Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Peugeot 307 SW

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006
Am vazut sambata intr-un showroom un 307 sw si mi-a facut cu ochiul.
Cum tocmai vreau sa-mi sachimb masina astept pareri despre 307 sw, 1,6 E, cutie automata.

#2
cutler

cutler

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,194
  • Înscris: 09.09.2003
bun venit
plimba-te prin aria auto caci ai ce sa citesti...
daca te intereseaza si alte linkuri da-mi PM

P.S. Programeaza-te si la un drive-test :)

#3
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006
"Cutler"

Asta deja am facut, dar nu prea am gasit pe forum aprecieri despre SW ori despre motorul pe benzina 1,6E. Cu atat mai putin despre BVA - cutia de viteze automata.
Doar discutii despre 307 si HDI.
Trimite-mi link-urile, te rog.
Pentru drive test erau doar HDI cu cutie manuala cu 5 trepte.
Dar ati calatorit cu 7 persoane intr-un 307 SW ?
Cum se comporta acoperisul transparent ?
Cum trage motorul pe benzina de 1,6 ?
Cum merge cutia automata ?

#4
Furia-Rosie-Turbo

Furia-Rosie-Turbo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 12.05.2006

 misusumi, on Jun 4 2006, 18:34, said:

"Cutler"

Asta deja am facut, dar nu prea am gasit pe forum aprecieri despre SW ori despre motorul pe benzina 1,6E. Cu atat mai putin despre BVA - cutia de viteze automata.
Doar discutii despre 307 si HDI.
Trimite-mi link-urile, te rog.
Pentru drive test erau doar HDI cu cutie manuala cu 5 trepte.
Dar ati calatorit cu 7 persoane intr-un 307 SW ?
Cum se comporta acoperisul transparent ?
Cum trage motorul pe benzina de 1,6 ?
Cum merge cutia automata ?


Motorul e OK daca nu vrei sa concureyi pe vreun circuit! Puterea e corecta iar cuplul motor permite un condus cat se poate de civilizat. Dc vrei performante nu recomand 1.6 ca e prea lenes datorita caroseriei SW prea grea! Cutia automata este si ea OK numai la fel sa nu-i cer prea mult( schimbare rapida a treptelor, condus sportiv etc). Acoperisul de sticla panoramic este superb!!

In final recomand un SW HDI manual de 1.6 litri sau un HDI automat de 2.0 litri!

#5
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,861
  • Înscris: 28.11.2001
Toata problema e ca BVA nu mai este disponibil pentru Romania. Doar daca vrei sa dai o comanda speciala care dureaza cam 4 luni si iei o masina care nu are promotie. Motorul trebuie dus destul de sus in ture pentru a merge putin mai sportiv si pentru a face depasiri in scurt.
Cu o viteza maxima de 100 km/h am scos un consum la aproximativ 700 km de 6,8litri/100km. La intoarcere cu viteza maxima de 170km/h am scos o medie de 7,4litri/100km.

#6
sandossu

sandossu

    Alex Dumitru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,155
  • Înscris: 01.07.2005

 misusumi, on Jun 4 2006, 16:14, said:

Am vazut sambata intr-un showroom un 307 sw si mi-a facut cu ochiul.
Cum tocmai vreau sa-mi sachimb masina astept pareri despre 307 sw, 1,6 E, cutie automata.

am vazut-o si eu, e super, dar e mai misto coupe-ul  :naughty:

#7
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,861
  • Înscris: 28.11.2001
307 este si break, fara pavilion vitrat. Dar este omologat doar cu 5 locuri. In schimb la un pret cu peste 1000 de euro mai mic decat SW primeste mult mai multe dotari standard.

#8
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006
Multumesc tuturor

Dar tocmai asta e: BVA este disponibila in Romania doar pe varianta cu motor pe benzina de 1,6 L si 110 CP.
Intra in promotia cu reducerea de 1500 E.
Nu-mi recomandati deci HDI ca nu merge cu BVA.
As lua HDI dar nu vrea sotia sa mai aiba de-a face cu ambreiajul.

In alta ordine de idei: fata de break are nu numai plafonul transparent, ci si locuri individuale in spate in loc de bancheta si posibilitatea montarii a inca doua locuri in portbagaj, e drept ca pentru persoane de 1,7 m inaltime. Deci scaunele pot fi puse pe SW cum doresti, de la 2 la 7. Dotarile standard le am in fata si sunt identice, chiar sw are pack electric 1, protectie, depozitare si ergonomic standard in timp ce breack-ul are doar electric 1 si diamond (piele - tapiterie si volan, decor aluminiu). Optionalele sunt cam aceleasi, in afara de trapa, evident nedisponibile pe sw.

Acum am o Solenza pe benzina - nu cred ca sw-ul va fi mai lenes decat asta la acceleratii si depasiri cu 35 de cai in plus.

Cat despre asteptat, am timp. Mi s-a spus ca se face comanda si masina vine cam in 2-3 luni. E bine ca mai strang niste bani de avans.

Vreau sa stiu cum merge, cat de fiabila este, cat de confortabila s.a.m.d.

#9
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,861
  • Înscris: 28.11.2001

 misusumi, on Jun 5 2006, 09:09, said:

Multumesc tuturor

Dar tocmai asta e: BVA este disponibila in Romania doar pe varianta cu motor pe benzina de 1,6 L si 110 CP.
Intra in promotia cu reducerea de 1500 E.
Nu-mi recomandati deci HDI ca nu merge cu BVA.
As lua HDI dar nu vrea sotia sa mai aiba de-a face cu ambreiajul.

In alta ordine de idei: fata de break are nu numai plafonul transparent, ci si locuri individuale in spate in loc de bancheta si posibilitatea montarii a inca doua locuri in portbagaj, e drept ca pentru persoane de 1,7 m inaltime. Deci scaunele pot fi puse pe SW cum doresti, de la 2 la 7. Dotarile standard le am in fata si sunt identice, chiar sw are pack electric 1, protectie, depozitare si ergonomic standard in timp ce breack-ul are doar electric 1 si diamond (piele - tapiterie si volan, decor aluminiu). Optionalele sunt cam aceleasi, in afara de trapa, evident nedisponibile pe sw.

Acum am o Solenza pe benzina - nu cred ca sw-ul va fi mai lenes decat asta la acceleratii si depasiri cu 35 de cai in plus.

Cat despre asteptat, am timp. Mi s-a spus ca se face comanda si masina vine cam in 2-3 luni. E bine ca mai strang niste bani de avans.

Vreau sa stiu cum merge, cat de fiabila este, cat de confortabila s.a.m.d.
Eu zic sa ma crezi pe cuvant ca dotarile sunt mai bune la break.... ca 4 airbaguri in plus, clima bi-zona, volan in piele, senzor ploaie si faruri automate, etc. Ce are in plus sw:Pack depozitare = sertare de depozitare sub scaunele fata, Pack ergonomic = scaun pasager reglabil pe inaltime + cotiere fata + priza de 12V in portbagaj.

Iar BVA, nu e disponibila decat la comanda.
Uite un extras din oferta curenta:
SW BENZINA STARLINE 1.6 E 110 BVM5	1587cc (110 CP)

Attached Files


Edited by petman, 05 June 2006 - 08:18.


#10
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006
Oferta o am si eu in fata, mi-au dat-o cei de la showroom.
Nu are nimic in plus break-ul, doar o reducere de 381 euro pentru diamond pack.
Pielea pe volan nu este disponibila, e drept, dar clima si senzorii respectivi sunt optionale la care eu nu tin prea mult. In plus fata de standard cu BVA o sa iau cu siguranta aibag-urile si alarma.

#11
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006

 Furia-Rosie-Turbo, on Jun 4 2006, 21:50, said:

In final recomand un SW HDI manual de 1.6 litri sau un HDI automat de 2.0 litri!

Pai ... de unde HDI automat de 2.0 litri ?
Pe sw BVA e disponibila numai pe 1,6 E, cel putin asa spune dealer-ul. Ar fi un model HDI 2.0 litri BVA5, dar pe 307 CC.

Edited by misusumi, 05 June 2006 - 10:23.


#12
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
misusumi, citeste intai ce s-a scris pe forum despre PGT, in special 307SW, ca sa te fereasca dumnezeu sa iei o astfel de petarda...

#13
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006

 Speedo, on Jun 5 2006, 12:18, said:

misusumi, citeste intai ce s-a scris pe forum despre PGT, in special 307SW, ca sa te fereasca dumnezeu sa iei o astfel de petarda...

As citi, dar optiunea search imi da o eroare.
Da-mi te rog niste link-uri, sau intra in amanunte.

#14
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Peugeot 206 - 307SW ,

Jurnal PGT 407 SW,

Peugeot 206 2.0 HDI



Asta asa la repezeala.

#15
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006
Mersi mult.

#16
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006

 Speedo, on Jun 5 2006, 12:40, said:


OK, am citit tot.
In majoritatea postarilor "petarda" este cu motor diesel, ori eu vreau pe benzina.
N-am prea citit lucruri rele despre astea, doar ceva plastice de slaba calitate.
Astept deci in continuare pareri despre 307 SW pe benzina, cu cutie automata.

Numai bine

Edited by misusumi, 05 June 2006 - 20:52.


#17
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003

 misusumi, on Jun 5 2006, 21:52, said:

OK, am citit tot.
In majoritatea postarilor "petarda" este cu motor diesel, ori eu vreau pe benzina.
N-am prea citit lucruri rele despre astea, doar ceva plastice de slaba calitate.
Astept deci in continuare pareri despre 307 SW pe benzina, cu cutie automata.

Numai bine
Eu am 307 break cu 1.6 benzina dar cutie 5+1 ...la 75000 km motorul e super,merge excelent ,nu am am vut nci o problema cu el,consum 8/9/11 cu AC pornit. Se descurca onorabil cu greutatea caroseriei dar nu trebuie sa ai pretentii de la el,e un motor pentru pensionarii care nu se grabesc in drum spre piata sau biserica,desi daca il calci pe coada creste foarte frumos in rotatii,bineinteles daca e in treapta corespunzatoare de viteza...foarte silentios,bine nu chiar ca in prima zi  dar la 2 m in fata masinii nu se aude nimic!  Un motor fiabil,usor de intretinut si mai ales  de incredere (a pornit mereu la prima cheie)! La fiecare 20000 km vei scimba uleiul + filtru,in plus  la 40000-bujiile iar la 80000 cureaua +rolele .Singurul lui neajuns l-am spus mai sus:este cam la limita caroseriei :are 3000rot la 100km/h,4000 la 130 si 5000 la 150,presupun ca poate si mai mult dar eu unul nu am indraznit ....cel mai mult ii place benzina de 95 cu aditiv dar nu face nazuri la standard,desi nu-ti recomand defel! Cu 95 sau 98 de la  MOL are cele mai bune rezulate!
Pacat ca PSA Group este cunoscut numai ptr dizele,eu cred ca si motoarele pe bezina sunt foarte reusite,chiar mai in fata decat multe din motoarele concurentilor germani sau italieni...poate doar galbejitzii sa-i intreaca!
In orice caz consider ca daca o masina(mai ales noua) este corect exploatata are viata lunga si fara probleme...uita de asa zisul rodaj pe stand ,ala e vax,trebuie facut old style,deci cateva mii de km incearca sa mergi ca la scoala si totul o sa fie ok! Cat despre nefericitele experiente ale stimatilor coforumisti eu cred ca sunt niste accidente,niste exceptii de la regula;cel mai bine ptr. tine e sa te duci in servicele dealerului si sa-i intrebi pe baietii care lucreaza efectiv la motare,nu pe ingineri sau alti sefi...
succes!

Edited by cristian_sen, 05 June 2006 - 22:07.


#18
misusumi

misusumi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,426
  • Înscris: 04.06.2006
Cristian

Multumesc, si eu cred ca unii sunt ori foarte ghinionisti ori foarte pretentiosi.
In general merg cu 100 km/ora, doar la depasiri mai ajung pe la 120-130, asa ca datele furnizate de tine sunt pe gustul meu.
N-am inteles consumul: 8/9/11 vrea sa fie 8 la sosea ? Ma astept la 11 in oras cu cutia automata dar 8 la sosea e cam mult.
Am inteles ca motorul e bun dar restul (caroserie, suspensii etc.) cum s-a comportat in cei 75 mii de km ?

Toate cele bune, si tie si masinii

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate