad ca multi il lauda si desi ziceam sa mai stau sa se faca km zic ca e mai bine sa o iau de la inceput sa nu am cumva probleme.

#1098
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Pai eu ce-am zis, tot asa bag si eu, Petrom+Megasel, sau Rompetrol+Megasel.
Si cumpar cea mai ieftina motorina.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate